Oud 01-07-2009, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Voor geld doen dan.

als jij bij die pubertjes die aan het kloten zijn 10 dollar op tafel legt zijn ze zo stil.
Speel je dan met echt geld ipv fiches ofzo? Wij doen altijd gewoon €5 inleg, en dan fiches verdelen. Nummer 2 krijgt inleg terug en nummer 1 krijgt de rest.
Advertentie
Oud 01-07-2009, 16:29
Verwijderd
Ja pffft toen was ik zelf een vervelend pubertje. En ik zat opgescheept met die idioten en het enige wat ze wilden doen was pokeren maar eigenlijk konden ze het helemaal niet.

En pokeren met mensen die het niet kunnen geeft rare uitkomsten.
Oud 01-07-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja pffft toen was ik zelf een vervelend pubertje. En ik zat opgescheept met die idioten en het enige wat ze wilden doen was pokeren maar eigenlijk konden ze het helemaal niet.

En pokeren met mensen die het niet kunnen geeft rare uitkomsten.
Is zelfs moeilijker.
Oud 01-07-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Speel je dan met echt geld ipv fiches ofzo? Wij doen altijd gewoon €5 inleg, en dan fiches verdelen. Nummer 2 krijgt inleg terug en nummer 1 krijgt de rest.
Verschillend.
Oud 01-07-2009, 16:36
Verwijderd
ik ga potverdikkeme nog even het zonnetje in
Oud 01-07-2009, 16:36
Verwijderd
Ik ga koken! Houdoe.
Oud 01-07-2009, 17:31
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik ben er alweer M'n ouders zijn boven weer druk aan het zagen, boren en weetikveel allemaal wat.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 01-07-2009, 17:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik heb echt ontzettend een nieuwe zonnebril gekocht
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:36
Verwijderd
Hehe, Michael Jackson staat meteen op 1 op last.fm.
Oud 01-07-2009, 17:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoo heee wat is het warm en puf en steun
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-07-2009, 17:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hehe, Michael Jackson staat meteen op 1 op last.fm.
Ze riepen om bij de V&D een paar keer om dat de cd's en dvd's van de muziek van Michael Jackson weer verkrijgbaar was op de zoveelste verdieping. En ze hadden het daar ook aanstaan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Vertel eens, V-Leden van om en nabij de 20, wat willen/wilden jullie hebben voor je 20e verjaardag? Mijn inspiratie op het gebied van verjaardagskadootjes is momenteel nagenoeg ontoereikend..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
[Paranoide] OMG, drie dagen zonder internet. Nu heb ik 't eindelijk gefixt maar het is nog wat brakjes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 17:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vertel eens, V-Leden van om en nabij de 20, wat willen/wilden jullie hebben voor je 20e verjaardag? Mijn inspiratie op het gebied van verjaardagskadootjes is momenteel nagenoeg ontoereikend..
Ja zeg, dat was tweeëneenhalf jaar geleden, zover reikt mijn geheugen niet hoor.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-07-2009, 17:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
[Paranoide] Ah, TopDrop! Vertel mij eens, als je wel gewoon in een draadloos netwerk zit maar internet valt om de haverklap uit, waar kan dat dan aan liggen? Hij doet het soms heel even een minuutje maar dan eh niet meer.

Dan mag jij weten wat ik zoal voor m'n twintigste verjaardag wilde hebben, als het internet hier dat me toestaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 17:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja zeg, dat was tweeëneenhalf jaar geleden, zover reikt mijn geheugen niet hoor.
Wat zou je nu willen hebben voor je verjaardag? Of wat heb je laatst gekregen waarvan je dacht, 'WOW, SUCCESKADO!!!'?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
[Paranoide] Ah, TopDrop! Vertel mij eens, als je wel gewoon in een draadloos netwerk zit maar internet valt om de haverklap uit, waar kan dat dan aan liggen? Hij doet het soms heel even een minuutje maar dan eh niet meer.

Dan mag jij weten wat ik zoal voor m'n twintigste verjaardag wilde hebben, als het internet hier dat me toestaat.
Het lijkt me dat het dan aan de ontvangst ligt? Want als je wel gewoon kunt internetten, dan zijn die instellingen, lijkt me, verder wel goed. Hoever zit je met je computer van de draadloze router af? Staan er storende apparaten tussen? Wat zegt je ontvangstdingiemeterje van je computer daar rechtsonder bij je klokje?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:46
Verwijderd
Iets waarvan ze heeft gezegd dat ze het wilde, maar nog niet heeft. Of haar lievelingsboek of film of serie als ze dat nog niet heeft.
Oud 01-07-2009, 17:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Iets waarvan ze heeft gezegd dat ze het wilde, maar nog niet heeft. Of haar lievelingsboek of film of serie als ze dat nog niet heeft.
Daar heb ik me kapot over gedacht, maar ik heb niks kunnen bedenken Nou ok, ik heb wel iets, maar er mag nog wel iets bij!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:52
Verwijderd
Een Maroon 5 CD.
Oud 01-07-2009, 17:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat zou je nu willen hebben voor je verjaardag? Of wat heb je laatst gekregen waarvan je dacht, 'WOW, SUCCESKADO!!!'?
Ik vind kadootjes bijna altijd wel tof behalve die keer toen ik zo'n kansloze film over 9/11 kreeg met Nicolas Cage
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 01-07-2009 om 18:48.
Oud 01-07-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Een Maroon 5 CD.
Meg
Oud 01-07-2009, 17:54
Verwijderd
Ik zag laatst ook een crappy film met Nicolas Cage. Knowing.
Oud 01-07-2009, 17:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het lijkt me dat het dan aan de ontvangst ligt? Want als je wel gewoon kunt internetten, dan zijn die instellingen, lijkt me, verder wel goed. Hoever zit je met je computer van de draadloze router af? Staan er storende apparaten tussen? Wat zegt je ontvangstdingiemeterje van je computer daar rechtsonder bij je klokje?
[Paranoide] De ontvangst schommelt soms wat, maar zit meestal rond de 80%. Volgens mij zit de router hier vlakbij, sowieso heeft iedereen in dit huis fatsoenlijk internet behalve wij geloof ik Wat zijn storende apparaten? Ik heb hier wel een router aangesloten en die heeft ook zo'n antenne'tje, maar er is ook gewoon zo'n draadloos USB-WLAN-dingetje dus dat is geloof ik al voldoende. Je hebt toch geen router/modem nodig als je op een draadloos netwerk wil gaan zitten middels zo'n USB-ding, toch? Misschien moet die wel uit.

En het ontvangstdingiemetertje bij het klokje zegt dingen zoals 'signaalsterkte: zeer goed' en 'status: verbonden'.

Wat ik voor m'n twintigste verjaardag wilde: DVD's van gave films en series (met iets als Monty Python kun je nooit fout zitten volgens mij), een digitale fotocamera, een nieuwe harde schijf (intern danwel extern), zo'n dingetje waarmee je twee koptelefoons op één mp3speler of pc kunt aansluiten en een knuffel van een miereneter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 17:55
Verwijderd
"I remember how you told me you like terrible music."
Oud 01-07-2009, 17:56
Verwijderd
Paranoide, probeer eens de WLAN-ontvanger te verplaatsen, bijvoorbeeld met een USB-verlengsnoer.
Oud 01-07-2009, 17:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zag laatst ook een crappy film met Nicolas Cage. Knowing.
Die hebben we in de bios gezien. Omg.
Spoiler
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 17:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
[Paranoide] Oja, ik kreeg ook nog een USB-stick geloof ik, dat vond ik toen heel handig. Sowieso krijg ik veel hardwarespul. En DVD's. En nerddingen. Misschien ben ik niet heel representatief. Wat voor meisje is het? Koop in ieder geval geen fotolijstjes, geurkaarsen, badspul en crap van de Expo. Dat wordt vaak aan meisjes gegeven maar ik ken geen één meisje dat daar blij mee is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 17:58
Allure
Allure is offline
Aloha.
Oud 01-07-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Die hebben we in de bios gezien. Omg.
Spoiler
Spoiler
Oud 01-07-2009, 18:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide, probeer eens de WLAN-ontvanger te verplaatsen, bijvoorbeeld met een USB-verlengsnoer.
[Paranoide] Ja, dat is misschien nog wel een uitkomst. Ik wilde al sowieso een WLAN-ontvanger met een snoer kopen, want dan kun je daar wat mee schuiven, maar die hadden ze niet in het kleine electronicazaakje waar we geweest zijn. Er is hier ook geen verlengsnoer voorhanden, dus dat moet dan eventueel later.

Als internet het doet is het overigens gewoon met 150 kb/s. Je zou denken dat het voor 't uitvallen dan opeens heel langzaam zou worden, maar nee, 't gaat allemaal heel plotseling.

Hij doet het nu overigens al een minuut of tien! Spannend. Ik zit te wachten op 't moment dat de boel weer uitvalt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 18:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
[Paranoide] De ontvangst schommelt soms wat, maar zit meestal rond de 80%. Volgens mij zit de router hier vlakbij, sowieso heeft iedereen in dit huis fatsoenlijk internet behalve wij geloof ik Wat zijn storende apparaten? Ik heb hier wel een router aangesloten en die heeft ook zo'n antenne'tje, maar er is ook gewoon zo'n draadloos USB-WLAN-dingetje dus dat is geloof ik al voldoende. Je hebt toch geen router/modem nodig als je op een draadloos netwerk wil gaan zitten middels zo'n USB-ding, toch? Misschien moet die wel uit.

En het ontvangstdingiemetertje bij het klokje zegt dingen zoals 'signaalsterkte: zeer goed' en 'status: verbonden'.

Wat ik voor m'n twintigste verjaardag wilde: DVD's van gave films en series (met iets als Monty Python kun je nooit fout zitten volgens mij), een digitale fotocamera, een nieuwe harde schijf (intern danwel extern), zo'n dingetje waarmee je twee koptelefoons op één mp3speler of pc kunt aansluiten en een knuffel van een miereneter.
Hmm, als de ontvangst zeer goed is, dan zal het daar denk ik niet aan liggen. Als er al ergens een draadloze router in huis staat, dan heb je er zelf niet nog een nodig, dan is zo'n usb dingetje wel genoeg.

Draai je verder programma's die al het internetverkeer op je computer storen? Zoals een labiele firewall of een downloadprogramma ofzo? Ik had een paar jaar geleden iets van shareaza ofzo, en als ik dat aanzette, dan kon niemand in huis meer normaal een webpagina laden Misschien zoiets?

Wooow, dat zijn wel goeie ideen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 18:01
Verwijderd
Iemand hier had toch ook een pissebedknuffel?
Oud 01-07-2009, 18:02
Verwijderd
sterrenmeisje geloof ik
Oud 01-07-2009, 18:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Daar heb ik me kapot over gedacht, maar ik heb niks kunnen bedenken Nou ok, ik heb wel iets, maar er mag nog wel iets bij!
Voor hoeveel geld mag er nog bij?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 01-07-2009, 18:03
Allure
Allure is offline
http://www.outletplanet.nl/waterglij...ce2e38100377f3

Ik zag zoiets bij het Kruidvat. Geweldig.
Oud 01-07-2009, 18:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 18:04
Verwijderd
mijn koninkrijk voor een sixpackje ijskoude Grolsch 2.5 lemon
Oud 01-07-2009, 18:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Iemand hier had toch ook een pissebedknuffel?
Er zijn ook knuffels van cellen en ziektes, zoals spermacellen en AIDS enzo

Citaat:
Voor hoeveel geld mag er nog bij?
Oh, ja, ach, maakt niet zo heel veel uit, maar het liefst niet zo heel duur, omdat ik ook al wat heb
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 01-07-2009, 18:07
Allure
Allure is offline
Toppadroppa: Een felroze computermuis! Oorbellen! Nagellak! Haarelastiekjes! Behang! Lijm! iPodoortjes! een iPodhoesje! een iPod! Een laptop! Een ring! Een boek(enbon)! Parfum! Een beautyarrangementbon! Een bioscoopkaartje! Een zomers shirtje! Een ventilator (nooit weg met dit weer)! Een dvd! Een cd! Een fiets! Een gave fietsbel! Een überhip toetsenbord! Een wii! Wii-accessoires! Bladmuziek! Neem haar mee uit eten! Een muismat! Servies! Een lamp! Bloemen! Een zonnebril! Zonnebrand!
Oud 01-07-2009, 18:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Toppadroppa: Een felroze computermuis! Oorbellen! Nagellak! Haarelastiekjes! Behang! Lijm! iPodoortjes! een iPodhoesje! een iPod! Een laptop! Een ring! Een boek(enbon)! Parfum! Een beautyarrangementbon! Een bioscoopkaartje! Een zomers shirtje! Een ventilator (nooit weg met dit weer)! Een dvd! Een cd! Een fiets! Een gave fietsbel! Een überhip toetsenbord! Een wii! Wii-accessoires! Bladmuziek! Neem haar mee uit eten! Een muismat! Servies! Een lamp! Bloemen! Een zonnebril! Zonnebrand!
wow ja, ik haal wel eventjes een laptop

uit eten daarentegen..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 18:10
Verwijderd
Ik heb op m'n stage een computer gekregen met 6 GB werkgeheugen
Oud 01-07-2009, 18:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Iemand hier had toch ook een pissebedknuffel?
[Paranoide] Geen idee, maar ik heb wel een knuffelrog <3

Citaat:
Hmm, als de ontvangst zeer goed is, dan zal het daar denk ik niet aan liggen. Als er al ergens een draadloze router in huis staat, dan heb je er zelf niet nog een nodig, dan is zo'n usb dingetje wel genoeg.

Draai je verder programma's die al het internetverkeer op je computer storen? Zoals een labiele firewall of een downloadprogramma ofzo? Ik had een paar jaar geleden iets van shareaza ofzo, en als ik dat aanzette, dan kon niemand in huis meer normaal een webpagina laden Misschien zoiets?

Wooow, dat zijn wel goeie ideen
[Paranoide] In het andere huis (Uice is verhuisd, vandaar al het gedoe met het draadloze netwerk) had 'ie nergens last van, maar dat was ook geen draadloos netwerk. Misschien dat iemand anders in dit huis één of ander pauperprogramma draait? Het is niet echt een nerdhuis. Klooien met de firewall heb ik ook al gedaan, volgens mij lag het daar niet aan.

Maar hij lijkt het nu gewoon te doen. Ik ben benieuwd hoe dat verder zal lopen, want ik heb nog steeds geen idee wat het probleem nou precies was.

En voor die chick kun je misschien (samen met nog twee mensen oid) zoiets halen. Stijlvol schijfje, niet al te duur, goed merk en zeker als ze een laptop heeft is zoiets belachelijk handig Ze hebben 'm ook in het zwart en in het blauw maar alle m'n vriendinnen aan wie ik deze heb aangeraden wilden de rode hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 18:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb op m'n stage een computer gekregen met 6 GB werkgeheugen
wat oneerlijk!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Geen idee, maar ik heb wel een knuffelrog <3
omg roggen
Oud 01-07-2009, 18:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
[Paranoide] Hij heet Ludwig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-07-2009, 18:15
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Hij heet Ludwig.
ik zag het, want ik googlede op "knuffelrog" en het stond in een van de eerste hits. Ludwig de knuffelrog <3
Oud 01-07-2009, 18:15
Allure
Allure is offline
Een keer had iemand een opblaaskrab of -kreeft gekocht (jij, Katje?) en toen zei sterrenmeisje: [bioloog]dat is een krab/kreeft [/bioloog]

Ik weet even niet meer of het nou een krab of een kreeft was.
Oud 01-07-2009, 18:16
Verwijderd
ja ik zei krab maar het was een kreeft
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.