Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 18:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
"People want to know why I do this, why I write such gross stuff. I like to tell them that I have the heart of a small boy ... and I keep it in a jar on my desk."

Aangezien het laatste King topic al meer dan een jaar oud is mag er wel een nieuwe (anders upt een forumbaas maar een oudere).

Laatste tijd weer veel aan het lezen en eindelijk eens begonnen aan de Donkere Toren serie (nu aanbeland bij deeltje 4). Ik vind het erg gaaf hoe de DT serie een soort rode draad door al zijn werk is (alhoewel dat pas opvalt als je er wat onderzoek na doet).

Heeft iemand nog favorieten? Ik heb zelf niet echt superveel gelezen van King maar The Stand vond ik toch wel èrg sterk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 19:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 18:37
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik heb sinds een week besloten alle boeken van Stephen King te verzamelen. Maar wel eerst degene die ik aangeschaft heb te lezen voordat ik een nieuwe koop. Ik heb er al weer een hoop gelezen, ik ben nu bezig in Rosie.

De donkere toren series zal voor mij nog heel vermoeiend worden, omdat ik er niet doorheen kan komen. Ik vind het een moeilijke verhaallijn om in te blijven lezen.

En volgens mij zijn er ook een hoop boeken die Stephen King onder een andere naam heeft uitgebracht als ik me niet vergis?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:53
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Richard Bachman geloof ik dat zijn pseudoniem is.

We hebben hier wel wat van hem in de kast staan, dus dan ga je in principe automatisch lezen. Een paar van zijn boeken zijn geweldig: The Stand inderdaad, The Shining, Shawshank Redemption en The Green Mile (in zo'n gave pocketreeks van zes of zo delen) zijn stuk voor stuk geniaal.

De Donkere Toren vond ik in het begin echt héél erg goed en sterk en wauw en zo, maar het wordt op den duur steeds vreemder en hij ragt er aan het end maar een of ander vreemd einde aan. Ik vond het echt tien keer niks toen ik het laatste deel van de Donkere Toren-reeks uit had. Echt bizar was het geworden. Ging me echt te ver. Juist dat bijna poetisch-achtige in het begin vond ik wel bijzonder (die eerste zin was bijna literair te noemen), daarna werd het gewoon ráár...

Maar dat is wel vaker met Stephen King zo. Hij heeft gewoon zoveel geschreven en er zit gewoon zo nu en dan best wel bagger tussen naar mijn mening, maar soms zitten er ronduit fantastische fondsen tussen. Die bagger, daar moet je dan maar omheen lezen.
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 23-05-2006 @ 19:53 :
De Donkere Toren vond ik in het begin echt héél erg goed en sterk en wauw en zo, maar het wordt op den duur steeds vreemder en hij ragt er aan het end maar een of ander vreemd einde aan. Ik vond het echt tien keer niks toen ik het laatste deel van de Donkere Toren-reeks uit had. Echt bizar was het geworden. Ging me echt te ver. Juist dat bijna poetisch-achtige in het begin vond ik wel bijzonder (die eerste zin was bijna literair te noemen), daarna werd het gewoon ráár...
Ik denk ook dat het misschien komt omdat het echt meer een fantasy-werk is terwijl zijn andere boeken toch nog vaak "realistisch" zijn (tot zover dat gaat met bovennatuurlijke invloeden en het horrorelement etc).

Het feit dat hij er ook "opeens" een einde aan het gemaakt vind ik nog steeds een beetje raar. Ik ben nog niet ver genoeg om daar over te oordelen maar uit het voorwoord krijg ik het idee dat hij er gewoon een einde aan wilde maken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik denk dat ik Different Seasons ook eens ga kopen binnenkort; wist niet dat Apt Pupil en The Body (verfilmd als Stand by Me) daar ook onderdeel van waren.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 21:25
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb heel veel SK gelezen, vind het erg gaaf, hoewel sommige boeken tegenvielen. *denkt aan de Colorado Kid*

Mijn favoriete boeken zijn Ogen van de Draak <3333, Over leven en schrijven, Rosie en Christine. Oh, en Dodelijk Dilemma was ook gaaf.

De Donkere Toren serie heb ik nog steeds niet helemaal uit. Ben nog steeds bij het vierde boek blijven hangen. Vond het wel een enorm goed verhaal.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 21:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb hier ongeveer 20 boeken van King staan, waarvan ongeveer de helft nog gelezen moet worden (mede doordat ik veel te veel boeken heb gekocht de afgelopen anderhalf jaar).

Mijn favorieten tot nu toe zijn 'de duistere kant' (the dark side), 'the green mile' en 'De noodzaak' (needful things).
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:01
Verwijderd
Carrie, -zijn debuut geloof ik- is erg goed
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:35
Verwijderd
Ik heb ook best veel Stephen King gelezen (is het 'Steeven' of 'Steffen', qua uitspraak?)

Ik geloof dat ik Tommyknockers nog het tofste vond, maar daar moet bij gezegd worden dat ik van de Dark Tower maar één boek las en dat ik The Stand alleen in het Nederlands heb liggen en ik dat zonde vind. Oh, Insomnia was trouwens ook goed van hem. En Desperation ook!

Ik heb dat boek 'Over leven en schrijven' van hem gekocht, waarin hij over zijn leven vertelt en een half schrijfhandboek in elkaar probeert te zetten. Hij zei daarin dat hij tijdens het schrijven van een boek geen idee had hoe het precies zou aflopen, maar dat hij zijn karakters maar in enge, nare en nijpende situaties terecht liet komen en zelf ook even benieuwd en verrast was hoe ze ontsnapten. Dat vind ik ook wel terug in zijn boeken, en dat maakt ook dat hij gewoon een goed schrijver is. Je weet nooit precies wat er gaat gebeuren.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 02:27
Verwijderd
Naast de meesterwerken The Stand en The Dark Tower moet je ook It lezen.

Maar goed, King heeft behoorlijk veel geschreven, en heel veel is prima materiaal. De laatste jaren vind ik echter dat de plot steeds minder belangrijk wordt, en gaat het puur om sfeer en beschrijvingen. En dat doet hij gewoon goed.

En het is Steven.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 07:49
ikkebenikke
Avatar van ikkebenikke
ikkebenikke is offline
Ik heb zondag het derde deel van de donkere toren uitgelezen en ga binnenkort aan het vierde deel beginnen. Ik had hiervoor maar één boek van hem gelezen en dat vond ik niet zo goed, ik kan mij niet eens meer herinneren welk boek dat was. Maar de donkere toren vind ik wel goed tot nu toe.
__________________
Nobody is completly useless, they can always serve as a bad example.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 08:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
hppa schreef op 24-05-2006 @ 03:27 :
Naast de meesterwerken The Stand en The Dark Tower moet je ook It lezen.

Maar goed, King heeft behoorlijk veel geschreven, en heel veel is prima materiaal. De laatste jaren vind ik echter dat de plot steeds minder belangrijk wordt, en gaat het puur om sfeer en beschrijvingen. En dat doet hij gewoon goed.

En het is Steven.
It is inderdaad ook een geweldig boek, Misery overigens ook. Beide boeken heb ik zo goed als in één adem uitgelezen.

Ben ook heel benieuwd naar 4 seizoenen, waarin 4 verhalen waaronder the shawshank redemtopin, staan.
Wat ik wel opvallend vind is dat juist dat verhaal maar 110 pagina's lang is, ik had hem langer verwacht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:05
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-05-2006 @ 09:39 :
Ben ook heel benieuwd naar 4 seizoenen, waarin 4 verhalen waaronder the shawshank redemtopin, staan.
Wat ik wel opvallend vind is dat juist dat verhaal maar 110 pagina's lang is, ik had hem langer verwacht
Dat komt omdat ze er zo'n geweldige film over hebben weten te maken. Die als je een beetje snel leest langer duurt dan het verhaal zelf.

Niet dat ik het niet een geweldig verhaal vind hoor. En eigenlijk zijn die 110 bladzijdes misschien ook wel precies genoeg om het te vertellen, langer zou saai worden.

Trouwens, wat mij opviel is dat Stephen King heel 'filmistisch' schrijft. Mja, ik kan het ook niet helemaal goed uitleggen... Het heeft te maken met zijn manier van spanning opbouwen, van het feit dat hij veel op gesprekken inzoomt, uberhaupt dat ie zo 'imzoomt'. Zal btw ook wel de reden zijn dat zoveel boeken van hem verfilmd zijn.
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:07
Rita Pavlovic
Avatar van Rita Pavlovic
Rita Pavlovic is offline
En oh: IT vond ik een vreemde verfilming. Hoezo is ie aan het einde één of andere vage, harige spin?

(ik ben trouwens sinds ik die film op mijn zevende heb gezien een beetje bang voor clown. Het begin van de film is namelijk angstaanjagend goed )
__________________
Tem me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
White Trash schreef op 23-05-2006 @ 23:01 :
Carrie, -zijn debuut geloof ik- is erg goed

Hmm dat vond ik juist een van zijn slechtste boeken.

Wat vonden jullie trouwens van Cell (Mobiel)? Ik vond hem een klein beetje tegenvallen, het einde tenminste. Ik vond het een goed, spannend en heerlijk leesbaar verhaal, maar het einde vond ik dan echt weer nérgens op slaan. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:41
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Volgens mij heb ik al z'n boeken (tot zover die in de bibliotheek van Bodegravnefrjvnjn te vinden waren) wel gelezen vroeger. Alleen Carrie heb ik niet uitgelezen. Ik vind mezelf er nu wel weer wat te oud voor geworden.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:44
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Aurora schreef op 24-05-2006 @ 12:37 :
Hmm dat vond ik juist een van zijn slechtste boeken.

Wat vonden jullie trouwens van Cell (Mobiel)? Ik vond hem een klein beetje tegenvallen, het einde tenminste. Ik vond het een goed, spannend en heerlijk leesbaar verhaal, maar het einde vond ik dan echt weer nérgens op slaan. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk...
Mobiel vind ik erg goed. Alleen dat einde minder ja.

En WolterB : 4 seizoenen heb ik net uit, en het is een goed boek.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 24-05-2006 @ 11:07 :
En oh: IT vond ik een vreemde verfilming. Hoezo is ie aan het einde één of andere vage, harige spin?

(ik ben trouwens sinds ik die film op mijn zevende heb gezien een beetje bang voor clown. Het begin van de film is namelijk angstaanjagend goed )
hehe ik heb er toen ik klein was ook wat nachten van wakker gelegen.

maar ik denk dat het doden van een monsterspin wat duidelijker is dan in het boek..alhoewel de oorspronkelijke vorm van It een grote spin is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2006, 15:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 24-05-2006 @ 11:07 :
En oh: IT vond ik een vreemde verfilming. Hoezo is ie aan het einde één of andere vage, harige spin?
In de miniserie weet ik het niet precies, maar in het boek omdat ze dan in haar hol zitten, waar ze haar oorspronkelijke vorm aanneemt. Maar in principe kan ze alle vormen aannemen.

Gaaf boek. Eén van mijn favorieten, erg veel gelezen. Het einde is wel extreem vaag, als de Schildpad erbij wordt betrokken.

Zijn andere werk is ook wel interessant, Carrie, The Shining en een aantal verhalen in Night Shift heb ik gelezen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 23-05-2006 @ 19:53 :
die eerste zin was bijna literair te noemen
Zinnen op zich zijn niet literair. 'Literatuur' is geen kwalificatie, al wordt er wel vaak zo mee omgegaan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:26
Verwijderd
Ik houd niet zo van Stephen King. Zijn 'over leven en schrijven' heb ik in de kast staan en die vind ik erg goed, maar zijn horrorboeken vind ik wat minder (ik geloof dat ik er ergens eentje heb die over een dodelijke auto gaat, ofzo...? Dacht dat dat Stephen King was.) Ik vind 'm een goede schrijver qua schrijfstijl maar wat ik tot dusver heb gelezen vond ik soms nogal surrealistisch en niet 'echt' overkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:24
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Rita Pavlovic schreef op 24-05-2006 @ 11:07 :
En oh: IT vond ik een vreemde verfilming. Hoezo is ie aan het einde één of andere vage, harige spin?

volgens mij was het in het boek op het laatst ook een spin?
anyway, fantastisch boek, fantastische schrijver! <3
__________________
don't hate me 'cause you ain't me.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
cornershop schreef op 24-05-2006 @ 22:24 :
volgens mij was het in het boek op het laatst ook een spin?
Ja, dat is daar haar oorspronkelijke vorm.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:34
Verwijderd
Ik heb Carrie ook ehh 6 jaar geleden gelezen ofzo. Ik moet zeggen dat ik de meeste Steven King boeken verfilmd heb bekeken. King is wel vermakelijk maar ze zijn niet mijn lievelingsboeken, ik lees liever nonfictie.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 12:18
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-05-2006 @ 20:26 :
(ik geloof dat ik er ergens eentje heb die over een dodelijke auto gaat, ofzo...? Dacht dat dat Stephen King was.)
Dat is Christine, van Stephen King ja. Liefde voor dat boek <3
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 25-05-2006 @ 13:18 :
Dat is Christine, van Stephen King ja. Liefde voor dat boek <3
Ah, juist. Die ja. Bijzonder vreemd boek maar ik heb 'm voor het laatst gelezen toen ik tien was, ofzo. Misschien ook niet zo slim
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 15:39
Verwijderd
It is wel mijn favo King boek, ja. Sinds m'n elfde wel een keer of zes gelezen, ben ik bang. En het is geen spin, op het einde De menselijke geest maakt er maar een spin van, omdat haar echte vorm zelfs fysiek niet helemaal te bevatten valt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2006 @ 16:39 :
It is wel mijn favo King boek, ja. Sinds m'n elfde wel een keer of zes gelezen, ben ik bang. En het is geen spin, op het einde De menselijke geest maakt er maar een spin van, omdat haar echte vorm zelfs fysiek niet helemaal te bevatten valt.
Dat heb ik er nooit uitgehaald. Toch nog maar eens lezen dan, het is al een tijdje geleden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 21:51
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
OHh volgens mij was het toch Christine die ik niet uitgelezen had. Carrie vond ik wel aandoenlijk
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 25-05-2006 @ 19:15 :
Dat heb ik er nooit uitgehaald. Toch nog maar eens lezen dan, het is al een tijdje geleden.
Of ik moet het me wel héél verkeerd herinneren
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 08:39
Eztherz
Eztherz is offline
Stephen King is gewoon een meester. Misery en Dreamcatcher vind ik erg mooi, net als It. Tot mijn grote spijt heb ik It totaan driekwart gelezen op vakantie, daarna moesten we weer weg en moest ik het boek, dat bij het vakantiehuisje hoorde, achterlaten. Nu kan ik het niet meer vinden. De donkere toren-serie vind ik zeer moeilijk om door te komen. Normaal houd ik wel van SF, horror en fantasy, maar ik vond de serie een beetje te... Volgens mij heeft hij het een beetje geforceert... Mijn mening.
__________________
No bounce, No play
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
King is mijn held.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 12:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Eztherz schreef op 26-05-2006 @ 09:39 :
Stephen King is gewoon een meester. Misery en Dreamcatcher vind ik erg mooi, net als It. Tot mijn grote spijt heb ik It totaan driekwart gelezen op vakantie, daarna moesten we weer weg en moest ik het boek, dat bij het vakantiehuisje hoorde, achterlaten. Nu kan ik het niet meer vinden.
Dat moet toch niet al te moeilijk zijn. Zat grote in Nederland boekwinkels die hem hebben, in het Engels en in het Nederlands.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 22:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vandaag voor 12 euro incl verzending hardcovers van Misery en Firestarter gescoord op ebay
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 08:16
Ndimension
Ndimension is offline
King is fantastisch om te lezen. De meest bizarre dingen maakt hij tot een realiteit. Echt geweldig.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 16:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Carn (L) Ebay, weer 8 boeken erbij voor 0,77 euro per stuk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2006, 19:50
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Dodelijk Dilemma/The Dead Zone vond ik zijn best en meest doordachte boek. Laatst heb ik De Vier Seizoenen gekocht een kleine bundel met o.a. Apt Pupil en The Body (Stand By Me).
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 20:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
The Count schreef op 08-06-2006 @ 20:50 :
Dodelijk Dilemma/The Dead Zone vond ik zijn best en meest doordachte boek.
ik heb alleen de film met Walken, vrij aardig overigens.

maar binnenkort op de deurmat:

Christine
Four Past Midnight
Tommyknockers
Needful Things
Dolores Claiborne
Hearts in Atlantis
The Dark Half
Gerald's Game
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 20:54
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Wat ik tot nu toe echt de beste vond van Stephen king is Desperation. Echt eng!
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 12:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb alleen maar It en Rose Red gekeken, de films dus.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 13:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou ja, persoonlijk vind ik The Stand toch wel zijn beste werk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 20:36
Verwijderd
Rose Red de film heb ik ook gezien, wist niet dat dat van Stephen King was... vond de film wel oké, maar niet meesterlijk. Het later gemaakte prequel ding (the diary of Emily nogwat?) vond ik beter.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 11:10
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En ik heb gisteren/vannacht The Green Mile gezien. Goeie film, maar ik vraag me af of ik niet te lui ben om het boek ook te lezen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 11:11
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-07-2006 @ 12:10 :
En ik heb gisteren/vannacht The Green Mile gezien. Goeie film, maar ik vraag me af of ik niet te lui ben om het boek ook te lezen.
Doen!
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 10:58
PV
PV is offline
De engelieren (The langoliers) is ook een aanrader imo Ook verfilmd, komt onregelmatig langs op tv in 4-delige miniserie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 13:31
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Alleen de Beproeving gelezen, geweldig
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 16:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zo, Hearts in Atlantis gisterenavond uitgelezen; èrg mooi! ook leuk voor de Donkere Toren lezers maar verder toch een mooi verhaal over de Vietnam generatie
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 17:00
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik vond Rosie een erg mooi en onderschat boek, mijn lievelings van King ook wel.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 07:06
Verwijderd
ik heb pas The Green Mile gekregen van een vriend, waar ik zo snel mogelijk eens in ga beginnen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 00:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en, is het gelukt?

Ik lees nu Needful Things, tot nu toe erg King en dus leuk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Laatste boekenaanwinsten, deel III
lukas15
500 06-06-2007 19:21
Verhalen & Gedichten De Marathon/The Long Walk van Stephen King
Retinite
15 24-01-2007 20:10
Muziek Demons & Wizards - Touched by the Crimson King [NIEUW ALBUM]
Verwijderd
14 12-05-2005 15:56
Verhalen & Gedichten Stephen King
BelleRosé
5 28-04-2004 11:58
Verhalen & Gedichten Stephen King
x Liene
0 11-03-2004 16:27
Verhalen & Gedichten Recensie Desperation (Stephen King)
wilco984
0 30-03-2003 22:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.