Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 09:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 04-11-2003 @ 20:46:
Anders gesteld, beschrijf iemand die wel een kakker is (waaraan te herkennen?)
Rollende rrrr, rijke ouders, verwend, huurt een zeilboot om meiden te imponeren. En die types heb ik op onze club nog niet gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 10:40:
Rollende rrrr, rijke ouders, verwend, huurt een zeilboot om meiden te imponeren. En die types heb ik op onze club nog niet gezien.
Dat vind ik wel het alleruiterste hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:56
The meister
The meister is offline
hockey is een *********** sport kut wijf
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
The meister schreef op 05-11-2003 @ 12:56:
hockey is een *********** sport kut wijf
Schooltype/studierichting: mbo

Waarom worden m'n vooroordelen toch continue bevestigd? Als jullie definitie van 'kakkers' gewone studentikoze types zijn, prima, dan is voor mijn part hockey een kaksport. Mar als een student voor jullie meteen een kakker is zou ik toch eens gaan proberen wat minder in hokjes te denken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 13:13:
Schooltype/studierichting: mbo

Waarom worden m'n vooroordelen toch continue bevestigd? Als jullie definitie van 'kakkers' gewone studentikoze types zijn, prima, dan is voor mijn part hockey een kaksport. Mar als een student voor jullie meteen een kakker is zou ik toch eens gaan proberen wat minder in hokjes te denken.
dat niet, anders wordt ik volgend jaar ook tot het type kakker gerekend en dat ben ik niet imo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:25
Babs123
Babs123 is offline
Wat een onzin dit! Sorry hoor, maar sommige dingen die hier gezegd worden zijn echt te triest voor woorden! Maar goed, iedereen zijn eigen mening... Al begrijp ik sommige mensen echt niet hoor, als je iets zegt, heb er dan ook een reden en een goed argument voor, en lul niet zomaar iets! Laat iedereen in zijn of haar waarde!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Babs123 schreef op 05-11-2003 @ 16:25:
Wat een onzin dit! Sorry hoor, maar sommige dingen die hier gezegd worden zijn echt te triest voor woorden! Maar goed, iedereen zijn eigen mening... Al begrijp ik sommige mensen echt niet hoor, als je iets zegt, heb er dan ook een reden en een goed argument voor, en lul niet zomaar iets! Laat iedereen in zijn of haar waarde!
en jij hebt wel goede argumenten?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:44
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 04-11-2003 @ 23:16:
Anders gesteld, beschrijf iemand die wel een kakker is (waaraan te herkennen?)
het begint al met die polo's met die kraagjes omhoog
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 05-11-2003 @ 16:44:
het begint al met die polo's met die kraagjes omhoog

Ik loop ook wel eens met een polo maar dan ben ik toch niet meteen kakker, of komt dat omdat ik geen hockey fan ben?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:59
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik zeg niet dat je dan metteen een een kakker bent, maar dat het ermee begint. Het zullen dan wel ook niet echte kakkers zijn, maar hier worden dat soort mensen wel zo genoemd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-11-2003 @ 16:53:
Ik loop ook wel eens met een polo maar dan ben ik toch niet meteen kakker, of komt dat omdat ik geen hockey fan ben?
Kakkeralert!!!

Het is volgens mij een combinatie van dingen: kleding, gedrag, taal, gewoontes, tijdverdrijf (bijvoorbeeld hockey).
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 14:58
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Zeg mensen...
Ik vind dat jullie ons toch wel onderschatten; we lopen echt niet alleen maar met de kraagjes van onze polo's omhoog......TSSSS, wat denk je wel niet. Overhemden hebben ook kraagjes.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:02
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ja, hockey is een kaksport. En iedereen die dat niet vindt zit op hockey, of heeft er ooit op gezeten.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:07
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 06-11-2003 @ 16:02:
Ja, hockey is een kaksport. En iedereen die dat niet vindt zit op hockey, of heeft er ooit op gezeten.
BLAAAAT
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:10
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
fluide glacial schreef op 06-11-2003 @ 16:07:
BLAAAAT
.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:04
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-11-2003 @ 16:53:
Ik loop ook wel eens met een polo maar dan ben ik toch niet meteen kakker, of komt dat omdat ik geen hockey fan ben?
Zeker van Lacoste of Burberry!
It's a fucking disgrace!!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:09
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 30-10-2003 @ 19:33:
Zal Ares wel zijn maar tis dan ook niet vor niks dat ze geen clubhuis meer hebben
Zullen die zigeuners wel weer hebben aangestoken om de verzekering op te lichten.

Ze hebben trouwens wel weer een kantine hoor.
Alleen nooit open...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
En wat het onderwerp betreft.
Lekker belangrijk of hockey een kakkersport is of niet.
En volgens mij doet het er ook niet echt toe wanneer je nu wel of niet een kakker bent.
Ik heb een hekel aan hautain gedrag en het ‘mijn vader verdient meer dan jouw vader’ straatje en ben er persoonlijk ook niet echt vaak geweest.
Verder kan ik me ergeren aan mannetjes die de hele avond lopen te etteren en uit de hoogte lopen te doen ten koste van iemand anders en dan vooral mensen die ‘anders’ zijn.
Als xenofobie nu eens opgenomen zou kunnen worden in het ziekenfonds, dan was het bij de apotheek in Wassenaar hoogstwaarschijnlijk erg druk geweest.
Maar ik heb ook best grappige dingen meegemaakt met kakkers, hoewel ze toen niet wisten dat wij ‘anders waren’.
Aangezien je voor de hockeyfeesten het salarisstrookje van je vader mee moet nemen word je natuurlijk altijd steevast aan de ingang geweigerd, maar échte sloebers klimmen vervolgens gewoon over het hek en je maakt een feestje mee dat toch best gezellig is.
Laten we het zo stellen dat iedereen aldaar zich aardig buiten het boekje gaat wat de etiquette betreft.
Natuurlijk gaat er een bepaald slag volk naar toe, net zoals elk soort volk zijn eigen voetbalclub op zoekt. Bij de één mag wel coke gesnoven worden in de kleedkamer, mag je kotsen op het veld en auto’s verkopen in de kantine en bij de ander mag je geen ‘potjandosie’ zeggen. De ene kakker gaat wel op hockey en de niet-kakker gaat misschien ook op hockey.
Ik denk dat de mensen die halsstarrig proberen te ontkennen dat ze vooral GEEN KAKKER zijn, het niet willen zijn maar stiekem toch zijn.
Hockey is geen sport voor mij en ik zie mezelf ook niet afpilsen in de kantine (nadat ik thuis gedoucht heb), maar als mensen lekker willen hockeyen moeten ze dat vooral zelf weten.

P.S.
IK BEN GEEN DOMME VOETBALSUPPORTER!!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:49
suikerpotje
suikerpotje is offline
Hoe lager het team hoe hoger de kraag
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 22:22
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Laat mensen lekker kakker zijn.. Ik draag in de zomer ook voornamelijk Tommy polo's.. So what? Ik ben gister op een hockeyfeest geweest en ik vond het zwaar vet! Daar kunnen de meeste JANLUL-feestjes echt niet aan tippen.. Dus hockey is gewoon zwaar chill.. (vooral de feesten dan)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 16:29
korfballer
korfballer is offline
hoi

hockey staat bij mij ook zeker bekend als een kaksport. Ik word zelf nogal vaak uitgemaakt voor een hockeyster omdat ik schijnbaar aan dat beeld voldoe...maar je moet toegeven op de hockeyvereniging zijn vaak wel de mensen met geld te vinden of mensen die denken dat ze het hebben

xx
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:16
Arniee
Avatar van Arniee
Arniee is offline
Nou, ik zit zelf ook op hockey; en als je het mij vraagt is het niet per sé een 'kak'sport... het is wel zo dat het spelen/trainen in een polo'tje fijner is dan in een gewoon t-shirt.. zelf train ik altijd in een polo van tommy of scapa sports.... maar dat is dan weer mijn mening...

En hockey is gewoon erg top!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:00
korfballer
korfballer is offline
waarom moeten al die **** merken derbij..? ik bedoel dat vind ik egt dom, dat doe je alleen maar om op te scheppen en te tonen hoe veel geld je heb of denkt te hebben...! Kijk ik heb et ook altijd aan maar dat is iets persoonlijks en daar ga ik echt niet mee te koop lopen...ik hoef me echt niet te bewijzen met merk kleding ofso...ja ik draag het omdat ik het mooi vind maar dat is het dan ook!


xx
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:30
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
.. zelf train ik altijd in een polo van tommy of scapa sports....

Haha.. Waar slaat deze opmerking op? Ik ga toch ook niet in mijn posts vermelden dat 70% van mijn kledingkast Tommy is.. En waarom noem je jezelf naar Ralph Lauren terwijl je zegt dat je alleen Scapa en Tommy draagt? Want Ralph en La Coste staan in mijn optiek nog net een stapje hoger dan Tommy.. Wil je je beter voordoen als je bent?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 19:53
houn
Avatar van houn
houn is offline
hoezo beter? als je het mij vraagt is de "goedheid" van een persoon niet af te lezen van zijn of haar kleding.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 19:51
Arniee
Avatar van Arniee
Arniee is offline
Nee hoor helemaal niet, ik heb alleen gezegd dat ik er in TRAIN ok?! Heb ik dan ook meteen gezegd dat ik geen RL'tjes heb? Nee, heb ik niet. Ik heb bovendien dus wel RL en die vind ik erg comfortabel dus vandaar mijn naam.. (okee, ik geef toe dat ik een beetje verslaafd ben maar okey, dat even ter zijde)

En ja.. waar dat op sloeg? Nergens op, ik moest het gewoon even kwijt, gezienik zo'n tikje heb om details ook altijd te vermelden. Als jij daar problemen mee hebt lees je er toch gewoon overheen? Simpel zat.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 21:56
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ralph-Polo-Gurl schreef op 24-12-2003 @ 20:51:
Nee hoor helemaal niet, ik heb alleen gezegd dat ik er in TRAIN ok?! Heb ik dan ook meteen gezegd dat ik geen RL'tjes heb? Nee, heb ik niet. Ik heb bovendien dus wel RL en die vind ik erg comfortabel dus vandaar mijn naam.. (okee, ik geef toe dat ik een beetje verslaafd ben maar okey, dat even ter zijde)

En ja.. waar dat op sloeg? Nergens op, ik moest het gewoon even kwijt, gezienik zo'n tikje heb om details ook altijd te vermelden. Als jij daar problemen mee hebt lees je er toch gewoon overheen? Simpel zat.
T is al goed meid Heb altijd wel sympathie voor vrouwen met tiCjes.. Welke club speel je dan? Niet dat ik er veel ken hor, ben er maar op 3 geweest tijdens hockeyfeesten.. Maar dat zijn altijd wel vette feesten.. Mooie vrouwen uit de doelgroep
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 13:28
Arniee
Avatar van Arniee
Arniee is offline
IK speel bij HVA
(ook mooie meiden, we zijn allemaal erg knap )
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:28
p-k
p-k is offline
SCAPA SPORTS: je lijkt dan net een reclame bord
LACOSTE: KLASSE, STYLE...

tsja, maar dat is mijn visie op de 'hockey-zaak'

Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
p-k schreef op 10-01-2004 @ 19:28:
SCAPA SPORTS: je lijkt dan net een reclame bord
LACOSTE: KLASSE, STYLE...

tsja, maar dat is mijn visie op de 'hockey-zaak'
ik lees anders niets over een mening die met hockey te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 19:41
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
ach ik heb nog nooit van een kevin of een sharona op hockey gehoord en t stikt er altijd wel van de RJs, WJs, PJs, JWs en ga zo maar door..
maar dat wil nog niet zeggen dat er iets mis is met hockey. Ik vind de sfeer er meestal hartstikke gezellig, gezelliger dan die op de meeste voetbalclubs..
maar het blijft bekakt.. op zich heb ik geen enkel probleem met kakkers, alleen moeten ze het niet gaan ontkennen. Ik hou alleen van kakkers die ook wel van zichzelf weten dat ze kakkers zijn!!
Zelf zit ik trouwens niet op hockey OF voetbal
maar ik zeil wel veel en zeilen is over het algemeen ook wel een redelijke kaksport, maar ik heb er geen probleem mee hoor. Okee af en toe heb je van die kinderen die het alleen maar hebben over hoeveel hun vader verdient hoeveel zwembaden ze hebben en hoevaak ze wel niet op vakantie gaan.. BOEIEND! maar voor de rest zijn ze hartstikke aardig!
zelf ben ik geen kakker ofzo.. Ik draag af en toe wel eens iets met een kraagje, maar niet van DE merken (TH RL SCAPA..) het enige kakmerk waar ik veel van heb is Gaastra maar dat is puur zeilkleding..
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 21:10
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
MLies=) schreef op 10-01-2004 @ 20:41:
Ik draag af en toe wel eens iets met een kraagje, maar niet van DE merken (TH RL SCAPA..) het enige kakmerk waar ik veel van heb is Gaastra maar dat is puur zeilkleding..
Gaastra is er een beetje tussenin.. Heb er 2 zomer en 1 winterjas van en is wel goeie kwaliteit.. Maar t is niet hét.. En je vergat La Coste, Paul en Shark nog te noeme
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:31
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
tuurlijk is het geen kak sport, iedere sport is vind ik voor iedereen, ook Golf en polo
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:05
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 11-01-2004 @ 18:31:
tuurlijk is het geen kak sport, iedere sport is vind ik voor iedereen, ook Golf en polo
Je word er alleen een beetje ultiem vreemd aangekeken als je daar als Sjonnie aan komt zetten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:25
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Diep in het boerenland, nabij de duitsche grenzen. Lag er een klein hockeyclubje genaamd : Haackey. Er was ook een klein boertje in de buurt van dat clubje. Genaamd boer piet. Boer piet had veel centjes. Daarom stuurde hij zijn zoontje piet-jan naar het hockeyclubje. Aangezien boer piet nog wat extra centjes over had, gaf hij ze aan zijn zoontje die er vervolgens een mooie gaastra jas van kocht. Het hockeyclubje Haackey ligt naast een vredeliefend voetbalclubje genaamd : Haaksbergen-sportief. Deze twee clubjes kunnen goed met elkaar over weg. Piet- jan werd nooit gepest , omdat hij een gaastra jasje had. Toen boer piet zijn zoon steeds meer centjes ging geven, kocht piet-jan steeds meer merkkleding. De voetballers begonnen steeds meer een on-vredeliefende sfeer te onstaan. Nou weet ik niet meer wat ik met dit verhaaltje moet. Het moraal van dit verhaal : snuiven doen we allemaal
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:26
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Ik ben trouwens voor de graafschap, en ben toch hockeyer . rara hoe kan dat
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Henk Biertank schreef op 12-01-2004 @ 16:26:
Ik ben trouwens voor de graafschap, en ben toch hockeyer . rara hoe kan dat

Uitzonderingen zijn overal.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:24
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Druk dat punt , is trouwens een uitdrukking in de hockeywereld die zich al bijna 3 generaties voordoet
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Henk Biertank schreef op 12-01-2004 @ 19:24:
Druk dat punt , is trouwens een uitdrukking in de hockeywereld die zich al bijna 3 generaties voordoet
*applaus*?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:41
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Graag, ook al ben ik hockeyer , kben neutraal.Ik woon niet voor niets in de achterhoek
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd I Love Hockey!
TheQueen
35 10-02-2006 19:30
Vrije tijd hockey :D
Linlilalove55
46 09-12-2005 18:11
Vrije tijd Waarom is jouw sport het leukste?
bracelance
47 07-03-2005 07:26
Vrije tijd Meest kakkerige sport??
di-rectfan14
154 05-03-2005 02:49
Vrije tijd kickboksen in groningen
naan
17 23-11-2003 02:25
Vrije tijd Iets wat ik me al zo lang afvraag: Waarom is hockey KaK?
Secreet
8 17-06-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.