Oud 27-09-2002, 14:52
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik zeg dit maal dat feyenoord het keihard afstraft...
3-0!

Feyenoord - Ajax:3-0

1-0ong!
2-0: Van Hooijdonk
3-0:Van Persie
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2002, 14:54
Verwijderd
oow.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
klassieker is altijd erg moeilijk te voorspellen. Vorig jaar dacht ook bijna iedereen dat feyenoord ging winnen maar toen gebeurde het ook niet, ik kan er weinig van zeggen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Je weet het nooit in de de Klassieker maar Feyenoord heeft momenteel de beste papieren.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:45
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
maar we hebben een vorspel topic

en feyenoord gaat zeker winnen
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:56
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
maar we hebben een vorspel topic

en feyenoord gaat zeker winnen
'


voor grote wedstrijden mag je altijd een apart topic maken
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:15
Verwijderd
Ik denk dat Feyenoord het heel erg moeilijk gaat krijgen in deze wedstrijd. Ajax is tot nu toe namelijk in de competitie on-verslaanbaar gebleken. Thuiswedstrijden, uitwedstrijden, uitwedstrijden zonder supporters, het maakt allemaal niet uit! Er zijn maar weinig club in Europa die kunnen zeggen dat ze 15 punten uit de eerste 5 wedstrijden hebben.
Ook heeft Ajax sinds jaren weer een team dat er mag wezen. Litmanen en Chivu zijn natuurlijk de toppers, maar spelers als Trabelsi, Sikora, Zlatan en Maxwell bijvoorbeeld, mogen er ook zeker wezen. En dan hebben we het nog niet eens over het 'probleem' dat van der Vaart er niet bij is. Zou die niet meer geblesseerd zijn, dan leek me de wedstrijd bij voorbaat al beslist en zou zelfs Dicky Jol er niks meer aan kunnen doen.
Kijken we bij Feyenoord dan houdt het snel op: v. Hooijdonk? Of zeg ik nu al te veel, want die legt alleen maar vrije trapen er in, verder speelt hij ook als een zandzak. En wie heeft Feyenoord verder die Ajax het moeilijk zou kunnen maken. Ik zou het niet weten? Song? Die kan maar beter op de tribune gaan zitten, om zo wat sfeer in de Kuip te krijgen. Pardo? Wat zeg je, hij is toch gehuurd van Excelsior? Ono? Steven Pienaar zal ongetwijfeld beter zijn. Dan heb ik het nog niet eens over de verdediging gehad, waar RKC Waalwijk niet eens trots op zou zijn. Dus over de selectie van Feyenoord kunnen we maar beter geen woord aan vuil maken.
Kijken we naar de uitslagen van het afgelopen seizoen, dan zien we al dat Ajax beter was: Ajax - Feyenoord 1-1, waar wij allen - de feyenoordsupporters inclusief - de scheidsrechter op blote voeten mogen bedanken dat Ajax nog een penalty kreeg. 0-1 Zou een verschrikkelijke schande zijn geweest voor het voetbal, want de wedstrijd was Ajax, Ajax, Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Uit in Stadion Feijenoord wist Ajax zelfs te winnen van Feyenoord. Terwijl iedereen wel dacht dat Feyenoord het even zou gaan winnen. Ajax had het druk door de CL-kwalificatie tegen Celtic en verloor die wedstrijden ook nog eens. Het werd echter op 26 augustus 2001 1-2 voor de Amsterdammers. En dan tel ik daar nog niet eens bij dat Ajax toen een slechtere trainer had en ook een slechtere selectie. Feyenoord is daarentegen met het vertrek van Tomasson daar flink achteruit op gegaan.
Een extra reden om te verwachten dat Ajax wel gaat winnen is het feit dat Zlatan ALTIJD scoort in Rotterdam. Of het nou voor de competitie tegen Feyenoord of Sparta is, of als het voor de beker is. Ik zie geen goede reden om aan te nemen waarom hij dit keer niet weer zou scoren.
Dus mijn advies voor de mensen die een hoop geld willen verdienen is. Wed op een 0-8 overwinning van Ajax, met Zlatan als eerste doelpuntenmaker. Kost een beetje, levert een berg op.
Als dit alles niet genoeg is om zeker te zijn van een Ajax-overwinning, dan weet ik het ook niet meer. Mijn voorspelling is dan ook:

Feyenoord - Ajax 0-8

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 16:45
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ik denk dat Feyenoord het heel erg moeilijk gaat krijgen in deze wedstrijd. Ajax is tot nu toe namelijk in de competitie on-verslaanbaar gebleken. Thuiswedstrijden, uitwedstrijden, uitwedstrijden zonder supporters, het maakt allemaal niet uit! Er zijn maar weinig club in Europa die kunnen zeggen dat ze 15 punten uit de eerste 5 wedstrijden hebben.
Ook heeft Ajax sinds jaren weer een team dat er mag wezen. Litmanen en Chivu zijn natuurlijk de toppers, maar spelers als Trabelsi, Sikora, Zlatan en Maxwell bijvoorbeeld, mogen er ook zeker wezen. En dan hebben we het nog niet eens over het 'probleem' dat van der Vaart er niet bij is. Zou die niet meer geblesseerd zijn, dan leek me de wedstrijd bij voorbaat al beslist en zou zelfs Dicky Jol er niks meer aan kunnen doen.
Kijken we bij Feyenoord dan houdt het snel op: v. Hooijdonk? Of zeg ik nu al te veel, want die legt alleen maar vrije trapen er in, verder speelt hij ook als een zandzak. En wie heeft Feyenoord verder die Ajax het moeilijk zou kunnen maken. Ik zou het niet weten? Song? Die kan maar beter op de tribune gaan zitten, om zo wat sfeer in de Kuip te krijgen. Pardo? Wat zeg je, hij is toch gehuurd van Excelsior? Ono? Steven Pienaar zal ongetwijfeld beter zijn. Dan heb ik het nog niet eens over de verdediging gehad, waar RKC Waalwijk niet eens trots op zou zijn. Dus over de selectie van Feyenoord kunnen we maar beter geen woord aan vuil maken.
Kijken we naar de uitslagen van het afgelopen seizoen, dan zien we al dat Ajax beter was: Ajax - Feyenoord 1-1, waar wij alleen - de feyenoordsupporters inclusief - de scheidsrechter op blote voeten mogen bedanken dat Ajax nog een penalty kreeg. 0-1 Zou een verschrikkelijke schande zijn geweest voor het voetbal, want de wedstrijd was Ajax, Ajax, Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Uit in Stadion Feijenoord wist Ajax zelfs te winnen van Feyenoord. Terwijl iedereen wel dacht dat Feyenoord het even zou gaan winnen. Ajax had het druk door de CL-kwalificatie tegen Celtic en verloor die wedstrijden ook nog eens. Het werd echter op 26 augustus 2001 1-2 voor de Amsterdammers. En dan tel ik daar nog niet eens bij dat Ajax toen een slechtere trainer had en ook een slechtere selectie. Feyenoord is daarentegen met het vertrek van Tomasson daar flink achteruit op gegaan.
Een extra reden om te verwachten dat Ajax wel gaat winnen is het feit dat Zlatan ALTIJD scoort in Rotterdam. Of het nou voor de competitie tegen Feyenoord of Sparta is, of als het voor de beker is. Ik zie geen goede reden om aan te nemen waarom hij dit keer niet weer zou scoren.
Dus mijn advies voor de mensen die een hoop geld willen verdienen is. Wed op een 0-8 overwinning van Ajax, met Zlatan als eerste doelpuntenmaker. Kost een beetje, levert een berg op.
Als dit alles niet genoeg is om zeker te zijn van een Ajax-overwinning, dan weet ik het ook niet meer. Mijn voorspelling is dan ook:

Feyenoord - Ajax 0-8
tot nu toe heeft ajax geen goede tegenstanders gehad in de competitie,daarbij is vd vaart geblesseerd en heeft feyenoord een nagenoeg fitte selectie misschien dat van haaren weer mee kan doen...en natuurlijk hebben we de aankopen Song,Pardo.
Buffel doet het ook goed,bij ajax doet stekelenburg volgens mij ook niet mee...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 17:06
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
enm dan nog wat steven pienaar beter als Ono even niet zo lollig,Pardo is gewoon van Feyenoord en Song was aanvoerder van de halve Finalist op het Wk...Kalou en Van hooijdonk Buffel en Bombardo,vergelijk ze met Zlatan Mido of Machlas,buitenspelers ajax heeft prima spelers daar hoor vd Meyde en Sikora valt er 1 weg dan komt daar al gauw ene Wamberto de lachende tuinkabouter feyenoord heeft daar veel meer goede keuze's Emerton Song Kalou Leonardo Van Persie Pardo... Het Middenveld Paul Bosvelt heeft gewoon een wereld mentaliteit en kan ook nog eens goed voetballen,Ono heeft haast alles techniek,schot,en zelfs al is hij nog zo klein koppen kan ie prima,Hij heeft daarbij ook nog eens een wereld pass...
Ajax heeft daar Galasek goede voetballer voor willemII..Litmanen is een goede voetballer maar we moetennog maar zijn of ie het wel zo lang vol houd...wie zetten jullie dan in Van Halst Of Witsche of misschien wel Het holmaatje van Ronald Koeman Aron Winter die het niveau van sparta nog niet aan kon
Maxwell is wel een aardige voetballer,maar in grote wedstrijden heeft ie nog niets laten zien...De Achterhoede dan... Feyenoord heeft op rechts Emerton,Gyan,Collen... probeer er daar maar eens lang te komen ajax heeft daar Trabelski die daar aardig uit de voeten kan. De Achterhoede van feyenoord staat als een huis met Paauwe en Van Wonderen Vraag maar aan Raul,Shearer,Del Piero,Of Di Vaio...
ajax heeft daar ook een goede Chivu ,Maar wie hebben ze daarnaast Begdolmo vind ik zo slecht Pasanen dan he nee doe maar niet Linksachter heeft feyenoord Ramon Van Haaren..Vd Meyde heeft niks in te brengen tegen hem. Linksachter bij ajax is O'Brien,Onze Amerikaanse vriend is echter gebleseerddan komt daar ene Jelle Van Damme te staan Van het ene Gba uit belgié In het doel hebben wij Edje Zoetebier en Jullie Henk Timmer aangezien stekelenburg geblesseerd is...Timmer vorig jaar nog reserve doelman van Feyenoord...

geloof mij nou maar dat ik nog aardig ben met mijn voorspelling van 3-0
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 17:25
Verwijderd
1-1
Litmanen
Song
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:27
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
de ballonnen man heeft totaal geen verstand van deze wedstrijdt


laten we zo zeggen de Feyenoord verdediging staat daar al 5 jaar die beuken een zlatan zo omver das een aanstellerdtje die litmanen is zo geblesseerd bosvelt velt hem zo. En verder..........................................verder is ajax niks Ajax moet zelfs spelers huren van AZ om een volledige selectie te hebbben Feyenoord heeft halve selectie uitgeleend aan excelsior dat zegt al genoeg!

uitslag 2-0
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef:
de ballonnen man heeft totaal geen verstand van deze wedstrijdt
Denk je
Citaat:
laten we zo zeggen de Feyenoord verdediging staat daar al 5 jaar die beuken een zlatan zo omver das een aanstellerdtje
6-0 (98/99), minder dan 5 jaar terug .
Citaat:
die litmanen is zo geblesseerd bosvelt velt hem zo.
feyenoord = portugese schopclub?
Citaat:
En verder..........................................verder is ajax niks Ajax moet zelfs spelers huren van AZ om een volledige selectie te hebbben Feyenoord heeft halve selectie uitgeleend aan excelsior dat zegt al genoeg!
uitslag 2-0 [/B]
feyenoord leent zelfs van sc excelsior en leende toevallig dezelfde speler vorig jaar van az
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 19:56
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
laten we zo zeggen de Feyenoord verdediging staat daar al 5 jaar die beuken een zlatan zo omver das een aanstellerdtje
En hoe gaan die dat doen , aan zijn grote teen hangen zeker

Citaat:
die litmanen is zo geblesseerd bosvelt velt hem zo
Even wat meer respect voor Litmanen. Hij heeft op clubniveau meer prijzen gewonnen dan dat hele Feyenoord zooitje bij elkaar.




Citaat:
verder is ajax niks Ajax moet zelfs spelers huren van AZ om een volledige selectie te hebbben Feyenoord heeft halve selectie uitgeleend aan excelsior dat zegt al genoeg!
Wij noemen dat wanbeleid. Meer spelers opleiden dan dat je in verhouding kunt inzetten.
En dat zegt inderdaad genoeg. Blijkbaar moet Feyenoord 10x zoveel voetballers opleiden voordat ze het juiste niveau behalen. En dan nog moeten ze buitenlandse aankopen doen....
Een grote selectie staat nog niet garant voor kwaliteit zoals dat bij Ajax het geval is.

Citaat:
de ballonnen man heeft totaal geen verstand van deze wedstrijdt
Pibbo droomt teveel. Wie maakt deze kerel even wakker....
__________________
Ik ben Kermit the frog

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:29
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
we zien wel wie er gelijk heeft

als ik jullie was zal ik daarna een tijdje niet meer komen
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
het zal wel weer een gelijkspel worden 1-1, maar ik gok op 1-2 voor ajax
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn voorspelling: Feyenoord - Ajax 2-2 (rust: 0-1), 18. Zlatan 0-1, 54. Van Hooydonk 1-1, 62. Pardo 2-1, 82. Litmanen 2-2.
Litmanen valt in
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 21:45
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
feyenoord leent niemand van excelsior feyenoord had hem gehaald en had hem bij excelsior een weekje op proef gestald...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 09:10
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
laten we het beschijden houden, ik heb liever geen ruzie

Feyenoord 3-1 ajax

van Hooijdonk 1-0 ('39)
Zlatan 1-1 ('45)
Bosvelt 2-1 ('56)
Pardo 3-1 ('72)
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2002, 12:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Ballonnenman schreef:

...heel erg veel geblaat met geen één zinnige opmerking...
Feyenoord is, zoals alle analitici in Europa zeggen, een Europese (sub)topper, en Ajax heeft in Europa de afgelopen 4-5 jaar weinig tot niets bereikt (dit jaar CL voor het eerst sinds eeuwen).

Nu zowel Ajax als Feyenoord zich op de CL moeten concentreren lijkt het voor het eerst sinds en lange tijd weer een 'eelijke' strijd te worden aangezien ze allebei niet alleen het competitiebelang hebben om over na te denken.
Feyenoord heeft bewezen in slechte wedstijden (Newcaslte Utd. uit 0-1) toch het verschil te kunnen maken, en daar was van Hooijdonk niet eens voor 'nodig'.

mijn vorspelling:

Feyenoord Ajax 4-2
1-0 Buffel
1-1 Ibrahimovic (ja, ik haat spelers die een bijnaam hebben)
1-2 Chivu (Pen.)
2-2 Van Hooijdonk
3-2 Pardo
4-2 Buffel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:16
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Daar gaan we weer....... jullie feyenoord supporters hadden vorig jaar ook een grote mond dat jullie thuis ajax gingen klaren. Maar nee Ajax won!
Natuurlijk hoop je dat je club wint maar we zullen het zien, ajax heeft beter spel dan feyenoord. Het is dat feyenoord een pierre heeft lopen die de 3 punten meestal (vooral in CL-wedstrijde) meeneemt.

Enne ajax nog geen moeilijke gehad??? Feyenoord wel dan wil je zeggen??
Oke Roda uit, maar Ajax heeft Vitesse uit gehad dat zegt denk ik genoeg!
En twente uit, Twente is dit seizoen ook helemaal niets, geloof dat ze nog maar 1 punt hebben en dan kan je beter utrecht thuis hebben denk ik.

En over Balonnenman...oke 0-8 wordt het ook niet maar ik geloof dat hij wel eerste staat in de tussenstand van VOORSPELLINGEN dus dat zegt denk ik genoeg.

En Henk Timmer..... Didulicia zal op het doel staan hoor aangezien hij ook zondag tegen NAC op het doel staat dus praat niet over Timmer...
En Ajax moet spelers huren om selectie compleet te maken?? HAd feyenoord vorig jaar ook geen henkie timmer gehuurd...
En tja dat je 3 geblesseerde keepers hebt kan je ook weinig aan doen.

Maar we zullen zien....feyenoord supporters denken dat feyenoord wint en ajax supporters denken dat ajax wint. Feyenoord heeft nu het voordeel dat ze thuis spelen en Stekelenburg en vd Vaart er niet bij zijn... maar ik denk dat Ajax met 1-3 wint. Voorlopig zijn we nog ongeslagen in de competitie en ook geen een gelijk spel. Kunnen we van feyenoord niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:45
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Een per jaar wordt PSV kampioen, daar kan niemand ook maar iets aan doen. PSV wordt kampioen, PSV wordt kampioen jalalala

Feyenoord - Ajax 2-0
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Een per jaar wordt PSV kampioen, daar kan niemand ook maar iets aan doen. PSV wordt kampioen, PSV wordt kampioen jalalala

Feyenoord - Ajax 2-0
Eens per jaar wordt PSV in eerste ronde CL uitgeschakeld, daar kan niemand iets aan doen. Hiddink niet, en ook Kezman lukt het niet, lalalala.

Verder las ik laatst nog dat v. Hooijdonk, vorig jaar de meest scorende man bij Feyenoord, nog nooit tegen Ajax heeft gescoord. Geef mij een reden om de kansen van Ajax nog hoger in te schatten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:02
Verwijderd
ik hoop ajax als winnaar, ik denk feyenoord...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 12:20
love_forever
love_forever is offline
Ik denk het niet maar ik weet zeker dat mijn AJAX wint van de rotterdammers!!!

Zo dat is mijn mening!
Met hoeveel???!
3-1


LEVE DE AJACIEDEN
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:34
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Ik denk het niet maar ik weet zeker dat mijn AJAX wint van de rotterdammers!!!

Zo dat is mijn mening!
Met hoeveel???!
3-1


LEVE DE AJACIEDEN
maar toen ging de wekker en stond het 3-0 voor feyenoord
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 15:06
Verwijderd
ik denk dat de wedstrijden in Europa toch ook wel eens invloed kunnen hebben op deze zogenaamde klassieker.. als ajax nou kiehard onderuit gaat.. of andersom zal dat zeker effect hebben op dit potje
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
maar toen ging de wekker en stond het 3-0 voor feyenoord
*LoL*
Mjah... als ik reeel ben...
ik denk 1-2
al hoop ik dat de 3-0 overeenkomt
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:17
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
enm dan nog wat steven pienaar beter als Ono even niet zo lollig,Pardo is gewoon van Feyenoord en Song was aanvoerder van de halve Finalist op het Wk...Kalou en Van hooijdonk Buffel en Bombardo,vergelijk ze met Zlatan Mido of Machlas,buitenspelers ajax heeft prima spelers daar hoor vd Meyde en Sikora valt er 1 weg dan komt daar al gauw ene Wamberto de lachende tuinkabouter feyenoord heeft daar veel meer goede keuze's Emerton Song Kalou Leonardo Van Persie Pardo... Het Middenveld Paul Bosvelt heeft gewoon een wereld mentaliteit en kan ook nog eens goed voetballen,Ono heeft haast alles techniek,schot,en zelfs al is hij nog zo klein koppen kan ie prima,Hij heeft daarbij ook nog eens een wereld pass...
Ajax heeft daar Galasek goede voetballer voor willemII..Litmanen is een goede voetballer maar we moetennog maar zijn of ie het wel zo lang vol houd...wie zetten jullie dan in Van Halst Of Witsche of misschien wel Het holmaatje van Ronald Koeman Aron Winter die het niveau van sparta nog niet aan kon
Maxwell is wel een aardige voetballer,maar in grote wedstrijden heeft ie nog niets laten zien...De Achterhoede dan... Feyenoord heeft op rechts Emerton,Gyan,Collen... probeer er daar maar eens lang te komen ajax heeft daar Trabelski die daar aardig uit de voeten kan. De Achterhoede van feyenoord staat als een huis met Paauwe en Van Wonderen Vraag maar aan Raul,Shearer,Del Piero,Of Di Vaio...
ajax heeft daar ook een goede Chivu ,Maar wie hebben ze daarnaast Begdolmo vind ik zo slecht Pasanen dan he nee doe maar niet Linksachter heeft feyenoord Ramon Van Haaren..Vd Meyde heeft niks in te brengen tegen hem. Linksachter bij ajax is O'Brien,Onze Amerikaanse vriend is echter gebleseerddan komt daar ene Jelle Van Damme te staan Van het ene Gba uit belgié In het doel hebben wij Edje Zoetebier en Jullie Henk Timmer aangezien stekelenburg geblesseerd is...Timmer vorig jaar nog reserve doelman van Feyenoord...

geloof mij nou maar dat ik nog aardig ben met mijn voorspelling van 3-0

Gaat dit hele verhaal ook op voor RBC??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:25
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
enm dan nog wat steven pienaar beter als Ono even niet zo lollig,Pardo is gewoon van Feyenoord en Song was aanvoerder van de halve Finalist op het Wk...Kalou en Van hooijdonk Buffel en Bombardo,vergelijk ze met Zlatan Mido of Machlas,buitenspelers ajax heeft prima spelers daar hoor vd Meyde en Sikora valt er 1 weg dan komt daar al gauw ene Wamberto de lachende tuinkabouter feyenoord heeft daar veel meer goede keuze's Emerton Song Kalou Leonardo Van Persie Pardo... Het Middenveld Paul Bosvelt heeft gewoon een wereld mentaliteit en kan ook nog eens goed voetballen,Ono heeft haast alles techniek,schot,en zelfs al is hij nog zo klein koppen kan ie prima,Hij heeft daarbij ook nog eens een wereld pass...
Ajax heeft daar Galasek goede voetballer voor willemII..Litmanen is een goede voetballer maar we moetennog maar zijn of ie het wel zo lang vol houd...wie zetten jullie dan in Van Halst Of Witsche of misschien wel Het holmaatje van Ronald Koeman Aron Winter die het niveau van sparta nog niet aan kon
Maxwell is wel een aardige voetballer,maar in grote wedstrijden heeft ie nog niets laten zien...De Achterhoede dan... Feyenoord heeft op rechts Emerton,Gyan,Collen... probeer er daar maar eens lang te komen ajax heeft daar Trabelski die daar aardig uit de voeten kan. De Achterhoede van feyenoord staat als een huis met Paauwe en Van Wonderen Vraag maar aan Raul,Shearer,Del Piero,Of Di Vaio...
ajax heeft daar ook een goede Chivu ,Maar wie hebben ze daarnaast Begdolmo vind ik zo slecht Pasanen dan he nee doe maar niet Linksachter heeft feyenoord Ramon Van Haaren..Vd Meyde heeft niks in te brengen tegen hem. Linksachter bij ajax is O'Brien,Onze Amerikaanse vriend is echter gebleseerddan komt daar ene Jelle Van Damme te staan Van het ene Gba uit belgié In het doel hebben wij Edje Zoetebier en Jullie Henk Timmer aangezien stekelenburg geblesseerd is...Timmer vorig jaar nog reserve doelman van Feyenoord...

geloof mij nou maar dat ik nog aardig ben met mijn voorspelling van 3-0
Beetje een loos verhaal. Kan ik ook zo verzinnen maar dan VOOR Ajax en TEGEN Feyenoord. Het is louter gebaseerd op jouw mening... En slaat dus in principe nergens op.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:10
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik wilde nog in mijn grote verhaal zeggen....ajax heeft RBC en zwolle gehad dus die tel ik niet mee want daar wint feyenoord ook van. Maar sorry, hier vergis ik me in.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:32
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Gaat dit hele verhaal ook op voor RBC??
nee tegen nac thuis punten laten liggen is knap
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:33
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ajax mist waarschijnlijk ook nog eens Chivu
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
nee tegen nac thuis punten laten liggen is knap
Dat kan je beter doen dan van RBC verliezen.
Nac is altijd nog ongeslagen...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:50
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Chivu dalijk ook niet tegen feyenoord, shit waarom weet je precies tegen een topper. Hebben ze weer mazzel...
chivu...vd vaart...stekelenburg....
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:55
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Chivu dalijk ook niet tegen feyenoord, shit waarom weet je precies tegen een topper. Hebben ze weer mazzel...
chivu...vd vaart...stekelenburg....
de jonkie's moeten het regelen bij ajax
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:55
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Dat kan je beter doen dan van RBC verliezen.
Nac is altijd nog ongeslagen...
kom op hee tegen nac thuis nog wel
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2002, 20:56
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
kom op hee tegen nac thuis nog wel
Hallo uit of thuis , rbc of nac hopelijk zeg ik genoeg hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:06
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Feyenoord speelt momenteel erg goed, en wordt in de favorietenrol gestopt, en we weten dat feyenoord dan vaak op ze bek gaat

Feyenoord - Ajax 1-2
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:11
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Hallo uit of thuis , rbc of nac hopelijk zeg ik genoeg hoor!
feyenoord heeft een domme nederlaag geleden ja... maar zondag zal feyenoord zijn frustratie's afreageren op ajax...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
feyenoord heeft een domme nederlaag geleden ja... maar zondag zal feyenoord zijn frustratie's afreageren op ajax...
laten we hopen dat feyenoord zijn frustraties dan afreageert door een hele verzameling rode en kaarten te halen. Dan vind ik alles best .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:34
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
laten we hopen dat feyenoord zijn frustraties dan afreageert door een hele verzameling rode en kaarten te halen. Dan vind ik alles best .
anders kunnen jullie het zeker niet winnen
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
anders kunnen jullie het zeker niet winnen
Waar bedoel jij het voor dan die agressie en frustratie??
In het goede spel van feyenoord tegen Ajax...?

Ajax gaat winnen ook zonder de jonkies. Maar goed dat die het elftal vaak beslissen....hier ligt de toekomst
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:34
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
we zien wel wie er gelijk heeft

als ik jullie was zal ik daarna een tijdje niet meer komen
Maak je maar geen zorgen, ik kan best tegen mijn verlies. Mijn zwager is een die-hard Feyenoorder, dus ik weet inmiddels wel hoe dat balletje rolt. Het gaat een beetje over en weer. Als Feyenoord wint dan gaat studio sport uit . En als Ajax wint dan mag ie langs komen.
Mijn zus is overigens wel voor Ajax, net als iedereen in de familie (op 1 verschoppeling na, want die is voor PSV ). Je kunt je wel voorstellen hoe dat dan gaat. Vorig jaar hebben we geloof ik 30 keer om de einduitslag gevraagd (vond ie niet leuk denk ik ). Zijn reactie: "(zeiktoon)*Zijn we weer allemaal voor Ajax * ".
Hopelijk kunnen we dit jaar weer feesten. Ik zeg 0-2.
__________________
Ik ben Kermit the frog

Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 08:21
love_forever
love_forever is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
nee tegen nac thuis punten laten liggen is knap
Volgens mij ben jij een beetje een Feyenoorder!!! Is niet goed hoor!!!!

Nee, tegen RBC verliezen is lekker... (wel voor ons natuurlijk)



Duzz zeg pas weer wat na 6 oktober!!!


Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Dat kan je beter doen dan van RBC verliezen.
Nac is altijd nog ongeslagen...
NIEMAND WINT IN / VAN BREDAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
kom op hee tegen nac thuis nog wel
hou je ff je bek1! feyeNERD heeft de laatste 2 jaar ook geen punten gehaald in breda hoor.... vorig jaar wast 4 punten voor NAC in 2 wedstrijden tegen feyenerd!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 14:52
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Natuurlijk weet iedereen wel dat er maar een club in Nederland is:
<<====
<<====
<<====
(FEYENOORD DUZ )
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:00
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Natuurlijk weet iedereen wel dat er maar een club in Nederland is:
<<====
<<====
<<====
(FEYENOORD DUZ )
Net zo goed als dat iedereen weet dat er maar 1 succesvolle club in Nederland is: Ajax natuurlijk!

Landskampioen 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002
Afdelingskampioen Eerste Klasse 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952
(K)NVB-Beker 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002
Intertoto 1962
Nederlandse Supercup 1993, 1994, 1995
Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956) 1971, 1972, 1973, 1995
Europa Cup voor bekerwinnaars 1987
UEFA Cup (vanaf 1972) 1992
Europese Supercup (vanaf 1972) 1972, 1973, 1995
Wereldbeker (vanaf 1930) 1972, 1995
__________________
Ik ben Kermit the frog
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:52
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
wat hebben al die bekers te maken met zondag Johan Cruijff zal niet in de basis staan hoor,Marcio van Basten ook niet d us
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 15:55
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
vijf schreef:
hou je ff je bek1! feyeNERD heeft de laatste 2 jaar ook geen punten gehaald in breda hoor.... vorig jaar wast 4 punten voor NAC in 2 wedstrijden tegen feyenerd!!
Als dat zo is heeft feyenerd niet gewonnen thuis van ze en jij maar een beetje lopen zeiken dat we gelijk spelen tegen nac??
Ajax wint nog in Breda, (vorig jaar) Feyenoord ook niet!!
Je doet nou net ofdat NAC niet kan voetballen....
Oke 2 cadeautjes van trabelsi maar toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.