Oud 24-10-2009, 23:35
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik heb een beetje een probleem: ik ben nagenoeg ongevoelig voor: Wiet, Hasj, Koffie, drank
ik moet inmiddels 3 goede joints (5/7 wiet, 2/7 tabak) roken voordat ik wat begin te voelen.
Ik ben pas aangeschoten na ±1 fles whisky en 3 bier (laatste ervaring dat ik eindelijk aangeschoten was), dit is overigens geen probleem. en ben na 4 blikken burn nog steeds rustig, alleen wat minder geconcentreerd, zijn er meer mensen met dit probleem, of weet iemand een reden...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2009, 23:28
Verwijderd
Goede wiet halen en stoppen met kinderwhisky drinken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 20:33
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
juist ja, jack daniels, kinderwhisky??
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 20:54
Verwijderd
De reden is waarschijnlijk gewoon dat je ongevoelig bent? Kan niet bedenken wat je daaraan kunt doen, behalve meer drinken - maar of dat nou zo'n goed idee is
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 00:54
Verwijderd
Citaat:
juist ja, jack daniels, kinderwhisky??
word
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 01:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik geloof hier geen zak van je kan niet ongevoelig zijn voor zulke shit en als je dat wel zou zijn is er iets niet helemaal goed met je en zou ik je laten onderzoeken
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 11:00
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Ik herken me enigsinds in wat je zegt. Was op mijn 15e minder gevoelig voor wiet en drank heb ik het idee. Weet niet waar dit aan kan liggen. Misschien waardeer je het effect later meer ofzo.

Maar...

Energiedrink is geen drug. Als je na een halve joint niet stoned ben is het rotzooi. En een fles whiskey is natuurlijk onzin. Ik kende op zich wel een gast die een liter wegkreeg, maar dat krijg jij nooit voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 13:12
Verwijderd
kan hier alleen maar op zeggen dat er bijster weinig van geloof je doet me denken aan een vriend van me, die vertelde ook wel eens van avondjes waarop hij 15 joints, 3 kratten bier, 2 flessen passoa en een halve fles whiskey wegwerkte. Het bleek dan echter altijd dat dat gewoon met 6 man was ofzo :')
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 11:03
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
van 1 fles whiskey en wat bier net aangeschoten? weeg jij toevallig 200 kilo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 16:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Zou het kunnen dat je het gevoel niet meer herkent? Ik ken mensen die denken dat ze nuchter zijn, er echt van overtuigd zijn, en zeggen er niks van te voelen, terwijl je als toeschouwer duidelijk merkt dat hij echt onder invloed is. Misschien heb je ook al te veel gebruikt en helpt het om eens stop in te lassen. Een alcoholist zal ook minder snel iets voelen dan iemand die af en toe iets gebruikt. Met blowen net zo, als je veel blowt heb je op een gegeven moment veel meer nodig om hetzelfde gevoel te behalen. Een periode niet blowen helpt dan om er weer gevoeliger voor te worden.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 16:43
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
is dat zo ja? dat je met blowen steeds meer nodig hebt? volgens mij maakt dat niets uits je raakt er gewoon aan gewend na een tijd, en daarom merk je het ook sterker na een tijd niet blowen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 17:53
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
van 1 fles whiskey en wat bier net aangeschoten? weeg jij toevallig 200 kilo
ik weeg 65 kilo, maar bedankt voor alle reacties
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 00:26
Verwijderd
en hebben we je nu geholpen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 15:40
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
zie HTID, die zegt dat ik het effect later meer zou waarderen
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:37
MizZoo
Avatar van MizZoo
MizZoo is offline
Maar even eerlijk, een fles whiskey en twee bier? Dat zijn hoeveelheden waar een gemiddeld iemand met jouw gewicht in coma van zou raken. Of de hoeveelheden zijn enigszins overdreven, of je bent echt een wonderkind.

Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:59
Verwijderd
Drink je wel vaker veel? Als je een regelmatige, heftige drinker bent, dan heeft alcohol steeds minder effect. Ik schrok toen ik merkte dat ik een fles whisky had weggetikt zonder laveloos te zijn.

Maar je bent 15, toen ik 15 was, werd ik al dronken van een paar biertjes (maar sowieso ben ik erachter gekomen dat ik bier gewoon niet kan verdragen, ik word er ziek van), maar die werden dan ook stiekem, in korte tijd, op meestal nuchtere maag naar binnen gekapt.

Wat wiet betreft, rook eens Jack Herer Koop een voorgedraaide, daar zit meestal een mooie hoeveelheid in. Spreid het niet over een hele avond, maar probeer eens door te roken? En diep te inhaleren... Of probeer eens andere manieren van roken (waterpijp, pijpje,...), hou de rook langer in je longen,... Maar ik ken mensen op wie wiet weinig effect heeft, dus het kan zijn dat je daar gewoon redelijk ongevoelig voor bent.

Wat energydrinks betreft, daar merk ik ook weinig van, tenzij je een nacht moet opblijven ofzo, dan vind ik wel dat ze helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Koop een voorgedraaide, daar zit meestal een mooie hoeveelheid in.
lol
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 01:44
Fundesigner
Fundesigner is offline
Als ik stres heb duurt het bij mij ook wat langer voordat ik aangeschoten ben, maar 1 fles whisky voel ik wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2009, 14:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik geloof er maar weinig van
Een jaar of 5/6 geleden had ik ook wel meer nodig dan dat ik nu nodig heb voor een goed effect, maar na een kratje bier op een avond had ik het altijd wel weer gezien.
En ken maar heel weinig mensen die na een fles whisky (als ze het überhaupt wegkrijgen) nog kunnen lopen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 14:25
Verwijderd
Citaat:
lol
Voor mij zit daar een mooie hoeveelheid in
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 17:23
Verwijderd
gewenning heet dat

nee t is gewoon bs of je bent een doorgewinterde alcoholist of mensen houden je heeeeel erg voor de gek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.