Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2014, 23:47
Verwijderd
Hey,

Wat neem jij mee naar school en hoe? Ik neem geen brood mee ofzo alleen melk in een bidon. Mischien kan ik het uitproberen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2014, 10:32
Verwijderd
Dat is al lang geleden voor me. Meestal brood met iets op, cup à soup, drinken was meestal wel daar te krijgen. Toen ik later dingen als stage ging doen, was het wel eens wat uitgebreider, dingen die in een magnetron kunnen (pasta) of soort salades (ik eet geen sla en geen rauwe groenten, dus eerder tomaat of afgekoelde gekookte groenten, kazen, dressing, gekookt ei, andere aanvullingen).
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 10:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Meestal wat belegde boterhammen en een flesje water. En dan voor tussendoor twee mandarijnen/ een appel of iets van koek.

Op mijn middelbare school was het gebruikelijk in de lokalen samen met je klas te lunchen, dus je had niet echt de mogelijkheid om in de (zeer beperkte) kantine iets te gaan halen.
Als er op school broodjes knakworst/ hamburger/ frikadel/ kroket verkocht werden voor het goede doel voegde ik dat wel vaak aan mijn lunch toe. De hele school rook dan zodanig naar dat soort voedsel dat zelfbeheersing lastig werd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 11:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb meestal wel boterhammen bij me en iets van een appel, maar meestal heb ik daar niet genoeg aan en haal bij de kantine van school een broodje, soep of een salade.

Ik maak ook weleens thuis een salade die ik dan in een bakje meeneem naar school. Ook neem ik vaak een of twee pakjes crackers mee en een bakje smeerkaas En als ik iets gebakken heb, neem ik dat ook vaak mee naar school, meestal om uit te delen.

En ik heb altijd een literfles water bij me.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 12:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Op de middelbare school kocht ik thee, daarna nam ik altijd een flesje water/sap/ranja mee. Om te eten smeer ik thuis mijn boterhammen, soms afgewisseld met een eierkoek, krentenbol of een bakje salade.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 12:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Alleen melk lijkt me weinig als je nog volop in de groei zit. Ik zou toch minstens een stuk of 3 boterhammen en fruit meenemen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 15:27
Verwijderd
Naar werk neem ik meestal brood mee, of als ik daar geen zin in heb maak ik een salade of neem ik yoghurt en muesli mee in aparte bakjes.
Als ik brood mee neem is dat vaak een sandwich met (geiten)kaas + vleeswaren+ komkommer/tomaat + vaak pesto of mosterd, alleen één soort beleg is ook maar zo saai, en dan vult het ook wat beter.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 17:13
Anne794
Anne794 is offline
Een appel, 2 broodjes, een pakje Wicky en een pakje chocolademelk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 00:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
3 a 4 boterhammen, iig met kaas, en dan soms ook nog met appelstroop of pindakaas of chocopasta erop. Verder gewoon water. Maar soms ook warm eten in een tupperware. Heb nogal onregelmatige schooltijden. Als ik voor de hele dag tussendoortjes mee moet neem ik een voorverpakte koek en een stuk fruit mee, dat is het makkelijkst.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 16:08
Verwijderd
4 boterhammen, omdat n vriendin elke dag men brood pikt.
verder fles ijsthee
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 17:49
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Altijd vier boterhammen, tegenwoordig met altijd kippenwit + een dikke laag currysaus (zoals men er mosterd op doet) .
Heeeerlijk!
Of Philadelphia met sla en olijven of zo.
En altijd een flesje water.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 18:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vier boterhammen (twee met kaas, twee met vleeswaar, als ik ga sporten 's avonds nog één extra met pindakaas), een verpakte koek of krentenbol of eierkoek en een stuk fruit (appel, banaan, mandarijntjes, druiven, oid), een beker optimel en ik heb op het werk altijd zakjes cup a soup liggen. Op vrijdag neem ik nooit brood mee, dan haal ik een broodje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 22:22
Geileboy8
Geileboy8 is offline
6 boterhammen met kipfilet
En 1 liter water haha
Met citaat reageren
Oud 13-03-2014, 19:46
Kongolo
Avatar van Kongolo
Kongolo is offline
Ik neem voor de eerste pauze een stuk fruit en een pakje melk mee, voor de tweede pauze brood en melk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 23:59
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ik neem 4 broodjes mee, 2 standaard met chocopasta en 2 met iets hartigs. Vaak pathé of salami, in die richting, dus je snapt wel dat dat kan stinken, maarja, ik vind het lekker. De smaak van chocoladepasta kan het compenseren gelukkig en natuurlijk fruitdrinkpakjes en limonade. Dit schooljaar geen een keer wat in de kantine gehaald, een schande, want die broodjes zijn verdomde lekker eigenlijk...
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Wat eet jij voor je lunch?
frits1995
5 14-12-2015 10:47
De Kantine Je huis staat in brand. Wat red jij op het laatste moment?
$omeone
196 03-08-2005 18:25
Eindexamens 2005 Wat neem jij mee?
tinkebel
91 24-05-2005 08:25
Lifestyle Winkelen: wat neem je mee en wat trek je aan?
thecatempire
54 23-10-2004 15:47
Lifestyle Wat neem je allemaal op vakantie mee?
Verwijderd
39 17-07-2004 23:28
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.