Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2006, 19:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 20-12-2006 @ 19:58 :
Hihi, het Ajax van nu, en het Ajax van toen. Zoek de verschillen..
Again: buitenspelers
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 23-12-2006, 11:54
Strever
Strever is offline
Hmm, morgen Vitesse- Ajax. Ik herinner me nog dat PSV moeite had in de Geldredome. Hopelijk krijgt Ajax dat niet en zie ik dit beeld de hele tijd;

__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 23-12-2006, 14:11
Verwijderd
Vroeger verloor Ajax (en genoeg andere clubs) standaard in het Gelredome. Maar dat was wel in de tijd Mahlas/Van Hooijdonk.
Oud 23-12-2006, 22:26
Verwijderd
Humberto Tan bij het voorlezen van de stand: "feyenoord knap 5e"

Volgens mij meende hij het nog ook

Charisteas begint iets beter te draaien. Kluivert speelde een helft erg leuk. Ik heb niet het idee dat Den Haag gaat degraderen, Willem II is naar mijn mening de slechtste ploeg in de eredivisie. Verder een saai dagje
Oud 24-12-2006, 07:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 23-12-2006 @ 15:11 :
Vroeger verloor Ajax (en genoeg andere clubs) standaard in het Gelredome. Maar dat was wel in de tijd Mahlas/Van Hooijdonk.
Tsjah, we zien het wel. Als ik maar wel een mooie wedstrijd zie. Ajax heeft de laatste vier jaar wel gewonnen daar, dus
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 24-12-2006, 09:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 23-12-2006 @ 15:11 :
Vroeger verloor Ajax (en genoeg andere clubs) standaard in het Gelredome. Maar dat was wel in de tijd Mahlas/Van Hooijdonk.
juh bijna een jaarlang was Vitesse ongeslagen, verliezen ze nota bene van Fortuna Sittard

maar goed, vanmiddag tegen Ajax. Ik ben benieuwd of de mannen van Aad slagen voor het examen. Als ze dit doen moeten ze Aad meteen een contract voor het leven aanbieden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 24-12-2006, 09:43
Verwijderd
Man, man, man wat een waardeloze vertoning weer in het Rat Verlegh Stadion.. gewoon kansloos tegen de nummer laatst
Oud 24-12-2006, 10:22
Verwijderd
Ik ben ook redelijk benieuwd Normaal gezien verwacht ik dat Ajax wint, maar Vitesse is zo labiel als de pest, zou zomaar een wondermiddag kunnen zijn voor dikke Theo en kornuiten.
Oud 24-12-2006, 11:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Pff lastige laatste week van het jaar voor ons...
Strax NEC thuis. Een ploeg in vorm, en we hebben t altijd wel lastig tegen ze... Al spreken de statistieken sterk in ons voordeel. Slechts 1x thuis van ze verloren in 25 wedstrijden ofzo.

Dan woensdag Twente uit. Die hobbelen ook al het hele seizoen makkelijk mee in, zoals t er nu naar uitziet, de strijd om de 2e plaats...

En dan volgende week, Roda thuis. De 'makkelijkste' van de drie... Al weet je het natuurlijk nooit.

Maar goed, eerst strax nec even de oren wassen...
__________________
Zuur...
Oud 24-12-2006, 12:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat een drama was het gisteren, we mogen onze handen dichtknijpen met de 2-2. Tegen Fietstas zal het woensdag anders moeten anders gaan we er dik op.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 24-12-2006, 12:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-12-2006 @ 12:28 :
Pff lastige laatste week van het jaar voor ons...
Strax NEC thuis. Een ploeg in vorm, en we hebben t altijd wel lastig tegen ze... Al spreken de statistieken sterk in ons voordeel. Slechts 1x thuis van ze verloren in 25 wedstrijden ofzo.
Maar de mooiste wedstrijd staat gelukkig nog op ons conto
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-12-2006, 12:46
Verwijderd
Spoiler

edit:

Spoiler


en
Spoiler

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 13:26.
Oud 24-12-2006, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Benieuwd of er een puntje inzit, ouderwets degelijk voetbal en een beetje geluk .. ?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-12-2006, 17:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spoiler


__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-12-2006, 19:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wij riepen in de 93e minuut "OHJA! WATERREUS!" en ik denk dat dat genoeg zegt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-12-2006, 21:41
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Heerlijke commentator ook bij die goal van Harry zaterdagavond"En Charisteas scoort ALWEER in de kuip"

Alsof het een fuckin verdediger is die er 2 per seizoen in legt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 24-12-2006, 23:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Sja, hij wilde er niet in vandaag...

Psv nu helemaal zo goed als zeker kampioen.
__________________
Zuur...
Oud 25-12-2006, 11:03
one.
one. is offline
Gelukkig hebben AZ en Twente niet gewonnen, hoewel met die playoffs maakt dat ook niet veel meer uit.
__________________
.
Oud 25-12-2006, 11:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
PSV moet winterbanden voor de kampioenskar gaan bestellen

copyright V.I.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-12-2006, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ajax mag van mij twee wedstrijden in het seizoen winnen, Vitesse thuis en Vitesse uit. Helaas liep het gisteren niet helemaal volgens plan

Hier alweer vier wedstrijden op rij de nul gehouden en dertien punten uit vijf wedstrijden, het ziet er niet slecht uit. De druk is er een beetje af bij de wedstrijd tegen Heerenveen, maar Heerenveen is typisch een ploeg die door NEC te verslaan is. De verdediging staat als vanouds erg goed en met name Wisgerhof toont zich opnieuw één van de beste centrumverdedigers van de Eredivisie. Als iedereen doet wat hij moet doen in de verdediging en Babos keept maar half zo grandioos als gisteren, win je ook van Heerenveen en kun je tegen Ajax gewoon voluit gaan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-12-2006, 16:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De wissel van Zomer was trouwens ook wel een momentje om over na te denken, maargoed als je dan Niemeyer achter de hand hebt hoezo luxeprobleem
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-12-2006, 16:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ach ja, Zomer zag er twee keer niet goed uit en Roda is toch wel een ploeg die te kloppen moet zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-12-2006, 16:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vond het nog niet eens zozeer zijn fout die doelpunten, de 2de is gewoon fantastisch aangenomen en vervolgens duikt Boschker er finaal naast. Maar de eerste is wel dubieus, niks voor hem.

Vond De Mos trouwens wel heel belachelijk met zijn sprongetjes en gebaartjes na de slotfase, dat doe je niet 1 meter voor de trainer en bank van de tegenstander
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-12-2006, 17:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-12-2006 @ 17:58 :
Vond De Mos trouwens wel heel belachelijk met zijn sprongetjes en gebaartjes na de slotfase, dat doe je niet 1 meter voor de trainer en bank van de tegenstander
Het mooie is dat hij zichzelf tegenover ten Cate gewoon belachelijk maakt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-12-2006, 17:20
Strever
Strever is offline
Zoo, dat was een mooi k*t weekend in Arnhem. Gezellig met je familie naar Vitesse - Ajax. Mn oom en tante Vitesse-fan, ons gezin niet. Eerste helft, geen vuiltje aan de lucht. Alles loopt lekker.. Nog een vechtpartij op de tribune rechts van me, en op de tribune waar ik zelf zat, moet niet gekker worden
Een 0-2 voorsprong moet je nooit meer uit handen geven. Het viel me op dat de inbreng van Maduro voor veel onrust zorgde achterin bij Ajax. Gigantisch veel persoonlijke fouten achterin.. Dan heb je nog Gabri, die ontzettend dom aan het doen was. Hij had al een gele kaart, krijg hij de bal bij de zestien meter.. Kan de bal terugspelen naar Stekel, en wat doet hij? Even een actie maken dicht bij de goal, zo onprofessioneel! Shirtje trekken, rood, en doei Gabri
Eerst helft had Ajax aardig wat dreiging voorin met De Mul en Babel. Wat doet Ten Cate in de tweede helft? Haalt Babel en De Mul eruit.. Jan Vertonghen erin.. Tjah, en dan verlies je zon wedstrijd.. Heb wel veel sensatie gezien, maar had toch liever gehad dat Ajax de drie punten had! Ben bijna het belangrijkste vergeten;

Huntelaar werd zo hard vastgehouden, zon opa naast mij zag het zelfs nog. Had hij die penal gegeven, 0-3 en wedstrijd klaar..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 25-12-2006, 17:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 25-12-2006 @ 18:20 :
Huntelaar werd zo hard vastgehouden
Huntelaar hield zelf ook niet te zuinig vast. De tweede overtreding was er wel één, maar dat was geen vasthouden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-12-2006, 13:34
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-12-2006 @ 18:23 :
Huntelaar hield zelf ook niet te zuinig vast. De tweede overtreding was er wel één, maar dat was geen vasthouden.
Jan van Halst: 'Dit was een dubbele penal'. Gelijk heeft hij, en dat weet jij ook wel. Ik zag idd een handje van Huntelaar aan het shirt, maar om nou te zeggen dat hij 'niet te zuinig' vast hield, is echt pure onzin. Hij werd zelf keihard naar de grond getrokken, en ik vind het sneu, heel sneu zelfs, dat een scheidsrechter dat niet ziet
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 26-12-2006, 20:30
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Afellay had eraf gemoeten vandaag.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 26-12-2006, 21:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 26-12-2006 @ 14:34 :
Jan van Halst: 'Dit was een dubbele penal'. Gelijk heeft hij, en dat weet jij ook wel. Ik zag idd een handje van Huntelaar aan het shirt, maar om nou te zeggen dat hij 'niet te zuinig' vast hield, is echt pure onzin. Hij werd zelf keihard naar de grond getrokken, en ik vind het sneu, heel sneu zelfs, dat een scheidsrechter dat niet ziet
Jouw beeld is wel érg gekleurd. Begrijp me niet verkeerd, ik had ajax graag zien winnen, maar als je zo grof vasthoudt als Huntelaar kun je simpelweg niet fluiten voor shirtje trekken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-12-2006, 21:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 26-12-2006 @ 21:30 :
Afellay had eraf gemoeten vandaag.
Twee keer.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-12-2006, 05:43
Strever
Strever is offline
Ik heb de samenvatting gezien van Feyenoord - PSV, en ik heb genoten van Feyenoord Leuk dat Charisteas weer gescoord heeft, maar het is jammer dat Feyenoord niet gewonnen heeft. En Afellay moest er inderdaad af jah..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 27-12-2006, 13:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb er zin in, wat zou het mooi zijn als we deze serie kunnen voortzetten tegen Heerenveen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-12-2006, 14:41
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-12-2006 @ 14:33 :
Ik heb er zin in, wat zou het mooi zijn als we deze serie kunnen voortzetten tegen Heerenveen!
Ik hoop dat Heerenveen wint, Groningen heeft verloren dus dan zijn we echt los, op Feyenoord dan 2 punten inlopen, en Twente - AZ is ook altijd puntverlies voor de concurrent.

Ik heb er ook zin in
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 27-12-2006, 16:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Over zondag nog:
Ik heb genoten, wat een fantastische wedstrijd en geniale tweede helft.
En ja het was in mijn ogen een penalty, maar zoals wel vaker in het voetbal werd deze niet gegeven.
In tien minuten een 2-0 voorsprong weggeven is in mijn ogen erg slecht en ja toen ging iedereen er in geloven.
Over De Mos, die was gewoon echt blij en elke keer als ik dat huppeltje zie moet ik weer grinnikken.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik had een hele hele leuke kerst
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 27-12-2006, 23:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
PSV kampioen...

De winterstop lijkt een week te laat te komen voor ons. Tegen NEC was het simpelweg pech, dat we de volle winst niet behaalden, maar vandaag werden we bijna simpel weggespeeld.
We mistten dan ook wel 3 belangrijke spelers. Opdam, Koevermans een Schaars. En dat was wel duidelijk te merken... Vooral Opdam is redelijk onmisbaar voor AZ.
Hiermee doe ik niets af van de prestatie van Twente hoor trouwens. Want ook met Opdam en Schaars hadden we niet zomaar punt(en) gehaald in Enschede. Ik zie ze daar nog wel 2e of 3e worden dit seizoen. Maar ze worden nog een beetje genegeerd (ala AZ onder Adriaanse in zijn eerste volledige seizoen).

Achja, nu gaat het er alleen nog om om bij de eerste 5 te eindigen. En wellicht kunnen wij het ons nu permitteren om ons te richten op de Uefa cup en de nationale beker. Serieus rekening houden met een kans op de titel hoeft toch niet meer...
__________________
Zuur...
Oud 28-12-2006, 08:36
Verwijderd
Wat een heerlijk doelpunt van Verhaegh (of je dat ook precies schrijft)
Oud 28-12-2006, 10:18
Verwijderd
Sikora kan het nog!

Theo Mommers tijdens NAC - Vitesse:

Oud 28-12-2006, 12:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En het gaat maar door, 2 seizoenen geleden hadden we een half jaar waarin we 1 wedstrijd verloren. Maar dat was gewoon een flow waarin het team raakte en zich een paar maand onverslaanbaar voelde. Bij dit team heb ik het gevoel dat dit niveau gewoon structureel is, op dit moment is El Ahmadi een van de beste spelverdelers van Nederland en ik vrees dat dit niet ongemerkt zal blijven. Het is een speler die perfect in de filosofie van Ajax (en AZ) past en als Sneijder aan het eind van het seizoen vertrekt zou hij dat moeiteloos op kunnen vangen. Ik denk niet dat er dit seizoen de dip komt die er elk jaar is (Twente zou maar een half seizoen goed kunnen voetballen) maar dat met de brede selectie die er op dit moment is het niveau makkelijk vast kan worden gehouden. El Ahmadi - Engelaar - Bakkal, het mooiste (Nederlandse!) middenveld dat ik in alle jaren bij Twente gezien heb. (Oke, na Van Halst - Bruggink - Bosvelt )
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-12-2006, 12:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tjah, wat moet ik zeggen. Heerenveen begon beter, NEC kwam meer in de wedstrijd, Heerenveen scoort, NEC zet aan maar komt niet tot scoren en Heerenveen gooit de wedstrijd op slot. Het had heel goed anders kunnen lopen, maar all by all heeft Heerenveen dik verdiend gewonnen.

Schade beperkt houden tegen Ajax en dan hopen dat het weer opgepikt kan worden in januari.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-12-2006, 12:49
Verwijderd
staat ergens "de wedstrijden" van gisteravond online dat jullie weten?
Oud 28-12-2006, 13:03
Strever
Strever is offline
Heerlijke overwinning van Twente! Jammer dat ze niet zo vaak het hoofd van Van Gaal op de bank lieten zien, kan ik echt van genieten.
Ajax had geen problemen met Roda, al werden ze wel geholpen door de scheids. Ik kon het niet goed zien, maar volgens mij was het wel zo. Maakt die niet gegeven penal van zondag weer goed
De verdediging van Vitesse had te diep in het glaasje gekeken na de overwinning van Ajax. Leo eruit, Sikora erin. Komt ie met een mooie bal over de keeper heen, geweldig Je moest de Mos horen bij de pers-conferentie.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 28-12-2006, 14:11
Verwijderd
De Mos heeft op zich een punt, maar dat is nou juist de charme van het Nederlandse voetbal.

En tja, ik vond dat de scheids had mogen fluiten bij het eerste doelpunt van Ajax, maar het was ook wel erg knullig van de kots van het zuiden. Ajax had ook wel gewonnen zonder dit doelpunt.
Oud 28-12-2006, 16:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zat gister met open mond te kijken en luisteren naar Cziommer en Talpa gister over de zogenaamde spreekkoren aan zijn adres. Ze zeiden er alleen niet bij wat er gezongen werd; Siimooon, ik zie tranen in je ooogen.

^^ ik vond het echt een geweldig liedje en hij moet dan niet voor de camera's verschijnen en zeggen dat hij er niet op in wil gaan want hij is verstandig. Weiger dan een interview of wees een man
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-12-2006, 17:05
Verwijderd
Hij weet toch ook niet van tevoren wat ze gaan vragen?

Waar had hij het eigenlijk over/ging het eigenlijk over? Toch gewoon dat hij niet voor Twente heeft gekozen hè?
Oud 28-12-2006, 18:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-12-2006 @ 18:05 :
Hij weet toch ook niet van tevoren wat ze gaan vragen?

Waar had hij het eigenlijk over/ging het eigenlijk over? Toch gewoon dat hij niet voor Twente heeft gekozen hè?
Ja, want AZ was een hoger niveau blabla, maar hij zou alleen weggaan voor een echte topclub. Nu zit hij daar dus op de bank en wordt zijn ploeg weggespeeld door Twente, dat vraagt toch om een ludiek liedje
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-12-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-12-2006 @ 19:03 :
Ja, want AZ was een hoger niveau blabla, maar hij zou alleen weggaan voor een echte topclub. Nu zit hij daar dus op de bank en wordt zijn ploeg weggespeeld door Twente, dat vraagt toch om een ludiek liedje
Ja nee ok dat dacht ik al, maar om daar nu zo geheimzinnig over te doen
Oud 28-12-2006, 18:50
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Na de uitzinnige vreugde van zondag van de Mos, alsof hij de CL gewonnen had, nu ook minstens een zelfde reactie verwacht. Huilend en al kleerscheurend op z'n knieën op de grond slaan.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 28-12-2006, 19:25
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 28-12-2006 @ 19:50 :
Na de uitzinnige vreugde van zondag van de Mos, alsof hij de CL gewonnen had, nu ook minstens een zelfde reactie verwacht. Huilend en al kleerscheurend op z'n knieën op de grond slaan.
minstens 300 % mee eens
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 28-12-2006, 20:56
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ajacieden deed dat danspartijtje van de Mos wel pijn zeker?

Ik had van Sneijder minimaal een scheldpartij naar de scheids verwacht omdat hij een verkeerde beslissing nam door het doelpunt goed te keuren?

Is net zo flauw?

Aadje ging verbaal trouwens erger door het lint dan 4 dagen eerder.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 28-12-2006, 21:34
Strever
Strever is offline
Dat dansje deed pijn aan mn ogen! Mulder: 'Dit was een zes waard met kunstschaatsen'. Nee gekheid. De dans deed niet pijn, maar de 2e helft deed wel pijn..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.