Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2014, 15:43
FantasyFeniks
Avatar van FantasyFeniks
FantasyFeniks is offline
De laatste tijd wil ik dolgraag weer gaan voetballen. Nu zit ik met een probleem. Mijn moeder wil niet dat ik ga sporten, omdat ze vindt dat ik een baantje moet gaan zoeken. Ik krijg kleedgeld per maand, maar daar moet ik ook kappersbeurten, rijlessen, cadeau's voor vriendinnen, enz. voor kopen. Ik zou het dus niet redden zonder baantje. Aan de andere kant vind ik het dus ook belangrijk om meer te gaan sporten, omdat ik gezonder wil gaan leven en gewoon na al die jaren nog steeds wil gaan voetballen. Aleen is de contributie en kleding dan duur, die ik ook zelf zou moeten betalen. Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2014, 16:10
Verwijderd
Werken en sporten.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 16:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je hebt dus nog geen baantje? Zoek lekker een baantje voor op zaterdag en in de vakanties. Dat geld kan je dan mooi opsparen om extra dingen van te kopen en te doen. Zo kun je prima op een doordeweekse avond trainen denk ik. Maar je moet je wel bedenken dat veel voetbalwedstrijden ook op zaterdagen zijn. En dat kan dan lastig worden. Je kan natuurlijk ook na school/'s avonds bij de supermarkt gaan vakken vullen op de avonden dat je geen trainingen zou hebben. Ik denk dat je even goed moet gaan uitzoeken hoe je dit wilt kunnen combineren, want je zegt zelf ook al wel dat je het baantje wel nodig hebt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 18:49
FantasyFeniks
Avatar van FantasyFeniks
FantasyFeniks is offline
Ja het combineren wordt idd lastig. Veel bedrijven willen mensen die ook beschikbaar zijn op de zaterdag
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 11:04
stoelpooten
stoelpooten is offline
Citaat:
Werken en sporten.
Ik zie je echt overal staan, heb je niks beters te doen op je 27e ipv reacties maken waar echt niemand wat aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 11:05
stoelpooten
stoelpooten is offline
miss kan je vballen met vrienden in je vrije tijd ipv op een club
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zie je echt overal staan, heb je niks beters te doen op je 27e ipv reacties maken waar echt niemand wat aan heeft.
Jawel, ik werk en sport.
Citaat:
miss kan je vballen met vrienden in je vrije tijd ipv op een club
Daar heeft niemand wat aan, dommie.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 12:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als het alleen gaat om de beweging en conditie wel natuurlijk, maar als je echt beter wilt worden in voetballen niet.

Maar goed, je hoeft niet 7 dagen in de week te werken en ook niet 7 dagen te sporten, dus het is wel te combineren, lijkt me.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 13:12
Verwijderd
En anders solliciteer je bij werk dat er geen problemen mee heeft dat je zaterdag vrij bent. Volgens mij doen postbedrijven en supermarkten daar helemaal niet zo moeilijk over, mits je het aangeeft bij de sollicitatie.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 19:35
Verwijderd
Je kunt ook proberen om alleen in de vakanties te werken en dan dat geld verdelen over de maanden van het jaar.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 21:21
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Ik zie je echt overal staan, heb je niks beters te doen op je 27e ipv reacties maken waar echt niemand wat aan heeft.

Wat hij zegt snijdt in dit geval wel hout. Buiten dat vind ik het niet van een bijsterhoog niveau getuigen om te oordelen over wat iemand op welke leeftijd doet.
__________________
How do you like them apples?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Examentraining via school: gaan of niet?
ADO070
8 06-04-2015 09:32
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Liefde & Relatie Voetbal
Kleintjeyakult
38 21-10-2006 12:13
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.