Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 15:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-12-2004 @ 16:10 :
Ja, wat dat betreft wel jammer dat dat niet gebeurd is. Ik had het wel interessant gevonden om te zien hoe dat zou verlopen.
ik zit er niet echt op te wachten om betrokken te gaan worden in een burgeroorlog
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 15:30
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:27 :
Nogmaals: wat zijn onze normen en waarden??
Het zijn twee begrippen geworden zonder inhoud.

whahaha, allochtonen kun je het land uitzetten
Doe nou niet of je achterlijk bent, al lijkt het er steeds meer op dat je het wel bent.

En fouten kan iedereen maken.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:31
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Tja, mooi spul wat we over de grens hebben gehaald.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Foegel schreef op 23-12-2004 @ 16:31 :
Tja, mooi spul wat we over de grens hebben gehaald.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:32
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Foegel schreef op 23-12-2004 @ 16:31 :
Tja, mooi spul wat we over de grens hebben gehaald.
Ja hoor, wij hebben ze gehaald
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 23-12-2004 @ 16:12 :
Oh.
Jij bent zo'n nationalistisch typ?
'Ze zijn tegen Nederland, dus moeten ze maar opzouten.'

En 'toevallig' geboren, ze zijn hier net zo toevallig geboren als jij en ik. Namelijk omdat hun ouders besloten hier te blijven wonen.
Als het je ergens niet bevalt waarom zou je dan blijven?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
best een mooie jongen:



(sorry moest even)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:34
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:35
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-12-2004 @ 16:29 :
Het irritante is dat ze waarschijnlijk in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.
Daarom zeg ik dienen te verlaten. Al zou ik graag een dagtaak krijgen aan zulke mensen het laten dwingen te verlaten.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:30 :
Doe nou niet of je achterlijk bent, al lijkt het er steeds meer op dat je het wel bent.
Nee, jij bent lekker goed bij je hoofd.
Iemand het land uitzetten met een Nederlandse paspoort zal niet eens realiseerbaar zijn. En die Marokkanen hebben vaak al een Nederlandse paspoort en als ze toch beide paspoorten hebben, zullen ze écht niet kiezen voor de Marokkaanse. (en bovendien heeft de Marokkaanse overheid allang laten weten dat ze altijd Marokkaanse burgers blijven, met of zonder Marokkaanse paspoort)
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:30 :

En fouten kan iedereen maken.
schrale troost
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:36
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:35 :
Daarom zeg ik dienen te verlaten. Al zou ik graag een dagtaak krijgen aan zulke mensen het laten dwingen te verlaten.
Maar waar zou je ze dan naartoe willen sturen?

Zelf opteer ik voor een plaats met veel varkens en honden
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:36 :
Nee, jij bent lekker goed bij je hoofd.
Iemand het land uitzetten met een Nederlandse paspoort zal niet eens realiseerbaar zijn. En die Marokkanen hebben vaak al een Nederlandse paspoort en als ze toch beide paspoorten hebben, zullen ze écht niet kiezen voor de Marokkaanse. (en bovendien heeft de Marokkaanse overheid allang laten weten dat ze altijd Marokkaanse burgers blijven, met of zonder Marokkaanse paspoort)
Wie heeft het over kiezen? Gewoon dwingen, ze zijn ook Marokkaans zeg je zelf dus gewoon daarnaar sturen. KIjken of ze daar ook zo goed hebben ipv in dit door god verdoemde land.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:35 :
Daarom zeg ik dienen te verlaten. Al zou ik graag een dagtaak krijgen aan zulke mensen het laten dwingen te verlaten.
ach ja, niet ieder's wens gaat in vervulling
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:39
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:36 :
Nee, jij bent lekker goed bij je hoofd.
Iemand het land uitzetten met een Nederlandse paspoort zal niet eens realiseerbaar zijn. En die Marokkanen hebben vaak al een Nederlandse paspoort en als ze toch beide paspoorten hebben, zullen ze écht niet kiezen voor de Marokkaanse. (en bovendien heeft de Marokkaanse overheid allang laten weten dat ze altijd Marokkaanse burgers blijven, met of zonder Marokkaanse paspoort)

schrale troost
Ik gebruikte het verkeerde woord. En toch vind ik dat er voor bepaalde personen een manier moet worden gevonden om ze eruit te kegelen. Je kunt zulke mafkezen toch niet hier houden.
Of je zou ze moete opsluiten. Maar ook daar zitten weer regels aan gebonden.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 16:38 :
Wie heeft het over kiezen? Gewoon dwingen, ze zijn ook Marokkaans zeg je zelf dus gewoon daarnaar sturen. KIjken of ze daar ook zo goed hebben ipv in dit door god verdoemde land.
er zijn genoeg "marokkanen". Nederlanders die voor Marokkaans worden gezien door de Marokkaanse overheid omdat 1 van hun voorouders ooit ergens eens Marokkaans was.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:39
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-12-2004 @ 16:36 :
Maar waar zou je ze dan naartoe willen sturen?

Zelf opteer ik voor een plaats met veel varkens en honden
Hehe, zolang het een plaats is waar ze zich thuis voelen en ik er geen last van heb. En het liefs ook de mensen waar ze heen gaan niet.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:39 :
Ik gebruikte het verkeerde woord. En toch vind ik dat er voor bepaalde personen een manier moet worden gevonden om ze eruit te kegelen. Je kunt zulke mafkezen toch niet hier houden.
Of je zou ze moete opsluiten. Maar ook daar zitten weer regels aan gebonden.
wie is ze?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:40
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:38 :
ach ja, niet ieder's wens gaat in vervulling
Je gaat me toch niet vertellen dat ook maar 1 sec respect voor dat soort achterlijk klootzakken kunt opbrengen?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:40
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Haha.

Wat een lachwekkende reacties hier.

Al die dingen zijn nooit realiseerbaar plus wenselijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 16:38 :
Wie heeft het over kiezen? Gewoon dwingen, ze zijn ook Marokkaans zeg je zelf dus gewoon daarnaar sturen. KIjken of ze daar ook zo goed hebben ipv in dit door god verdoemde land.
Dat gaat écht niet lukken hoor. Als ze beide hebben, zullen ze niets eens erkennen dat ze die ander nog hebben.
En trouwens als die knaapjes hier geboren zijn, zal Marokko ze ook niet willen, waar wil jij ze heen sturen? Dacht je dat Marokko ze met open armen zal ontvangen?
Marokko treedt sinds een aanslag in Casablanca erg hard op tegen (vermeende) terroristen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:41 :
Dat gaat écht niet lukken hoor. Als ze beide hebben, zullen ze niets eens erkennen dat ze die ander nog hebben.
En trouwens als die knaapjes hier geboren zijn, zal Marokko ze ook niet willen, waar wil jij ze heen sturen? Dacht je dat Marokko ze met open armen zal ontvangen?


je mag volgens 1 of ander verdrag (weet niet meer welke) iemand niet stateloos maken, maar als iemand zowel een Nederlandse als een Marokkaanse nationaliteit heeft, dan kun je wel evt. de Nederlandse intrekken en dan maakt t geen reet uit waar je geboren bent.
1 of andere koningin (juliana?) was ook in Canada geboren.

Citaat:

Marokko treedt sinds een aanslag in Casablanca erg hard op tegen (vermeende) terroristen.
Nederland ook.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:43
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:40 :
wie is ze?
o.a die mafkezen in dat filmpje.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:43
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:29 :


Le Pen is die Franse gast.

Ik ken deze quote niet en "ene professor" zegt me niks waarin is dit gezegd?



hij heeft nog geen zetels,.. ja ene, die van hemzelf.

en dat mensen zo massaal op m zouden stemmen (peilingen) was duidelijk een eerste ingeving na de moord op van gogh. Later toen t geweld en de haat wat wegebden, verloor Wilders wat zetels.

Maar njah,.. zolang er nog steeds beledigende dingen over en weer worden gezegd (jij kutmarokkaan en jij xenofoob) zal het niet veel beter erop worden.

en wilders moet naar de kapper [/B]
was een nieuwsbericht op fok maar ik begrijp nooit hoe ik nieuwsberichten terug kan vinden die van die lijst aan de linkerkant zijn

maar
er is veel steun voor wilders blijkt uit onderzoeken
ik vind het heel gevaarlijk en beangstigend
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :
was een nieuwsbericht op fok maar ik begrijp nooit hoe ik nieuwsberichten terug kan vinden die van die lijst aan de linkerkant zijn


archief (ergens bovenin in het balkje geloof ik)

Citaat:

maar
er is veel steun voor wilders blijkt uit onderzoeken
ik vind het heel gevaarlijk en beangstigend
ja
blijf waakzaam
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :
o.a die mafkezen in dat filmpje.
njah, maar er zijn genoeg mafkezen in de wereld. Wat wil je met deze mafkezen doen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:45
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :
was een nieuwsbericht op fok maar ik begrijp nooit hoe ik nieuwsberichten terug kan vinden die van die lijst aan de linkerkant zijn

maar
er is veel steun voor wilders blijkt uit onderzoeken
ik vind het heel gevaarlijk en beangstigend
Dus jij vraagt je niet af waardoor het komt, en waardoor er aan de oorzaak niks wordt gedaan? Het gaat er niet zozeer om dat er steun is voor Wilders, maar waardoor het komt. Tenminste das mijn mening.
Even voor duidelijkheid, ik ben (nog) niet van plan om op Wilders te stemmen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:46
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:44 :
njah, maar er zijn genoeg mafkezen in de wereld. Wat wil je met deze mafkezen doen?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :


je mag volgens 1 of ander verdrag (weet niet meer welke) iemand niet stateloos maken, maar als iemand zowel een Nederlandse als een Marokkaanse nationaliteit heeft, dan kun je wel evt. de Nederlandse intrekken en dan maakt t geen reet uit waar je geboren bent.
1 of andere koningin (juliana?) was ook in Canada geboren.
Neem maar van mij aan dat ze dat nooit kunnen realiseren, vooral omdat Marokkanen massaal de Marokkaanse paspoorten weg zullen doen. Er valt niet te bewijzen dat ze die paspoorten wel hebben, dus dan kun je die Nederlandse niet intrekken.

Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:43 :

Nederland ook.
ja, maar nederland hoeft ze dan ook niet te accepteren, die zet ze dan toch weer op de vliegtuig naar Marokko?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:46 :
het is een serieuze vraag
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:49
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:47 :
het is een serieuze vraag
Misschien had ik het woord mafkezen moeten vervangen door iets ergers. Deze personen vind ik gevaarlijker voor Nederland dan Wilders die roept dat hij alle hoofddoekjes af wil hebben.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:50
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:45 :
Dus jij vraagt je niet af waardoor het komt, en waardoor er aan de oorzaak niks wordt gedaan? Het gaat er niet zozeer om dat er steun is voor Wilders, maar waardoor het komt. Tenminste das mijn mening.
Even voor duidelijkheid, ik ben (nog) niet van plan om op Wilders te stemmen.
Als een mens vrede heeft in zijn hart ten opzichte van andere wezens, is er NIETS wat hem van die vrede kan afbrengen. Ik denk dat de mensen die nu (misschien) op Wilders stemmen nooit die vrede in hun hart hebben gehad maar eerder schijntolerant waren.

Ik vind het eerder goed dan slecht dat dat nu eens naar boven komt; des te eerder kunnen we gaan kijken waarom deze mensen geen vrede in hun hart hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:47 :
Neem maar van mij aan dat ze dat nooit kunnen realiseren, vooral omdat Marokkanen massaal de Marokkaanse paspoorten weg zullen doen.


maar is dat omdat ze niet meer Marokkaans willen zijn maar graag Nederlands willen zijn of is dat omdat je met een Nederlands paspoort gewoon lekker makkelijk over in de wereld terecht kunt zonder al die romslomp rondom visa's en dergelijke?

Citaat:

Er valt niet te bewijzen dat ze die paspoorten wel hebben, dus dan kun je die Nederlandse niet intrekken.


eeeer.. als je staat geregistreerd als zijnde hebbende een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heb je een bewijs.
Of heb je toevallig niet meegekregen van die baby van een vader wiens ouders weliswaar marokkaans waren, maar hijzelf (en de baby ook) in Nederland geboren waren en die zijn baby alleen maar de NLse nationaliteit wilde geven, want de vader zag zichzelf als Nederlands en de moeder van de baby was ook Nederlands.
Maar toch stond die baby gewoon geregistreerd als Nederlands EN Marokkaans.

Citaat:

ja, maar nederland hoeft ze dan ook niet te accepteren, die zet ze dan toch weer op de vliegtuig naar Marokko?
als ze de marokkaanse nationaliteit alleen hebben, ja.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:49 :
Misschien had ik het woord mafkezen moeten vervangen door iets ergers. Deze personen vind ik gevaarlijker voor Nederland dan Wilders die roept dat hij alle hoofddoekjes af wil hebben.
Wat vind je precies gevaarlijk?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:50 :
Als een mens vrede heeft in zijn hart ten opzichte van andere wezens, is er NIETS wat hem van die vrede kan afbrengen. Ik denk dat de mensen die nu (misschien) op Wilders stemmen nooit die vrede in hun hart hebben gehad maar eerder schijntolerant waren.

Ik vind het eerder goed dan slecht dat dat nu eens naar boven komt; des te eerder kunnen we gaan kijken waarom deze mensen geen vrede in hun hart hebben.
Ben jij een Indiër die veel aan yoga doet?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:49 :
Misschien had ik het woord mafkezen moeten vervangen door iets ergers. Deze personen vind ik gevaarlijker voor Nederland dan Wilders die roept dat hij alle hoofddoekjes af wil hebben.
Hij lust ze rauw
ook niet bepaald een lekkere uitspraak.
nogmaals: dergelijke lui (theo, ayaan en geert) werken radicalen in de hand. bewust of onbewust
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-12-2004 @ 16:52 :
Ben jij een Indiër die veel aan yoga doet?
Mijn foto van die knappe Marokkaan was meer on-topic.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:53
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:50 :
Als een mens vrede heeft in zijn hart ten opzichte van andere wezens, is er NIETS wat hem van die vrede kan afbrengen. Ik denk dat de mensen die nu (misschien) op Wilders stemmen nooit die vrede in hun hart hebben gehad maar eerder schijntolerant waren.

Ik vind het eerder goed dan slecht dat dat nu eens naar boven komt; des te eerder kunnen we gaan kijken waarom deze mensen geen vrede in hun hart hebben.
Jaja, mooie gedachte. Dus jij denkt werkelijk dat alle mensen die voor Wilders gaan stemmen geen vrede in hun hart hebben. En laten we zeggen dat alle mensen die voor Wouter Bos stemmen wel.

En ik neem aan dat je het nou toch niet alleen over autochtonen hebt, maar ook over allochtonen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:53
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:52 :
Mijn foto van die knappe Marokkaan was meer on-topic.
Maar jij bent ook übercool.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:51 :


maar is dat omdat ze niet meer Marokkaans willen zijn maar graag Nederlands willen zijn of is dat omdat je met een Nederlands paspoort gewoon lekker makkelijk over in de wereld terecht kunt zonder al die romslomp rondom visa's en dergelijke?
Nogmaals: vooral omdat Marokko ze altijd als Marokkaanse staatsburgers zal bljiven erkennen, met of zonder papiertje.

Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:51 :

eeeer.. als je staat geregistreerd als zijnde hebbende een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heb je een bewijs.
Of heb je toevallig niet meegekregen van die baby van een vader wiens ouders weliswaar marokkaans waren, maar hijzelf (en de baby ook) in Nederland geboren waren en die zijn baby alleen maar de NLse nationaliteit wilde geven, want de vader zag zichzelf als Nederlands en de moeder van de baby was ook Nederlands.
Maar toch stond die baby gewoon geregistreerd als Nederlands EN Marokkaans.?
Als een dergelijk wet wordt aangenomen, zullen ze voor de nederlandse kiezen, zie vorige uitleg
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:56
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:52 :
Hij lust ze rauw
ook niet bepaald een lekkere uitspraak.
nogmaals: dergelijke lui (theo, ayaan en geert) werken radicalen in de hand. bewust of onbewust
Jaja dus autochtonen moet zich maar aanpassen en hun taal kuisen, en geen filmpjes meer maken die eea aan de kaak stellen.
Maar allochtonen (oa Marokkanen) hoeven dat niet. Ik hoor alleen maar iets over autochtonen die geen vrede hebben, hun taalgebruik moeten aanpassen etc.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-12-2004 @ 16:53 :
Maar jij bent ook übercool.
dat hoef je me niet te vertellen, dat weet ik al
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:57
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:56 :
dat hoef je me niet te vertellen, dat weet ik al
haha
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:58
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-12-2004 @ 16:52 :
Ben jij een Indiër die veel aan yoga doet?
Nee. Maar het lijkt nmij logisch:

Persoon 1 en 2 leven in vrede => Actie persoon 1 => Hart persoon 2 wordt hatelijk.

Blijkbaar had persoon 2 nooit veel vrede in zijn hart...hij "gedoogde" persoon 1 alleen maar
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:56 :
Jaja dus autochtonen moet zich maar aanpassen en hun taal kuisen, en geen filmpjes meer maken die eea aan de kaak stellen.
Maar allochtonen (oa Marokkanen) hoeven dat niet. Ik hoor alleen maar iets over autochtonen die geen vrede hebben, hun taalgebruik moeten aanpassen etc.
Ja, wij Nederlanders, moeten ons aanpassen en de Nederlandse schrift wegdoen voor het Arabische schrift. Nederland moet een kolonie van Marokko worden.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:56 :
Nogmaals: vooral omdat Marokko ze altijd als Marokkaanse staatsburgers zal bljiven erkennen, met of zonder papiertje.


Ja, dat snap ik. Ook mensen die Nederlander willen zijn omdat ze meer connectie met Nederland voelen dan met Marokko zijn het dupe van deze wet. Nouja, tenzij je gewoon netjes aan de regeltjes houdt

En dan maar hopen dat er geen gestoord regime in Nederland komt, want dan worden ze onschuldig de dupe van deze Marokkaanse wetgeving.

Citaat:

Als een dergelijk wet wordt aangenomen, zullen ze voor de nederlandse kiezen, zie vorige uitleg
Dat is geen uitleg waarom ze zouden kiezen voor de NLse.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:58 :
Nee. Maar het lijkt nmij logisch:

Persoon 1 en 2 leven in vrede => Actie persoon 1 => Hart persoon 2 wordt hatelijk.

Blijkbaar had persoon 2 nooit veel vrede in zijn hart...hij "gedoogde" persoon 1 alleen maar
Of blijkbaar is persoon twee een ezel met menselijke trekjes.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:58 :
Ja, wij Nederlanders, moeten ons aanpassen en de Nederlandse schrift wegdoen voor het Arabische schrift. Nederland moet een kolonie van Marokko worden.
Marokko en Arabisch?

meid, dr wonen meer berbers hier
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:01
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-12-2004 @ 16:59 :
Of blijkbaar is persoon twee een ezel met menselijke trekjes.
Ja, dat zeg ik dus?

Althans; ik neem het voor Moslims op hoor.

Ik denk niet dat er iets is wat Moslims of andere mensen kunnen doen om ons op Geert Wilders te laten stemmen. Op wie we stemmen is nog altijd onze eigen keuze.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:01
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:58 :
Ja, wij Nederlanders, moeten ons aanpassen en de Nederlandse schrift wegdoen voor het Arabische schrift. Nederland moet een kolonie van Marokko worden.
Ik dacht al dat je er nooit voor zou uitkomen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:58 :
Ja, wij Nederlanders, moeten ons aanpassen en de Nederlandse schrift wegdoen voor het Arabische schrift. Nederland moet een kolonie van Marokko worden.
Of iedereen dit dat wil gaat naar Marokko want daar is het al zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.