Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2012, 13:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
*paranoïde corrigerend tikt*
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 14-08-2012, 13:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ah, ik dacht dat je misschien de openluchtbios kende ofzo



Het is echt een kutkrant verder. Kwaliteit van LIKMEVESTJE.
Ik ben wel eens in Groningen geweest en ik vind het er heel leuk Ik zou graag weer eens willen!
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, ik moet mijn plannen dit weekend enigszins herzien denk ik. Want dat is gewoon niet uit te houden. Zwemmen in de IJssel
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:22
Verwijderd
Oei, een corrigerende tik van Martin
Oud 14-08-2012, 13:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Misschien straks, als ik hier niet meer in pyjama zit.

Met mijn ene wenkbrauw heb ik iets meer gewonnen dan met de andere, trouwens. [afbeelding]
Ik kan wel door die pyjama heenkijken hoor... ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat je toen voor die Q&A met Pushkin een heel leuk ensemble aan had met onder andere een broek met rijgveters aan de zijkant, rrrrrr.

Ik ben trouwens zeer content want ik heb gisteren ondanks ernstig kapotte enkel voor het eerst sinds maanden weer op hele hoge hakken gelopen
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oei, een corrigerende tik van Martin
hihihhiihihihihihihihihhii
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn ene wenkbrauw werkt ook altijd beter mee dan de andere. Maar ik haat epileren (het doet zeer en het is zo'n gedoe), dus ik heb zo'n ding:


Piepklein scheerapparaatje, waarmee je, met een opzetstuk, ook je wenkbrauwen kan trimmen. Misschien iets voor Absinthe
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 13:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben wel eens in Groningen geweest en ik vind het er heel leuk Ik zou graag weer eens willen!
Is het ook Vooral nu trouwens, overmorgen (geloof ik) begint Noorderzon weer, yay, en dat duurt 10 dagen. En dan volgend weekend is de openluchtbios.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ene wenkbrauw werkt ook altijd beter mee dan de andere. Maar ik haat epileren (het doet zeer en het is zo'n gedoe), dus ik heb zo'n ding:
[afbeelding]


Piepklein scheerapparaatje, waarmee je, met een opzetstuk, ook je wenkbrauwen kan trimmen. Misschien iets voor Absinthe
Maar dan krijg je stoppels
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn ene wenkbrauw werkt ook altijd beter mee dan de andere. Maar ik haat epileren (het doet zeer en het is zo'n gedoe), dus ik heb zo'n ding:
[afbeelding]


Piepklein scheerapparaatje, waarmee je, met een opzetstuk, ook je wenkbrauwen kan trimmen. Misschien iets voor Absinthe
Hahaha, dat is toch eigenlijk voor neushaar e.d. bedoeld?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Maar dan krijg je stoppels
QFT!
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Is het ook Vooral nu trouwens, overmorgen (geloof ik) begint Noorderzon weer, yay, en dat duurt 10 dagen. En dan volgend weekend is de openluchtbios.
Leuk welke films draaien ze allemaal? Is er ook een website? Eens even kijken
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kan wel door die pyjama heenkijken hoor...
Perverse kameel!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-08-2012, 13:26
Hazel
Hazel is offline
Ik weet niet of dit hier mag, maar mijn broertje zette net dit op Facebook: http://www.thesmokinggun.com/buster/...ty-grab-785093

__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:26
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Perverse kameel!
Dat is voor jou toch geen nieuws?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 13:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ja <3
<3
Oud 14-08-2012, 13:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar dan krijg je stoppels
Je moet het ook wel bijhouden overigens kun je het niet echt stoppels noemen, ik heb gewoon altijd ineens een paar haartjes zitten en dan zzzjjng niet meer
Citaat:
Hahaha, dat is toch eigenlijk voor neushaar e.d. bedoeld?
Nee joh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 13:28
Hazel
Hazel is offline
Ik trek overbodig wenkbrauwhaar er altijd gewoon uit met een pincet, trimmers zijn voor mietjes
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Je moet het ook wel bijhouden overigens kun je het niet echt stoppels noemen, ik heb gewoon altijd ineens een paar haartjes zitten en dan zzzjjng niet meer
En dan crasht je vliegtuig, zit je in de jungle en kan je je wenkbrauwen niet bijtrimmen.

Ik vraag me altijd af hoe vliegtuigcrashoverlevenden die maanden door de jungle/bergen hebben gesjokt het deden als ze ongesteld waren. Volgens mij ruiken al die beesten dat en dan bijten ze je kut eraf.
Oud 14-08-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Mijn ene wenkbrauw werkt ook altijd beter mee dan de andere. Maar ik haat epileren (het doet zeer en het is zo'n gedoe), dus ik heb zo'n ding:
[afbeelding]


Piepklein scheerapparaatje, waarmee je, met een opzetstuk, ook je wenkbrauwen kan trimmen. Misschien iets voor Absinthe
Wenkbrauwen trimmen? Nee bedankt
Oud 14-08-2012, 13:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
<3
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 13:34
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 14-08-2012, 13:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
dan bijten ze je kut eraf.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk welke films draaien ze allemaal? Is er ook een website? Eens even kijken
www.zienemaan.nl en www.noorderzon.nl
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kan wel door die pyjama heenkijken hoor... ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat je toen voor die Q&A met Pushkin een heel leuk ensemble aan had met onder andere een broek met rijgveters aan de zijkant, rrrrrr.

Ik ben trouwens zeer content want ik heb gisteren ondanks ernstig kapotte enkel voor het eerst sinds maanden weer op hele hoge hakken gelopen
Ja <3

Hoe kapot precies en waarom? Alhoewel ik geneigd ben om te doen van 'ah hakken, altijd +1'.
Oud 14-08-2012, 13:37
Verwijderd
Niet mijn foto, trouwens, want ik zou uiteraard nooit bruin met zwart dragen.
Oud 14-08-2012, 13:38
Verwijderd
Was jij ook degene die heel misselijk werd van die geraspte piemels?

*peperkoek aan zieltje geeft*
Oud 14-08-2012, 13:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik trek overbodig wenkbrauwhaar er altijd gewoon uit met een pincet, trimmers zijn voor mietjes
Ik ben ook een mietje
Citaat:
En dan crasht je vliegtuig, zit je in de jungle en kan je je wenkbrauwen niet bijtrimmen.

Ik vraag me altijd af hoe vliegtuigcrashoverlevenden die maanden door de jungle/bergen hebben gesjokt het deden als ze ongesteld waren. Volgens mij ruiken al die beesten dat en dan bijten ze je kut eraf.
wtf
Citaat:
Wenkbrauwen trimmen? Nee bedankt
Nee, met een nagelschaartje knippen is lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 13:39
Verwijderd
Zo, volgens mij wordt dat nagelschaartje nu wel een beetje groter gemaakt dan het is Ik doe dat zelden, en daarbij echt alleen aan de binnenkant, hooguit drie haartjes die me iets te lang zijn ofzo.
Oud 14-08-2012, 13:40
Rationeel
Rationeel is offline
mijn kapper knipt mijn wenkbrauwen meestal bij
Oud 14-08-2012, 13:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja <3

Hoe kapot precies en waarom? Alhoewel ik geneigd ben om te doen van 'ah hakken, altijd +1'.
Kapot want onder invloed van verdovende middelen heel hard gestruikeld en op de grond gevallen waarbij mijn enkel volledig naar buiten klapte sindsdien heel weinig rust genomen want eigenwijs. Het ging op zich wel prima maar traplopen deed wel pijn
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Was jij ook degene die heel misselijk werd van die geraspte piemels?

*peperkoek aan zieltje geeft*
Hahaha, geraspte piemels zijn wel leuk. Is het je ook wel eens opgevallen dat je mannen helemaal misselijk kunt maken met het door midden splitsen van een knakworstje op de rand van het blikje?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Niet mijn foto, trouwens, want ik zou uiteraard nooit bruin met zwart dragen.


En Chick Rock, thanks
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 14-08-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, geraspte piemels zijn wel leuk. Is het je ook wel eens opgevallen dat je mannen helemaal misselijk kunt maken met het door midden splitsen van een knakworstje op de rand van het blikje?
Nee. Ik denk ook niet dat het waar is, want mijn vader ging op mijn kinderfeestjes altijd met veel omhaal en grote messen knakworstjes snijden.
Oud 14-08-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
mijn kapper knipt mijn wenkbrauwen meestal bij
Oh, dus zo gek is het niet eens
Oud 14-08-2012, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh, dus zo gek is het niet eens
alleen bert vindt dat raar!


ik heb het weleens zelf gedaan met een trimmer, tot ik een keer een foutje maakte en praktisch geen wenkbrauw meer had
Oud 14-08-2012, 13:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar mannenwenkbrauwen zijn heel andere dingen dan vrouwenwenkbrauwen. Die van mannen woekeren veel meer, dus bijknippen is dan ook wel nodig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:51
Verwijderd
Ik vind epileren een moeilijk en vervelend iets en ik snap ook nooit waar ik dingen weg moet halen. Ik heb ook niet zulke dikke/opvallende wenkbrauwen van mezelf.
Oud 14-08-2012, 13:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het best wel koud eigenlijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 13:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mijn moeder knipt m'n vaders wenkbrauwen wel bij als ze ook z'n haar knipt. Zelf probéér ik altijd haartjes weg te halen en een beetje te gokken welke ik moet hebben om ergens tussen gorillawenkbrauwen en geen wenkbrauwen te blijven hangen. En er zitten altijd van die haartjes van net een paar millimeter waar ik minstens een kwartier mee bezig zijn voor ik ze eruit getrokken krijg, maar geen idee waarom dat soms zo lastig is. En dan laat ik het vaak maar zitten als ik er geen zin in heb en ben ik jaloers op mensen die van zichzelf geen superdonkere wenkbrauwharen hebben. Zoals mijn vader, bijvoorbeeld, wiens haar eigenlijk lichter is dan z'n huid.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 14-08-2012, 14:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook zulke lichte wenkbrauwen (en epileer bijna nooit, hoewel het echt mooier is als ik dat wel zou doen), maar ik vind ze té licht. Zou liever iets duidelijke wenkbrauwen hebben, ze zijn toch bepalend voor je gezicht.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-08-2012, 14:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 14:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Had Lorelei trouwens mijn pm nog ontvangen?
__________________
you're not my demographic
Oud 14-08-2012, 14:05
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb geen flauw idee
Oud 14-08-2012, 14:06
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb ook zulke lichte wenkbrauwen (en epileer bijna nooit, hoewel het echt mooier is als ik dat wel zou doen), maar ik vind ze té licht. Zou liever iets duidelijke wenkbrauwen hebben, ze zijn toch bepalend voor je gezicht.
Ja, dat is dan wel weer een nadeel. Als ik lichte wenkbrauwen zou hebben, zou ik ze ook bijtekenen, denk ik en dat is weer meer gedoe. Of nou ja, ik zou het overwegen en het waarschijnlijk bij gebrek aan zin alsnog niet doen. Daarom ben ik meestal ook alleen jaloers als ik al heel lang probeer dat éne haartje eruit te trekken dat heel ver zit van waar het zou moeten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 14-08-2012, 14:07
Verwijderd
Ik heb dan weer behoorlijk donkere wenkbrauwen, een stuk donkerder dan mijn gewone haarkleur. Dat vind ik dan weer stom.
Oud 14-08-2012, 14:09
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb dan weer behoorlijk donkere wenkbrauwen, een stuk donkerder dan mijn gewone haarkleur. Dat vind ik dan weer stom.
Mijn wenkbrauwen zijn ook een stuk donkerder dan m'n haarkleur, maar dat vind ik niet erg. Soms vind ik het wel apart/mooi als je mensen hebt met licht haar en dan toch donkere wenkbrauwen, vooral als ze ook nog lichte ogen hebben. En het maakt het een stuk makkelijker je haar donkerder te verven zonder dat je je druk hoeft te maken over dat het gek is als je wenkbrauwen lichter zijn dan je haar!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 14-08-2012, 14:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Had Lorelei trouwens mijn pm nog ontvangen?
maar als het een belangrijke vraag is / het haast heeft, mag je het ook bij mij proberen
Oud 14-08-2012, 14:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat is dan wel weer een nadeel. Als ik lichte wenkbrauwen zou hebben, zou ik ze ook bijtekenen, denk ik en dat is weer meer gedoe. Of nou ja, ik zou het overwegen en het waarschijnlijk bij gebrek aan zin alsnog niet doen. Daarom ben ik meestal ook alleen jaloers als ik al heel lang probeer dat éne haartje eruit te trekken dat heel ver zit van waar het zou moeten.
Ik tekende vroeger ook af en toe wel bij, maar dat is me echt teveel werk nu. Ik draag sowieso weinig make-up, vaak zelfs alleen mascara op de bovenste wimpers. Gedoe met wenkbrauwen, lippen en oogleden heb ik geen zin in
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.