Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 16:24
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Hejz allemaal,

Ik zit al zo'n ongeveer 2 jaar op hockey.. zelf vind ik het een super leuke sport.. Maar nou hoor ik van veel mensen dat ze het een kaksport vinden.. ik vraag me dus al lange tijd af waar dat dan wel nie vandaan komt...
Let me know...

-xxx- Laura
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 16:26
houn
Avatar van houn
houn is offline
alweer? deze vraag is ook al eens geweest

maarruh jah....K.A.K
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 16:57
Thomas
Thomas is offline
Niets kaks aan, bij sommige verenigingen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:27
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
niet alweer een topic over, hockey kakker? die zijn er al vaak geweest
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het is wel een sport wat vaak wordt beoefend door kakkers ja... Daar doe je nix aan. Op zich vind ik dames-hockey wel leuk om naar te kijken. Maar het publiek kan ik in de meeste gevallen niet zo goed uitstaan omdat deze vaak helaas een hoog kak-gehalte hebben... (vooral bij prof-hockey dan he)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:58
Verwijderd
over het algemeen wel in vergelijking met andere sporten. (behalve golf/polo dan he)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Sluiten dit topic.
Deze discussie is al veel te vaak geweest.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:41
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
sowieso sluiten.

maar wel degelijk een kak-sport voor rijkeluiskindjes van adel.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:47
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Ow... wist nog nie dat deze topic was geweest.. SORRY...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:04
Agnčs
Avatar van Agnčs
Agnčs is offline
Slotje?
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:09
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Nope, maarre, slotje dan maar?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 22:18
Verwijderd
geen slot aub.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 09:29
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 05-09-2003 @ 21:41:

maar wel degelijk een kak-sport voor rijkeluiskindjes van adel.
sul..
tis echt wel een ruige sport!!! super gezellig ook enzo..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:57
squat
squat is offline
Kakker.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:11
Luego
Luego is offline
altijd leuk die hockeyers.
vooral als je sommige uren in de klas zit bij die kindjes uit zeist en bilthoven (goede kant van het spoor dan).
die mensen hebben echt een spraakgebrek wat r,s en z betreft.

weet niet of het altijd zo is maar hier is hockey kak. punt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:24
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Hockey is echt nie alleen voor die rijkeluiskindjes.. want die luitjes gaan eg wel schreeuwen als ze een bal tegen hun kop aankrijgen.. wat ik dus gister heb gehad..

En trouwens met dat spraakgebrek zal toch ook wel meevallen?? Ligt er volgens mij gewoon aan waar je woont...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 22:56
Verwijderd
alleen kakkers hockeyen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2003, 10:50
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 07-09-2003 @ 23:56:
alleen kakkers hockeyen
Ik ben GEEN kakker!!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:09
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 05-09-2003 @ 17:24:
Hejz allemaal,

Ik zit al zo'n ongeveer 2 jaar op hockey.. zelf vind ik het een super leuke sport.. Maar nou hoor ik van veel mensen dat ze het een kaksport vinden.. ik vraag me dus al lange tijd af waar dat dan wel nie vandaan komt...
Let me know...

-xxx- Laura
ja man! echt superkak!
In mn vorige klas zaten er 4 op hockey; allemaal uit berg en bos en dat is een stukje wassenaar zal ik maar zeggen..bah!
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Laura1988 schreef op 08-09-2003 @ 11:50:
Ik ben GEEN kakker!!!
Je bent wel een kakker
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:14
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ja, hockey is een sport voor kakkers.

'Laren boem'
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:08
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Ff beargumenteren waarom ik GEEN kakker ben.. ik kom duz uit Coevorden.. ligt in Drente.. en daar heb je die lui gewoon niet!! Wij gaan hier voor de 3e helft..hahah...duz
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Laura1988 schreef op 08-09-2003 @ 18:08:
Ff beargumenteren waarom ik GEEN kakker ben.. ik kom duz uit Coevorden.. ligt in Drente.. en daar heb je die lui gewoon niet!! Wij gaan hier voor de 3e helft..hahah...duz
Aha, een kakker is een geografisch begrip. Waar ongeveer ligt Kakstreek dan? Enkel in het Gooi?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:51
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee, al is het percentage 'kak' hoger dan dat wat voetbalt, maar er zijn ook een hele hoop 'gewone' hockey(st)ers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 19:41
Verwijderd
Ik denk dat het vroeger meer een kaksport was dan nu. Golf noemt iedereen nu ook een rijkeluissport, maar er zijn ook 'arme' mensen die golfen. ik denk dat er @ this moment zowel kakkers als gewonen hockeyen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:45
Morphius
Morphius is offline
Mn vriendin hockeyed en die is totaal niet kak... Weet natuurlijk niet hoe het met de rest is daar in dat team en bij die club, maar ik denk dat het nog wel meevalt met kak ensow...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 09:10
#6
Avatar van #6
#6 is offline
hehe nee ik moet toch zeggen dat er wel een bepaalde "kak streek" is...en jah...toch wel vooral het gooi, laren,hilversum, soest...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:42
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Neej,.. tenminste niet per se meer. Okeej als je naar hakkieclab Laren ofsow gaat, dan vliegen de kreten als: 'druk een punt', 'laat die touwen vibreren' en 'mooie pets' je natuurlijk wel om de oren. Daar moet je gewoon de lol van inzien. Laat die mensen lekker, bovendien is hockey echt wel een chille sport en ook nog eens stukken gezelliger dan bijv: voetbal. Op de hockey is de verhouding jongens/ meisjes nou eenmaal meer in balans: ongeveer 50/50 schat ik zo. Dat is dus gewoon wel gesselier dan geen dames, ofnie?? Maarjah.. er lopen wel kakkers rond.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:53
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het is gewoon nog steeds een kaksport. Er zitten heus wel niet-kakkers op -of mensen die zichzelf niet-kakker vinden-, maar het grootste gedeelte blijft kak. Ook hier in Meppel (ook in Drenthe). Dat ligt niet aan de taal, maar o.a aan het feit dat je in een polo en bootschoenen rondloopt.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:03
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 09-09-2003 @ 20:42:
'druk een punt', 'laat die touwen vibreren' en 'mooie pets'
In die 2 jaar dat ik op hockey zit heb ik die kreten nog NOOIT gehoord..

En nog ff reageren op die kleding die hierboven genoemd wordt.. ik loop eg nie in allemaal van die super dure kleding zooi enzow..en eg kakkerige kleding..GATVER!! Daar ga ik dus nooit van mijn leven in rond lopen!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:19
Verwijderd
Ja nou weten we het wel: je vindt jezelf geen kakker. Er zijn denk ik niet overdreven veel kakkers die dit van zichzelf vinden. Dat wilt niet zeggen dat jij het wel bent, maar het is raar om op iedereen die gedeeltelijk zegt dat hockey een kaksport is, te reageren. Dan had je beter er niet over kunnen beginnen. Of denk je iedereen te kunnen overtuigen van je standpunt? Heb je in dat geval buiten je eigen ervaring (maar liefst twee jaar! ) nog argumenten?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:12
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-09-2003 @ 21:19:
Ja nou weten we het wel: je vindt jezelf geen kakker. Er zijn denk ik niet overdreven veel kakkers die dit van zichzelf vinden. Dat wilt niet zeggen dat jij het wel bent, maar het is raar om op iedereen die gedeeltelijk zegt dat hockey een kaksport is, te reageren. Dan had je beter er niet over kunnen beginnen. Of denk je iedereen te kunnen overtuigen van je standpunt? Heb je in dat geval buiten je eigen ervaring (maar liefst twee jaar! ) nog argumenten?
Nou sorry hoor.. ik probeer hier gewoon alleen wat meer te weten komen over hoe mensen over hockey denken. En als ik dan wat aan die antwoorden toe te voegen heb, doe ik dat gewoon.. als het je niet aanstaat..tja dan kan ik er ook niets aan doen!! Ik zal trouwens ook niet alleen voor mijzelf spreken er zijn genoeg mensen die ook op hockey zitten en er precies zo over denken!!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 13:54
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 09-09-2003 @ 21:03:
In die 2 jaar dat ik op hockey zit heb ik die kreten nog NOOIT gehoord..

En nog ff reageren op die kleding die hierboven genoemd wordt.. ik loop eg nie in allemaal van die super dure kleding zooi enzow..en eg kakkerige kleding..GATVER!! Daar ga ik dus nooit van mijn leven in rond lopen!!
Als je goed gekeken had, dan zou je kunnen hebben lezen, dat ik het over de hockeyclubs in de Randstad en dan voornamelijk die in het Gooi en rond Den Haag had. Ik weet natuurlijk niet hoe hoog jij speelt, maar jij woont in coevorden, hoogst waarschijnlijk heb jij dus nog nooit tegen Bijv: HDM, HGC, Stichtse of Amsterdam gespeeld. Dus is het niet zo erg raar dat jij die termen nooit gehoord hebt. De absolute 'toplaag' van het Nederlandse hockey bevindt zich namelijk nog altijd in de Gooise regionen, en hier kom je die termen wel degelijk regelmatig tegen.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:52
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Ik hockey!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:13
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-09-2003 @ 12:14:
Ja, hockey is een sport voor kakkers.

'Laren boem'
m'n dorpje is wel populair
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2003, 20:57
Suziewafel
Suziewafel is offline
Mijn vriendje is net met hockey gestopt, nu z'n twee broertjes nog Toen ik naar een wedstrijd van hem ging kijken, waren de jongens van de tegenpartij meer met hun haar bezig dan met de wedstrijd...Ach, als je haar maar goed zit Over het algemeen voel ik me niet zo thuis tussen mensen die op hockey zitten, je kunt ze er bij ons op school zo vanuit halen. Niet dat ik wat tegen ze heb, maar je voelt je er vaak wat 'minder' naast. Zo ervaar ik het dan Maar ik denk dat het in de toekomst wel gaat verbeteren, dan bombarderen ze toch gewoon weer een andere sport tot 'kak'-sport en dan komen de echte kakkers er wel uit, want die moeten dan natuurlijk bijv. polo gaan spelen..
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 21:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 09-09-2003 @ 20:42:
Neej,.. tenminste niet per se meer. Okeej als je naar hakkieclab Laren ofsow gaat, dan vliegen de kreten als: 'druk een punt', 'laat die touwen vibreren' en 'mooie pets' je natuurlijk wel om de oren. Daar moet je gewoon de lol van inzien. Laat die mensen lekker, bovendien is hockey echt wel een chille sport en ook nog eens stukken gezelliger dan bijv: voetbal. Op de hockey is de verhouding jongens/ meisjes nou eenmaal meer in balans: ongeveer 50/50 schat ik zo. Dat is dus gewoon wel gesselier dan geen dames, ofnie?? Maarjah.. er lopen wel kakkers rond.
Ja, bij zeilen zeg je toch ook niet 'hey Sjon, gooi dat touw es los', dan zeg je 'wil je die lijn wat vieren?'
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:46
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Parallel schreef op 13-09-2003 @ 22:04:
Ja, bij zeilen zeg je toch ook niet 'hey Sjon, gooi dat touw es los', dan zeg je 'wil je die lijn wat vieren?'
Precies, het hoort een b-tje bij het soort mensen dat een bepaalde sport speelt, en aan de club, waar deze ligt en dergelijke.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:21
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
kaksport jah.
heb er een hekel aan..teveel mensen hard geslagen met zon lomp ding.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:44
Mjoez
Mjoez is offline
Ik vind het geen kaksport, maar over het algemeen is het wel zo dat je een groot verschil kunt maken (meestal dus) tussen bijvoorbeeld het voetbalvolk en het hockeyvolk. In vergelijking met elkaar zijn hockeyers wel wat bekakter misschien ja... (meestal dus..)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik hockey bij Kampong, in Utrecht, en daar zitten echt doodnormale mensen op. Ja, tuurlijk, het is een minder volkse sport dan voetbal, maar dat is IMHO ook wel een compleet ander uiterste.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:39
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
hmmm, Ja het is een kaksport!
maaar, wat maakt het uit? kakkers zijn FUN!
enne, tvalt wel mee hoor, un vriendin van me zit dr ook op, maar t schijnt gewoon gezellig te zijn, zonder erge kakkers.
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
Iedereen zegt..bij ons is het niet kak, maar toch wel meer bekakt dan voetbal..dus conclusie: het is bekakt'..hoj
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
houn schreef op 22-09-2003 @ 21:00:
Iedereen zegt..bij ons is het niet kak, maar toch wel meer bekakt dan voetbal..dus conclusie: het is bekakt'..hoj
Voor het gepeupel is alles voorbij voetbal 'kak', dat telt niet.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 08:05
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
ik zit niet op hockey maar ik vind hockey geen kaksport, er zijn nou eenmaal veel kakkers in m'n klas die op hockey zitten
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:32
#6
Avatar van #6
#6 is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 27-09-2003 @ 09:05:
ik zit niet op hockey maar ik vind hockey geen kaksport, er zijn nou eenmaal veel kakkers in m'n klas die op hockey zitten
Euh..juist jah
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
#6 schreef op 27-09-2003 @ 19:32:
Euh..juist jah
Ja, naar drie keer lezen ben ik ook van mening dat er iets niet klopt aan die zin
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:07
Babs123
Babs123 is offline
Wat verstaat men die zegt dat hockey een kaksport is eigenlijk onder ´kakkers´?! Jullie denken zeker dat op hockey alleen maar van die meisjes met paardestaarten zitten en jongens met een mat in hun nek die alleen maar rrrr kunnen zeggen... Dacht ik al! Triest zeg, dat sommige van jullie dat meteen denken! Ik denk toch ook zeker niet dat voetballers allemaal asociaal zijn en matten bij elke wedstrijd ofzo

Maar goed, om even het vooroordeel uit de wereld te helpen dat er op hockey alleen maar kakker zitten, dat is dus echt niet zo, geloof me! Je ziet iid echt TE erge kakkers, maar lang niet iedereen!

Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 21:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Babs123 schreef op 29-09-2003 @ 22:07:
Ik denk toch ook zeker niet dat voetballers allemaal asociaal zijn en matten bij elke wedstrijd ofzo
Niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd I Love Hockey!
TheQueen
35 10-02-2006 19:30
Vrije tijd hockey :D
Linlilalove55
46 09-12-2005 18:11
Vrije tijd Waarom is jouw sport het leukste?
bracelance
47 07-03-2005 07:26
Vrije tijd Meest kakkerige sport??
di-rectfan14
154 05-03-2005 02:49
Vrije tijd kickboksen in groningen
naan
17 23-11-2003 02:25
Vrije tijd Iets wat ik me al zo lang afvraag: Waarom is hockey KaK?
Secreet
8 17-06-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.