Oud 02-05-2006, 18:25
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Delama schreef op 02-05-2006 @ 19:24 :
Doe even de moeite dat dingetje te posten dan, kheb voor jou ook de moeite genomen.
Man, lees mijn posts eens goed. Ik heb hem al 9 posts eerder gepost.

Trouwens voor mepho

Dit zijn de criterias. link
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2006, 18:26
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Delama schreef op 02-05-2006 @ 19:25 :
laat maar zag m niet
Ik ben niet iemand die iets moet vragen zonder zelf uitgebreid te hebben gegoogled.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:27
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 02-05-2006 @ 19:18 :
Hier een link naar de top 500. Trouwens ik vind hem niet echt betrouwbaar die lijst. Wat raar dat 90% van de top 100 universiteiten amerikaanse universiteiten zijn. Je gaat me niet vertellen dat ze objectief zijn.
Heeft ook een maand geleden in de volkskrant gestaan, waarom die universiteiten zoveel beter zijn. Nl, ze worden gesponsort door t bedrijfsleven waardoor er veel meer geld voor beschikbaar is. Onderzoekers worden vrijer gelaten (je wilt niet weten hoelang je hier met regeltjes bezig bent als bv life science&technology onderzoeker voordat je daadwerkelijk mag beginnen met je onderzoek. Ennnn, studeren in de US is een kostbare zaak dus die mensen die t doen zijn ook stevig gemotiveerd. En nee ik ga dat artikeltje niet opzoeken, neem t aan of niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:05
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Delama schreef op 02-05-2006 @ 19:27 :
Heeft ook een maand geleden in de volkskrant gestaan, waarom die universiteiten zoveel beter zijn. Nl, ze worden gesponsort door t bedrijfsleven waardoor er veel meer geld voor beschikbaar is. Onderzoekers worden vrijer gelaten (je wilt niet weten hoelang je hier met regeltjes bezig bent als bv life science&technology onderzoeker voordat je daadwerkelijk mag beginnen met je onderzoek. Ennnn, studeren in de US is een kostbare zaak dus die mensen die t doen zijn ook stevig gemotiveerd. En nee ik ga dat artikeltje niet opzoeken, neem t aan of niet.
Gelukkig dat journalisten hun mening neerkalken in kranten. Wat een journalist zegt, hoef ik nooit meteen aan te nemen.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:28
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Waarbij wel nog even vermeld moet worden dat in de US alles University heet. Wij kennen een onderscheid tussen MBO, HBO en Universiteit wat ze daar niet kennen, alles is een University daaro.

Sommigen zijn erg goed, t gross is mbo/hbo niveau.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 02-05-2006 @ 19:25 :
Trouwens voor mepho

Dit zijn de criterias. link
Ziet eruit als hakken met de botte bijl.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 23:39
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 02-05-2006 @ 20:28 :
Waarbij wel nog even vermeld moet worden dat in de US alles University heet. Wij kennen een onderscheid tussen MBO, HBO en Universiteit wat ze daar niet kennen, alles is een University daaro.

Sommigen zijn erg goed, t gross is mbo/hbo niveau.
Precies. En wie de Shanghai-rankings serieus neemt is echt een idioot. Inclusief het Utrechtse CvB
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 13:29
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-04-2006 @ 14:39 :
Ach, ik ben zowiezo fel tegenstander van het hele kennismigratie gedoe. Nederlands Onderwijs is voor nederlanders. Laat z eerst de zaken voor ons maar eens goed op orde krijgen. (had ik laatst ook al gemeld geloofik)
"Eigen volk eerst!"

Ik snap opeens helemaal waar jouw standpunten vandaan komen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 19:50
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ja, dat valt me ook een tikkie tegen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 19:57
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Eric Berger schreef op 04-05-2006 @ 14:29 :
"Eigen volk eerst!"

Ik snap opeens helemaal waar jouw standpunten vandaan komen.
Zo, die is simpel. Daarmee bedoel je dus dat ik zo'n white pride gast ben? Sukkel.

Ga er eens op in? Ik kan me serieus niet meer herinneren dat het nederlandse school systeem er was om gebrek aan onderwijs in andere landen te compenseren.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 20:57 :
Zo, die is simpel. Daarmee bedoel je dus dat ik zo'n white pride gast ben? Sukkel.
Dat zie ik er niet staan. Ik zie echter wel dat je een denkbeeld aanhangt dat inderdaad vaak gezien wordt in extreem-rechtse kringen.

Als ik zie wat sommige Chinezen bij mij op school allemaal voor elkaar werkten en als ik dat vergelijk met de luie zesjesmentaliteit van veel andere klasgenoten denk ik overigens niet dat kennismigratie iets slechts is. Pure winst eerder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:41
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-05-2006 @ 21:35 :

Als ik zie wat sommige Chinezen bij mij op school allemaal voor elkaar werkten en als ik dat vergelijk met de luie zesjesmentaliteit van veel andere klasgenoten denk ik overigens niet dat kennismigratie iets slechts is. Pure winst eerder.
Ik zie niet in waarom wij buitelandse studenten moeten subsidieren om hier te studeren terwijl een groot gedeelte van de nederlanders het niet kan omdat het te duur is (is dat niet het voornaamste argument in voornamelijk allochtoonse kringen?).

Ik snap niet waarom het ministerie van onderwijs een fonds opzet om wit russische studenten hierheen te halen om te laten studeren.

Daar zijn onze scholen niet voor. Wat bedrijven doen en wie ze inhuren moeten ze zelf weten, maar een studie betalen terwijl eral te weinig plekken zijn om uberhaupt onze eigen studenten goed te kunnen voorzien? Nee. Ik kan er met mijn pet niet bij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
Ik zie niet in waarom wij buitelandse studenten moeten subsidieren om hier te studeren terwijl een groot gedeelte van de nederlanders het niet kan omdat het te duur is
Omdat elke Nederlander dat met enig kromliggen gegarandeerd kan betalen en een kennismigrant nul inkomen en nul kans op een baan heeft in het begin.

Hoe kan je het eerste jaar je veroorloven als je mogelijk platzak aankomt in Nederland?

Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
(is dat niet het voornaamste argument in voornamelijk allochtoonse kringen?).
Allochtone kringen denk ik persoonlijk, als zijnde kommaneuker die ik af en toe ben.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
Ik snap niet waarom het ministerie van onderwijs een fonds opzet om wit russische studenten hierheen te halen om te laten studeren.
Omdat ze anders geen opleiding en toekomst hebben, politieke vluchtelingen enzo.

Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
terwijl eral te weinig plekken zijn om uberhaupt onze eigen studenten goed te kunnen voorzien?
Wablief? Heb ik iets gemist sinds de tekorten aan belangstelling voor sommige studies?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 22:05
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
T is een knappe meid, en wat mij betreft had ze wel mogen blijven. Ik zie dagelijks tientallen allochtonen die wat mij betreft minder recht hebben op een status in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 22:13
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-05-2006 @ 21:41 :
Ik zie niet in waarom wij buitelandse studenten moeten subsidieren om hier te studeren terwijl een groot gedeelte van de nederlanders het niet kan omdat het te duur is (is dat niet het voornaamste argument in voornamelijk allochtoonse kringen?).

Ik snap niet waarom het ministerie van onderwijs een fonds opzet om wit russische studenten hierheen te halen om te laten studeren.

Daar zijn onze scholen niet voor. Wat bedrijven doen en wie ze inhuren moeten ze zelf weten, maar een studie betalen terwijl eral te weinig plekken zijn om uberhaupt onze eigen studenten goed te kunnen voorzien? Nee. Ik kan er met mijn pet niet bij.
haha nederlanders kunnen nauwelijks hun studie betalen. Studiefinanciering anyone? ALs ze te weinig stufi krijgen, dan lijkt het me meteen duidelijk dat de ouders het wel kunnen betalen.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 20:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 04-05-2006 @ 23:13 :
ALs ze te weinig stufi krijgen, dan lijkt het me meteen duidelijk dat de ouders het wel kunnen betalen.
Dat argument gaat al te vaak niet op, maar over het algemeen klopt het dat studiefinanciering aardig helpt..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.