Oud 22-11-2002, 16:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
AGH laat eens een paar foto's zien dan als je wil?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 18:29
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Mackan schreef:
Goh jah ik kon ook wel op je reactie w88 Forza_FC_Groningen, ik weet zelf ook heus wel dat het altijd muisstil is tijdens competitiewedstrijden maar daar kunnen wij ook niks aan doen. Sinds we het oude Abe Lenstra Stadion uit zijn, zijn al onze plaatsen herverdeeld, zat vroeger de harde kern nog bijelkaar, nu zitten in elk vak een handjevol, en krijg je dus bijna geen sfeer.
Maar er is zeker wel sfeer bij westrijden van Heerenveen, maar dat is dan alleen als er Europese wedstrijden en Amstelcup wedstijden zijn, en de harde kern bijelkaar kan staan. Kom over een jaar of 2 maar weer eens naar het Abe Lenstra Stadion, als het met 15.000 plaatsen is uitgebreid. Dan zitten we allemaal bijelkaar en zal je wel anders praten!

Owjah en die opmerking van dat aids stadion..pffff...daaruit blijkt al dat je er weinig verstand van hebt..
Welke harde kern? Nog nooit iets gezien wat erop moet lijken zowel in het dorp als in het stadion.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:32
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ik vind het stadion van Heerenveen altijd wel grappig!
Heerenveen – West Ham in ’99, de laatste uitwedstrijd tegen Heerenveen in een overvol rood/geel stadion, wedstrijden tegen Zwolle….

De aftrap bedoelde ik inderdaad ja!
Ooit een keer een leuke avond gehad voorafgaand aan een avondje stappen in Groningen, al is dat ook wel eens anders geweest in het Oosterpark.
Traangas in busjes spuiten, mijn angst voor paarden sinds Groningen uit in ’97, wedstrijden bij Beerschot, Veendam-uit.
Hehe, als we op de fototour gaan heb ik er ook nog wel wat van Groningen!

Het is niet te hopen voor jullie, maar stilletjes hoop ik wel weer op een wedstrijd tegen Groningen.
NAC thuis is trouwens ook altijd leuk hoor!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Eagles-supporter die door de ME bus is omver gereden in Shittard?

Had gelezen en gehoord dat jullie een leuke tijd hebben gehad tegen die muppets. Alleen zwak dat jullie een onnozele bromfietser helemaal de tyfus opschoppen, maar ok.

Volgende keer in Sittard effe wat harder doormeppen met jullie parapluutjes mannen.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:21
Mackan
Mackan is offline
Gonzo, je moet beter lezen, ik zei dat de harde kern VROEGER(=voor 1995) bijelkaar zit en die harde kern van toen helemaal uit elkaar is gevallen omdat we verspreid door het stadion zijn herverdeeld!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mackan schreef:
Gonzo, je moet beter lezen, ik zei dat de harde kern VROEGER(=voor 1995) bijelkaar zit en die harde kern van toen helemaal uit elkaar is gevallen omdat we verspreid door het stadion zijn herverdeeld!
whahaha als jullie toen een "hardekern" hadden zijn er nu echt nog wel wat die nog wel willen rellen maar waar ze zijn? niemand die ze ooit heeft gezien.

Dus hou je grote bek maar dicht en ga maar lekker naar doe hoerenclub van je. TOEschouwer


(en we zullen zien bij Joure - Groningingen hoeveel er nog zijn want als ze willen is dat hun kans)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:55
Mackan
Mackan is offline
, zinlose discussie....waarom is het nu weer n hoerenclub?? Zeg ik toch ook niet over jou club! (waar ik trouwens geen hekel aan heb!)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mackan schreef:
Sinds we het oude Abe Lenstra Stadion uit zijn, zijn al onze plaatsen herverdeeld, zat vroeger de harde kern nog bijelkaar, nu zitten in elk vak een handjevol, en krijg je dus bijna geen sfeer.
????? Harde kern? De jongen met het roze petje????
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Eagles-supporter die door de ME bus is omver gereden in Shittard?

Had gelezen en gehoord dat jullie een leuke tijd hebben gehad tegen die muppets. Alleen zwak dat jullie een onnozele bromfietser helemaal de tyfus opschoppen, maar ok.

Volgende keer in Sittard effe wat harder doormeppen met jullie parapluutjes mannen.
Hmmm, hehe je bent aardig op de hoogte!
Die jongen die omver is gereden is één van m’n beste vrienden en hij maakt het weer prima. De volgende dag was ie wel helemaal blauw, maar ach…..

Al met al was het een hele leuke dag in Sittard ja!
Met een zeer selecte en jonge, maar zeker wel hele goeie groep hebben we die middag gezellig in de Suykerpot gezeten en vanaf het terras van D’n Hemel de hele middag Sittard een beetje gek kunnen maken.
We hadden wel geluk dat we een hele hechte groep bij elkaar hadden, want uiteindelijk kreeg Fortuna toch nog een hele goede groep op de been, waar onder het merendeel uit ouderen bestond. Heftige confrontatie gehad vlakbij de grote parkeergarage boven de Albert Heijn, waarna alle jongens opgepakt werden.

Die jongen op die scooter was echter geen onnozele bromfietser, maar een jochie met hele slechte timing. Als er net een groep van 50 Fortunezen (uiteraard aangevuld met jongens van Verbroedering Geel en jongens uit Gent) met stokken en kettingen een confrontatie aan willen gaan, kun je beter niet ‘kanker Eagles’ tegen opfokte jongeren roepen. Z’n vriendjes fietsen hard weg, hij kon z’n scootertje niet starten.
Ik geef toe, nog steeds geen heldendaad maar ook niet echt snugger van die jongen….
Overigens was hij niet echt naar de tyfus hoor, hij kon in ieder geval nog gelijk de spiegelconfrontatie afleggen.

Vanaf dat moment hield de avond eigenlijk op die nog veel mooier had kunnen worden.
Zes uur geboeid in een openluchtcel, zonder koffie zitten is altijd een stuk minder. Gelukkig kwamen stillen uit Deventer vertellen dat we 1-2 gewonnen hadden, in tegenstelling tot de agenten uit Sittard die stug volhielden dat Fortuna met 2-0 had gewonnen.

Tja, laat de mannen van Sittard nu maar naar Deventer komen. Ze zouden de eersten zijn dit jaar....
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
AGH laat eens een paar foto's zien dan als je wil?
Er bestaan nog veel meer foto's, maar de foto's die ingescant zijn heb ik even hieronder gezet. Niet echt veel spectacel, maar momenteel wel het enige materiaal wat ik zo kan laten zien.




FC Groningen - GAE in 1998, al met al een leuke dag. Ik was toen nog vrij jong, maar het was wel een mooie uitwedstrijd. Groepjes buiten de verplichte combi om, ik ben toen zelf wel met de combi meegereisd. Complete chaos op het grasveld voor het Oosterpark, brandblussers die uit bussen werden gegooid, traangas en helaas een verloren wedstrijd.
Het jaar erop was wat minder, toen zijn we ook op eigen vervoer geweest maar toen kregen we (gelukkig) politiebegeleiding vanaf het station.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mackan schreef:
, zinlose discussie....waarom is het nu weer n hoerenclub?? Zeg ik toch ook niet over jou club! (waar ik trouwens geen hekel aan heb!)
ga nou niet proberen om vriendjes met mij te worden
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 11:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Altijd mooi bij ons in het park of niet dan AGH
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:36
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:
Hmmm, hehe je bent aardig op de hoogte!
Die jongen die omver is gereden is één van m’n beste vrienden en hij maakt het weer prima. De volgende dag was ie wel helemaal blauw, maar ach…..

Al met al was het een hele leuke dag in Sittard ja!
Met een zeer selecte en jonge, maar zeker wel hele goeie groep hebben we die middag gezellig in de Suykerpot gezeten en vanaf het terras van D’n Hemel de hele middag Sittard een beetje gek kunnen maken.
We hadden wel geluk dat we een hele hechte groep bij elkaar hadden, want uiteindelijk kreeg Fortuna toch nog een hele goede groep op de been, waar onder het merendeel uit ouderen bestond. Heftige confrontatie gehad vlakbij de grote parkeergarage boven de Albert Heijn, waarna alle jongens opgepakt werden.

Die jongen op die scooter was echter geen onnozele bromfietser, maar een jochie met hele slechte timing. Als er net een groep van 50 Fortunezen (uiteraard aangevuld met jongens van Verbroedering Geel en jongens uit Gent) met stokken en kettingen een confrontatie aan willen gaan, kun je beter niet ‘kanker Eagles’ tegen opfokte jongeren roepen. Z’n vriendjes fietsen hard weg, hij kon z’n scootertje niet starten.
Ik geef toe, nog steeds geen heldendaad maar ook niet echt snugger van die jongen….
Overigens was hij niet echt naar de tyfus hoor, hij kon in ieder geval nog gelijk de spiegelconfrontatie afleggen.

Vanaf dat moment hield de avond eigenlijk op die nog veel mooier had kunnen worden.
Zes uur geboeid in een openluchtcel, zonder koffie zitten is altijd een stuk minder. Gelukkig kwamen stillen uit Deventer vertellen dat we 1-2 gewonnen hadden, in tegenstelling tot de agenten uit Sittard die stug volhielden dat Fortuna met 2-0 had gewonnen.

Tja, laat de mannen van Sittard nu maar naar Deventer komen. Ze zouden de eersten zijn dit jaar....
Hehe - het klinkt alsof jullie je goed geamuseerd hebben en daar draait het om he.

Dat Sittard niks alleen kan is al lang bekend. Wij hebben ook héél af en toe wel eens jongens van Mechelen of Aken erbij lopen, maar dat zijn er net 3 of 4. Shittard gaat bijna altijd met de mannen van Geel en ook nog vaak met die van Genk in de strijd zoals bijvoorbeeld in Maastricht. Ach ja, je moet toch wat hé.

Hoop dat jullie promoveren. Jullie zijn tenminste al een eind in de richting.

En wat Fortuna betreft: reken er maar niet op dat ze met grote getalen aanwezig zullen zijn in Deventer.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Hehe - het klinkt alsof jullie je goed geamuseerd hebben en daar draait het om he.

Dat Sittard niks alleen kan is al lang bekend. Wij hebben ook héél af en toe wel eens jongens van Mechelen of Aken erbij lopen, maar dat zijn er net 3 of 4. Shittard gaat bijna altijd met de mannen van Geel en ook nog vaak met die van Genk in de strijd zoals bijvoorbeeld in Maastricht. Ach ja, je moet toch wat hé.

Hoop dat jullie promoveren. Jullie zijn tenminste al een eind in de richting.

En wat Fortuna betreft: reken er maar niet op dat ze met grote getalen aanwezig zullen zijn in Deventer.
Ik verwacht het eerlijk gezegd ook niet, persoonlijk denk ik dat niemand de reis naar Deventer zal maken dit jaar. Heel misschien Heracles en misschien Den Haag als ze goed draaien. Ik ben bang dat Cambuur dit jaar ook niet zal komen, die hebben zich vorig jaar al enigszins bewezen. Althans, ze waren er in ieder geval!

Toch heeft de groep van Fortuna me wel weten te verassen, hoewel ik natuurlijk niet weet wat Belgen waren en wat niet. In de Suykerpot zaten al wat oudere, grote jongens en ook tijdens de confrontatie waren er grote jongens die voorop liepen. Vergezeld met kettingen en stokken, maar ach als ik heel eerlijk ben had ik mijn paraplu ook niet op zak omdat ik bang was voor een plaatselijk buitje.

Op een halve nacht op het politiebureau na heb ik me prima vermaakt, toch denk ik niet dat ik nog vaak uitstapjes in groepsverband zal maken.
Eén persoon maakt zich schuldig aan mishandeling en de hele groep wordt opgepakt.
Of is het bij uitgaan tegenwoordig ook zo dat wanneer er iemand in Rotterdam wordt mishandeld, elke Rotterdam zich op het politiebureau moet melden?

Naar voetbal gaan kan meer kapot maken dan je lief is, zonder dat je je daarvoor hoeft te misdragen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:27
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Altijd mooi bij ons in het park of niet dan AGH
Zeker weten!
Helaas lieten mijn cyberkunsten weer eens te wensen over, maar goed zoveel mis je ook niet aan de foto’s en het krantenartikeltje.
Wanneer is er weer een leuke wedstrijd tussen FCG en FCT? Was vorig jaar wel gezellig in de 3 gezusters!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
Zeker weten!
Helaas lieten mijn cyberkunsten weer eens te wensen over, maar goed zoveel mis je ook niet aan de foto’s en het krantenartikeltje.
Wanneer is er weer een leuke wedstrijd tussen FCG en FCT? Was vorig jaar wel gezellig in de 3 gezusters!

morgen Zwolle - Groningen (ook altijd leuk)
1december Groningen - hoerenveen (zal wel nix gebeuren maja als je van die grootbekken hebt als in het gasten boek van vriend van mij dan gaat heel groningen eraan en de hele stad wordt gesloopt)

en Twente - Groningen is volgens mij 7 december

en Groningen - Twente duurt nog wel ff dus
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 15:29
Joosn
Joosn is offline
Ik heb ook een seizoenskaart van Groningen. Tegenover de van Calkar (lees hoofdtribune).
Echt vet leuk in een stadion voetbal kijken, kan geen tv tegen op. Voel de koude, de regen, de sigaretten, hoor het gezeur van die pisbakken om je heen en juig met ze mee als Groningen scoort. Scheld op de tegenstanders als we achterstaan.

Echt geweldig, sommige dingen zijn onbetaalbaar.....
__________________
Je kunt ervoor kiezen een signature (onderschrift) onder je berichten te plaatsen. Deze mag maximaal 150 tekens groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 15:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Joosn schreef:
Ik heb ook een seizoenskaart van Groningen. Tegenover de van Calkar (lees hoofdtribune).
Echt vet leuk in een stadion voetbal kijken, kan geen tv tegen op. Voel de koude, de regen, de sigaretten, hoor het gezeur van die pisbakken om je heen en juig met ze mee als Groningen scoort. Scheld op de tegenstanders als we achterstaan.

Echt geweldig, sommige dingen zijn onbetaalbaar.....

*ben niet meer alleen dus*


welk vak zit je dan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 20:46
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Voor de winterstop ga ik nog naar feyenoord - Utrecht en Feyenoord - Az
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 12:14
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
morgen Zwolle - Groningen (ook altijd leuk)
1december Groningen - hoerenveen (zal wel nix gebeuren maja als je van die grootbekken hebt als in het gasten boek van vriend van mij dan gaat heel groningen eraan en de hele stad wordt gesloopt)

en Twente - Groningen is volgens mij 7 december

en Groningen - Twente duurt nog wel ff dus
Leuke actie alvast gemaakt in Zwolle!
Jammer dat die jongens uit Groningen naderhand zijn teruggestuurd.

Succes vanmiddag!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 13:31
Joosn
Joosn is offline
Ik ga altijd met mijn vader heen en zitten in ZB.
Alleen het lopen al naar het stadion. In de verte zie je de miezerregen door het licht van de lichtmasten naar beneden vallen. Je voelt de spanning al opkomen. Lopend door de Zaagmuldersweg zie je een stroom van mensen naar het stadion lopen, allemaal met hetzelfde doel: hun clubbie steunen.
Dat 'voorspel' is al mooi. Met al die ouwe mensen voor het raam die al die mensen voorbij zien trekken. En dan op de tribune ff staan en dan kijk je uit over het veld en de andere tribunes. Das echt mooi. En dan maar bidden dat Groningen wint...
__________________
Je kunt ervoor kiezen een signature (onderschrift) onder je berichten te plaatsen. Deze mag maximaal 150 tekens groot zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 13:59
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Joosn schreef:
Ik ga altijd met mijn vader heen en zitten in ZB.
Alleen het lopen al naar het stadion. In de verte zie je de miezerregen door het licht van de lichtmasten naar beneden vallen. Je voelt de spanning al opkomen. Lopend door de Zaagmuldersweg zie je een stroom van mensen naar het stadion lopen, allemaal met hetzelfde doel: hun clubbie steunen.
Dat 'voorspel' is al mooi. Met al die ouwe mensen voor het raam die al die mensen voorbij zien trekken. En dan op de tribune ff staan en dan kijk je uit over het veld en de andere tribunes. Das echt mooi. En dan maar bidden dat Groningen wint...

Zo voel ik het ook alleen drinken wij nog altijd wat bier in de binnenstad en dan met een groep van 30/40 man naar stadion en dan loop ik de trap op (vak Zj) en dan krijg ik altijd weer rillingen als ik het publiek al hoor zingen.
Prachtig gewoon!!!

Jammer dat we waarschijnlijk naar het nieuwe stadion moeten verhuizen ik blijf hier het liefst tot mn dood komen om de ploeg te steuenen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:25
SMC
SMC is offline
Elke thuiswedstrijd was ik aanwezig bij MVV!
(en nu heb ik een sv voor 2 jaar )
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 23:02
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
Ja is toch goed mvv rulezzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 11:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
SMC schreef:
Elke thuiswedstrijd was ik aanwezig bij MVV!
(en nu heb ik een sv voor 2 jaar )

wat heb je gedaan ?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:27
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
Ja is toch goed mvv rulezzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vooral vrijdag avond weer he
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:32
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
jazeker denk niet dat ik erbij kan zijn maar we maken bv veendam echt wel af. welkom is slachthuis de geusselt!!!!!!!!whahahhahah!! enne... meneer ''dc groningen'', volgend jaar treffen we jullie ook aan in de ''hotseflots-divisie'', dus zeg nu niet dat wij gek zijn dat we een sk- houder zijn. wedje dat jij volgend er ook een pakt. najah mzzl mvv rulezzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 17:35
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
oh sorry ik was ff dom een SV heb je da betekent stadionverbod ik dacht SK een seizoenskaart najah IK WIL DAN OOK WEL FF WETEN WAT JE GEDAAN HEBT en misschien ken ik je wel want ik ken bijna iedereen in de geusselt en meneer ''fc groningen'' sorry voor mijn reactie, al verander ik niks aan de inhoud whahahahah DEGRADERUHHH!! of de graafschap dat kan ook, de club van me vader haha zal lachen zijn!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
jazeker denk niet dat ik erbij kan zijn maar we maken bv veendam echt wel af. welkom is slachthuis de geusselt!!!!!!!!whahahhahah!! enne... meneer ''dc groningen'', volgend jaar treffen we jullie ook aan in de ''hotseflots-divisie'', dus zeg nu niet dat wij gek zijn dat we een sk- houder zijn. wedje dat jij volgend er ook een pakt. najah mzzl mvv rulezzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik had het over afgelopen vrijdag
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 08:52
SMC
SMC is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
jazeker denk niet dat ik erbij kan zijn maar we maken bv veendam echt wel af. welkom is slachthuis de geusselt!!!!!!!!whahahhahah!! enne... meneer ''dc groningen'', volgend jaar treffen we jullie ook aan in de ''hotseflots-divisie'', dus zeg nu niet dat wij gek zijn dat we een sk- houder zijn. wedje dat jij volgend er ook een pakt. najah mzzl mvv rulezzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het blijkt toch lastig , om goed ABN te spellen ...

Wat heb ik gedaan?
Tsja , niet veel eigelijk.
Ben opgepakt bij de derby tegen Fortuna S. voor openlijke geweldpleging.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:35
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Heel af en toe een keer naar Ajax. Ik volg Ajax wel altijd, maar meestal heb ik het geld er niet voor over en heb ik geen tijd om naar een wedstrijd toe te gaan.
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:46
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Aanstaande weekend ga ik weer eens kijken voor de 2de keer dit seizoen, hoogste afdeling uiteraard enkel mee gerekend. Business.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:21
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Aanstaande weekend ga ik weer eens kijken voor de 2de keer dit seizoen, hoogste afdeling uiteraard enkel mee gerekend. Business.

welke wedstrijd dan?
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
MVVsuporter

Veel plezier met het amateur voetbal daar in Maastricht wij degraderen niet dus veel plezier tegen De Graafschap.(liever natuurlijk die kut vriezen of die tukkers)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Tofke_h ik kom binnenkort ook een xtje naar Belgie om een voetbal wedstrijd te zien (van Beerschot uiteraard)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 15:42
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
MVVsuporter

Veel plezier met het amateur voetbal daar in Maastricht wij degraderen niet dus veel plezier tegen De Graafschap.(liever natuurlijk die kut vriezen of die tukkers)

het valt nog maar te bezien of jullie in de hoogste divisie blijven
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
het valt nog maar te bezien of jullie in de hoogste divisie blijven

we hebben last van het Ron Jans effect

en ik ben positief nu laatste betekend nog niet dat we in mei ook laatste staan
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:34
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
we hebben last van het Ron Jans effect

en ik ben positief nu laatste betekend nog niet dat we in mei ook laatste staan

nee maar nu laatste betekend wel dat jullie het nog moeilijk krijgen vandaar dat ik zei dat het nog maar viel te bezien
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:12
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
jazeker denk niet dat ik erbij kan zijn maar we maken bv veendam echt wel af. welkom is slachthuis de geusselt!!!!!!!!whahahhahah!! enne... meneer ''dc groningen'', volgend jaar treffen we jullie ook aan in de ''hotseflots-divisie'', dus zeg nu niet dat wij gek zijn dat we een sk- houder zijn. wedje dat jij volgend er ook een pakt. najah mzzl mvv rulezzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het slachthuis de Geusselt? Voorbereidingen voor de hamburgers van de McDonalds ofzo?

Afgelopen vrijdag was helaas weer een standaard Eerste Divisie wedstrijd. Een te leeg uitvak, slordig voetbal, veel te strenge maatregelen tegen het per ongeluk kapot trappen van een stoeltje en vrij saaie uurtjes....

Gelukkig zijn er de komende drie weken drie hele interessante wedstrijden op komst!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
SMC schreef:
Het blijkt toch lastig , om goed ABN te spellen ...

Wat heb ik gedaan?
Tsja , niet veel eigelijk.
Ben opgepakt bij de derby tegen Fortuna S. voor openlijke geweldpleging.
ABN is toch ook voor de Hollanders? Die kut Hollanders….???
En Limburgs voor de Limburgers?
Of was dit ook geen Limburgs?


Die wedstrijd in Sittard? Was dat de zogenaamde onderhandelingsconfrontatie?
‘Gaan we los?’
‘Nog even wachten, dan kunnen we los gaan!’
‘Gaan we nu los of helemaal niet los?’

Ik weet niet hoe je in de groep van MVV ligt, maar hoe staat het met de huidige SFM of de oude Angel-Side? Op een zaalvoetbaltoernooi (mede mogelijk gemaakt door Air Miles) in Eindhoven na heb ik eigenlijk nooit iets van MVV buiten Maastricht vernomen. Terwijl jullie groep daar zeker vroeger wel genoeg capaciteiten voor had.
Was je er twee jaar geleden ook bij? Op dat grasveldje voor de McDonalds en voor die sportkantine?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:42
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:

Of is het bij uitgaan tegenwoordig ook zo dat wanneer er iemand in Rotterdam wordt mishandeld, elke Rotterdam zich op het politiebureau moet melden?

Naar voetbal gaan kan meer kapot maken dan je lief is, zonder dat je je daarvoor hoeft te misdragen.
In Belgie (Antwerpen) hoeft niet eens een Rotterdammer wat uit te vreten ze pakken toch wel de hele groep.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 09:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
In Belgie (Antwerpen) hoeft niet eens een Rotterdammer wat uit te vreten ze pakken toch wel de hele groep.
Maar dan heb je het ook over een stad.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:48
RKC-Hoolie
RKC-Hoolie is offline
Ik ga echt naar ELKE wedstrijd van RKC Waalwijk !
Ik was alleen verhinderd voor FC Groningen - RKC dit seizoen(02-03)
__________________
FORZA WAALWIJK RKCHOOLIE@HOTMAIL.COM = Mijn emailadres FORZA WAALWIJK
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RKC-Hoolie schreef:
Ik ga echt naar ELKE wedstrijd van RKC Waalwijk !
Ik was alleen verhinderd voor FC Groningen - RKC dit seizoen(02-03)

ja dus?

wat moet ik met deze informatie, leuk voro je dat je elke wedstrijd heen gaat en je naam is ook erg stoer maar in Waalwijk heb ik nog nooit hooligans gezien

Heb verder weinig met RKC en vind het ook beetje saaie club maja om je club nu helemaal af te zeiken is ook nie cool dus ik zal ook nog ff zeggen dat jullie het wel aardig voor een club als RKC wat je tog kunt vergelijk met Groningen ect. ect.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:28
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
RKC-Hoolie schreef:
Ik ga echt naar ELKE wedstrijd van RKC Waalwijk !
Ik was alleen verhinderd voor FC Groningen - RKC dit seizoen(02-03)
RKC de Gexte
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 11:34
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
In Belgie (Antwerpen) hoeft niet eens een Rotterdammer wat uit te vreten ze pakken toch wel de hele groep.
Hehe, klopt ik ken het.
Letterlijk de grens overgeschopt worden door de politie na een oefenwedstrijd in Gent, daarvoor met 80 man in een veel te kleine cel gezeten. Maar waarom we toen zijn opgepakt?????
In België zijn ze sowieso wat zenuwachtig als er Nederlanders komen.

Als wij naar Beerschot willen (ook Antwerpen dus) moeten we de auto's vlakbij Bergen op Zoom neerzetten en worden we opgepikt door jongens van GBA. Gewoon omdat Nederlanders daar niet veilig kunnen rondlopen zonder opgepakt te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 11:35
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
ja dus?

wat moet ik met deze informatie, leuk voro je dat je elke wedstrijd heen gaat en je naam is ook erg stoer maar in Waalwijk heb ik nog nooit hooligans gezien
RKC heeft naast het stadion een hockeykantine!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 11:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
AGH schreef:
RKC heeft naast het stadion een hockeykantine!!!!!!!!!




En er gaan ook wel eens jongens van Groningen naar Beerschot die gaan dan met de trein heen en hebben nooit problemen daar nouja na de wedstrijd meestal wel maar ze kunnen daar gewoon door de stad heen lopen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 13:33
ronaldo81
ronaldo81 is offline
Zo ik ben een keer naar een voetbal wedstrijd geweest het was erg mooi


Maar het lijkt wel dat die veld nep is,lijkt het.



het was in de kuip maar nederland velorde 2-0 tegen portugal


maar nederland was toch sterker maar de volgende keer beter of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 09:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zo meteen weer naar Groningen om de wedstrijd FC Groningen - Hoerenveen te zien altijd mooi een derby tegen de fraizen

Ze moeten overal heen met de bus dus komen geen rellen vandaag of wij moeten de bus al gaan bestormen (strax komen ze ons nog achterna op schaatsen en unoxrookworst in de hand
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:16
Mackan
Mackan is offline
[QUOTE]Ze moeten overal heen met de bus dus komen geen rellen vandaag of wij moeten de bus al gaan bestormen (strax komen ze ons nog achterna op schaatsen en unoxrookworst in de hand

haha...kan dr wel om lagge
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.