Oud 24-03-2014, 21:54
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Hai!

Geen idee of dit topic in de juiste categorie staat, maar ik zit met een brandende vraag, namelijk : hebben jullie ervaring met zelfbruiner?

Ik heb 25 april gala en ik ben zo licht dat ik licht geef. Ik wil graag een gezond kleurtje, maar ik durf niet zo goed aan de slag met zelfbruiner.

Ik heb al dingen gelezen over zelfbruinende lotions die langzaam een kleurtje opbouwen, dat lijkt me wel wat.

Maar, heeft iemand hier ervaring met zelfbruiner en wat kan aan en afgeraden worden?
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2014, 22:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt van Dove en Nivea en misschien inmiddels nog wel wat merken van die getinte bodylotions als zelfbruiners. Die heb ik wel eens geprobeerd en die zijn erg lastig gelijkmatig uit te smeren. Ook is je huid niet overal even dik en gelijk van structuur waardoor het bij mij heel erg vlekkerig werd, echt heel lelijk dus dat zou ik afraden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 23:00
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Ah jammer, ik had juist wel goede dingen gelezen over Dove Summer Glow. Maar het is voor mij gewoon geen optie om zo wit als een melkfles naar het gala te gaan, maar de zonnebank is veel te schadelijk. Dus ik hoopte een goede zelfbruiner te vinden!
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 23:12
Verwijderd
Ja, lang geleden. Oranje handpalmen enzo, strepen... En toen werd ik nog super makkelijk bruin van mezelf. Mijn advies: uit een flesje, niet doen. Er was wel een durig bronzig spul ooit, maar geen idee meer zo. Misschien dat ik morgen wat kan vinden via Google.

Intussen vind ik bleek vele malen mooier en is mijn extra advies: wegblijven uit die zon!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 23:21
Verwijderd
Ik heb wel eens van die bodylotion geprobeerd en heb daar juist wel goede ervaringen mee. Mijn huid is ook hele licht, maar ik gebruikte het om geen licht meer te geven. Het ergste wit was er vanaf en dat was voor mij genoeg. Ik gebruikte het alleen op mijn benen. Goed (niet te dik!) insmeren, wachten tot het helemaal ingetrokken is (het liefst zittend met gestrekte benen, zodat je geen lelijke vlekken in je knieholtes krijgt) en dan kun je gewoon je ding doen. Er waren twee verschillende soorten, en ik had de variant voor de lichte huid. Meteen na het insmeren goed je handen wassen, anders heb je oranje handpalmen.Ik werd er echt niet bruin van, maar het haalde het ergste wit er wel vanaf. Maar als je echt bruin wil worden (en niet alleen maar niet-wit wilt zijn), kun je beter onder de zonnebank gaan. Langzaam opbouwen (ik dacht wel eens: Ach, vier minuten voor, en vier minuten achter - moet kunnen toch? Ik heb een week helemaal verbrand rondgelopen. Dus als je echt heel licht bent, langzaam opbouwen.) Er zijn best wel een prima opbouwschema's te vinden op internet.
Maar een tijd met bruinende body-lotion smeren kan dus ook.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 23:26
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Dankjewel voor de tip! Ik ga denk ik morgen toch eentje halen en kijken hoe het uitpakt, ik heb nog een maand om iets bruiner te worden, dus als het niet lukt daarmee kan ik nog altijd veranderen van plan!
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 23:28
Verwijderd
Wel echt geduld hebben en niet te veel smeren. Beter drie keer in de week een beetje dan eens in de week heel veel. Dan wordt je egaler bruin. Succes ermee, laat even weten wat je er van vindt

En oh, neem alsjeblieft de lichte versie. Anders wordt je zo lekker oranje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 04:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ooit iets van Lush gehad dat nog het meest leek op foundation voor je lichaam. Het smeerde goed uit, je kreeg er geen vlekken van, het rook naar chocola, en je kon 't 'r aan 't eind van de dag gewoon weer afwassen. Helaas was het maar iets wat ze tijdelijk in de zomer verkochten.
Weet iemand mss of zo'n soort spul ook van een ander merk verkrijgbaar is?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 07:06
Verwijderd
Lancaster bedoelde ik, maar of dat spul nog op dezelfde manier werkt...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 08:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je schijnt ook een soort spray te hebben, misschien wordt dat ook mooier. En anders moet je je laten sprayen in zo'n spray tan cabine.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 09:08
Verwijderd
Ik heb ook juist wel goede ervaringen met getinte bodylotion. Paar keer per week heel dun erop smeren en goed in laten trekken. Je wordt er niet bruin van, maar net wat minder reflecterend.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 09:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien ben ik gewoon een kluns dan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 22:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon niet doen, wat is het nut?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 00:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het 'nut' is dat je niet meer reflecteert en dat mensen niet meer opmerkingen maken als 'Auw m'n ogen! Ik moet effe m'n zonnebril op zetten!' wanneer je een korte broek aanhebt.

Of je kan gewoon vinden dat iets er mooi uitziet. Het hoeft niet per se nut te hebben. Wat heeft make-up voor nut? Wat heeft naar de kapper gaan voor nut? Wat heeft kunst voor nut?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 01:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bruinings-doekjes werken vaak als een tierelier!
Je moet jezelf van tevoren het liefst goed scrubben en zorgen dat je helemaal schoon bent, je dan heel dun insmeren met een klein beetje bodylotion (vooral als je ergens wat drogere plekken hebt, daar trekt het extra in en dan krijg je oranje vlekken). En het hoeft maar 1 keer, dus je bent niet dagen achter elkaar aan het klooien met jezelf insmeren
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zelfbruiner.
Liss
22 03-06-2004 16:12
Lichaam & Gezondheid Zelfbruiner op gezicht?
Suzcka
6 01-04-2004 20:52
Lichaam & Gezondheid zelfbruiner
Janey
3 22-04-2002 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.