Oud 30-08-2003, 17:10
Verwijderd
ik heb voor zover nog geen topic gezien over Friends, voor t nieuwe seizoen, dus ik denk, ik gooi dr maar een open. (ken nog altijd gesloten worden he )

ik heb voorstukjes gezien, de hele serie nog niet, dus ga ik m maar op de buis volgen. ik denk dat t weer een lache seizoen word.
wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2003, 18:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Khoop het! Ik ben iig erg benieuwd, en dan vooral naar de allerlaatste aflevering

En ik vraag me af of Chandler nog steeds zo vet is .
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:00
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
tering dies is idd vet

ik heb 1-9 al gehuurd 9 september komen de volgende episodes in de videotheek, ik ga ze niet op tv kijken

(dit is serie 9 en ze gaan door tot serie 10 dus de laatste aflevering duurt nog wel even)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 04:12
Pla
Pla is offline
Mooi dat ik het dan nooit kan kijken omdat ik aan het 'sporten' ben..
Videoooooooooooooo
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 10:42
Verwijderd
ik de hele serie 9 ( die nieuwste serie dus) al gezien op dvd. die heb ik in de zomer gekocht.
ik zal niet vertellen waar het over gaat maar hij is wel vet lachen.
maandag komt de eerste om 20.30.

dus kijken iedereen.

-xxxx- peter
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:06
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 10:42:
ik de hele serie 9 ( die nieuwste serie dus) al gezien op dvd. die heb ik in de zomer gekocht.
ik zal niet vertellen waar het

waar dan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:19
Verwijderd
de dvd met de eerste 8 afleveringen van serie 9 heb ik gekocht en de rest heb ik gedownload.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:24
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Martijn schreef op 31-08-2003 @ 11:06:
waar dan?
kan je gewoon bij frs kopen bijvoorbeeld. Is dacht ik wel 250 euro
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:55
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Martijn schreef op 30-08-2003 @ 19:00:

(dit is serie 9 en ze gaan door tot serie 10 dus de laatste aflevering duurt nog wel even)
Echt waar? Ik dacht dat serie 9 de laatste was! Yay!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:16
Verwijderd
dat is niet waar.

Serie 9 is de laaste van alles
er komt geen nieuwe serie want die kerel die Joey speelt gaat in een andere serie spelen die gebasseert is op die van Friends.
die serie heet Spin Off
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 12:16:
dat is niet waar.

Serie 9 is de laaste van alles
er komt geen nieuwe serie want die kerel die Joey speelt gaat in een andere serie spelen die gebasseert is op die van Friends.
die serie heet Spin Off
en waar heb je dat dan weer vandaan?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:56
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 12:16:
dat is niet waar.

Serie 9 is de laaste van alles
er komt geen nieuwe serie want die kerel die Joey speelt gaat in een andere serie spelen die gebasseert is op die van Friends.
die serie heet Spin Off

kuch... als je seizoen 9 al helemaal gezien hebt, weet je dat er wel een seizoen 10 komt. En als je dan ook nog helemaal op de hoogte bent (net als ik) weet je dat seizoen 10 op 29 september in amerika gaat beginnen... ik kan dus weer niet wachten..

/edit: en daat laatste is helemaal vreemd De serie gaat niet spin off heten... het is een spin of. Zoek maar eens op in een engels woordenboek wat dat betekent De serie gaat gewoon Joey heten...
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:02
Rutger
Rutger is offline
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 12:16:
dat is niet waar.

Serie 9 is de laaste van alles
er komt geen nieuwe serie want die kerel die Joey speelt gaat in een andere serie spelen die gebasseert is op die van Friends.
die serie heet Spin Off
fout!

in de dvd verzamelbox staat namelijk ook seizoen 10
die wordt geaired ~26 sept in de U.S. dus dan maar ff het internet afstruinen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:05
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
OOOOOO NOOOOO.....ik haaaaat friens Snap er echt de humor niet van, veel te flauw en amerikaans, bah...Yeck en nu begint het dus weer....vorig seizoen was het steeds voor een programma wat ik wou zien en natuurlijk liep friends steeds uit dus zat ik eerst een dikke 5 a 10 minuten me rot te irriteren aan die lelijke rotkoppen uit die serie, maargoe genieten jullie er maar weer lekker van
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:17
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 31-08-2003 @ 13:05:
OOOOOO NOOOOO.....ik haaaaat friens Snap er echt de humor niet van, veel te flauw en amerikaans, bah...Yeck en nu begint het dus weer....vorig seizoen was het steeds voor een programma wat ik wou zien en natuurlijk liep friends steeds uit dus zat ik eerst een dikke 5 a 10 minuten me rot te irriteren aan die lelijke rotkoppen uit die serie, maargoe genieten jullie er maar weer lekker van
WEG JIJ !!!! Dat soort volk willen we niet in dit topic hoor

Ik denk dat het alleen grappig is, als je het al wat langer volgt. Als je de karakters een beetje kent dan is alles wat ze doen zo typerend voor iedereen. Ik vind het gewoon nog steeds een briljante show
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:39
Verwijderd
he

jullie kunnen lullen wat je wil maar kijk maar eens naar dit stukje nieuws wat ik van internet heb gehaald Over Friends.

Ster uit Friends krijgt eigen serie

Gepubliceerd op woensdag 23 juli 2003

LOS ANGELES (ANP) - Matt LeBlanc, ster uit de Amerikaanse tv-serie Friends, krijgt een eigen serie op de buis. Volgens het Amerikaanse Hollywood Reporter zijn de besprekingen tussen LeBlanc en televisiezender NBC nagenoeg afgerond.

De huidige serie Friends loopt in mei volgend jaar af. De hoofdrolspelers, die momenteel een miljoen dollar per aflevering krijgen, hebben al gezegd dat dit seizoen het laatste is. Er komt dus geen serie 10.

LeBlanc zal gaan spelen in een zogeheten spin-off, een serie die is gebaseerd op Friends. Dat gebeurde eerder bij onder meer Cheers, dat Frasier als een succesvolle spin-off kreeg.

Ik hoor de reacties wel.

gr. peter
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:03
Verwijderd
S9 is geweldig!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:43
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 13:39:
he

jullie kunnen lullen wat je wil maar kijk maar eens naar dit stukje nieuws wat ik van internet heb gehaald Over Friends.

Ster uit Friends krijgt eigen serie

Gepubliceerd op woensdag 23 juli 2003

LOS ANGELES (ANP) - Matt LeBlanc, ster uit de Amerikaanse tv-serie Friends, krijgt een eigen serie op de buis. Volgens het Amerikaanse Hollywood Reporter zijn de besprekingen tussen LeBlanc en televisiezender NBC nagenoeg afgerond.

De huidige serie Friends loopt in mei volgend jaar af. De hoofdrolspelers, die momenteel een miljoen dollar per aflevering krijgen, hebben al gezegd dat dit seizoen het laatste is. Er komt dus geen serie 10.

LeBlanc zal gaan spelen in een zogeheten spin-off, een serie die is gebaseerd op Friends. Dat gebeurde eerder bij onder meer Cheers, dat Frasier als een succesvolle spin-off kreeg.

Ik hoor de reacties wel.

gr. peter
het is gewoon een hele foute bron.. heb je seizoen 9 al helemaal gezien?? Zo ja, waarom zou je denken dat het nu opeens eindigd.. denk je dat de mensen bij Warner stom zijn ofzo? Seizoen 10 komt, 29 (of 26) september wordt de 1e aflevering uitgezonden, of je het leuk vind of niet
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 17:05
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
jippie
maar helaas komt het op een dag dat ik het niet kan zien, maar ik ga ze denk ik of opnemen of ik huur ze..ik denk dat het het laatste wordt
Citaat:
Supersize Season Premiere on Thursday, September 25th!
dus season 10 begint in amerika op 25 september. dat het s10 is staat er niet bij, maar aangezien s9 al afgelopen is daar en het over een season PREMIERE gaat, neem ik aan dat dat van s10 is.

bron: officiele Friends pagina
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:54
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
hoe eindigde serie 8 ook al weer? dan weet ik beetje hoe ver ik serie 9 heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:23
$hady-Record$
$hady-Record$ is offline
Citaat:
The Rock schreef op 31-08-2003 @ 13:39:
he

jullie kunnen lullen wat je wil maar kijk maar eens naar dit stukje nieuws wat ik van internet heb gehaald Over Friends.

Ster uit Friends krijgt eigen serie

Gepubliceerd op woensdag 23 juli 2003

LOS ANGELES (ANP) - Matt LeBlanc, ster uit de Amerikaanse tv-serie Friends, krijgt een eigen serie op de buis. Volgens het Amerikaanse Hollywood Reporter zijn de besprekingen tussen LeBlanc en televisiezender NBC nagenoeg afgerond.

De huidige serie Friends loopt in mei volgend jaar af. De hoofdrolspelers, die momenteel een miljoen dollar per aflevering krijgen, hebben al gezegd dat dit seizoen het laatste is. Er komt dus geen serie 10.

LeBlanc zal gaan spelen in een zogeheten spin-off, een serie die is gebaseerd op Friends. Dat gebeurde eerder bij onder meer Cheers, dat Frasier als een succesvolle spin-off kreeg.

Ik hoor de reacties wel.

gr. peter


Hij gaat in een eigen serie spelen, dat klopt, maar seizoen 10 komt wel !!! die is zelfs al opgenomen en komt binnenkort in amrika op tv, seizoen 10 (die dus binnekort op tv komt in amerika) is het laatste seizoen, dan gaat joey in die spin off spelen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:44
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
$hady-Record$ schreef op 31-08-2003 @ 18:23:
Hij gaat in een eigen serie spelen, dat klopt, maar seizoen 10 komt wel !!! die is zelfs al opgenomen en komt binnenkort in amrika op tv, seizoen 10 (die dus binnekort op tv komt in amerika) is het laatste seizoen, dan gaat joey in die spin off spelen
precies! het is al opgenomen dus het komt er echt aan hoor! Denk je nou echt dat ze gek zijn bij Warner brothers ?!?!

In s10 zit er trouwens ook een zwarte vrouw bij. Dat komt omdat friends zoveel kritiek kreeg dat het een blanke serie was.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:48
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 31-08-2003 @ 17:54:
hoe eindigde serie 8 ook al weer? dan weet ik beetje hoe ver ik serie 9 heb gezien.
De laatste aflevering is dat Rachel in het ziekenhuis ligt met haar baby. Ross wil haar een aanzoek doen met de ring die ooit van zijn oma is geweest. Die ring zit in zijn jas zak die Joey weer op zijn beurt per ongeluk op raapt wanneer die uit Ross zijn jas valt.
Rachel ziet dat en denkt dat Joey een aanzoek doet. Door het hele bevalling gedoe is ze op dat moment in zo'n slechte staat dat ze zomaar ja zegt. Op dat moment komt ross binnen lopen

Dus hoe dat verder gaat krijg je als eerst te zien.

Ik kon de spanning uiteraard niet aan en heb al gezien hoe het is afgelopen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:54
heavinly
heavinly is offline
Woeha ik ben echt benieuwd! En ik wil 't echt graag ziiiiiiien.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:23
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
jammer, ik heb geloof ik bijna heel serie 9 al gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 16:56
Verwijderd
sorry was vergeten me topicje te kijken
ik heb t nog niet gezien
wel opgenomen, dus moet ik t nog kijken, alleen de video doet raar dus ben ik bang dat ie de band op eet
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:25
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 31-08-2003 @ 18:44:

In s10 zit er trouwens ook een zwarte vrouw bij. Dat komt omdat friends zoveel kritiek kreeg dat het een blanke serie was.
Mja, daar heb ik iets over gehoord. Krijgt zij een vaste rol? Maar ze wordt toch niet een van de friends, hopelijk?
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:00
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 02-09-2003 @ 17:25:
Mja, daar heb ik iets over gehoord. Krijgt zij een vaste rol? Maar ze wordt toch niet een van de friends, hopelijk?
dat weet ik dus ook nog steeds niet helemaal cker, maar het was wel de bedoeling dat zij een vaste rol kreeg.
Ik ben wel benieuwd. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat ze er gewoon weer wat leuks van maken
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:31
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
Tis wel de laatste serie zeggen ze he? Egt shit als dattuh zow is! Ik vind Friends egt zowww coowl! Rachel is vet dah leukste en Phoebe is oowk wel lachen Ik vond gister die aflevering egt wel leuwk.
__________________
!Neej DAH!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:40
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Rissie schreef op 02-09-2003 @ 18:31:
Tis wel de laatste serie zeggen ze he? Egt shit als dattuh zow is! Ik vind Friends egt zowww coowl! Rachel is vet dah leukste en Phoebe is oowk wel lachen Ik vond gister die aflevering egt wel leuwk.
serie 10 is echt de laatste! is jammer genoeg niks aan te doen

maar aan de andere kant hoeven ze dan niet bij serie 13 opeens te stoppen omdat niemand meer wil kijken. Het hoogtepunt van friends is al wel geweest, maar toch heeft het nog steeds heeeeel veel kijkers. Dus ja, opzich is het wel goed dat ze op dit punt stoppen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ben vanmiddag in de videotheek geweest en heb eps 1-8 van s9 gehuurd, kben benieuwd
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:15
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
ik heb de nieuwste versies al op DVD gezien, ze zijn natuurlijk uiteraard weer vet lachen
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:33
Verwijderd
nou heb ik de aflevering van maandag éíndelijk gezien, en ik vond m wel ok.
ben benieuwd naar de rest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Friends with benefits
Tessebezz
3 28-05-2014 07:55
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #6
Verwijderd
500 23-04-2007 21:36
Films, TV & Radio Friends
Verwijderd
29 27-08-2004 09:48
Verhalen & Gedichten Goodbye My Little Friend...
DutchGirl
9 14-10-2003 10:35
Liefde & Relatie Good friends (the story continues)
Mark
14 30-05-2003 18:41
Films, TV & Radio Friends
Circe
40 12-10-2002 19:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.