Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 17:09
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 18:04:
je hebt gelijk als je zegt dat er in Engeland tot de laatste wedstrijd wordt gezongen, maar in Italie is er een 'andere' sfeer, meer zuiders, zoals vlaggen, bengaals vuur, confetti en dergelijke maar ook wel samen met zingen.
En het Romeinse publiek staat inderdaad bekend als kritisch, maar soms mag dat al wel eens hé. als die vetbetaalde topspelers al een gans seizoen het publiek id steek laten, kan dat al eens te veel worden. Feit is toch wel dat in Italie voetbal religie is en dat men er voor leeft, volgens mij toch net ietsjes meer dan in andere landen.

ik ben het er niet mee eens dat men in italie meer voor het voetbal leeft dan in spanje of engeland. maar ik denk dat wij het op dit gebied niet eens zullen worden, en dat hoeft ook niet. ieder heeft zijn eigen voorkeur voor type voetbal, type publiek, type stadion. en das maar goed ook. anders waren er misschien alleen maar Parma-fans op de wereld, en dat moet ook niet. ieder zn eigen voorkeur. mooi moment om deze discussie te beeindigen.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 17:11
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 18:04:
je hebt gelijk als je zegt dat er in Engeland tot de laatste wedstrijd wordt gezongen, maar in Italie is er een 'andere' sfeer, meer zuiders, zoals vlaggen, bengaals vuur, confetti en dergelijke maar ook wel samen met zingen.
En het Romeinse publiek staat inderdaad bekend als kritisch, maar soms mag dat al wel eens hé. als die vetbetaalde topspelers al een gans seizoen het publiek id steek laten, kan dat al eens te veel worden. Feit is toch wel dat in Italie voetbal religie is en dat men er voor leeft, volgens mij toch net ietsjes meer dan in andere landen.
Ik weet niet of jij vorige week die documentaire van de nos hebt gezien over voetbal in de 3e divisie. Voetbal is daar meer dan religie. Het is daar een hele levensstijl. En over dat romeise publiek. De meeste zijn daar zo extreem-rechts als het maar kan. Dat kritische ben ik wel met je eens. Dat mag ook wel.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:12
Bram
Bram is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 17-06-2003 @ 18:09:
Dat weet ik nog niet...denk dat Spanje, Engeland en Italië niet voor elkaar onder doen...

weet iig dat er in Engeland veel supporters zijn die bijna leningen hebben en armoediger leven dan dat ze zouden kunnen, om een seizoenskaart te kunnen betalen...want die krengen zijn daar duur!!!
inderdaad die engelsen, ieren en schotten kunnen er ook wat van. Maar wat me minder aanstaat is dat er in in en rond de stadions in Engeland wel weinig hooliganisme is maar van zodra ze op het vasteland zitten is het alom vrees voor rellen.
De ieren en de schotten daarentegen zijn schitterend, ze drinken zich volledig lam maar toch niks van rellen met hen, alleen maar feesten en zingen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:13
Bram
Bram is offline
Citaat:
L1 schreef op 17-06-2003 @ 18:11:
Ik weet niet of jij vorige week die documentaire van de nos hebt gezien over voetbal in de 3e divisie. Voetbal is daar meer dan religie. Het is daar een hele levensstijl. En over dat romeise publiek. De meeste zijn daar zo extreem-rechts als het maar kan. Dat kritische ben ik wel met je eens. Dat mag ook wel.
het lazio-publiek is extreem-rechts, niet roma hé.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:22
DreadlockMonkey
Avatar van DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
allemaal
__________________
loved by some, hated by many, known by none
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:38
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 18:13:
het lazio-publiek is extreem-rechts, niet roma hé.
oke, maar er zijn meerdere clubs met zulke aanhang.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 18:01:
fout, de essentie van voetbal is in de 1e plaats WINNEN
dat verklaart je voorkeur voor de serie A idd. Persoonlijk hou ik meer van attractief voetbal (hoewel dat in veel competities tegenvalt, maar iig beter dan in de serie A). Ach ja, smaken verschillen he.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:00
mainsupreme
Avatar van mainsupreme
mainsupreme is offline
PSV GADVERDAMME allemaal trappers hun sterspeler mark van bommel is de grootste klootzak op de nederlandse velden altijd amar zijn directe tegenstander uit eht veld trappen en dan die schijnheilige kezman, hij scoorde er wel meer dan machlas maar had wel HEEL HEEL wat meer penalties nodig
__________________
je ogen zijn als friese meren: dof, ondiep en grijs
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:33
Bram
Bram is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 17-06-2003 @ 18:41:
dat verklaart je voorkeur voor de serie A idd. Persoonlijk hou ik meer van attractief voetbal (hoewel dat in veel competities tegenvalt, maar iig beter dan in de serie A). Ach ja, smaken verschillen he.
inderdaad elk zijn voorkeur, alhoewel ik toch vind dat men vaak gewoon vooroordelen heeft, een italiaanse wedstrijd kan net zo mooi zijn als een spaanse of engelse vind ik.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:18
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Aan de Kakkerlakken Maar eigenlijk nog veel meer haat tegen die sattelietclub van ze. Ik ga genieten morgen als ze degraderen. feesten!
__________________
There's No Way to Happiness, Happiness Is The Way
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:26
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 16:33:
Trouwens als er over 1 zaak is dat je zeker en vast niet kunt klagen in Italie is het wel over het publiek : ik denk dat er in de Italiaanse stadions toch wel de meeste en beste sfeer is van Europa. (behalve op juventus dan) dus als je me weet te overtuigen met argumenten die juist zijn, dan geen enkel probleem, maar als je iets zegt moet het wel kloppen hé. no offense.
Ja zeker bij Lazio, waar alle naoorlogse nazi's liedjes zingen over al het zwarte kwaad dat uit afrika komt en dan voetballen
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:41
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 21-06-2003 @ 21:26:
Ja zeker bij Lazio, waar alle naoorlogse nazi's liedjes zingen over al het zwarte kwaad dat uit afrika komt en dan voetballen
Mijn excuus voor bovenstaand bericht, het was al meerdere malen gezegd, maar ik was te ongeduldig om verder te lezen.

Met deze reactie wil ik meteen zeggen dat het nooit mijn bedoeling was om een conflict met bram te veroorzaken, doch enkel te zeggen dat ik niet warm loop voor het Belgische en Italiaanse voetbal.
Ik hoop dat Bram die mening kan respecteren.

amen
__________________
beez
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Vrije tijd Is Joden een goede geuzennaam?
zlatani9
69 10-09-2003 16:31
Muziek festivals zijn klote
mutant mustache
114 30-08-2003 09:49
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Vrije tijd Column Derksen VI
The Senna Fan
12 10-03-2003 20:04
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.