Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 19:07
PV
PV is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-02-2005 @ 17:05 :
Ik heb mijn team al compleet... Maar ik geloof dat er niet veel s.commers zich hebben ingeschreven.

LINK:
www.f1manager.info
Mja subleagues bestaan dus nog niet, dan wacht ik ook nog even met inschrijven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 19:00
Verwijderd
Pastorelli 3e rijder van Jordan , hoewel ik liever Doornbos daar had gezien ...

Verder schijnt Renault in 'bloedvorm' te zijn volgens de site van f1racing.nl . Ze rijden met afstand de snelste tijden , maar ik vraag me af of Ferrari ook daar heeft getest.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:09
Sandersss
Sandersss is offline
Tests zeggen niets. Je weet nooit wat ze testen hé. Kijk maar naar vorig jaar, Ferrari steeds achteraan...en in Melbourne zijn ze iedereen te snel af.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:08
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Ik denk dat Ferrari in de eerste paar races relatief zwak zal zijn, omdat ze nog met de oude auto rijden. Wanneer ze de nieuwe auto inzetten, verwacht ik dat Ferrari weer zal domineren.

Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe reglementen? Ikzelf vind de nieuwe regels ronduit belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:45
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PGWR schreef op 20-02-2005 @ 20:08 :
Ik denk dat Ferrari in de eerste paar races relatief zwak zal zijn, omdat ze nog met de oude auto rijden. Wanneer ze de nieuwe auto inzetten, verwacht ik dat Ferrari weer zal domineren.

Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe reglementen? Ikzelf vind de nieuwe regels ronduit belachelijk.
Tja, welke veranderingen in de regelementen vind je precies belachelijk? Er is een waslijst aan veranderingen doorgevoerd, van aerodinamica tot nieuwe kwalificatie opzet...

Ik weet ze allemaal niet meer uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat de nieuwe regels niet het effect zullen hebben wat de FIA voor ogen heeft.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:37
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-02-2005 @ 20:45 :
Tja, welke veranderingen in de regelementen vind je precies belachelijk? Er is een waslijst aan veranderingen doorgevoerd, van aerodinamica tot nieuwe kwalificatie opzet...

Ik weet ze allemaal niet meer uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat de nieuwe regels niet het effect zullen hebben wat de FIA voor ogen heeft.
Zeg maar gerust alle veranderingen, behalve de aerodynamica. Al hoewel de aerodynamica anders aangepakt had moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 11:50
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Robert Doornbos derde rijder Jordan

En nu is het officieel. Robert Doornbos wordt derde rijder bij Jordan. De Nederlander was lang bezig om een plaats te regelen bij het team. Doornbos neemt de vrije trainingen van de races voor zijn rekening, wat hij vorig jaar ook in de laatste Grands Prix deed.

Colin Kolles, managing director van Jordan Grand Prix, is blij met de komst van Doorbos. "Iedereen is onder de indruk van zijn snelheid," vertelde hij. "Robert is relatief laat begonnen met de autosport en daardoor moet je over veel kwaliteit beschikken en snel mensen weten te imponeren om verder te komen. Dat heeft hij gedaan en ook heeft hij vorig jaar al zijn potentieel in de Formule 1 getoond. We zijn erg blij dat hij de samenwerking met ons voortzet om zo Formule 1 ervaring op te doen en om zoveel mogelijk uit de vrijdagsessies te halen."

Doorbos zelf toonde zich vanzelfsprekend ook een gelukkig mens. "Het was fantastisch om drie Grote Prijzen bij Jordan te testen, maar die vrije trainingsessies waren toen de enige momenten die ik ooit in een F1 bolide had doorgebracht. Nu heb ik de mogelijkheid om veelvuldig voor zowel het team als mijzelf te testen en te leren."

"In het bijzonder zou ik graag de Muermans Groep en Jordan Grand Prix willen bedanken voor deze fantastische mogelijkheid. Ik ben fit en klaar voor Melbourne. Ook ben ik gretig en trots om mijn Formule 1 carrière voort te zetten als derde rijder voor dit team," aldus Doornbos.
Verrassend nieuws toch... Zeker nadat Pastorelli vorige week was gepresenteerd als testrijder bij het team. Iedereen ging er toen min of meer vanuit dat hij ook 3e rijder zou worden.
Ik denk dat dit best een gunstige situatie is voor Robert. Met 2 onervaren en niet echt talentvolle rijders 'boven' hem moet hij op de vrijdagen toch wel wat leuke dingen kunnen laten zien... Ik denk dat als hij structureel sneller is dan de racecoureurs van Jordan-Midland dat het team (of een ander f1 team) dan niet meer om hem heen kan.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 19:46
Verwijderd
Las het net pas, en was er zeer blij mee.
3 nederlanders in de F1, dat had ik vorig jaar echt niet in mijn gedachte.

Dat f1manager.info he, is dat gratis enzo en hoef je niet helemaal je adres in te vullen, want ik kan maar weinig gratis f1managers vinden, vind het toch wel leuk om te doen, niet om prijzen te winnen maar gewoon voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:16
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
yup yup, helemaal gratis!

Maar er zijn (dacht ik) wel enkele gegevens die je moet invullen, aangezien er prijzen te winnen zijn.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 20:31
PV
PV is offline
ik heb me ingeschreven bij F1 Manager .. subleagues werken nog steeds niet helaas dus op de scholieren.com league moeten we nog maar ff wachten, ik wil hem wel aanmaken tegen de tijd dat ze werken.

Mijn team:
Coulthard / Albers / Toyota / Petronas / Bridgestone
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 21:55
Verwijderd
Jammer dat er maar zo weinig geld is eigenlijk.
Ik was helemaaaal niet van plan om Albers te nemen maar ik moest wel want meer geld had ik niet.

Mijn team:
Villeneuve/ Albers/ Toyota/ Bridgestone/ Jordan chassis

Ik heb nog 10000 over, dus ben nog niet helemaal van em geld af.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 23:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mijn team:

Sato / Albers / Red Bull / Petronas / Michelin / Babe 4
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 10:03
PV
PV is offline
iedereen vertrouwen in Albers dus? of is t bij gebrek aan beter
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 10:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PV schreef op 01-03-2005 @ 11:03 :
iedereen vertrouwen in Albers dus? of is t bij gebrek aan beter
Tja, ik kan niet ontkennen dat hij slechts opvulling is. Zodra er geld is neem ik een betere... En zo zullen de anderen er ook over denken.
Je kunt (helaas) ook niet verwachten dat Albers punten gaat pakken.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zondag begint het weer mensen!
Grand Prix van Australie, die begint live 4 uur 's nachts he dacht ik?
Dat betekent dus tot 4 uur stappen en daarna kijken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:16
Sandersss
Sandersss is offline
De tweede kwali begint volgens mij om 00.00 uur , dus als je die ook wil zien is het de moeitje bijna niet meer om te slapen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:03
PV
PV is offline
Debuut Albers in Formule 1 serieus in gevaar
MELBOURNE - Het debuut van de Nederlandse coureur Cristijan Albers in de Formule 1, zondag in de Grote Prijs van Australië, is serieus in gevaar. Minardi, de renstal waarvoor Albers rijdt, heeft nog altijd geen toestemming om zondag in Melbourne de auto's van 2004 in te zetten.

Aangezien deze bolides niet aan de nieuwste reglementen voldoen, is de speciale toestemming vereist van alle renstallen. Tot nu toe zijn alle teams akkoord, behalve Ferrari. En de renstal van de Duitse wereldkampioen Michael Schumacher lijkt niet van zins instemming te verlenen.

Zal toch niet he?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PV schreef op 02-03-2005 @ 16:03 :
Debuut Albers in Formule 1 serieus in gevaar
MELBOURNE - Het debuut van de Nederlandse coureur Cristijan Albers in de Formule 1, zondag in de Grote Prijs van Australië, is serieus in gevaar. Minardi, de renstal waarvoor Albers rijdt, heeft nog altijd geen toestemming om zondag in Melbourne de auto's van 2004 in te zetten.

Aangezien deze bolides niet aan de nieuwste reglementen voldoen, is de speciale toestemming vereist van alle renstallen. Tot nu toe zijn alle teams akkoord, behalve Ferrari. En de renstal van de Duitse wereldkampioen Michael Schumacher lijkt niet van zins instemming te verlenen.

Zal toch niet he?
Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen... Ik kan mij niet voorstellen dat Ferrari zo onsportief zal zijn. Ik weet iig zeker dat als zij serieus geen instemming verlenen, zij een forse deuk in hun reputatie zullen oplopen. Ik zou ook niet weten waarom ze Minardi willen weerhouden van deelname. Zijn ze wellicht bang voor het talent Albers, en denken ze dat hij MS om de oren zal gaan rijden?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 02-03-2005 @ 15:16 :
De tweede kwali begint volgens mij om 00.00 uur , dus als je die ook wil zien is het de moeitje bijna niet meer om te slapen
Dus 1 training is nu op zaterdag en 1 training een aantal uren voor de race op zondag? Ik wist van het nieuwe kwalificatiesysteem af maar niet van de tijdstippen waarop deze kwalificaties gereden zouden worden...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 11:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De 'nieuwe' Minardi... De nieuwe kleurenstelling iig. De echt nieuwe Minardi komt pas in de eerste GP in Europa.




Ik vind hem wel mooi.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:27
PV
PV is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-03-2005 @ 16:55 :
Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen... Ik kan mij niet voorstellen dat Ferrari zo onsportief zal zijn. Ik weet iig zeker dat als zij serieus geen instemming verlenen, zij een forse deuk in hun reputatie zullen oplopen. Ik zou ook niet weten waarom ze Minardi willen weerhouden van deelname. Zijn ze wellicht bang voor het talent Albers, en denken ze dat hij MS om de oren zal gaan rijden?
Red Bull sluit zich aan bij Ferrari...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
PV schreef op 03-03-2005 @ 13:27 :
Red Bull sluit zich aan bij Ferrari...
Willen ze nou echt zo graag de F1 kapot maken...?
Ik begin het wereldje eromheen steeds minder leuk te vinden. Alleen maar gezeur over regels enzo. En teams worden ook steeds minder sportief naar elkaar toe.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:00
Sandersss
Sandersss is offline
Het gaat om het principe, regels zijn regels. Ook voor Minardi. Als ze niet snel genoeg zijn of ze hebben niet genoeg geld, dan hebben ze simpelweg niets te zoeken in de F1.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:00
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik heb echt zin in het nieuwe seizoen! Kijken hoe McLarren kampioen gaat worden

Ik hoop idd dat ferrari eens op houd met zeuren, hebben ze eigelijk ook een reden gegeven? Die heb ik namelijk nergens kunnen ontdekken. Heb me bijhangen dat ze vorig jaar ook al zoiets flikte

Begint trouwens de race om 4 uur of de voorbeschouwing en al die zooi ik hoef alleen de race te zien de rest kijk ik naderhand wel, en heb weinig zin om net als vorig jaar ooit eens een uur te vroeg op te staan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:04
PV
PV is offline
kwalificatie was om 0.00, voorbeschouwing om 3.00 en de race zelf om 4.00 dacht ik gisteren te zien op sbs6
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:06
Sandersss
Sandersss is offline
Stoddart zit wel te piepen dat hij nu nog helemaal geen wagen heeft die afgestemd kan zijn op de 2005 regels (en dat is aerodynamisch, want motorisch vormt het geen probleem.)

Hij zou geen wagen hebben die rijklaar zou zijn, en wil daarom de eerste 3 races in actie komen met een 'illegale' minardi.

Een Minardi, voorzien van hogere wings etc. zou pas rijklaar zijn per Imola.

Dan mag hij verklaren waarom Albers laatst met deze wagen in actie kwam. Want dat heeft toch verdacht veel van het 2005-model van minardi weg. En reken maar dat hij rijdt.

Dat de wagen niet helemaal optimaal is wellicht.. tja, welk team heeft dat wel?

De nieuwe F2005 is ook nog niet optimaal. Sterker nog, Ferrari zit feitelijk nog een stap terug ten opzichte van Minardi.

Echter, geeft Ferrari dit het recht om dan ook maar met een F2004 aan de start te verschijnen die afgestemd is op de oude regels?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:20
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-03-2005 @ 19:29 :
Dus 1 training is nu op zaterdag en 1 training een aantal uren voor de race op zondag? Ik wist van het nieuwe kwalificatiesysteem af maar niet van de tijdstippen waarop deze kwalificaties gereden zouden worden...
Ja volgens mij wel, het gemiddelde van die 2 tijden wordt dan je bepalende tijd. Wel verwarrend.

De eerste training is dan op zaterdag, die mag je met een lege tank rijden.
De tweede training is dan op zondag, daarna mag je niet meer bijtanken. De banden mogen ook niet meer verwisseld worden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 03-03-2005 @ 16:06 :
*knip*
Minardi rijdt nu met een 2004 chassis met aangepaste vleugels. De auto is zoveel mogelijk aangepast aan de nieuwe regels, maar op een aantal punten is hij nog 'illegaal'.
De nieuwe wagen (2005 versie) is pas in april inzetbaar. Stoddart heeft al aangegeven dat deze revolutionair zal zijn.
(Ferrari rijdt de eerste races ook met een aangepaste 2004 model)

En om aan te geven hoeveel macht Ferrari heeft binnen de F1:
Ferrari maakt zichzelf ook schuldig aan illegale praktijken. Zij testten deze week nog hun nieuwe wagen ondanks een testverbod. Maar daar kraait natuurlijk geen haan naar.
Dus dat regels zijn regels gelul slaat ook nergens op, de rooien houden zich er zelf ook niet aan.
__________________
Zuur...

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:07
Verwijderd
Beter als Ferrari gewoon lekker een eigen competitie gaat beginnen. Ik zal ze niet missen. Is iig de spanning ook weer terug.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 13:55
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-03-2005 @ 20:02 :

En om aan te geven hoeveel macht Ferrari heeft binnen de F1:
Ferrari maakt zichzelf ook schuldig aan illegale praktijken. Zij testten deze week nog hun nieuwe wagen ondanks een testverbod. Maar daar kraait natuurlijk geen haan naar.
Dus dat regels zijn regels gelul slaat ook nergens op, de rooien houden zich er zelf ook niet aan.
Dat klopt niet.
Het team van Ferrari rijdt de Grand Prix met de aangepaste F2004M die wagen heeft de laatste test afgerond samen met de andere teams in Valencia. Ferrari is zelfs een dag eerder gestopt.

De wagen waar mee getest wordt is de F2005, deze wagen rijdt dus niet aankomend weekend en mag dus onbeperkt testen. En is niet verbonden aan de zogeheten 50 kilometer grens.

Op het moment dat Ferrari de F2005 daadwerkelijk gaat inzetten mogen ze niet meer dan 50 kilometer testen in de week voorafgaand aan de Grand Prix.

Zo simpel is het dus Ferrari doet helemaal niets fout met testen van de F2005.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] Nieuwtjes
Sandersss
479 02-04-2007 15:28
Vrije tijd NHL Ijshockey
Verwijderd
75 30-11-2006 21:25
Vrije tijd [F1] GP van Amerika
Sandersss
25 04-07-2006 11:20
Vrije tijd Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull
Verwijderd
1 11-05-2006 21:26
Vrije tijd [F1] Grand Prix van Australie
Mr.Oizo
17 04-04-2006 17:53
Vrije tijd RTL Motorsport komt eraan!
Brain-Damage
4 21-02-2005 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.