Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2011, 20:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
John Frusciante ook, heel erg:

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 09-01-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en van die Nederlandse kookprogramma's op rtl als Over de Kook, Topchef en Wie is de chef <3
Maar dat is toch ook gewoon best leuk, en niet per se 'guilty'?
Oud 09-01-2011, 00:07
Verwijderd

Hier kan ik van genieten.
Oud 09-01-2011, 00:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]
Hier kan ik van genieten.
Wie niet Mash ups ftw
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2011, 00:44
Verwijderd
En wat ook guilty is is dat ik een wolf-fetish heb :$:$:$:$::$:$:$:$:;4::$;$
Oud 09-01-2011, 01:30
Verwijderd
ik vind jeroen pauw tering knap
Oud 09-01-2011, 02:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik vind jeroen pauw tering knap


Ik vind Rik van het journaal heet maar dat vind ik ook niet echt een guilty pleasure

Ok! Toy box! Het is echt te slecht voor woorden, maar soms word ik er enorm vrolijk van, die hersenloze muziek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-01-2011, 09:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik kijk regelmatig Sesamstraat, vanwege Tommie en Ieniminie, en Kermit met zijn 'dit is Kermit de kikker met Sesamstraat nieuws' <3. En Bert en Ernie <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2011, 12:18
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Ik zap niet weg als Hannah Montanna toevallig voorbij komt
Oud 09-01-2011, 18:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Extreme Home Makeover
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-01-2011, 19:58
Verwijderd
Zo'n beetje alle sensatiebeluste SBS-'documentaires' over extreem dikke mensen, vliegtuigrampen, enge moordenaars. Smullen. <3
Oud 09-01-2011, 21:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat ik nu The Green Mile zit te kijken.
Oud 09-01-2011, 21:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat ik nu The Green Mile zit te kijken.
Zeer prima film toch?
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-01-2011, 21:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kijk regelmatig Sesamstraat, vanwege Tommie en Ieniminie, en Kermit met zijn 'dit is Kermit de kikker met Sesamstraat nieuws' <3.
Blijkbaar niet vaak genoeg om te weten dat het het Sesamstraat Journaal heet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-01-2011, 21:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Kermit zegt 'nieuws' hoor, dat weet ik zeker! Ik zie het helemaal voor me: Kermit in z'n trenchcoat, gleufhoed en microfoon.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-01-2011, 21:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar Kermit zegt 'nieuws' hoor, dat weet ik zeker! Ik zie het helemaal voor me: Kermit in z'n trenchcoat, gleufhoed en microfoon.
Ik weet zeker van niet!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-01-2011, 21:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Jullie hebben het allebei fout, hij zegt 'bulletin'.

Spoiler
Oud 09-01-2011, 21:55
Verwijderd


Dit. Maar m'n hart huilt dat ik het in dit neerzet, want ik heb mijn idolen gevonden.

Dit is 1985, luister dan hoe erg ze hun tijd vooruit zijn! En die zanger <3333




Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 22:06.
Oud 09-01-2011, 22:07
Verwijderd
Dat is volslagen typische jaren '80 new wave/synthpop, niks hun tijd ver vooruit Driekwart van de muziek was toen zo, bij wijze van spreken. Ze zijn er zelfs wat laat mee, genoeg anderen die ze voor waren.

Maar niks mis met Men Without Hats hoor, dat hoeft geen guilty pleasure te zijn. De jaren tachtig waren muzikaal gezien een uitstekend decennium
Oud 09-01-2011, 22:09
Verwijderd
Met 'tijd vooruit' bedoelde ik vooral dat trance-achtige stukje helemaal in het begin.
De rest van het nummer doe ik geen uitpraken over, daarvoor weet ik er te weinig vanaf. ;x
Oud 09-01-2011, 23:14
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Radiohead en cola.
Hoe kan je je ooit voor Radiohead en cola schamen?! Die 2 zijn geweldig
__________________
QQ
Oud 09-01-2011, 23:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe kan je je ooit voor Radiohead en cola schamen?! Die 2 zijn geweldig
Vijftien jaar en Radiohead nog geweldig vinden is prima, ik geef je nog even de tijd op te ontdekken dat ze meestal gewoon betere bands nadoen met falsettostem.

Maar cola, dat kun je op jouw leeftijd met goed fatsoen niet meer geweldig noemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 08:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vijftien jaar en Radiohead nog geweldig vinden is prima, ik geef je nog even de tijd op te ontdekken dat ze meestal gewoon betere bands nadoen met falsettostem.
Nadoen? Ik noem dat gewoon sterk beïnvloed. En dat is ook geen geheim, maar de meeste bands hebben wel één of meer invloeden waar hun muziek uit voort is gebloeid.
Oud 10-01-2011, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
hold the line meekrijsen in de auto als ik alleen ben. of me heel erg inhouden als ik niet alleen ben.

en geer en goor
Oud 10-01-2011, 09:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nadoen? Ik noem dat gewoon sterk beïnvloed. En dat is ook geen geheim, maar de meeste bands hebben wel één of meer invloeden waar hun muziek uit voort is gebloeid.
Ik vind dat het bij Radiohead zelden het niveau imitatie ontstijgt en iets unieks wordt.

Ach, misschien stel ik me ook wel aan, maar mijn waardering voor bands neemt af als mensen ze aanzien voor iets wat ze niet zijn. Zoveel mensen zien Radiohead als de meest creatieve, originele en vernieuwende band van de jaren negentig, en dat werkt mij op de zenuwen dus dan ga ik me vanzelf aan ze storen. Dat is eigenlijk ook wel een guilty pleasure, dat elitaire gedoe van mij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 10:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hold the line meekrijsen in de auto als ik alleen ben. of me heel erg inhouden als ik niet alleen ben.

en geer en goor
Dat was toch teleurstellend, ik wilde jouw versie van hold the line graag horen.



Ot: ik denk er nog even over na. Maar sowieso: ik kan de harry potter boeken en films maar blijven lezen/zien. Eeeeiiiindelooooos.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-01-2011, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik doe ALLE geluiden. dus niet alleen zang, maar ook de gitaarriedeltjes
Oud 10-01-2011, 10:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Des te beter
Oud 10-01-2011, 10:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet zeker van niet!
Net op youtube gekeken en hij zegt het allebei

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-01-2011, 11:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind dat het bij Radiohead zelden het niveau imitatie ontstijgt en iets unieks wordt.

Ach, misschien stel ik me ook wel aan, maar mijn waardering voor bands neemt af als mensen ze aanzien voor iets wat ze niet zijn. Zoveel mensen zien Radiohead als de meest creatieve, originele en vernieuwende band van de jaren negentig, en dat werkt mij op de zenuwen dus dan ga ik me vanzelf aan ze storen. Dat is eigenlijk ook wel een guilty pleasure, dat elitaire gedoe van mij.
Nouja, je luistert het iig nog, dus dat is al heel wat. Ik luister Radiohead nu vooral nog omdat het nostalgie is, maar ik vind het ook gewoon nog gave muziek.
Het is inderdaad jammer te noemen dat mensen een band veel meer credit geven dan ze verdienen, maar dat is vaak het geval bij een generatie onwetende jongeren die geen moeite doen om te graven in de muziekgeschiedenis. En dat doet ook niets af aan de kwaliteit van de muziek. Maar goed, dat hoef ik je ook niet te vertellen.
Oud 10-01-2011, 11:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Had er er laatst nog over met iemand.

"Ja, ik zie dat je geen Radiohead hebt. Ik luister het de laatste tijd best veel, vooral Kid A, die plaat zou zo vandaag opgenomen kunnen zijn!"
-"Kid A, dat is toch die plaat met veel krautrockinvloeden?"
"Krautrock? "
-"Ja, met die motorik beats."
"Motorik? "
Oud 10-01-2011, 11:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, je luistert het iig nog, dus dat is al heel wat.
Zelden, hoor. Maar ik kan van een paar nummers wel genieten. En dan denk ik, dit is eigenlijk best wel drakerige muziek, maar ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
en geer en goor
Jaaa, mijnes ook!

Citaat:
Ot: ik denk er nog even over na. Maar sowieso: ik kan de harry potter boeken en films maar blijven lezen/zien. Eeeeiiiindelooooos.
Niks 'guilty'
Oud 10-01-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Had er er laatst nog over met iemand.

"Ja, ik zie dat je geen Radiohead hebt. Ik luister het de laatste tijd best veel, vooral Kid A, die plaat zou zo vandaag opgenomen kunnen zijn!"
-"Kid A, dat is toch die plaat met veel krautrockinvloeden?"
"Krautrock? "
-"Ja, met die motorik beats."
"Motorik? "
Überhaupt al vreemd dat Kid A volgens die persoon "vandaaag opgenomen" kon zijn. Dan weet je al dat faal impending is
Oud 10-01-2011, 13:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Überhaupt al vreemd dat Kid A volgens die persoon "vandaaag opgenomen" kon zijn. Dan weet je al dat faal impending is
Die plaat zou best vandaag opgenomen kunnen zijn. Het verschilt ook niet heel erg van hun laatste album.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Die plaat zou best vandaag opgenomen kunnen zijn. Het verschilt ook niet heel erg van hun laatste album.
Eh, dat bedoelde ik niet.
Oud 10-01-2011, 14:53
Englander
Avatar van Englander
Englander is offline


__________________
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn't hurt.
Oud 10-01-2011, 15:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Eh, dat bedoelde ik niet.
Wat dan wel?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 15:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik luister naar veel slechte metalbands en de popmuziek van de jaren 80 is het beste ooit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-01-2011, 15:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een ska-fase gehad en dat vind ik nu stiekem nog steeds heel erg leuk, ookal is het iets voor 16-jarige stuka-broek dragende regenboogaltoows.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-01-2011, 15:57
Verwijderd
Oh ja, en al die 90s crap als Another Level en Ultimate Kaos natuurlijk <3
Oud 10-01-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Vijftien jaar en Radiohead nog geweldig vinden is prima, ik geef je nog even de tijd op te ontdekken dat ze meestal gewoon betere bands nadoen met falsettostem.
Oud 10-01-2011, 16:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zeg dan iets of zeg dan niets.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Zeg dan iets of zeg dan niets.
dit moet genoeg zeggen lijkt mij zo.
Oud 10-01-2011, 16:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, whatevs. Genoeg met die Radiohead discussie. Ik vind ze goed, veel andere mensen vinden ze goed, veel andere mensen vinden ze kut. Meningen schmeningen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-01-2011, 16:26
Verwijderd
je kan ze zo kut vinden als je wilt, maar om te zeggen dat ze in de jaren 90 niet vernieuwend waren is gewoon bullshit.
Oud 10-01-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Wat dan wel?
Dat zoveel goede muziek tijdloos is en dat Kid A, die "maar liefst" like, 10 jaar oud is gewoon nog "nieuw" is wat mij betreft. Iemand die dat soort opmerkingen maakt bij Radiohead is gewoon inferieur als het op muziek(smaak) aan komt. Of zo. En dat is niet omdat Radiohead goed of slecht is maar omdat tien jaar in mijn ogen helemaal geen ruk voorstelt.

Overigens vind ik OK Computer wel echt een formidabel schijfje, net als My Iron Lung.
Oud 10-01-2011, 16:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
je kan ze zo kut vinden als je wilt, maar om te zeggen dat ze in de jaren 90 niet vernieuwend waren is gewoon bullshit.
Zie Saaitopic.

Citaat:
Dat zoveel goede muziek tijdloos is en dat Kid A, die "maar liefst" like, 10 jaar oud is gewoon nog "nieuw" is wat mij betreft.
Oh, eens.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-01-2011, 17:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Street Spirit vind ik nog steeds super, trouwens.
Oud 10-01-2011, 18:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, sommige MTV-programma's vind ik stiekem geweldig, zoals Teen Mom, Made, My Life as Liz <33
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ataxaai #1751
Verwijderd
500 10-12-2012 21:53
De Kantine Guilty pleasures #1
Miekje*
25 11-11-2012 15:45
De Kantine Zo saai was het nog nooit #1053
Verwijderd
500 20-07-2010 23:10
Lifestyle Guilty Pleasures
dolly fisher
181 28-06-2007 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.