Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 18:42
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-02-2004 @ 17:44:
Er bestaat een fundamenteel verschil tussen iemand de dood toe wensen en iets roepen.
Oja? En als je dat dan roept, maak je dan ook meteen duidelijk dat je het helemaal niet zo meent? Dat lijkt me niet. Als onbekenden constant naar jou roepen dat ze je dood willen, of iets in die geest, denk jij toch ook niet meteen: ' achja, niets van aantrekken, ze roepen het alleen maar, en menen er niets van.'?
En sowieso: waarom roep je dan zoiets, als je er toch niets van meent? Je kwetst hier ook mensen mee die er helemaal niets mee te maken hebben. Roep dan dingen die je wél meent. Of weet je wat helemaal een goed idee is? Ga je eigen club aanmoedigen, in plaats van de tegenstander of de scheids idiote dingen toe te roepen. Daar hebben ze veel meer aan.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2004, 10:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 24-02-2004 @ 19:42:
Oja? En als je dat dan roept, maak je dan ook meteen duidelijk dat je het helemaal niet zo meent? Dat lijkt me niet. Als onbekenden constant naar jou roepen dat ze je dood willen, of iets in die geest, denk jij toch ook niet meteen: ' achja, niets van aantrekken, ze roepen het alleen maar, en menen er niets van.'?
Als iemand die ik nog nooit gezien heb en ook nog meer ga zien, mij iets toe roept dan trek ik daar inderdaad niets van aan.
Als mensen dat roepen dan menen ze het inderdaad niet.
Als je iemand écht kwaad wilt doen, dan doe je het en ga je niet stomweg een half uur iets roepen wat ze vervolgens dus niet gaan waarmaken.
Citaat:
Saycheese schreef op 24-02-2004 @ 19:42:
En sowieso: waarom roep je dan zoiets, als je er toch niets van meent? Je kwetst hier ook mensen mee die er helemaal niets mee te maken hebben. Roep dan dingen die je wél meent.
Waarom zulke dingen worden geroepen? Waarom is er oorlog in het Midden Oosten, waarom heeft er ooit een Berlijnse Muur gestaan, waarom is er uitgaansgeweld, waarom is de Marokkaanse gemeenschap in opspraak, waarom zijn er mensen die vreemdgaan, waarom heeft alles een verklaring nodig?
Agressie, en dus ook verbale agressie, hoort ogenschijnlijk bij voetbal en waarom er dingen geroepen worden die niemand meent is een vraag met tientallen verschillende antwoorden.
Uiting van onvrede, jezelf groot voelen, intimidatie van de tegenstander, frustraties.
Weet je wat frustrerend is?
Niet weten wat je frustratie is.
Voetbal is emotie en bij emotie horen uitspattingen die je niet meent.
Nooit ruzie gehad met je dierbare waarbij je misschien iets over de schreef bent gegaan?
Moet je nagaan hoe ver je kunt gaan bij iemand die je niet mag….
Citaat:
Saycheese schreef op 24-02-2004 @ 19:42:
Of weet je wat helemaal een goed idee is? Ga je eigen club aanmoedigen, in plaats van de tegenstander of de scheids idiote dingen toe te roepen. Daar hebben ze veel meer aan.
M´n club aanmoedigen?
Wij zijn de club, niet de spelers die toevallig in het rood/geel mogen voetballen.
´Hup broodvoetballer! Verruil Go Ahead voor MVV omdat je denkt dat je daarmee een stapje omhoog kunt gaan. Zeg dat Go Ahead een warme club is en laat ze vervolgens stikken. Voetbal voor het geld, roep dat je clubliefde hebt…. hup broodvoetballer! Schop de bal er in!´
Nee, sorry ik zie het mezelf nog niet roepen.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik vrijwel nooit zing, dus ook niet negatief.
Wij brengen een groot deel van ons salaris naar de club en het enige wat je er voor terugkrijgt zijn voor jou bedoelde zitplaatsen, een steward in je nek, een stadionverbod voor wildplassen, verplichte combi´s, legitimatieplicht, broodjes hamburger voor 6 euro, een verdomhoekje en slechte resultaten op het veld.
Ik kom al 18 jaar in ons stadion, volgens mij mag ik er zingen wat ik wil.
En alle spelers van elke club zijn van harte welkom hoor.
Het is alleen niet zo dat ze in een paradijs komen te voetballen, maar in een hel die de Adelaarshorst heet.
Omdat scheidsrechter Vink ons vorig jaar promotie door de neus heeft geboord hoeft hij niet dood, maar hij mag wel weten dat we hem niet zo lief meer vinden.
Als onzinnige zaken als het geloof, seksuele geaardheid, muziekstijl of je geboorteland zo belangrijk zijn dat het sociaal geaccepteerd is als er een oorlog om gevoerd wordt, moeten we er misschien ook maar aan dat voetbal geen spelletje is maar iets meer dan dat…..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
In grote lijnen ben ik het met AGH eens.
Alleen dat stukje over "wij zijn de club" ik zou dat graag ook zo zien, maar in praktijk komt daar niets van terecht.

En Saycheese, ben je ooit wel eens in een stadion geweest.
Saycheese, weet je wat voetbal voor mensen betekend.
Saycheese, weet je wel wat strijd bij voetbal is, "voetbal is oorlog" dat geldt dan meer voor in het veld, maar hoe kun je het supporters aanrekenen dat ze tekeer gaan, terwijl hun helden op het veld precies hetzelfde doen?

Saycheese, je moet bepaalde dingen niet zo letterlijk nemen.
Het gedoe met joden, homo's, kanker en weet ik veel wat, dat hoort bij het voetbal, politici denken van niet, helaas zullen zij nooit echte supporter worden. Verder is het joden homo's en kanker(gedoe) niet gericht voor mensen die jood zijn of homo zijn.
Dat is misschien moeilijk te begrijpen en te accepteren, maar het hoort bij het voetbal gebeuren, hoewel gezegd moet worden dat "kanker" de laatste tijd minder wordt, mede door acties van Feyenoord-supporters.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:21
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-02-2004 @ 11:58:

En Saycheese, ben je ooit wel eens in een stadion geweest.
Saycheese, weet je wat voetbal voor mensen betekend.
Saycheese, weet je wel wat strijd bij voetbal is, "voetbal is oorlog" dat geldt dan meer voor in het veld, maar hoe kun je het supporters aanrekenen dat ze tekeer gaan, terwijl hun helden op het veld precies hetzelfde doen?
Ja, ik kom zelf regelmatig in een voetbalstadion, ik ben gek op het spelletje. En daar gaat het nou juist om: het is maar een spelletje. Natuurlijk gaat het om het winnen, verliezen is nooit leuk, en we willen allemaal winnen, maar uiteindelijk is het maar een spelletje. Er gebeuren geen rampen, er gaat niemand dood als je een keer verliest. Voetbal is wel oorlog, maar geen oorlog op leven en dood. En natuurlijk mag je strijden voor jouw winst, dat is heel goed zelfs, stel je voor dat alle stadions doodstil zijn, maar strijden kan ook op een leuke manier. Clubliederen zingen, leuzen met een grappige inslag, je kan een hele hoop zonder mensen(misschien) te kwetsen. En ik weet zeker dat de spelers van jouw club er veel meer aan hebben als je hen 'naar voren zingt' dan dat je de tegenstander of de scheids voor weetikwatallemaal uitmaakt. Want de scheids zal zeker niet in jouw voordeel gaan fluiten, en de tegenstander zal er zeker niet slechter door gaan spelen. Integendeel, meestal zie je ze alleen maar getergder worden, en dat resulteert vaak in beter spelen.
Dus strijd leveren mag, maar doe het wel op een leuke manier.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 26-02-2004 @ 21:21:
Ja, ik kom zelf regelmatig in een voetbalstadion, ik ben gek op het spelletje. En daar gaat het nou juist om: het is maar een spelletje. Natuurlijk gaat het om het winnen, verliezen is nooit leuk, en we willen allemaal winnen, maar uiteindelijk is het maar een spelletje. Er gebeuren geen rampen, er gaat niemand dood als je een keer verliest. Voetbal is wel oorlog, maar geen oorlog op leven en dood. En natuurlijk mag je strijden voor jouw winst, dat is heel goed zelfs, stel je voor dat alle stadions doodstil zijn, maar strijden kan ook op een leuke manier. Clubliederen zingen, leuzen met een grappige inslag, je kan een hele hoop zonder mensen(misschien) te kwetsen. En ik weet zeker dat de spelers van jouw club er veel meer aan hebben als je hen 'naar voren zingt' dan dat je de tegenstander of de scheids voor weetikwatallemaal uitmaakt. Want de scheids zal zeker niet in jouw voordeel gaan fluiten, en de tegenstander zal er zeker niet slechter door gaan spelen. Integendeel, meestal zie je ze alleen maar getergder worden, en dat resulteert vaak in beter spelen.
Dus strijd leveren mag, maar doe het wel op een leuke manier.
Ik denk dat het essentiële verschil ´em zit tussen het gek zijn op het spelletje en de clubliefde.
Ik vind voetbal ook best leuk, maar om nu op een woensdagavond naar RBC – Heerenveen te kijken is ook weer zo iets.
Voetbal is voor ons niet het spelletje.
Voetbal is een dagje weg, voetbal is vriendschap, broederschap, leuke dingen, een alternatief voor reizen of beter nog een excuus om te reizen.
Overal ben ik geweest, tot groot ongeloof van mijn vriendin die me nu nog steeds niet snapt omdat het niet iets is wat ze bewust mee maakt.
Ik hoef het haar ook niet uit te leggen, ze zal het simpelweg weerleggen en dat is logisch.
Wie ons begrijpt is of gek of voetbalsupporter.
Of allebei.

Als ik voetbal wil kijken blijf ik wel thuis, lekker voor de televisie.
Goedkoop, warm en geen geweld.
Maar dat is geen voetbal.
Voetbal is over je eigen handen zeiken als je koude handen hebt.
Voetbal is dom lullen in de kroeg.
Voetbal is de dagen ervoor al helemaal toeleven naar het weekend.
Voetbal is iets gemeenschappelijks.
Voetbal is ons vernachelde kutleventje.

Als ik op mijn 17e wat meer hobby´s had gehad was ik nu misschien ook naar de computerbeurs of naar de auto RAI gegaan.
Ik las wel boeken etc. maar uit veel meer dan uitgaan, voetbal en vrienden bestond mijn leventje niet. Nu ben ik oud en hopelijk intelligent genoeg om in te zien dat voetbal inderdaad geen spelletje op leven en dood is, maar het ziet er wel te diep in om nu zo ineens weg te gaan. Ik merk mezelf nog steeds fanatiek worden als anderen mijn clubje afbranden of als ons onrecht aangedaan wordt.
Daarom ben ik het wat je laatste oordeel betreft ook niet helemaal met je eens.
Er zijn spelers die aangegeven hebben niet graag in de Adelaarshorst te spelen, dat wil zeggen dat ze zich geïntimideerd en bedreigd voelen.
Ze hoeven zich niet gekwetst te voelen, ze moeten gewoon die bal er niet in schieten.
Je eigen spelers aanmoedigen kan natuurlijk ook, maar zoals ik al eerder heb gezegd zijn we niet trots op onze spelers. Wel op de club.
Afgelopen dinsdag zijn de eigen spelers nog belaagd omdat ze de clubkleuren niet waardig zijn. De spelers mogen nooit belangrijker worden dan de club.
Ze zijn maar een onderdeel, net zoals wij een onderdeel van de club zijn.

Wij willen niet alleen winnen omdat we een plaats stijgen op de ranglijst.
Wij willen ook winnen omdat wij Go Ahead zijn en er trots op zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:05
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-02-2004 @ 11:58:
In grote lijnen ben ik het met AGH eens.
Alleen dat stukje over "wij zijn de club" ik zou dat graag ook zo zien, maar in praktijk komt daar niets van terecht.
Klopt, maar ik bedoelde het ook niet zozeer buiten het voetbal om.
Er is een gedeelte wat slechts zelden op komt dagen, maar op het moment dat ze staan dan staan ze er wel voor de club, voor de naam en voor de trots. Dan zijn ze de club.

In de praktijk is het natuurlijk zo dat er heel veel jongens komen en gaan.
Een vriendin, stadionverbod of andere interesses zorgt er voor dat jongens afhaken.
Triest maar inderdaad waar.
Komt ook omdat verschillende jongens verschillende drijfveren hebben om naar het voetbal te gaan. Feit is dat ze er allemaal staan om zich te kunnen identificeren met iets groots, iets gezamenlijks, iets wat voor broederschap zorgt.
Ook overlopers zijn ooit de club of in elk geval de groep geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:29
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
6 stadion verboden bij GEA wegens het bokogelen van de spelersbus met eieren. Ook waren wat banden leeggelopen bij de spelers. Ohja sv is voor 2 jaar. Beetje erg hoge straf.. (bron AD)

Foei Foei
Maar waar gaat dit naar toe? mag je,je niet meer laten horen als je club naar de klote gaat? en een actie zoals GEA dat is nog rustig verlopen,maar dan gooi je wat eieren en laat je de banden leeg lopen en dan krijg je een sv voor 2 jaar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Kale schreef op 13-03-2004 @ 18:29:
6 stadion verboden bij GEA wegens het bokogelen van de spelersbus met eieren. Ook waren wat banden leeggelopen bij de spelers. Ohja sv is voor 2 jaar. Beetje erg hoge straf.. (bron AD)
Bij MVV zijn ook een aantal SV's uitgedeeld vanwege de rellen met de ME op de markt in mei vorig jaar toen de gemeente besloot MVV niet meer financieel bij te staan. Voor 2 jaar... volgens veel MVV-supporters een te hoge straf.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:06
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-03-2004 @ 19:00:
Bij MVV zijn ook een aantal SV's uitgedeeld vanwege de rellen met de ME op de markt in mei vorig jaar toen de gemeente besloot MVV niet meer financieel bij te staan. Voor 2 jaar... volgens veel MVV-supporters een te hoge straf.
Minder is dat he, de knvb schrijft gewoon standaard twee jaar uit en maak jij er maar via procedures minder van....En dat kost je een godsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 13-03-2004 @ 18:29:
Maar waar gaat dit naar toe? mag je,je niet meer laten horen als je club naar de klote gaat? en een actie zoals GEA dat is nog rustig verlopen,maar dan gooi je wat eieren en laat je de banden leeg lopen en dan krijg je een sv voor 2 jaar
Precies, alsof het niet schandalig is hoe de spelers er op dit moment bijlopen.
Als ze naar een andere club willen, prima….rot maar lekker op!
Maar blijf niet ons vervelen met die ongemotiveerde sprintjes en halve slidings.
Ze hoeven niet te winnen voor de punten, ze moeten winnen voor de club!!

Maar wat wil de club dan?
Er zijn wel vaker spelers slachtoffer geworden van fysiek geweld, de hoofdtribune is wel vaker bestormd, spelers hebben thuis ook wel eens een steen met een briefje in de huiskamer gevonden. Moeten we dan weer terug naar die tijden?
Of is een ludiek protest tegenwoordig ook al goed voor hooliganisme?
Het is gewoon een slecht excuus om juist die jongens buiten de deuren te houden.
Ben benieuwd in hoeverre dit juridisch acceptabel is, maar ik ben bang dat in Nederland veel te veel kan. Zolang de massa het maar niet hoort en gelooft.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:34
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
AGH schreef op 13-03-2004 @ 19:25:

Precies, alsof het niet schandalig is hoe de spelers er op dit moment bijlopen.
Als ze naar een andere club willen, prima….rot maar lekker op!
Maar blijf niet ons vervelen met die ongemotiveerde sprintjes en halve slidings.
Ze hoeven niet te winnen voor de punten, ze moeten winnen voor de club!!

Dat is zeker zo,wij willen zien dat ze willen werken voor de club,een mentaltiteit van bloed zweet en tranen,maar dat is blijkbaar te veel gevraagd

Trouwens een leuke actie met die eieren,maar die stadionverboden zijn zeker boven gekomen toen ze te hard waren gekookt volgens de knvb en de club

Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Er werden ook uitsmijters met ham gegooid.
Die mag Yildrim niet hebben vanwege zijn geloof, vandaar die stadionverboden....
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Lekker orgineel
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Piet vink hoerenjong piet vink hoerenjonggg hoerenjong hoerenjong pietvink hoerenjong !!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:36
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Oei wat een uitspraken

Internet de Gekstuh!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:11
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 18-03-2004 @ 21:36:
Oei wat een uitspraken

Internet de Gekstuh!!!!!
Ik ken nog wel een paar hele stoere hoor!!

´Eet nooit geen boterham in de buurt van Rotterdam
Daar krijg je een niet nader te noemen ziekte vaaaaaan, onder in je hersenpan!´

Eventuele varianten zijn Hopjesvla, Breda.
Appeltaart, Galgenwaard.
Kipsaté, Enschede.
Bessenjam, Doetinchem.


Maar ik zal stoppen, voordat er mensen gekwetst worden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:01
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-03-2004 @ 17:11:
Ik ken nog wel een paar hele stoere hoor!!

´Eet nooit geen boterham in de buurt van Rotterdam
Daar krijg je een niet nader te noemen ziekte vaaaaaan, onder in je hersenpan!´

Eventuele varianten zijn Hopjesvla, Breda.
Appeltaart, Galgenwaard.
Kipsaté, Enschede.
Bessenjam, Doetinchem.


Maar ik zal stoppen, voordat er mensen gekwetst worden.
Apeldoorn de gekste ...vooral als vitesse in de buurt is
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Morgen als we voor staan: "Wat zijn die boeren stil!"
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 16:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 21-03-2004 @ 21:01:
Apeldoorn de gekste ...vooral als vitesse in de buurt is
Toen had ik een alibi!!! Want toen waren wij in Manchester.

Gaan er trouwens regelmatig redelijk grote groepen (oude harde kern) Feyenoorders bij Manchester City kijken????
Of is er een groep naar Manchester City - Chelsea geweest dat je weet??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:01
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 22-03-2004 @ 17:49:
Toen had ik een alibi!!! Want toen waren wij in Manchester.

Gaan er trouwens regelmatig redelijk grote groepen (oude harde kern) Feyenoorders bij Manchester City kijken????
Of is er een groep naar Manchester City - Chelsea geweest dat je weet??
Jij en je alibi jaja

Een aantal zijn bij die wedstrijd geweest dat klopt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 22-03-2004 @ 19:01:
Jij en je alibi jaja

Een aantal zijn bij die wedstrijd geweest dat klopt.
Mooi....dan zijn we die dus tegengekomen.

Wij zijn met 20 man naar Everton - Aston Villa geweest, maar sliepen in Manchester. Na een avondje stappen, waarbij we iedereen kwijt zijn geraakt, troffen we (dankzij de zangkunsten van een dronkelap aan onze kant) een grote groep Feyenoorders die al snel in de gaten hadden dat het om ´die kankerleijers uit Deventer´ ging, aldus een boom van 2 meter 10.
Beetje vervelende verhoudingen.
Vier jonkies en één oudje tegen twintig ouderen.

Doordat, dezelfde dronkelap, niet helemaal in de gaten had dat het om Feyenoorders ging besloot hij dat hij niet op de loop wilde voor de tegenpartij, waarvan hij dacht dat het Ajacieden waren.
Door zijn duidelijke mening over Ajacieden, zijn standvastigheid en onze gemeenschappelijke liefde voor Paultje Bosvelt liep alles met een sisser (of mag dat niet als je hetover Ajax hebt??) af.
Toch apart hoe je elkaar per ongeluk tegen het lijf kunt lopen als je een weekendje weg bent.....

Maar als je die jongens kent, doe ze de groeten....!!
Liep van Gageldonk er ook tussen???
Dan komen we in het nieuwe Feyenoord boek!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:36
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-03-2004 @ 18:07:
Mooi....dan zijn we die dus tegengekomen.

Wij zijn met 20 man naar Everton - Aston Villa geweest, maar sliepen in Manchester. Na een avondje stappen, waarbij we iedereen kwijt zijn geraakt, troffen we (dankzij de zangkunsten van een dronkelap aan onze kant) een grote groep Feyenoorders die al snel in de gaten hadden dat het om ´die kankerleijers uit Deventer´ ging, aldus een boom van 2 meter 10.
Beetje vervelende verhoudingen.
Vier jonkies en één oudje tegen twintig ouderen.

Doordat, dezelfde dronkelap, niet helemaal in de gaten had dat het om Feyenoorders ging besloot hij dat hij niet op de loop wilde voor de tegenpartij, waarvan hij dacht dat het Ajacieden waren.
Door zijn duidelijke mening over Ajacieden, zijn standvastigheid en onze gemeenschappelijke liefde voor Paultje Bosvelt liep alles met een sisser (of mag dat niet als je hetover Ajax hebt??) af.
Toch apart hoe je elkaar per ongeluk tegen het lijf kunt lopen als je een weekendje weg bent.....

Maar als je die jongens kent, doe ze de groeten....!!
Liep van Gageldonk er ook tussen???
Dan komen we in het nieuwe Feyenoord boek!
Ik weet al helemaal wie jij bent
Gageldonk en zijn nieuwe boek? ik weet van niks
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister was het weer sfeervol!

Sittard is van ons ole ole!

Wat zijn die boeren stil!

Wat is de N-side stil!

Schop die boeren neer, schop die boeren neer!

Daar boven op de berg, daar lag een stukje vlees, het ligt daar wat te rotten, het is een ****** Fortunees!

etc.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 23-03-2004 @ 18:36:
Ik weet al helemaal wie jij bent
Gageldonk en zijn nieuwe boek? ik weet van niks
Hehe, zijn we al berucht bij het legioen???

Nieuwe afleveringen van de harde kern mag trouwens ook hoor.
Als we maar bekend worden!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:38
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-03-2004 @ 18:03:
Hehe, zijn we al berucht bij het legioen???

Nieuwe afleveringen van de harde kern mag trouwens ook hoor.
Als we maar bekend worden!!
Het Legioen? waar is dat dan?

Een nieuwe aflevering nee bedankt,en bekend worden wat heb je er aan
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:12
Lionheart
Ik zing niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 24-03-2004 @ 18:38:
Het Legioen? waar is dat dan?

Een nieuwe aflevering nee bedankt,en bekend worden wat heb je er aan
Dat mensen je na gaan doen op verjaardagen, dat ze lachen om de sketches van televisie en dat ze je uitlachen in de kroeg.

Ik wil best met mijn bivakmuts op wat domme uitspraken doen....
Ik heb nu nog lol om de afleveringen van ´de harde kern´, vooral die van Den Haag!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:31
Mjoez
Mjoez is offline
Ammers, Ammers, koeien in de wei, varkens in de stront, biertje aan de mond, olé olééé, olé, olééé!



Nee, geen trekkerrijden.. volleyballen..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 21:46
Verwijderd
"Je staat voor lul, voor 100.000 mensen, die je allemaal (onprettige dingen) wensen!
Daar moet je bij zijn! Bij de politie!"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 13:00
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Voetbalt Kale bij Boszoom (tweede)?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:25
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2004 @ 14:00:
Voetbalt Kale bij Boszoom (tweede)?
Nee ik voetbal nergens,alleen heel af en toe bij dhz
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:29
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-03-2004 @ 19:54:
Dat mensen je na gaan doen op verjaardagen, dat ze lachen om de sketches van televisie en dat ze je uitlachen in de kroeg.

Ik wil best met mijn bivakmuts op wat domme uitspraken doen....
Ik heb nu nog lol om de afleveringen van ´de harde kern´, vooral die van Den Haag!
Ja ag ik ben niet zo media geil ik sla dat liever af de stoere kerel uit hangen voor de tv nee dankje,tuurlijk zaten er best leuke dingen bij toen ze met die afleveringen kwamen maar er zat ook genoeg stoere taal tussen.

Geen Woorden Maar Daden
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:04
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Het zou wel leuk zijn, als ze laten zien wat er nu geworden is van die jongens die in de harde kern te zien waren.

En dan gewoon dezelfde presentator en GEEN grote verhalen of uit zijn op sensatie, GEWOON de waarheid!!

Bij mijn weten heeft van 1 van de jongens van Twente die te zien was, inmiddels het bedrijf van zijn pa overgenomen. Zo af en toe loopt hij nog wel eens bij Vak-P, maar hij schijnt ook veel tijd met de bobo's door te maken.....

Nee maar opzich wel een aardig idee, om eens te gaan kijken wat er nu echt van die lui geworden is, of ze nog steeds bij de club betrokken zijn en hoe fanatiek.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:13
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 23:04:
Het zou wel leuk zijn, als ze laten zien wat er nu geworden is van die jongens die in de harde kern te zien waren.

En dan gewoon dezelfde presentator en GEEN grote verhalen of uit zijn op sensatie, GEWOON de waarheid!!
Ik denk dat we het tijdperk van de grote verhalen sowieso al een beetje achter ons hebben laten liggen. Maar je weet van te voren dat je, wanneer je deze jongens neerzet, grote verhalen kunt verwachten. Zet er slimme jongens neer en alles komt realistischer over. Voorbeeld is de aflevering van Chaterine bij Utrecht.
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 23:04:
Bij mijn weten heeft van 1 van de jongens van Twente die te zien was, inmiddels het bedrijf van zijn pa overgenomen. Zo af en toe loopt hij nog wel eens bij Vak-P, maar hij schijnt ook veel tijd met de bobo's door te maken.....
Is ie ook al getrouwd, wat hij best nog wel eens een keertje wilde doen, en gestorven in het Diekman?
Citaat:
USPalermo schreef op 25-03-2004 @ 23:04:
Nee maar opzich wel een aardig idee, om eens te gaan kijken wat er nu echt van die lui geworden is, of ze nog steeds bij de club betrokken zijn en hoe fanatiek.
Ik denk dat het schokkende televisie zou zijn. Die grote kale van Groningen is nu supportersbegeleider, hetzelfde geldt voor die bolle van PSV.
Die spreekt nu zelfs schande van voetbalgeweld.
De jongens van Den Haag zijn nog steeds allemaal hele gewone jongens, met allemaal een hele goeie baan.
´Ik heb dan toevallig geen baan.´
Maarten van Utrecht is inmiddels een bekend verhaal en in Nijmegen staat het kanon nog steeds over voor als ze de Waal overkomen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 25-03-2004 @ 21:29:
Ja ag ik ben niet zo media geil ik sla dat liever af de stoere kerel uit hangen voor de tv nee dankje,tuurlijk zaten er best leuke dingen bij toen ze met die afleveringen kwamen maar er zat ook genoeg stoere taal tussen.
Knuppeltje hier, knuppeltje daar... je weet hoe dat gaat!
´Als ik daar naar toe ga, dan ga ik daar niet naar toe met een knuppeltje hoor. Dan neem ik een pistool mee.
Dat is niet omdat ik bang ben, maar omdat ik die gasten wil aanpakken!´

Mooi man!
Allemaal praatjes en heel Nederland schrok ervan.
Mooie tv, juist omdat ik weet dat alles gelul is en dat ze zichzelf gewoon geloven.
´Je weet wel, die Indiaan...en hij weet dondersgoed wie ik bedoel! Hij heb toen nog stenen gekopt hier op de Marathon. Het is geen hoofdprijs, maar zeker een trootstprijs. Voor hem zou ik wel vijf jaar willen zitten. Tien jaar? Is vrij lang hè, maar vijf jaar sowieso!´

En volgens mij loopt die Indiaan nog steeds rond met zijn paraplu en z´n inmiddels iets te dikke pens.
Bij die afleveringen hebben ze gewoon allemaal topjongens zonder IQ daar neergezet en dan krijg je van dit soort dingen.
De enige zinnige uitspraak was natuurlijk ´er is geen top 10, het is allemaal 1 pot nat. Iedereen is even gek, maar het ligt aan het moment.´
Voor de rest bleef iedereen maar schreeuwen dat ze de gekste waren, al vond ik dat bij PSV een beetje lachwekkend overkomen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:21
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 25-03-2004 @ 21:25:
Nee ik voetbal nergens,alleen heel af en toe bij dhz
En dan na afloop lekker blowen in die vieze kantine?????
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:41
nickèsz
nickèsz is offline
en bij de politie moet je zijn
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:53
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 27-03-2004 @ 10:21:
En dan na afloop lekker blowen in die vieze kantine?????
Ik blow niet,en vies? valt best mee
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 28-03-2004 @ 17:53 :
Ik blow niet,en vies? valt best mee
Het stikt er van de kakkerlakken!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:00
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 31-03-2004 @ 18:25 :
Het stikt er van de kakkerlakken!
Joods taaltje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.