Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 12:21
Verwijderd
Whoop, maak ik er ook eens 1

Voor handige torrents kun je kijken naar:
www.gotwoot.com
www.animesuki.com
www.animeyuki.com
www.static-subs.com
De site Kick Ass Anime (niet erg legaal, vandaar maar tgeen link )
http://a.scarywater.net/

Anyhoe, ik sloot het vorige topic met dat ik Mai HiME net Trigun vond; Humor in het begin, drama op hte eind
Advertentie
Oud 06-06-2005, 12:27
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
boxtorrents.com is ook handig.
Oud 06-06-2005, 12:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
je kan blij zijn dat My-HiME al is afgelopen...jij kan et in 1 ruk afkijken...ik moest soms weken wachten op 1 ep en dat is slopend

De topics gaan wel hard de laatste tijd
[edit]
lijst met sites van subbers:
www.anbudom.net - ANBU
www.anime-kraze.org - Anime-Kraze
www.anime-keep.org - Anime-Keep
www.mahou.org - Mahou
www.the-triad.org - The Triad
www.anime-faith.com - Animefaith
www.iy4ever.net - IY4-Ever
www.ishin-anime.com - Ishin
www.wannabefansubs.net - Wannabe fansubs
[/Edit]
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 12:50.
Oud 06-06-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 06-06-2005 @ 13:27 :
boxtorrents.com is ook handig.
Ja pff, ik ken lang niet alles
Wilde gewoon ook eens een animetopic geopend hebben

Edit: meh, nog 2 uurtjes leren en dan weer aan de Mai HiME

Overigens nu begonnen met Jinki in 1 keer te downloaden aangezien de KAA site bij mij ff niet wil om Noir af te maken

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 13:13.
Oud 06-06-2005, 13:15
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-06-2005 @ 14:06 :
Ja pff, ik ken lang niet alles
Wilde gewoon ook eens een animetopic geopend hebben

Edit: meh, nog 2 uurtjes leren en dan weer aan de Mai HiME

Overigens nu begonnen met Jinki in 1 keer te downloaden aangezien de KAA site bij mij ff niet wil om Noir af te maken
Bij mij doet KAA's Noir 't wel, maar Steel Angel Kurimi S2 't niet.
Oud 06-06-2005, 13:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Codec packs in de first post is ook wel handig+ welke player fijnste is.

www.isohunt.com vind ook bijna alles.

Trouwens Intial D vind ik geen ruk aan, die brand ik weg en verwijder ik..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-06-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 06-06-2005 @ 14:15 :
Bij mij doet KAA's Noir 't wel, maar Steel Angel Kurimi S2 't niet.
Bij mij werkt de hele site niet

Fijnste player?
Hmm ik speel gewoon alles af in WMP, maar dat is omdat ik na wat anime kijken meteen voer kan naar de mediabibliotheek voor muziek.

Sloot aan codcs: http://free-codecs.com/

Oud 06-06-2005, 14:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
omfg, net een aantal eps van Fuffomo gekeken, dat ie in dat pakje zit, en met allemaal sensors, WTF.

Wat een mafkees is die kerel, het is nu al de 3x dat ik gewoon weg van mijn stoel afval van het lachen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-06-2005, 15:02
Verwijderd
Bleach 35, verschijn snel!
Oud 06-06-2005, 15:33
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
www.anidb.net
Het is een anime database. Hier vind je 99% alle anime. Info, subbers, ratings en de nieuwste anime.
Ik kan xenogears de anime nergens vinden .

www.dailymanga.org
www.manganews.net
Voor mangaliefhebbers.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 06-06-2005, 16:10
Verwijderd
Net Mai HimE 23 gekeken. Damn, dit is denk ik toch wel een van de beste anime's die ik ken. Wedijvert flink met FMA

Ik vind het alleen wel lastig mt die verschillende fracties die er in zitten en ook met de verschillende agenda's binnenin de fracties

Zucht, nog ff leren, dan om 6 uur bij m'n broer langs voor avondeten en dan vanavond de laatste 3 eps. *Zucht* De laatste 3 eps
Oud 06-06-2005, 16:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik heb al mijn eigen naruto/kakashi shirt gemaakt ..
En ik heb 1 te dope full-colour manga plaatje van een japanse biatch met zwaarden door de ogen heen..
Shirtje van To Die For (skateboarmerk)..
Foto? ^^

Heb zelf alleen een hemdje van Lime van SMJ. Zelfde meisje als in mijn av, alleen op het shirtje ziet ze er heel schattig en onschuldig uit. Volgens mij is die gewoon illegaal gedrukt, want hij was maar 5 of 10 euro, de tekenstijl is afwijkend van de anime en hij hing in een of ander klein zaakje in een steegje in A'dam, waar ik toevallig voorbij liep.
Tis toeval dat ik hem tegen kwam, anders had ik niet snel een anime shirt gekocht.
Die zooi die je meestal op shirts ziet in grotere winkels die voor anime/manga door moet gaan, is te triest voor woorden...
En ik ben niet zo van op sites kopen.

Ik heb trouwens wel eens iemand in een shirt van Vampirehunter D gezien op de Uni. Kon alleen niet zien of het van Bloodlust of van de oudere Vampirehunter D was.
Oud 06-06-2005, 16:26
Verwijderd
Ik heb geen shirtjes van anime maar het lijkt me wel vet een keer te cosplayen, bijvoorbeeld als Nicholas D. Wolfwood uit Trigun. Da's namelijk heel makkelijk; gewoon een donker pak met een wit overhemd helemaal open, donkere schoenen. Het enige wat je echt zelf moet maken is zo'n vet kruis van meer dan twee meter hoog, maar dat kan wel van spaanplaat (is niet zo zwaar) en dan omzwachtelen met doeken en riemen
Oud 06-06-2005, 16:54
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Copycat schreef op 06-06-2005 @ 16:33 :
www.anidb.net
Het is een anime database. Hier vind je 99% alle anime. Info, subbers, ratings en de nieuwste anime.
Ik kan xenogears de anime nergens vinden .

www.dailymanga.org
www.manganews.net
Voor mangaliefhebbers.
Er is voor zover ik weet geen Xenogears anime (lijkt me wel hartstikke cool). Bedoelde je misschien Xenosaga? Die heeft animeyuki helemaal compleet.
Oud 06-06-2005, 17:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
VeGs schreef op 06-06-2005 @ 17:18 :
Foto? ^^

Heb zelf alleen een hemdje van Lime van SMJ. Zelfde meisje als in mijn av, alleen op het shirtje ziet ze er heel schattig en onschuldig uit. Volgens mij is die gewoon illegaal gedrukt, want hij was maar 5 of 10 euro, de tekenstijl is afwijkend van de anime en hij hing in een of ander klein zaakje in een steegje in A'dam, waar ik toevallig voorbij liep.
Tis toeval dat ik hem tegen kwam, anders had ik niet snel een anime shirt gekocht.
Die zooi die je meestal op shirts ziet in grotere winkels die voor anime/manga door moet gaan, is te triest voor woorden...
En ik ben niet zo van op sites kopen.

Ik heb trouwens wel eens iemand in een shirt van Vampirehunter D gezien op de Uni. Kon alleen niet zien of het van Bloodlust of van de oudere Vampirehunter D was.
Vampire Hunter D is natuurlijk zeer ruig , daar wil ik ook wel een shirt van.

@Nare, cosplayen is wel zeer fout
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-06-2005, 18:15
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Mooi, een nieuw topic. Nu mijn vakantie is begonnen (had vandaag laatste tentamen contractenrecht) heb ik eindelijk tijd om eens aan een paar mooie anime series te beginnen. Het schiet alleen niet op met een HD van 30 gig.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 06-06-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-06-2005 @ 17:26 :
Ik heb geen shirtjes van anime maar het lijkt me wel vet een keer te cosplayen, bijvoorbeeld als Nicholas D. Wolfwood uit Trigun. Da's namelijk heel makkelijk; gewoon een donker pak met een wit overhemd helemaal open, donkere schoenen. Het enige wat je echt zelf moet maken is zo'n vet kruis van meer dan twee meter hoog, maar dat kan wel van spaanplaat (is niet zo zwaar) en dan omzwachtelen met doeken en riemen
Hij heeft toch ook kruisjes als machetknopen en op z'n kraag?

Meh, cosplay als een goedgemaakte sephiroth lijkt me wel vet
Heb wel lang haar dus moet kunnen
Oud 06-06-2005, 19:03
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
www.animenewsnetwork.com -> zeer uitgebreide anime en manga encyclopedie en een van de eerste sites die licences bekendmaakt..

voor mn anime gebruik ik BSPlayer...al vind ik het vervelend dat ie .mkv files met een .ssa subtitle track niet goed kan weergeven...terwijl die juist zo stoer zijn
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Ads door Google
Oud 06-06-2005, 19:56
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Rob schreef op 06-06-2005 @ 17:54 :
Er is voor zover ik weet geen Xenogears anime (lijkt me wel hartstikke cool). Bedoelde je misschien Xenosaga? Die heeft animeyuki helemaal compleet.
Ik bedoelde xenogears. Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld.
Maar jij zal wel gelijk hebben. Maar sommige plaatjes die ik over internet vind over xenogears lijken totaal niet op plaatjes die van een playstation 1 spel komen.

Echt verwarrend.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 06-06-2005, 19:56
Verwijderd
*Sigh* Net mai HiME afgekeken.
Damn wat een cool einde.
Spoiler


Anyhoe, verder echt een schitterende topserie
Ik kijk offie op 1 dvd past dan paas ik hem door aan een maat van me. Die zal hem ook wel verslinden
Oud 06-06-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 06-06-2005 @ 19:34 :
Hij heeft toch ook kruisjes als machetknopen en op z'n kraag?

Meh, cosplay als een goedgemaakte sephiroth lijkt me wel vet
Heb wel lang haar dus moet kunnen
Ja, ik geloof dat hij dat ook heeft, maar dat is niet zo'n probleem. Hij rijdt ook op een motorfiets met overal kruizen, helaas heb ik geen brommer, maar Wolfwood reist ook wel eens met de bus

@ Jolt: Cosplayen is juist tof, als je tenminste niet lelijk bent je ziet soms foto's op internet waarvan je denkt: OMG, jou had ik zelfs niet in gewone kleren willen zien
Oud 06-06-2005, 20:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Genisiken vind ik niet echt heel erg tof, vind het een beetje maf, rare gozers ook waar het om draait..

Cosplayen, daar ben ik niet voor geboren. Ik dig die shit niet zo .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-06-2005, 20:54
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Copycat schreef op 06-06-2005 @ 20:56 :
Ik bedoelde xenogears. Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld.
Maar jij zal wel gelijk hebben. Maar sommige plaatjes die ik over internet vind over xenogears lijken totaal niet op plaatjes die van een playstation 1 spel komen.
[afbeelding]
Echt verwarrend.
Dat zijn de FMV sequences. Het spel zelf heeft wat gedateerde ingame graphics.



Dat zijn de standaard ingame graphics. Maar alle FMVs zijn anime. Als mijn Playstation weer eens goed werkt, kan ik ze proberen op te nemen voor je, of misschien heb je geluk en vind je een torrent die de FMVs bevat. =)
Het lijkt me wel cool als er een anime van uit komt. Maar dan moet ie niet ingekort zijn zoals bij Xenosaga, want daar is het verhaal te goed en te complex voor.
Oud 06-06-2005, 22:21
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Het heeft inderdaad een prachtverhaal. Daarom heb ik hem ook gehaald (gedownload) . En ik vroeg me af of er een anime van gemaakt was.

Maar goed. Ik heb de filmpjes gevonden .

Behoort Final Fantasy VII advent children wel tot een anime? Het is volledig computer geanimeerd. Is dit de toekomst van anime?
Net als bij de disney films . Alles wordt 'vercomputerd'
Het ziet er in ieder geval wel erg strak uit. Geconcludeerd uit de traillers die ik had gezien.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 06-06-2005, 22:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Lijkt mij niet dat Advent Children Anime is, maar meer CGI met een Final Fantasy tint, zie ook Final Fantasypirits within of zoiets. Was laatst nog op tv.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Oud 06-06-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Copycat schreef op 06-06-2005 @ 23:21 :
Behoort Final Fantasy VII advent children wel tot een anime? Het is volledig computer geanimeerd. Is dit de toekomst van anime?
Net als bij de disney films . Alles wordt 'vercomputerd'
Het ziet er in ieder geval wel erg strak uit. Geconcludeerd uit de traillers die ik had gezien.
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Immers, het is een kunstvorm. Worden er geen schilderijen meer gemaakt omdat iedereen een kleurenprinter heeft?

Vaak heb je niet eens echt in de gaten dat CG gebruikt wordt. Een studio die het erg vaak doet is bijv. GONZO. Kijk maar eens naar Full Metal Panic of naar Samurai 7, de wijze waarop mechs en robots gemaakt zijn. Da's gewoon puur CG maar het vloeit zo mooi in de gewone handgetekende delen mee dat je het nauwelijks in de gaten hebt.
Oud 06-06-2005, 22:41
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Copycat schreef op 06-06-2005 @ 23:21 :
Het heeft inderdaad een prachtverhaal. Daarom heb ik hem ook gehaald (gedownload) . En ik vroeg me af of er een anime van gemaakt was.
Ik heb een illegale kopie van een vriend. Als je geïnteresseerd bent in wat achtergrond informatie over Xenogears, heb ik nog wel een paar pagina's van Perfect Works voor je, vertaald.

FFVII:AC hoort meer tot computer geanimeerde films, vind je niet? Echt anime is 't niet.
Oud 06-06-2005, 22:48
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-06-2005 @ 23:38 :
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Immers, het is een kunstvorm. Worden er geen schilderijen meer gemaakt omdat iedereen een kleurenprinter heeft?

Vaak heb je niet eens echt in de gaten dat CG gebruikt wordt. Een studio die het erg vaak doet is bijv. GONZO. Kijk maar eens naar Full Metal Panic of naar Samurai 7, de wijze waarop mechs en robots gemaakt zijn. Da's gewoon puur CG maar het vloeit zo mooi in de gewone handgetekende delen mee dat je het nauwelijks in de gaten hebt.
En in alle gevallen wordt alles ingekleurd met de pc, er zijn er nog een paar die dat met de hand doen.

Trouwens waarom heb je nu weer een ava van Genshiken?
Dat is saai
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 06-06-2005, 22:55
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline


http://www.fullmetal-alchemist.com/anime.php

*Kwijl*

Ik zou zo graag een van de 'FMA Starter Set's willen kopen, maar dat is wel een heel duur grapje. De aanvullende dvd's die je moet kopen om de verzameling compleet te maken, zullen het ook nog eens prijziger maken. Argh...

Edit: Uhmz, ik maak nu reclame, gheghe .. mag dat ?

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 22:58.
Oud 06-06-2005, 23:06
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Wel raar dat die lui van animenewsnetwork dit als anime zien.

Ik zie wel vaak dat er bij anime CG gecombineerd wordt gebruikt.
Het mag dan wel een kunsvorm zijn. Maar zolang er meer geld valt te verdienen door CG te gebruiken zal er toch minder getekend worden.
Net als het maken van schilderijen of portretten. Het wordt meer een hobby.

@mercurial
Je bent een FMA otaku
__________________
Hikikomori {T_T}

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 23:17.
Oud 06-06-2005, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 06-06-2005 @ 23:48 :
Trouwens waarom heb je nu weer een ava van Genshiken?
Dat is saai
Eigenlijk niet van Genshiken, maar van Kujibiki Unbalance, omdat dat een geweldige serie is waar ze de volledige 25 eps van moeten uitbrengen
Oud 06-06-2005, 23:17
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 06-06-2005 @ 23:55 :
[afbeelding]

http://www.fullmetal-alchemist.com/anime.php

*Kwijl*

Ik zou zo graag een van de 'FMA Starter Set's willen kopen, maar dat is wel een heel duur grapje. De aanvullende dvd's die je moet kopen om de verzameling compleet te maken, zullen het ook nog eens prijziger maken. Argh...

Edit: Uhmz, ik maak nu reclame, gheghe .. mag dat ?
Ik ga je jaloers maken: Ik heb die starter set en de 2e DVD...de 3e moet ff w88 tot ik weer poen heb

animesuki ziet Advent Children ook als anime....al is et geen anime...al iis er geen harde definitie van denk ik....volges mij is et al anime als et uit japan komt en is 'getekend'....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 06-06-2005, 23:22
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Copycat schreef op 07-06-2005 @ 00:06 :

@mercurial
Je bent een FMA otaku
, zo erg is het 'nog' niet .
Oud 06-06-2005, 23:29
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
D@mien schreef op 07-06-2005 @ 00:17 :
Ik ga je jaloers maken: Ik heb die starter set en de 2e DVD...de 3e moet ff w88 tot ik weer poen heb
Serieus ? Waar heb jij die 'fma starter set' besteld ? Heb je die zwarte tinnen box van de afbeelding, of die 'large metal box' die gewoon op de fma site staat ? Is zeker het geld waard volgens mij. Ik moet maar snel een paar dagen extra gaan werken in de vakantie

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 23:36.
Oud 07-06-2005, 00:01
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik heb em besteld via archonia.com....ik heb de set zoals ie op et plaatje te zien is...
welke metal box bedoel je? ik zie em nl niet staan op de site..(www.fullmetalalchemist.com bedoel je toch??)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 00:06.
Oud 07-06-2005, 17:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
2x14 + 4 euro voor een zwart shirt, bedrukt aan beide kanten. Dat kan dus makkelijk 14 euro per anime shirt worden. ^_^
Ads door Google
Oud 07-06-2005, 18:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zo net ff 50 dvdtjes besteld, eindelijk ruimte . Dus downloade kan beginnen.

Maar ik had een vraag, weet iemand een Bittorent client die niet veel geheugen in neemt?Of eentje zonder Java?Java neemt nu al 70 mb in.
Azureus net 4 of zo.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-06-2005, 18:56
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
BitTornado vind ik wel lekker om te gebruiken. 't wordt alleen traag en rommelig als je meerdere torrents tegelijkertijd open zet, maar voor enkele torrents vind ik 't ideaal.
Oud 07-06-2005, 19:04
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline
Is het hier ook toegestaan een plaatje van een eigen tekening neer te zetten?
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Oud 07-06-2005, 19:11
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zolang het met anime te maken heeft, tuurlijk lijkt mij zo.

@Rob ik zal hem eens proberen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-06-2005, 19:16
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline


Das me eerste tekening in Anime stijl... misschien ga ik er nog is mee verder... geef vooral even commentaar, kan ik mezelf mee verbeteren
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Oud 07-06-2005, 19:22
Verwijderd
Ik vind dat haar geweldig. <3
Oud 07-06-2005, 19:27
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-06-2005 @ 20:22 :
Ik vind dat haar geweldig. <3
Dank je wel
Zulk commentaar waardeer ik natuurlijk ook
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Oud 07-06-2005, 19:48
Verwijderd
Of hij heeft de bof of je moet de rechterwang (voor hem) iets aanpassen Verder is de neus iets groot voor dat type van neus.
Z'n oog ziet er wel leuk uit en zijn haar is wle lekker spiky
Oud 07-06-2005, 19:53
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-06-2005 @ 20:48 :
Of hij heeft de bof of je moet de rechterwang (voor hem) iets aanpassen Verder is de neus iets groot voor dat type van neus.
Z'n oog ziet er wel leuk uit en zijn haar is wle lekker spiky
Ja, hij heeft de bof LOL
Ik ga d'r alleen niets aan aanpassen, maar dan weet ik dit alvast voor mijn volgende tekening
Tnx iig (F)
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Oud 07-06-2005, 20:19
Verwijderd
Haar is tof gedaan, over die wang is al gezegd, neus mag wel iets minder gepronoceerd naar mijn smaak en ogen moeten groter (anime is natuurlijk all about enorme ogen ).

Overigens is het al oneindig veel mooier dan wat ik kan.
Oud 07-06-2005, 20:24
Scorpi
Avatar van Scorpi
Scorpi is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-06-2005 @ 21:19 :
Haar is tof gedaan, over die wang is al gezegd, neus mag wel iets minder gepronoceerd naar mijn smaak en ogen moeten groter (anime is natuurlijk all about enorme ogen ).

Overigens is het al oneindig veel mooier dan wat ik kan.
K zal d'r om denken volgende keer

Gezellig commentaar voor een 'nare man'
__________________
De werkelijkheid eindigt, waar het verhaal begint
Oud 07-06-2005, 20:25
Verwijderd
Tis een geuzennaam, vandaar dat-ie blijft. Maar als ik 'm zou veranderen zou het ongetwijfeld iets van Vash worden ofzo
Oud 07-06-2005, 20:34
Verwijderd
Juh, maar er is al een Vash op het forum

Wat is overigens een geuzennaam?
Oud 07-06-2005, 20:41
Verwijderd
geu·zen·naam (de ~ (m.))
1 zelfgekozen erenaam die oorspronkelijk als scheld- of spotnaam werd gebruikt

Hoewel niet helemaal zuiver eigenlijk, want het was nooit een scheldnaam.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Animetopic #9
Type
500 04-09-2005 11:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.