Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Kampioen?
PSV 17 15.60%
Ajax 49 44.95%
Feyenoord 13 11.93%
AZ 6 5.50%
Nac Breda 6 5.50%
NEC Nijmegen 3 2.75%
SC Heerenveen 2 1.83%
FC Twente 0 0%
FC Groningen 4 3.67%
FC Utrecht 1 0.92%
Willem II 1 0.92%
Roda JC 0 0%
Vitesse Arnhem 2 1.83%
RKC Waalwijk 0 0%
Heracles Almelo 1 0.92%
Sparta Rotterdam 0 0%
ADO den Haag 3 2.75%
Excelsior 1 0.92%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 19:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het WK is nog in volle gang, maar langzamerhand wordt ook al weer vooruitgeblikt op het volgende voetbalseizoen in de nationale in internationale competities. Daarom hier alvast een algemeen topic waar iedereen kan vooruitblikken op het volgend seizoen en waar gepraat kan worden over de voorbereiding van onze cluppies. Tevens zijn de competitieschema's al bekend.

Tja, ik zie ons seizoen niet echt top worden. Slechts 2 aankopen en een onambitieuze voorzitter, dat schreeuwt niet om veel goeds. Toch blijf ik stil aan hopen op een goede serie waarin we misschien een periode kunnen pakken. Onze eerste competitiewedstrijd is uit tegen Helmond (11-8) en de tweede wedstrijd (18-8) is thuis tegen VVV.

En nu jullie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2006, 19:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zoals het er nu uitziet, doen we mee om de prijzen in de playoffs om degradatie. In principe is het eerste elftal niet heel erg slecht, maar de bank is belabberd en er lopen toch vier erg blessuregevoelige spelers rond in het eerste.

De aankopen zijn van kaliber (Babos, El Akchaoui, Kivuvu), maar er moet nog meer komen. Twee linksbenige middenvelders, een rechtsbenige middenvelder, een linksbenige verdediger en een redelijke spits voor achter de hand hebben we écht nog nodig.

Ik denk dat we met het team van afgelopen seizoen prima mee konden bij de top-7, maar we hebben erg veel pech gehad en niet alleen veel goede wedstrijden verloren, maar ook weinig slechte wedstrijden gewonnen. Bij tijden was het voetbal van hoge klasse (denk aan de thuiswedstrijden tegen PSV, Feyenoord en ADO), maar soms was het gewoon eerste divisie niveau (denk aan Roda uit, Twente thuis en Roda thuis). Dat moet constanter.

Er komen twee spelers van Manchester United en hopelijk komen er nog twee Nederlandse jongens bij de selectie. Dat is echt nodig, want anders wordt het nagelbijten. Mario Been en Vincent Paes hebben in ieder geval mijn volste vertrouwen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 19:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wtf! En Jiba wordt onze hoofdsponsor
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:04
Verwijderd
wie wordt er kampioen dit jaar van nederland

ik ben psv fan en ik denk dat we dit jaar weer een heel goede kans maken

spelers als Alex en Farfan enz. blijven en psv doet goede aankopen als waarschijnlijk de verdediger van borussia dortmunde Dede en aanvaller Cuevas en msgien nog wel meer

Ajax zal dit seizoen een stuk sterker zijn dan volgend jaar met enorm goede aankopen als Stam Perez en de 2 spanjaarden en die Roemeen maar zonder Huntelaar zouden ze zomaar weer terug kunnen vallen in hun oude prestraties

Feyenoord verliest veel belangrijke spelers ik geef ze weer geens kans

AZ is nog steeds te licht om kampioen te kunnen worden

en de andere clubs denk het ook niet maar wat denken jullie en wat voor goede aankopen doet jullie club
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:31
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Ik denk zelf dat dit seizoen Ajax de titel pakt en dit zeg ik niet alleen omdat ik een Ajax fan ben....

Ajax heeft zich versterkt met aankopen zoals Stam en Perez, die een belangrijke rol zullen krijgen dit seizoen. Ook denk ik dat spelers als Heitinga, Maduro, Sneijder en Stekelenbug gegroeid zijn tijdens het WK onder de leiding van van Basten. En dan heb je nog Emanuelson en Huntelaar die Europees kampioen zijn geworden met jong Oranje. Verder zijn er nog een paar redelijke spelers gekomen als Gabri en Krohn-Deli.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:04
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Slarotimov schreef op 02-07-2006 @ 13:04 :
zonder Huntelaar
Waarom ook alweer?
Maar Ajax wordt kampioen, het zal close worden maar ik denk dat ze gewoon de beste selectie hebben.
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:36
professor2
professor2 is offline
Groningen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:47
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 02-07-2006 @ 14:04 :
Waarom ook alweer?
Maar Ajax wordt kampioen, het zal close worden maar ik denk dat ze gewoon de beste selectie hebben.
Ajax had Stuntelaar toch alleen gekocht om hem daarna weer met winst te kunnen verkopen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 02-07-2006 @ 14:47 :
Ajax had Stuntelaar toch alleen gekocht om hem daarna weer met winst te kunnen verkopen?
als ze slim zijn verkopen ze hem niet maar is ajax wel slim
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 14:58
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Slarotimov schreef op 02-07-2006 @ 14:53 :
als ze slim zijn verkopen ze hem niet maar is ajax wel slim
we wachten af...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 17:41
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Geen idee. Vermoedelijk Ajax, omdat ik niet zo'n hoge pet op heb van Koeman. Omdat ik denk dat Feyenoord Kalou gaat missen en dat AZ gewoon net wat tekort komt.

Maar ja, de transfermarkt is nog open enzo, dus je weet het niet.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 19:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik kijk naar de selecties en wat is weg gegaan en wat erbij is gekomen (plus het feit dat Hiddink weg is bij PSV), dan zou ik voor Ajax gaan, al maken ze al jaren de verwachtingen niet waar... maar gevoelsmatig ga ik op dit moment voor Ajax.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 20:59
Hongaar
Hongaar is offline
Gewoon weer PSV.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 00:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik hoop gewoon op een heel leuk open strijd voor het kampioenschap, en ik denk dat dat er ook zeker wel in moet zitten.

- PSV: Het is afwachten wat Koeman ervan gaat bakken. Aan de selectie zal het niet liggen, die is nagenoeg gelijk aan vorig seizoen.

- Ajax: Gaan de oudere aankopen (Stam, Perez) brengen wat er van ze verwacht wordt. Is Stam de steunpilaar die ze nodig hebben, of gaan de jaartjes al tellen?
En is Ten Cate een betere coach dan Blind?

- Feyenoord: Een aantal, naar mijn mening, middelmatige aankopen gedaan. Kalou is verkocht, Huysegems gehaald om hem op te volgen. Dan is er ook nog een redelijke kans dat Kuyt verkocht gaat worden.
Feyenoord schat ik niet hoog in.

- AZ: Ten eerste, het nieuwe stadion... Daarnaast heel veel nieuwe gezichten in de selectie. Stuk voor stuk prima aankopen als je het mij vraagt. Alleen de achterhoede is vrijwel intact gebleven. Zijn deze nieuwe spelers in staat Van Galen en in mindere mate Perez te doen vergeten? Ook Landzaat lijkt te vertrekken, evenals Timmer. Zijn Didulica en Gudjonsson van hetzelfde niveau?

Persoonlijk vind ik het heel moeilijk in te schatten hoe de strijd zich om de eerste plaatsen zich gaat ontwikkelen.

(En het zal duidelijk zijn dat ik diegene ben die AZ heeft aangeklikt in die poll)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 08:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ajax wordt volgens mij kampioen, maar ik heb een hoge pet op van PSV met Koeman. AZ wordt hoe dan ook tweede of derde, want Feyenoord kán het gewoon niet waarmaken met de huidige selectie.

Bij ons is Mario Been terug van zijn avontuur met Trinidad & Tobago en morgen is de eerste training. Ik kan niet gaan kijken, maar ik ben benieuwd naar de prestaties van Kivuvu in de voorbereiding. Zaterdag de wedstrijd tegen de amateurs, daar sta ik wel even langs de kant
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 09:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zowel Ajax als PSV hebben een nieuwe trainer, beiden met ervaring in het buitenland het afgelopen jaar.
Ik denk dat ik om de kans van deze ploegen onderling in te te kunnen schatten, af ga wachten wat de aankopen in de komende anderhalve maand zullen zijn. Ik denk dat de strijd om de titel tussen beide ploegen gaat, als de selecties blijven zoals ze zijn.
Ik stem nog niet op een club, wacht hiermee tot even voor aanvang van de competitie.

Ajax maakt een erg goede kans op de titel door Huntelaar. Hij is in staat om het team door slechte wedstrijden te slepen, zelfs als het om hem heen niet goed draait. Als de aankopen die gedaan zijn goed in het bestaande team vallen én de spelers die hierdoor buiten het elftal vallen niet een te grote mond opzetten (waar ik met de huidige Ajax-selectie voor vrees; te veel spelers met een te groot ego voor hun talent) kan Ajax misschien wel onbedreigd naar de titel.

Bij PSV is Guus vertrokken, vervangen door Koeman. Koeman heeft niet het inzicht in het spel om het even goed te doen als zijn voorganger en ook de slectie is niet erg sterker geworden. Of er nog spelers zullen vertrekken weet ik niet, maar het kan zo zijn dat er een speler vertrekt. Als de slectie blijft zoals het is, kan PSV het Ajax flink lastig maken voor de titel.

AZ heeft een goed transferbeleid gevoerd het afgelopen jaar, helaas zijn er een aantal sterkhouders vertrokken of gestopt. Of de nieuwe aankopen zo goed in het team passen als de oude spelers betwijfel ik. Daarvoor is de groep te veel veranderd. In de loop van het jaar kan het beter draaien, wanneer iedereen elkaar gevonden heeft en als van Gaal het team de kans geeft om veel in dezelfde samenstelling te spelen.

Feyenoord schat ik dit jaar niet hoog in, denk dat ze net als Ajax afgelopen jaar een kwakkelseizoen door gaan maken, maar dan zonder de (onterechte) positieve uitschieter op het einde. Het is natuurlijk afwachten of Kuyt zal vertrekken en wat er voor hem in de plaats zal komen.
Echt te spreken ben ik niet over de aankopen tot dusver. Ik had minstens één echt goede speler erbij verwaht in plaats van spelers die het allemaal nét wel of nét niet hebben.

Rond FC GRoningen is het heel stil geweest tot nu toe. Nevland blijft en waarschijnlijk vertrekken alleen Fledderus (Primere Dividion) en Tuyp (verhuurd aan Volendam). Helaas is de selectie van de FC niet breed, vooral met aanvallers niet. Nu Tuyp weg is blijven er drie over en mocht er een blessure zijn, zoals bij Nevland aan het begin van vorig seizoen, dan zijn ze gezien. Ook het 'uitwedstrijdsyndroom' speelt nog steeds parten bij deze club.
Mochten ze een extra aanvaller van kaliber aan kunnen trekken én punten pakken buiten Groningen dan zie ik in deze club de verrassing van komend jaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 09:18
one.
one. is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 02-07-2006 @ 14:04 :
Maar Ajax wordt kampioen, het zal close worden maar ik denk dat ze gewoon de beste selectie hebben.
We hebben wel vaker de sterkste selectie, het moet ook nog gebeuren. Ik denk dat PSV of Ajax kampioen wordt, ik geef PSV voorlopig meer kans, een echte voorspelling zou ik pas maken als de voorbereiding eenmaal is geweest.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 10:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-07-2006 @ 10:10 :
Mochten ze een extra aanvaller van kaliber aan kunnen trekken én punten pakken buiten Groningen dan zie ik in deze club de verrassing van komend jaar.
Kun je dat nog een verrassing noemen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2006, 12:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-07-2006 @ 11:26 :
Kun je dat nog een verrassing noemen?
Als ze tot wat ik zei in staat zijn wel ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 12:45
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Och, het transferbeleid van Feyenoord is nog best wel te verantwoorden tot nu toe. (Kolkka voor de breedte, de Ceulaer mag de concurrentie aangaan met Castelen, Lucius meer dan bruikbaar en ook al redelijk ervaren en Huysegems..we zullen zien )
Vooraf was bekend dat belangrijke transfers (linksback, linkshalf en de evt.nieuwe spits) ná het WK zouden plaatsvinden.
Ik verwacht wel dat Kuyt weggaat. Helaas. Grote vraag is wat ze daarvoor uit de hoed kunnen toveren.

Desalniettemin zal die club uit amsterdam de grootste kanshebber zijn op het kampioenschap. Met Stam hebben ze iemand van wereldklasse.

Az weet ik niet zo goed of die gaan meedoen voor kampioenschap. Goede aankopen wel. Maar ik wil nog maar zien hoe het allemaal samenvalt in mindere tijden. Voetballen kunnen ze wel.

En PSV. Tja, ik ben niet echt fan van koeman
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 18:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik denk Ajax. Perez is een van de betere spelers van de eredivisie en een grote toevoeging voor Ajax. Ook al speelde hij dit jaar een stuk minder goed dan vorig jaar. Stam is natuurlijk goed en Vermalen (die samen met Emanuelson en Huntelaar de revelatie van Ajax was, afgelopen seizoen) kan veel van hem leren. Jammer dat Grygera dan zal vertrekken, dat vond ik toch de bese verdediger van Ajax. Gabri is een gode aankoop van Ajax, ik denk dat hij ook redelijk makkelijk zijn plaatsje zal vinden in het team. Die Roger ken ik alleen van naam maar als je meer dan 250 wedstrijden in de primera division heb gespeeld, dan zul je zeker wat kunnen. Bovendien is hij gratis en heeft hij een contract voor een jaar dus je hebt in feite niks te verliezen. Ik hoop heel erg dat Rosales los komt, dit jaar. Hij is in potentie de beste rechtsbuiten van Nederland en dat zeg ik dan als Feyenoord-Supporter. Eigenlijk heeft Ajax alleen nog een ervaren linkshalf nodig. Zenden, Musampa zoiets. Stekelenburg moet ook nog veel leren. Voor de rest is het allemaal heel goed. Van Ten Cate verwacht ik trouwens heel veel.

Ik hoop dat AZ dit jaar hoger gaat komen dan PSV. Aankopen als Cziomemr en Gudjohnson zijn geweldig. Cziommer is ook de perfecte opvolger van Perez. Ik denk dat AZ vooral in de breedte de beste selectie heeft van Nederland, maar PSV (Cocu, Gomes, Farfan, Alex, Ooijer) en Ajax (Stam, Huntelaar, Perez) hebben meer topspelers. Ik hoop dat AZ weer iets meer á la adriaanse gaan spelen, met veel stormaanvallen en zo. Die waren er afgelopen seizoen nauwelijks.

Ik hoop dat PSV dit seizoen weer met beide voeten op de grond wordt gezet. En met Ronald Koeman heb ik daar alle vertrouwen in. Ze hebben geloof ik nog maar één aankoop gedaan. Moens. Dat is een vermindering in vergelijking met Zoetebier, want Moens wil nog wel eens onzeker zijn. Maar boeiend, het is maar de 2e keeper. Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen als Vennegoor of Hesselink weggaat. Ove rhet algemeen denk ik dat het alleen maar minder kan worden bij PSV, omdat Cocu en Ooijer alleen maar minder kunnen worden. En Gomes, Alex en Farfan zullen ook niet veel beter meer worden bij PSV.

Feyenoord. Ach ja, Feyenoord. Ik moet het allemaal nog maar zien. Als Kuijt weggaat zullen ze wel eel veel geluk moeten hebben, willen ze een gelijkwaaride vervanger vinden. Ik hoop dat Tomasson terug komt. Dat ze Kolkka halen is niet erg, hij is toch graits en voor de breedte. Lucius maakt het team inde breedte iets sterker. Huysegems moet het nog laten zien. Ik denk nog dat het een jaartje of 5 of meer gaat duren voor dat Feyenoord kampioen wordt. Maar ze hebben natuurlijk wel een aantal aardige spelers met Greene en De Guzman enzo. Als dan over 2 jaar Van Bronckhorst terug komt, dan zie ik het op zich wel positief in. Van Erwin Koeman en ik wél onder de indruk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 13:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Oh wacht, die ervaren linkshalf is Roger natuurlijk al.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 14:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2006 @ 15:34 :
[afbeelding][afbeelding]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Ik kwam niet meer bij...
En dat Groen-Rood vind ik al zo lelijk.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2006 @ 15:34 :
[afbeelding][afbeelding]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

whahahahahbhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

en ik maar denken dat Afab kut was... :
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2006, 15:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-07-2006 @ 16:29 :
whahahahahbhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

en ik maar denken dat Afab kut was... :


En dit is niet eens een klein beetje erger... Maar zeker 10x erger!
Commercieel snij je jezelf ook wel redelijk in de vingers op deze manier. Ok, die sponsor zal dik betalen, maar wie koopt er dit seizoen nog zo'n shirt?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 17:12
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 20:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zie geen foto's/plaatjes, GmB. Maar gezien je reactie gok ik op een zwart-geel uitshirt?

Verslag van onze eerste training:
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006...04_1012_42.php
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 21:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-07-2006 @ 21:02 :
Ik zie geen foto's/plaatjes, GmB. Maar gezien je reactie gok ik op een zwart-geel uitshirt?

Verslag van onze eerste training:
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006...04_1012_42.php
het waren de shirts van vorig jaar, maar dan met een groot blauw vlak met gele letters Jiba
dit dus:


ik lig dubbel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 22:31
J-roenn
J-roenn is offline
Nac breda natuurlijk !!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 23:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wát een apen. Ik was zó blij dat we vorig seizoen weer eens een écht mooi shirt hadden en we de toezegging hadden dat het 100 jaar niet meer zou veranderen en dat kies je dus een sponsor met de allerlelijkst voorstelbare kleurcombinatie. Wat een apen.

Ik koop sowieso geen nieuwe shirts, ik loop nog steeds in het "Plus Integration" shirt uit '98 of '99 rond, maar godverdomme, ik hoop dat Harrold de Boer zal branden in de hel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 23:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kivuvu is trouwens bang voor de camera, heb ik gemerkt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 23:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


Deze foto spreekt boekdelen. Sit-ups voor Denneboom
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 09:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het lijkt erop dat de angel(s) uit PSV worden gehaald...

Alex wordt wellicht teruggehaald door Chelsea en verhuurd aan een "betere" Europese club, zodat hij meer interlands op zijn naam kan krijgen. Om in Engeland te mogen spelen moet hij een bepaald aantal interlands hebben gespeeld.

Farfan kan weleens naar Portsmouth gaan. Naar verluid is die club bereidt om 16 miljoen neer te tellen... (Ook Portsmouth is in handen gevallen van een rijke Rus die grootse plannen heeft met die club)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 14:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
OMG, kan je zoiets niet boycotten?! Deze kan misschien wel in de categorie lelijkste shirts ooit
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 17:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-07-2006 @ 15:16 :
OMG, kan je zoiets niet boycotten?! Deze kan misschien wel in de categorie lelijkste shirts ooit
Boycotten doe ik het toch wel. Tja, het bestuur heeft wel vaker uit financiële overwegingen rare keuzes gemaakt, maar ik vraag me toch af of ze er nooit van leren.

En lelijkste shirt ooit? Dat denk ik niet:


1982


Europees uitshirt 2003.


Minishirt uit '75


En het narrenshirt uit 2004.


Ach ja, wij mogen ons misschien nog wel gelukkig prijzen met het sporadische mooie shirt (zoals vorig jaar en in 2000), want de 'neppers bijvoorbeeld hebben nog nooit een mooi shirt gehad

Hier loop ik dus in rond:

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2006, 17:46
baas
Avatar van baas
baas is offline
Damn dat shirt met dat blauwe vlak is wel heel lelijk. Maar goed, over wie er kampioen wordt.

Ik denk Ajax. Stam en Perez lijken goede aankopen, al moeten ze het nog wel allemaal laten zien. Verder denk ik dat de meeste winst zit in dat de talenten aanwezig: (Huntelaar, Vermaelen, Maduro Sneijder etc.) weer een jaar verer zijn. Alleen die Spanjaarden begrijp ik niet echt als aankoop.

PSV waarschijnlijk grootste concurrent, al is het nog wel afhankelijk van wie er van de dragende spelers van dit seizoen blijven.

Feyenoord heeft wel een paar matige aankopen gedaan. Kalou gaat weg, en misschien Kuyt, maar ik heb nog geen een aankoop gezien waarvan ik dacht WOW. Meer mensen voor de breedte inderdaad. Ondanks een goede trainer verwacht ik weer geen kampioenschap.

AZ heeft wel aardige aankopen gedaan, maar het zijn, uitgezonderd Cziommer, nou niet echt spelers die er direcht als topper zullen staan. Ik vraag me af of dat genoeg is om het kwaliteitsverlies op te vangen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 18:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nu zie ik de foto's wel. Damn, hoe lelijk. Loop je echt voor aap in inderdaad...

Komende zaterdag de eerste oefenwedstrijd van mijn cluppie. Zal ik al moeten missen in verband met Sensation Black. Zoals ik zoveel oefenwedstrijden ga missen deze voorbereiden in verband met vakantie en drukte met de studie...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 18:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zaterdag meetinkje op de Eendracht?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
baas schreef op 05-07-2006 @ 18:46 :
Damn dat shirt met dat blauwe vlak is wel heel lelijk. Maar goed, over wie er kampioen wordt.

Ik denk Ajax. Stam en Perez lijken goede aankopen, al moeten ze het nog wel allemaal laten zien. Verder denk ik dat de meeste winst zit in dat de talenten aanwezig: (Huntelaar, Vermaelen, Maduro Sneijder etc.) weer een jaar verer zijn. Alleen die Spanjaarden begrijp ik niet echt als aankoop.
Hoezo begrijp je de aankoop van die Spanjaarden dan niet?

(Gudjohnson schijnt trouwens echt goed te zijn geworden en Luirink lijkt me toch wel klaar voor een club als AZ.)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 18:50
Annos
Annos is offline
Ik hoop o zo erg dat het een enorm spannende competitie wordt. Als psvfan gok ik op psv maar als neutrale fan denk ik dat ajax ook wel kans heeft. Ik heb altijd gevonden dat ajax een vervelende club is niet door de club zelf maar door een aantal spelers waar ik een grote hekel aan had/heb. De laatste jaren is dat sterk veranderd en dit seizoen heeft ajax een aantal leuke aankopen gedaan en ajax wordt een leukere club. Hoewel ajax kans heeft wordt psv toch kampioen omdat psv meer routine heeft en de klasse die vorig jaar werd geshowd. Matig en soms geweldig spelen en gewoon altijd winnen (op uitzonderingen na). Over feyenoord en az heb ik het maar niet. Feyenoord laat het al jaren afweten en ik geef ze pas weer een kans in 2007-2008 (het 100jarig bestaan) en az is stom geweest om een van de betere spelers van het eind te verhuren aan sparta (medunjanin). Nou dat was het. Verder tip ik VVV of den Bosch als promovendus en gaat Excelsior of Sparta degraderen.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-07-2006 @ 20:01 :
Hoezo begrijp je de aankoop van die Spanjaarden dan niet?

(Gudjohnson schijnt trouwens echt goed te zijn geworden en Luirink lijkt me toch wel klaar voor een club als AZ.)
Gudjohnson is altijd verschrikkelijk goed geweest. Echt een goede aankoop van AZ.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 18:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eerste wedstrijdje zaterdag gespeeld, 1-7 gewonnen van de amateurs van Eijsden. Afgaande op de verhalen van andere supporters is dat het wel een redelijke wedstrijd was, maar dat het ook wel te zien was dat we echt een spits missen.

Bij de overige oefenwedstrijden zag ik veel monsterscores voor de Eredivisieploegen. Alleen Twente verloor van Osnabrück met 2-1 en het eerste elftal van NEC speelde met 3-3 gelijk tegen de amateurs van NEC.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 19:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ben blij dat we hebben verloren van een kutploeg, meestal spelen we altijd alleen maar 10-0etjes in de voorbereiding en gaan we de echte wedstrijden meteen op onze bek.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 20:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-07-2006 @ 20:31 :
ben blij dat we hebben verloren van een kutploeg, meestal spelen we altijd alleen maar 10-0etjes in de voorbereiding en gaan we de echte wedstrijden meteen op onze bek.
Tja, maar voor de Intertoto over een aantal weken is dit natuurlijk geen lekkere opkikker, toch?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 20:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee dat is waar, maar hopelijk maakt het ze juist scherp dat ze het niet kado krijgen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 17:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goumans: MVV moet play-offs halen

Voorzitter Joseph Goumans eist dat MVV dit seizoen een plek in de play-offs haalt. Dat liet de voorzitter vandaag weten tijdens de persdag van MVV. Goumans vindt dat de selectie sterk genoeg is om een periodetitel te winnen, of hoog te eindigen op de ranglijst. Trainer Jurrie Koolhof kan zich vinden in de doelstelling van de voorzitter, zo liet hij in een reactie weten. Trainer Andries Jonker vertrok twee maanden geleden bij MVV, omdat hij de verwachtingen voor een play-off plaats niet reeel vond.

Bron: www.l1.nl

Ik hoop het zo, maar als je het mij vraagt is dat voor komend seizoen iets te hoog gegrepen (of we moeten het 1 periode heel goed doen), zeker als er geen extra spits bij komt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 14:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Kluivert op kandidatenlijstje AZ

Patrick Kluivert staat gepositioneerd in het schaduwelftal van AZ. De 30-jarige spits is een serieuze optie wanneer Shota Arveladze de club verlaat, zo meldt VI.

Overigens stuurt AZ niet aan op het vertrek van Arveladze, die terug kan kijken op een sterk eerste seizoen in Alkmaar. Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, benadrukt daarom dat de Georgiër niet hoeft te vertrekken: "Arveladze heeft het bij ons uitstekend gedaan, komend seizoen zien we voor hem een belangrijke rol weggelegd in de ontwikkeling van Moussa Dembele."

Niettemin sluit AZ een vertrek van de oud-Ajacied niet uit. Mocht Arveladze inderdaad vertrekken, dan is Patrick Kluivert een serieuze optie voor Brands. "Intern is het aantrekken van Patrick nooit officieel ter sprake gekomen, maar ik ben nog altijd een verschrikkelijke fan van hem. Hij is één van de beste spitsen die het Nederlands voetbal heeft voortgebracht. En onze trainer Louis van Gaal kent hem natuurlijk nog van Ajax."

Kluivert kreeg onlangs van zijn club Valencia te horen dat er voor hem geen toekomst is bij de club. Over concrete aanbiedingen voor de Amsterdammer is vooralsnog niks bekend.
Wie weet bloeit ie weer helemaal op onder van Gaal... Maar of je dat risico moet nemen weet ik niet. Ik zie liever dat Shota bij ons blijft. Wellicht heeft Partick iets teveel ster-allures (schrijf je dat zo) voor onze jonge nuchtere ploeg. Kan een slecht effect hebben natuurlijk.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 17:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoord onderuit tegen Katwijk

Feyenoord lijkt nog lang niet klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. In de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding, tegen de amateurs van Katwijk, werd er met 1-0 verloren.

Quincy van Ommeren maakte in de eerste helft het enige doelpunt van de wedstrijd en de voorsprong die de Katwijkers namen was niet onterecht te noemen, aangezien Feyenoord een erg slechte eerste helft speelde.

In de tweede helft stonden er elf andere namen in het veld, maar ook zij konden weinig indruk maken.

Belangrijk was het uitvallen van Romeo Castelen. Na een harde charge op de rechtsbuiten bleef hij minutenlang op het veld liggen. Na langdurige verzorging lukte het om op eigen kracht de kleedkamer te bereiken, maar de Feyenoorder zal naar alle waarschijnlijkheid minstens een gedeelte van de voorbereiding moeten missen.


Wow, dat is opmerkelijk. Een Nederlandse topclub die verliest tegen amateurs! Eigenlijk wel beschamend...
Check de doelpuntenmaker: Quincy van Ommeren, haha, die liep nog 2 jaar geleden te pingelen bij ons in de eerste divisie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 19:00
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-07-2006 @ 18:25 :
Feyenoord onderuit tegen Katwijk

Feyenoord lijkt nog lang niet klaar te zijn voor het nieuwe seizoen. In de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding, tegen de amateurs van Katwijk, werd er met 1-0 verloren.

Quincy van Ommeren maakte in de eerste helft het enige doelpunt van de wedstrijd en de voorsprong die de Katwijkers namen was niet onterecht te noemen, aangezien Feyenoord een erg slechte eerste helft speelde.

In de tweede helft stonden er elf andere namen in het veld, maar ook zij konden weinig indruk maken.

Belangrijk was het uitvallen van Romeo Castelen. Na een harde charge op de rechtsbuiten bleef hij minutenlang op het veld liggen. Na langdurige verzorging lukte het om op eigen kracht de kleedkamer te bereiken, maar de Feyenoorder zal naar alle waarschijnlijkheid minstens een gedeelte van de voorbereiding moeten missen.


Wow, dat is opmerkelijk. Een Nederlandse topclub die verliest tegen amateurs! Eigenlijk wel beschamend...
Check de doelpuntenmaker: Quincy van Ommeren, haha, die liep nog 2 jaar geleden te pingelen bij ons in de eerste divisie.
Het wordt niets met Feyenoord dit seizoen, dat wordt lachen, gieren en brullen
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic
Gimme more beer
500 04-11-2006 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.