Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 12:58
Mujahideen
Mujahideen is offline
Nederlandse moslims richten eigen partij op

AMSTERDAM - Een groep Amsterdamse moslims richt eind mei een nieuwe politieke partij op die opkomt voor de belangen van moslims in Nederland. De Moslim Democratische Partij (MDP) wil in 2006 meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, zei woordvoerder M. Jabri donderdag.

De partij heeft ook nog een stad in Noord-Brabant op het oog waar veel moslims wonen.

De initiatoren voeren gesprekken met bekende en onbekende moslims om de partij in de grote steden te gaan trekken. Ook met niet-moslims wordt contact gezocht, "zodat we een balans krijgen binnen het bestuur", zegt Jabri.

"Het gaat om mensen die politiek hetzelfde denken." Op termijn, afhankelijk van de groei van de partij, wil de MDP meedoen aan de landelijke verkiezingen.

bron:nu.nl

Zo, de eerste stap is gezet om Nederland te onderwerpen aan de heerschappij van moslims.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 13:00
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Eerst het partij-programma weten.

Aangezien een moslim partij het beste is voor de democratie.

(Hoewel ik tegen partijen ben met een religieuze inslag, maar dat terzijde)

Waarom het origineel verwijderd trouwens?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:02
Verwijderd
Het zou eens tijd worden. Meer dan anderhalf miljoen moslims en niet eens een partij op landelijk niveau? Je zou ze haast dwingen een partij op te richten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:02
meisje
meisje is offline
Deja vu Ik dacht dat ik al gereageerd had.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:02
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 13-01-2005 @ 14:00 :
Aangezien een moslim partij het beste is voor de democratie.

(Hoewel ik tegen partijen ben met een religieuze inslag, maar dat terzijde)
Niet een beetje tegenstrijdig? Of heb je een mening van een ander gekopieerd?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:03
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Het werd tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:04
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-01-2005 @ 14:02 :
Niet een beetje tegenstrijdig? Of heb je een mening van een ander gekopieerd?
Wat is er tegenstrijdig?

Ik ben tegen partijen met een religieuze inslag (dus ook CDA en vriendjes) maar als ik moet kiezen tussen radicale moslims die elke niet-moslim afschieten, onthoofden, opblazen, etc. dan is een politieke partij toch het beste.

Maar ik wil wel eerst weten waar ze voor staan, als ze een Arabisch-Europese Liga versie 2.0 zijn, dan ben ik er tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:06
Verwijderd
Als het sociaal-liberale moslims zijn vind ik het wel best.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:07
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
meisje schreef op 13-01-2005 @ 14:02 :
Deja vu Ik dacht dat ik al gereageerd had.
ik ook!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:07
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 14:07 :
ik ook!
Same here.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:08
Bottler
Bottler is offline
das verdomde erg dat die shit gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:09
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Bottler schreef op 13-01-2005 @ 14:08 :
das verdomde erg dat die shit gebeurd.
En waarom?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:10
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Er is een Belgische partij met precies dezelfde naam. Is dit dezelfde organisatie?

De website: http://www.mdp-pmd.be/
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
PGWR schreef op 13-01-2005 @ 14:10 :
Er is een Belgische partij met precies dezelfde naam. Is dit dezelfde organisatie?

De website: http://www.mdp-pmd.be/
Ik hoop het ergens niet. Als ik die site zo doorlees.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 13-01-2005 @ 14:12 :
Ik hoop het ergens niet. Als ik die site zo doorlees.
Mwoa, het komt naar mij over als een soort religieuze PvdA.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:18
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Eindelijk. Nu nog afwachten wat hun standpunten zijn.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:19
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 14:16 :
Mwoa, het komt naar mij over als een soort religieuze PvdA.
btw, PvdA zal wel veel zetels verliezen denk ik.
Maar ik blijf ze trouw
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 14:19 :
btw, PvdA zal wel veel zetels verliezen denk ik.
Maar ik blijf ze trouw
Niet bij de volgende verkiezingen... Ik denk dat ze uitkomen zo rond de 50, afhankelijk van hoe goed Wilders scoort.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2005, 13:25
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 14:20 :
Niet bij de volgende verkiezingen... Ik denk dat ze uitkomen zo rond de 50, afhankelijk van hoe goed Wilders scoort.
Ik denk niet dat draaikont Bos nog lang aan zal blijven. Daarmee verliest de PvdA een potentiële stemmentrekker.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 13-01-2005 @ 14:25 :
Ik denk niet dat draaikont Bos nog lang aan zal blijven. Daarmee verliest de PvdA een potentiële stemmentrekker.
Wie is er dan binnen de PvdA een betere stemmentrekker?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 14:16 :
Mwoa, het komt naar mij over als een soort religieuze PvdA.
Qua economische standpunten staat de PvdA het dichtst bij de Sharia, denk ik (om misverstanden te voorkomen )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:27
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
PGWR schreef op 13-01-2005 @ 14:25 :
Ik denk niet dat draaikont Bos nog lang aan zal blijven. Daarmee verliest de PvdA een potentiële stemmentrekker.
draaikont???
en veel vrouwen stemmen op hem
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:28
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 14:27 :
Qua economische standpunten staat de PvdA het dichtst bij de Sharia, denk ik (om misverstanden te voorkomen )
dit kost de pvda stemmen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 14:19 :

Maar ik blijf ze trouw
Zolang er niet een goede Islamitische partij zal komen, op landelijk niveau, zal ik de PvdA ook trouw blijven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 14:27 :
Qua economische standpunten staat de PvdA het dichtst bij de Sharia, denk ik (om misverstanden te voorkomen )
Geen idee, maar op die site die PGWR gaf stond dat ze voor meer solidariteit waren. Lijkt me toch een PvdA-achtige ideologie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 13:33
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 14:26 :
Wie is er dan binnen de PvdA een betere stemmentrekker?
Niemand. Lees nog maar eens wat ik schreef.

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-01-2005 @ 14:02 :
Het zou eens tijd worden. Meer dan anderhalf miljoen moslims en niet eens een partij op landelijk niveau? Je zou ze haast dwingen een partij op te richten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:43
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 14:28 :
Zolang er niet een goede Islamitische partij zal komen, op landelijk niveau, zal ik de PvdA ook trouw blijven.
Ik zal nooit op een Islamitische partij stemmen. Politiek en godsdienst moeten gescheiden blijven. Politiek is een vies spelletje, waar dingen als broederliefde enzo niet in passen.
Als het een islamitische partij wordt als dat het CDA Christelijk is twijfel ik er misschien over, maar als ze net als de SGP worden, zal ik er zeker niet op stemmen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:44
Snjetvet
Avatar van Snjetvet
Snjetvet is offline
We hebben toch ook christelijke partijen?!?! waaom zou dit dan niet kunnen, ookal ik wel vind dat kerk en staat gescheiden moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 14:43 :
Ik zal nooit op een Islamitische partij stemmen. Politiek en godsdienst moeten gescheiden blijven.
Nouja, ieder's eigen keus uiteraard.

Ik vind het juist positief en Insha'Allah vele moslims met mij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:02
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 14:47 :
Nouja, ieder's eigen keus uiteraard.

Ik vind het juist positief en Insha'Allah vele moslims met mij.
Insaallah niet.
Ik vind het heel goed dat Moslims zich groeperen. Had zoals nare man al zegt veel eerder moeten gebeuren. Maar niet onder de noemer Islam. Niet dat er wat mis is met de Islam, in tegendeel zelfs. Maar in de huidige politieke wereld is dat absoluut niet verstandig.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 15:02 :
Insaallah niet.
Ik vind het heel goed dat Moslims zich groeperen. Had zoals nare man al zegt veel eerder moeten gebeuren. Maar niet onder de noemer Islam. Niet dat er wat mis is met de Islam, in tegendeel zelfs. Maar in de huidige politieke wereld is dat absoluut niet verstandig.
Ik denk zelf dat de islam als bindende factor binnen een politieke partij volstrekt onvoldoende is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:05
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-01-2005 @ 15:03 :
Ik denk zelf dat de islam als bindende factor binnen een politieke partij volstrekt onvoldoende is.
SGP, ChristenUnie
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als het een AEL kloon is hoop ik dat ze de kiesdrempel niet halen, zeker voor verkiezingen voor de gemeente zijn er al zoveel non-partijen die het biljet vervuilen.

Ik zie trouwens niet wat er mogelijkerwijs te doen is voor zo'n partij, religie is een privezaak, feestdagen e.d. is al geregeld, en hoe andere politieke of economische zaken volgens hen dan beter 'op z'n islamitisch' moeten worden gedaan is me een raadsel.

mwo, we zien wel, als de partij het uberhaupt zal halen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-01-2005 @ 15:02 :
Insaallah niet.
Ik vind het heel goed dat Moslims zich groeperen. Had zoals nare man al zegt veel eerder moeten gebeuren. Maar niet onder de noemer Islam. Niet dat er wat mis is met de Islam, in tegendeel zelfs. Maar in de huidige politieke wereld is dat absoluut niet verstandig.
Waarom is dat niet verstandig?

Is het niet van belang om 1 miljoen moslims te vertegenwoordigen?
Hebben zij het recht niet om een spreekbuis te hebben?

Het is juist wel verstandig om een Islamitische politieke partij op te richten. Wellicht gaan niet-moslims een aantal zaken beter begrijpen. En worden er ook een aantal punten bespreekbaar gemaakt.

Maar je moet zelf weten waarop je wilt stemmen uiteraard.

Ik vind zelf dat wij, moslims in Nederland, ons behoren te verenigen. (En niet omdat de oprichters Marokkanen zijn, dat Turken niet mee willen werken, of Berbers (zoals bij de AEL), of wie dan ook)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 15:13 :
Is het niet van belang om 1 miljoen moslims te vertegenwoordigen?
Hebben zij het recht niet om een spreekbuis te hebben?
Welk belang dan precies?

Religieuze belangen zijn niet politiek.

En politieke en economische zaken zitten wel in alle bestaande partijen...

Wat is de bestaansreden van zo'n partij dan?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2005, 14:20
Verwijderd
Goed plan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:14 :
Welk belang dan precies?

Religieuze belangen zijn niet politiek.
Waarom zouden religieuze belangen niet politiek kunnen zijn?
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:14 :

En politieke en economische zaken zitten wel in alle bestaande partijen...
Ja, en nu nog een Islamitische partij Die zal ongetwijfeld ook economische standpunten innemen, zoals moslims in Nederland die graag zien.
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:14 :

Wat is de bestaansreden van zo'n partij dan?
Wat dhr Jabri zelf al heeft gezegd:

De hele discussie in de media is er deels op gericht dat Moslims die zitting nemen in de huidige politieke partijen, worden aangevallen op het niet vertegenwoordigen van de Moslims, terwijl deze Islamitische politici zich dienen te houden aan het behartigen van de standpunten van de partij waarbij zij aangesloten zijn.

Op basis daarvan is naar mijn mening ook op hen gestemd, niet op basis van hun religie. Ook de Islamitische partij zal stemmen moeten behalen op basis van ideologie, niet op basis van de Islamitische achtergrond van de mogelijke lijsttrekker.

Als de huidige Islamitische politici meer aandacht aan de belangen van Moslims zouden schenken, doen zij de niet-Moslims, die ook op deze politici hebben gestemd, onrecht aan door andere belangen voor te laten gaan. Daarmee zouden deze politici ook hun integriteit, voorzover zij die bezitten, op het spel zetten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 15:21 :
Waarom zouden religieuze belangen niet politiek kunnen zijn?
Omdat er een wet tegen is.

Moslims zijn al vrij hun gebruiken na te leven, dat is dus geen issue, rest dus de enige mogelijkheid die gebruiken aan anderen op te leggen, met een logische reactie.

Op religieus gebied is de partij dan dus niet slechts nutteloos en overbodig, maar als het daar iets aan dat op de koop toe nog ongrondwettig ook.

Welke van de twee uitkomsten ook geld: geen goede partij dus.



Citaat:
Ja, en nu nog een Islamitische partij Die zal ongetwijfeld ook economische standpunten innemen, zoals moslims in Nederland die graag zien. [/B]
We hebben in Nederland op economisch gebied al allerlei partijen van zwaar communistisch tot behoorlijk liberaal.

De toevoegevoegde waarde van een nieuwe partij op dat gebied is dus nul.



Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 15:21 :
Wat dhr Jabri zelf al heeft gezegd:

De hele discussie in de media is er deels op gericht dat Moslims die zitting nemen in de huidige politieke partijen, worden aangevallen op het niet vertegenwoordigen van de Moslims, terwijl deze Islamitische politici zich dienen te houden aan het behartigen van de standpunten van de partij waarbij zij aangesloten zijn.
Dit betekend dus dat er onterechte kritiek wordt geuit op islamitische politici.

..En dat de partij dus niet alleen overbodig is, maar nog averechts werkt ook, aangezien dit soort etnocentrischtische kritiek wordt aangemoedigd, en iedereen dus in hokjessfeer zal laten denken.




Dan rest me weinig anders te concluderen dat deze partij slechts nadelen zal kennen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:32 :
Omdat er een wet tegen is.
Oh ja? Welke dan?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2005 @ 14:06 :
Als het sociaal-liberale moslims zijn hebben ze mijn stem
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
McCaine schreef op 13-01-2005 @ 15:34 :
Oh ja? Welke dan?
De scheiding van kerk en staat impliceert dat het verboden is religieuze belangen na te streven in de staat.


..Met als voorspelbare tegenwerping dat de SGP, CU, en CDA dan ook ongrondwettig zijn.

En dan kan ik vertellen: klopt, dat ben ik met iedereen eens.

Hierbij ga ik er trouwens van uit dat ze dan zouden streven naar islamitische waarden in Nederland invoeren.


Doen ze dit niet, dan kunnen ze zich slechts focussen op de mensen die hun aanhang zouden vormen.

En aangezien hun gebruiken onder de privesfeer vallen is die partij dan dus nutteloos.




Ondertussen geven de nieuwsberichten over deze partij me al een slecht voorgevoel: de AEL is in de partij opgegaan (ergo: zet een geweer op je eigen politieke been en haal de trekker over, ze hadden zelfs nog beter de LPF fractie aan kunnen nemen)


Het bezigen van termen als 'neokolonialisme' geeft al aan dat we te doen hebben met een stelletje ideele mafkezen met weinig kennis van hoe de wereld in elkaar steekt, en hoe Nederland daarmee om moet gaan.

Hun standpunt over 'de palestijnse kwestie' laat zich waarschijnlijk raden, en daarvoor geld ook dat ik vrees dat zij averechts zullen werken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:32 :
Omdat er een wet tegen is.
lolbroek Wat houdt die wet precies in? Vrijheid van organisatie? Juist ja!
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:32 :

Moslims zijn al vrij hun gebruiken na te leven, dat is dus geen issue
Nee, helemaal niet. Qua ethische standpunten ben ik voor het CDA, qua economische standpunten weer voor SP of PvdA. Er is niet één partij op dit moment die mijn belangen, als moslim, behartigd.
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:32 :

rest dus de enige mogelijkheid die gebruiken aan anderen op te leggen, met een logische reactie.
Zeg dan meteen dat dát je dwarszit! Islamofoob
Ik zal je uit je leiden van onwetendheid verlossen: 'Er is geen dwang in de Islam'. Je behoort met je hart te geloven.

Het is zelfs zo dat niet-moslims beschermd behoren te worden in een Islamitische staat.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-01-2005 @ 15:43 :
De scheiding van kerk en staat impliceert dat het verboden is religieuze belangen na te streven in de staat.
Dat is niet het geval. Scheiding van kerk en staat (die overigens nergens in de wet staat, maar dat terzijde) betekent dat de staat niet de religie mag bevorderen of hinderen op enige wijze, en geen enkele religie mag erkennen als waar of onwaar. Niets meer en niets minder.

Het is dus altijd toegestaan in een staat die een dergelijke scheiding kent om een religieuze partij op te richten. Immers, het is ten eerste zo dat dat noch bevordering noch erkenning van staatswege inhoudt (een partij is niet een staat), en ten tweede moet het altijd mogelijk zijn een partij op te richten die de constitutie van het land wil wijzigen. Anders maak je immers een totalitair, gesloten systeem.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:47
Wanderer
Wanderer is offline
Dit is vreselijk!!!

verbieden!!!
__________________
We are nothing but mortal men, doomed to die, who above all, desire power...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Wanderer schreef op 13-01-2005 @ 15:47 :
Dit is vreselijk!!!

verbieden!!!
Waarom verbieden? Verklaar je nader aub.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:51
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Net zoals iemand anders die hier een bericht plaatste ben ik ook tegen partijen met religieuze inslag. Of het nou moslims or christenen zijn.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:52
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 15:46 :
: 'Er is geen dwang in de Islam'. Je behoort met je hart te geloven.

Het is zelfs zo dat niet-moslims beschermd behoren te worden in een Islamitische staat.


Het 'behoort' zo te zijn misschien, maar in de praktijk gebeuren hele andere dingen.

Politieke partijen met standpunten gebaseerd op geloof zijn zowieso al ongeschikt.

McCaine heeft wel aardig gelijk over de wetblabla.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 13-01-2005 @ 15:51 :
Net zoals iemand anders die hier een bericht plaatste ben ik ook tegen partijen met religieuze inslag. Of het nou moslims or christenen zijn.
Maar waarom?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 14:53
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 13-01-2005 @ 15:13 :
Waarom is dat niet verstandig?
Sommige mensen zien het liefst dat alle Moslims per direct uit Nederland vertrekken. Daarom is Wilders ook zo populair. Ze stemmen niet op hem omdat hij tegen/voor de huiskoopregeling is ofzo.
Om op zo'n moment met een partij aan te komen vind ik zeer link. Er hoeft maar 1 persoon binnen die partij een mier dood te trappen, en de alle Moslims binnen Nederland zullen hier op af worden gerekend door de media, die zeer toonaangevend is binnen de meningvorming van de mensen.
Daarnaast wil ik niet dat de Moslims zich d.m.v het geloof differentieren van andere mede-Nedelanders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders
Verwijderd
442 14-09-2009 06:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.