Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 20:05
Verwijderd
Wat vinden jullie van haar?

ze is van get the picture enzo

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 20:05
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ziet er niet verkeerd uit
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:07
wissie
wissie is offline
Zij lijkt me een onvriendelijk mens

Ik ben niet echt bekend met haar programma's, maar get the picture zal wel een hoge kijkcijferdichtheid hebben onder bejaarden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:08
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Zij lijkt me een onvriendelijk mens
oh ze is vast en zeker een bitch ja
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:09
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
oh ze is vast en zeker een bitch ja
Zijn we het daar in ieder geval over eens
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef:
Zij lijkt me een onvriendelijk mens

Ik ben niet echt bekend met haar programma's, maar get the picture zal wel een hoge kijkcijferdichtheid hebben onder bejaarden.
ja, ze is echt een bitch!

haha...

ze vind get the picture echt een ruk programma, maar ze wil perse op de tv. En dat straalt ook echt van haar af. Ze neemt haar kandidaten in de maling met haar clichématige gesprekjes! Heerlijk! Echt een topwijf!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
echt vreeselijk mens neeh beetje te gemaakt net als die mut s van de zwakste schakel die is ook zo fake nah jah en dat is deze doos dus ook ze is alleen maar naar de kro omdat ze nerregens anders werk kon krijgen waarschijnlijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:23
Leopard
Avatar van Leopard
Leopard is offline
Lucille ziet er best wel behoorlijk uit... maar ze is echt VERSCHRIKKELIJK DOM!!!
Ze had laatst een filmpje in Get the picture van een zanger, vond zij het zo ontzettend knap van die zanger dat hij die hele tekst uit zijn hoofd kende!! Damn... how hard can it be??

Dit heb ik trouwens van Kopspijkers... niet van het programma zelf!
__________________
Maar da's logisch
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Leopard schreef:
Lucille ziet er best wel behoorlijk uit... maar ze is echt VERSCHRIKKELIJK DOM!!!
Ze had laatst een filmpje in Get the picture van een zanger, vond zij het zo ontzettend knap van die zanger dat hij die hele tekst uit zijn hoofd kende!! Damn... how hard can it be??
denk je nou dat ze dat serieus meent?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:12
Verwijderd
Komt in het lijstje Tv sletten die ik HAAT

Beertje van Beers
Yvon Jaspers
Bridget Maasland
Fleur van de Kieft
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:30
Ro
Ro is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Wat vinden jullie van haar?
Lekker ding en volgens mij best wel een aardig mens ook.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:37
Kamilla
Kamilla is offline
Ik vind haar egt zo dom...en ze presenteert niet leuk vind ik...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 13:33
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Komt in het lijstje Tv sletten die ik HAAT

Beertje van Beers
Yvon Jaspers
Bridget Maasland
Fleur van de Kieft
bridget?
ik vind haar wel goed presenteren en ze komt tenminste lekker vlot en intelligent over, niet zo saai en dom als die werner figuur
bah wat een vies wijf is dat
net als die domme blonde bimbo die nu die spelprogrammas doet bij rtl4 of 5 of sbs of yorin weet ik het
die muts is echt té dom
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:52
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Volgens mij is ze wel OK, maar een beetje cliche presentatrice
Ik vraag mij natuurlijk af warom je wilt weten wat men van haar vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Big Brother schreef:

net als die domme blonde bimbo die nu die spelprogrammas doet bij rtl4 of 5 of sbs of yorin weet ik het
die muts is echt té dom
oh die
weet je zeker dat je niet zelf dom bent?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:42
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
dat is echt een ongelovelijke muts. Ze lijkt me echt heel erg dom.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:46
Verwijderd
Ik vind haar een beetje irritant.. de manier waarop ze tegen de kandidaten praat enzo..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:46
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik ben een Lucille-wannabe
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2003, 19:17
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
vreselijk mens.

dat mag ik wel
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:15
Verwijderd
ze was vandaag te gast ergens en ze sprak over dat ze vroeger altijd gepest werd. Ze was geboren met een afwijking in de hersenen, door zuurstof gebrek. Dus liep ze mank ofzo en nu nog steeds.

erg nuttig dit...

anyway, ik vind het raar hoe ze praat, zo'n scheve mond. En ze doet altijd overdreven spontaan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:25
Verwijderd
Bah, een naar mens. Ze heeft bovendien een vervelend gezicht. Gelukkig kijk ik nooit naar Get The Picture.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:40
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
doos eerste klas.. kinderachtige opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:41
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Komt in het lijstje Tv sletten die ik HAAT

Yvon Jaspers
Fleur van de Kieft
die vind ik eigenlijk best ok
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:55
Verwijderd
ik haatte dr vreselijk!!! tot ik uitgenodigd was voor haar show en toen was ze echt enorm aardig en ik voelde me schuldig joh dat ik dr nooit kon uitstaan... (ze was zo weg van mn ratjes)
ze heeft trouwens heup problemen en loopt mank
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 00:04
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
diepe haat.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 12:21
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Het is een gnoom.
Ultra klein en loopt idd mank.
Verder is ze dom en behoorlijk arrogant.
Let maar eens op die arrogantie als je weer eens Get the picture kijkt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 13:25
Rhinus
Rhinus is offline
Als ze naakt in mijn bed lag, dan zou ik geen nee zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 13:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ja, ze is echt een bitch!

haha...

ze vind get the picture echt een ruk programma, maar ze wil perse op de tv. En dat straalt ook echt van haar af. Ze neemt haar kandidaten in de maling met haar clichématige gesprekjes! Heerlijk! Echt een topwijf!
Je haalt de woorden uit mijn mond, want zo denk ik er ook ongeveer over

Maar ik mot wel zeggen: ze ziet er niet slecht uit
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ze was vanmiddag in 'gezondheidsplein' omdat ze mank was ofzow... maar ik schakelde halvewege in dus heb niet meegekregen wat ze nu precies had... alleen dát ze iets had

maar nu dus, wie weet wat ze precies heeft?
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:36
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
lucille werner is echt een doos, ja.

maar wat is r mis met yvon jaspers? die vind ik nou juist een van de leukste
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:21
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
lucille is dom :/ te opgemaakt enzo.

yvon jaspers is eigenlijk best wel oké!
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:01
Elisaaa
Elisaaa is offline
een vriend van mij kent haar persoonlijk en ze schijnt echt een ontzettend LEUK mens te zijn. Heel aardig en vriendelijk enzo. Maarrrrr ik geef toe... ze komt op tv vaak wel een beetje dom over.... (moet je kennis-quizen presenteren )
Maar tis dus geen bitch!!! (dat jullie het allemaal ff weten he!?)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:09
KaNeeL
KaNeeL is offline
weetje... ze zal wel heel aardig zijn enzow...maar ze behandeld dr gasten alsof het een stel mongolen zijn...

zo laagdunkend... en dan van die belachelijke opmerkingen tussendoor maken... je merkt altijd direct wanneer ze (helemaal) zelf ter plekke iets *spontaans* bedenkt en wanneer ze braaf van de autocue leest!?

om te huilen...

volgens mij heeft dat zuurstoftekort ook dr IQ behoorlijk aangetast!!


maar ze is vast wel heel aardig...
__________________
****~KReKeL iez ZOooOw lekkah..en zooow lekkah VAN mIJ~****~****
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:32
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Haha ik vind haar wel ok eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 18:53
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Lucille Werner wil het zo gezellig mogelijk maken

De compensatiedrang van een krompoot

Een Brabantse spraakwaterval, geboren met bruine ogen, prachtige pianovingers, een lichte hersenafwijking, een dosis humor en een groot doorzettingsvermogen. Lucille Werner presenteert elke werkdag voor de AVRO Get the picture en op zaterdag de dierenquiz Capibara. Om haar naam waar te maken.

tekst: Cees Baan
foto: Corb!no

Hoe gingen jouw ouders om met het feit dat je slecht kon lopen?
“Een orthopeed heeft eens tegen mijn ouders gezegd: ‘Geef dit kind maar een extra grote pop’. Ik was drie en dacht: Wat bedoelt die man? Later begreep ik dat hij bedoelde dat ik voor altijd een zichtbare beperking zou hebben en om die reden best wat verwend mocht worden. Ik heb veel bewondering voor mijn ouders omdat zij mij hebben opgevoed alsof ik geen fysieke beperking had. Veel ouders zouden overdreven hun best hebben gedaan om zo’n kind in de watten te leggen. Maar ik moest gewoon sporten. Niemand heeft ooit gedacht dat ik niet hoefde te gymmen. Daar werd niet bij stil gestaan. Waarom zou ik geen Coopertest kunnen lopen? Ik had natuurlijk twee uur vrij kunnen hebben, maar ik holde mee met de groep. Bovendien heet ik niet voor niets Lucille, want dat betekent ‘Licht’. Een naam waarop ik trots ben en die ik wil waarmaken. Mijn ouders gingen nooit op wintersport, maar uiteindelijk was ik de eerste in het gezin die op ski’s stond en als een speer van de piste daalde.”

Werd je dan op school nooit gepest?

“Ik was bij het kiezen van de teams altijd laatste keus. Maar ik heb altijd een stemmetje gehoord: ‘Er komt een tijd waarin je eerste keus bent!’ Kinderen zijn heel eerlijk. Ik werd ook uitgescholden: ‘Krompoot, krompoot! Pak me dan, als je kan. Je kunt me toch niet krijgen.’ Leuk is anders, maar ik ontwikkelde al snel een soort zelfspot. Nu merk ik dat vrienden en kennissen het niet eens meer zíen.”

En zelf zie je het dagelijks?

“Jawel, maar ik wil het niet eens meer kwijt. Als ik vandaag een drankje kon drinken of een pilletje kon slikken, waardoor ik morgen als een haas kon lopen, zou ik er geen gebruik van maken. Want dat zou dan ten koste gaan van mijn identiteit.”

Je wilt blijven wie je bent.

“Ik ben vaak genoeg geopereerd, maar ik zal altijd zo blijven lopen als ik loop. Technisch kun je niet aan die hersenhelft peuteren, dat lukt niet. Ik vind het niet erg. Ik wil mijn eigenheid houden. Die krompoot is geworden tot de vrouw die ik ben en daar ben ik trots op. Ik zou een ander mens zijn geweest als ik altijd had kunnen hollen en vliegen. Ik had minder spirit gehad. Ik heb veel gebruik moeten maken van mijn geestkracht en strijdbaarheid, juist omdat ik niet zo soepel loop. Je ziet het bij veel mensen die ernstig ziek zijn, in een rolstoel zitten of blind zijn: zij doen meer met hun geestelijke talenten dan de doorsnee mens.”

Heb je dan geen kleine dromen?

“Soms denk ik bij een filmpremière: Kon ik die schoentjes met geweldige stilettohakken maar aan! Lijkt me heerlijk om in een lekker kort rokje met zulke schoenen over de rode loper te kunnen paraderen. Als ik één dag normaal kon lopen, zou ik dat als eerste doen. In een schoenenzaak de meest hippe stappers kopen, met ongelooflijke hoge palen, nou, dat is een grote droom, hoor! Om een keer als mannequin over de catwalk te lopen.”

Waar kwam je liefde voor het paardrijden vandaan?

“Dat was geen liefde. Ik kon niet, zoals mijn zusjes, hockeyen of tennissen. Het paard zorgde voor mijn mobiliteit. Zo compenseerde ik mijn beperking. Later ben ik gaan zingen. Ik was heel goed, had een mooie stem. Op school zag iedereen waar ik niet goed in was, maar op mijn zingen was niets aan te merken. Ik zeg niet dat alles wat ik doe ‘compensatie’ is, maar heel veel toch wel.”

Je houdt juist zo’n mooi pleidooi voor je unieke identiteit.

“Het rare is dat ik het voor mezelf niet nodig vind om te compenseren. Het wordt van me verwacht…” En daar geef je aan toe?

“Ik zou wel een enorme einzelgänger zijn als ik dat níet deed. Bovendien ben ik erg ambitieus, wil graag presteren en iets laten zien. Ik moet ook harder vechten. Als het gaat over integratie moet er eerst heel goed geluisterd worden, maar wie neemt daar tijd voor? Ik snap echt wel dat het niet leuk is om naar iemand te kijken die twee stompjes heeft en in een rolstoel zit. Veel mensen zijn bang en lopen liever met een boog om zulke medemensen heen. Het is natuurlijk belachelijk en hemelschreiend dat het zo is. Dat iemand een andere manier van lopen heeft, zegt niets over zijn geestelijke vermogens. Het is toch van de zotte dat jij iemand op straat ziet die niet loopt zoals jij en dat je dan denkt: Ah, een gehandicapte! Ik heb nog geluk gehad met een gezonde kop en een mooi lichaam. Godzijdank heb ik een talent waarmee ik op een geweldige manier mijn brood kan verdienen.”

Is het jouw ambitie om tv- spelletjes te presenteren?

“Wat ik nu doe, is nu goed. Ik ben gek op dit vak. Vind het leuk om in programma’s te groeien.”

Maar je bent allang gepokt en gemazeld in spelletjes, dat heb je toch wel gehad?

“Weet je wel hoe moeilijk het is? Het presenteren van een tv-quiz wordt ontzettend ondergewaardeerd. Wil je op een leuke manier een quiz op de buis brengen, moet je heel communicatief zijn, goed met allerlei verschillende mensen om kunnen gaan, alert kunnen reageren, ad-rem zijn, je moet sfeer creëren, je moet de vragen en de antwoorden in je hoofd hebben! Een quiz presenteren, is moeilijker dan welk ander programma.”

O ja?

“Natuurlijk! Iedereen hunkert maar naar een praatprogramma. Je hoeft dan alleen goed te kunnen interviewen. Maar ik moet alles kunnen. Een beetje entertainen. Binnen de tijd blijven, de spelregels in de gaten houden. Het is werkelijk het allermoeilijkste programma om te doen!”

Je slaat zelfs met je vuist op tafel!

“Ik erger me aan mensen die doen alsof spelletjes presenteren een fluitje van een cent is. Ik durf te beweren, wil je een quiz goed en succesvol presenteren, dat je over heel veel talenten moet beschikken. Meer dan welk praatprogramma ook. Je moet mij nooit vragen om Rondom tien of Nova te presenteren, want die passen niet bij mij. Ik presenteer quizprogramma’s en voor nu is dat goed.”

En je ambitie dan?

“Ambitie om elk programma super te presenteren. Morgen kan ik ziek zijn en dan zie ik morgen wel hoe ik daar het beste van maak! Het leven is breekbaar en broos. Na 11 september 2001 was iedereen geschokt. Ik ook, maar wie heeft ons gegarandeerd dat er nooit zo’n vreselijke ramp zou gebeuren? Ik houd altijd rekening met de onzekerheid van het bestaan.”

Je bent geboren in een rooms-katholiek gezin. Je weet dan toch dat er andere zekerheden zijn?

“Nee, er is geen hogere zekerheid. Niets is zo onzeker als dit leven. Ik zou graag willen dat er een God was. Hij zou mij zekerheid geven. Als je met die zekerheid dood kunt gaan, kun je in een vervolg geloven. Het leven is een grote vakantie op aarde, maar als die vakantie voorbij is, wil ik het liefst naar huis. Ik kom van thuis, maar ik kan niet meer terug. Dus nu ik hier voor mijn plezier ben, moet ik het zo gezellig mogelijk maken. Waar moet ik anders op steunen? Wat brengt het leven mij meer dan die vakantie? Ik kan volslagen idioot raken als ik me verlies in gedachten, twijfels en vragen over de zin van mijn bestaan.”

Je heet niet voor niets Lucille.

“Dat is ook zo. Een naam om waar te maken!”

19 – 25 oktober 2002
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #2
Mark Almighty
500 27-10-2006 20:26
Films, TV & Radio Welke tv-persoonlijkheid kan jij WEL uitstaan?
xx
82 02-03-2006 11:44
Lichaam & Gezondheid Presenteren journaal als je uiterlijke afwijking hebt
Yab-Yum
23 08-02-2006 12:32
De Kantine Christoforus, de Christusdrager
perfectme
69 11-03-2005 18:56
Lifestyle Slechtst gekleede filmster/vip/artiest...
Verwijderd
95 07-03-2003 19:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.