Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 14:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Di Montezemelo had verkondigd iedereen te gaan verrassen met het nieuwe neus-ontwerp van de Ferrari...
Ik denk dat Ferrari idd iedereen heeft verrast, want die neus is hetzelfde gebleven, terwijl toch iedereen zich afvroeg wat zij dan voor een futuristisch ontwerp hadden gemaakt.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2004, 18:07
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2004 @ 15:30:
Di Montezemelo had verkondigd iedereen te gaan verrassen met het nieuwe neus-ontwerp van de Ferrari...
Ik denk dat Ferrari idd iedereen heeft verrast, want die neus is hetzelfde gebleven, terwijl toch iedereen zich afvroeg wat zij dan voor een futuristisch ontwerp hadden gemaakt.
zo kun je t ook bekijken ja

ik had wel wat meer dr van verwacht
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 21:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 26-01-2004 @ 19:07:
zo kun je t ook bekijken ja

ik had wel wat meer dr van verwacht
Tja, ik ook en ik had het ook gehoopt. Eindelijk een aparte Ferrari... Maar goed, het mocht niet zo zijn.

De Sauber lijkt trouwens akelig veel op de Ferrari. De FIA heeft dan wel ontkent dat de Sauber een kopie is van de Ferrari maar als ik deze animatie zie begin ik toch een beetje te twijfelen...: (Foto van de Ferrari gaat langzaam over op een foto van de Sauber)


BRON
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 22:34
Verwijderd
die lijken wel heel erg veel op elkaar!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 23:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Weer een geinig stripje:



Geweldig toch? (Sorry dat ik de lay-out heb verneukt)

Trouwens, vandaag is de zoveelste 'grote dag' rond Jos...
Zal het dan eindelijk gebeuren, en zet Jos eindelijk zijn handtekening bij Jordan.
Geel staat hem iig beter dan zwart denk ik...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 08:30
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
die animatie toont idd niet zo mooie dingen. nu ja, een wagen kan qua uiterlijk, aerodynamica, lay-out... heel wat gelijkenissen vertonen met een andere, maar aan de binnenkant kunnen (en zullen waarschijnlijk ook) de verschillen zitten.
maar de gelijkenis is idd wel treffend

@ Brain-Damage:

zalige humor!!
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 09:33
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2004 @ 15:30:
Di Montezemelo had verkondigd iedereen te gaan verrassen met het nieuwe neus-ontwerp van de Ferrari...
Ik denk dat Ferrari idd iedereen heeft verrast, want die neus is hetzelfde gebleven, terwijl toch iedereen zich afvroeg wat zij dan voor een futuristisch ontwerp hadden gemaakt.
het onderstaande stond op de f1racing.nl site

Teleurstelling alom tijdens de voorstelling van de nieuwe Ferrari F2004 gisteren in Maranello. Van de speciale nieuwe voorvleugel waar eerder sprake van was, viel geen spoor te bekennen. Maar dat hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat hij er uiteindelijk niet zal komen. Dat liet ontwerper Rory Byrne doorschemeren.

“Er zullen nog een wat ingrijpende wijzigingen aan de aërodynamica-onderdelen gebeuren voor de eerste race. De vleugels, bargeboards en achterkant van de wagen zullen er heel anders uitzien wanneer we in Melbourne aan de start verschijnen,” aldus Byrne.

“Waarom de onderdelen er nu nog niet zijn?” herhaalde technisch directeur Ross Brawn onze vraag nog even. “Gewoon omdat we eerst alle aandacht aan de ontwikkeling van de wagen hebben geschonken en we de onderdelen nu nog aan het maken zijn.”

De nieuwe onderdelen zouden tijdens de tests in februari druppelsgewijs hun weg naar de wagen vinden.



het zal mij benieuwen hoeveel daar van waar is en wat voor schokkends er nog gaat komen dan.


en wat vertappen betreft, ach ja, k merk het wel. dat gelul over "vandaag gebeurt het" geloof ik van geen kant meer, strax beslissen ze pas over een maand en zeggen we dat iedere
dag
Ik geloof het pas als er een officieel persbericht is en als het op de site van jordanf1.com staat
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:08
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline


bron: f1racing.nl

"We hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Op dit moment heeft dooronderhandelen echter geen zin," laat Verstappen via zijn website weten. "Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."

Dat beaamt ook het Trust kamp waar vrijdag nochtans veel hoop op een goede afloop heerste.

"Wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval, aldus Perridon.

Daarmee lijkt een deelname van Jos Verstappen aan het wereldkampioenschap 2004 plots heel klein geworden. Voorlopig weet niemand hoe het nu verder moet.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu

Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken

Verstappen.com:
Citaat:
(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.

Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."

De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Wat een vreselijk slecht nieuws! Nu is de carriere van Jos echt afgelopen... Als een team als Jordan hem niet wil hebben terwijl hij toch veel geld meebrengt is dit toch een heel slecht teken.

Wat een leuke dag voor ons voor ons Hollanders moest worden is toch uiteindelijk een grote teleurstelling gebleken. Dit F1 seizoen is voor mij al voor een deel verkloot.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:11
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Wat een LUL, die eddie jordan.
Als dit zo goed doorgaat hoop ik dat zijn team goed flopt komend seizoen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:41
Verwijderd
laat die karren maar 1 voor 1 crashen...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-01-2004 @ 14:41:
laat die karren maar 1 voor 1 crashen...
Ik zou het leuker vinden als ze achter de minardi's komen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 14:44:
Ik zou het leuker vinden als ze achter de minardi's komen
ik zou het nog leuker vinden als verstappen alsnog naar Jordan gaat. Wie weet gaat het alsnog gebeuren. Valse hoop, ik het weet het, maar de kans bestaat nog steeds (al istie heeeeeeel klein )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:55
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-01-2004 @ 14:52:
ik zou het nog leuker vinden als verstappen alsnog naar Jordan gaat. Wie weet gaat het alsnog gebeuren. Valse hoop, ik het weet het, maar de kans bestaat nog steeds (al istie heeeeeeel klein )
et boeit me al nie eens meer weet je dat?
Zo'n goed aanbod wat betreft sponsors enz,
en dan toch weigeren. Dan ben je toch een LUL van een manager?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 23-01-2004 @ 19:04:
http://www.verstappen.nl/

Jos Verstappen en Jordan 'weer stap verder'

Wel of geen tijdslimiet, Jos Verstappen is in ieder geval weer een stapje dichterbij een stoeltje bij het Jordan F1 team. Vanmiddag zijn er contacten geweest tussen de sponsors van Jos en Jordan. Ook Raymond Vermeulen had contact met het team. Veel wil Vermeulen niet kwijt over het contact en ook niet over de beroemde tijdslimiet. "We praten weer verder met Jordan, er moeten nog wat nadere zaken worden uitgewerkt. Verder is er met Jordan afgesproken om 'volledige geluidsstilte' in acht te nemen. Dus daar ga ik me nu ook aan houden. Afspraak is afspraak."

Die haakjes doen het hem
Ik heb niks gezegt

Ik weet gewoon niet wat ik er van moet vinden?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 27-01-2004 @ 14:59:
Ik heb niks gezegt

Ik weet gewoon niet wat ik er van moet vinden?
Zal ik een hint geven wat je er van moet vinden?

een vrouw heeft het
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:47
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Ik snap het idd ook niet zo goed. Eddie zit te azen op geld en sponsors en net de coureur die er het meest heeft laat ie misschien vallen. Zelfs als Verstappen nu nog een contract met Jordan versiert, kan de relatie tussen beide partijen toch niet.. hum.. opperbest zijn?
Die Eddie lijkt me in alle geval niet de meest competente F1-baas die er rondhuppelt in de paddock.. Misschien moet die maar eens een jaartje op vakantie gaan..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:55
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tejay schreef op 27-01-2004 @ 15:47:
Ik snap het idd ook niet zo goed. Eddie zit te azen op geld en sponsors en net de coureur die er het meest heeft laat ie misschien vallen. Zelfs als Verstappen nu nog een contract met Jordan versiert, kan de relatie tussen beide partijen toch niet.. hum.. opperbest zijn?
Die Eddie lijkt me in alle geval niet de meest competente F1-baas die er rondhuppelt in de paddock.. Misschien moet die maar eens een jaartje op vakantie gaan..
Wat dacht je van dat hij met pensioen gaat?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:21
Verwijderd
Echt zwaar jammer voor Jos. Ik weet niet wat er met Eddy Jordan aan de hand is, maar hij houdt Jos heel lang aan het lijntje, geeft hem hoop, en aan het eind van het liedje hoeft ie em niet meer.

Ik hoop dat jos alsnog kan tekenen, maar ik vrees het ergste .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:56
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
nog een keer: WHahahaha.

waarom zon drukte om een nederlander in de F1 te krijgen, ze zouden toch het landje naar beneden halen...

nu maak ik geen vrienden

Persoonlijk snap ik de hele Jos Verstappen gekte niet.
Mijn excuses.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 27-01-2004 @ 17:56:
Persoonlijk snap ik de hele Jos Verstappen gekte niet.
Mijn excuses.
Ik ook niet. Oude rijder die maar 'n paar keer mooie dingen heeft laten zien en voor de rest niet verder raakte dan achterhoedeteams.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:09
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-01-2004 @ 17:59:
Ik ook niet. Oude rijder die maar 'n paar keer mooie dingen heeft laten zien en voor de rest niet verder raakte dan achterhoedeteams.
alles beter dan je 1e formule 1 test gelijk in de muur rijden.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 27-01-2004 @ 18:09:
alles beter dan je 1e formule 1 test gelijk in de muur rijden.
Tja, iedereen slipt wel eens over 'n oliespoor. Zeker als je zonder traction-control moet rijden terwijl al de anderen dat wel mogen.

Hoeveel keer is Jos the "Boss" nu al in de vangrails terecht gekomen? Of ben je gestopt met tellen bij 25x?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-01-2004 @ 18:15:
Tja, iedereen slipt wel eens over 'n oliespoor. Zeker als je zonder traction-control moet rijden terwijl al de anderen dat wel mogen.

Hoeveel keer is Jos the "Boss" nu al in de vangrails terecht gekomen? Of ben je gestopt met tellen bij 25x?
Is natuurlijk makkelijk praten... Basje is absoluut met geen mogelijkheid te vergelijken met Jos. Jos heeft niet een super carriere gehad, maar heeft het toch maar ff 10 jaar volgehouden in dat wereldje. Als ie totaal geen talent had was dit hem echt niet gelukt.
Hij begon ook als super talent bij Benneton, en dit zegt ook wel iets...

Maar goed, dit zijn de bekende discussies waar geen eind aan komt. De een zegt A en de ander B, en je wordt het nooit met elkaar eens...

Het blijft een feit dat het ongelovelijk jammer zal zijn als er geen Nederlander of Belg deelneemt aan de Formule1. En ik ben bang dat dit nieuws het definitieve einde betekend van de carriere van Jos in de F1.

Daarom zou ik aan de belgen onder ons willen vragen of zij iets van de aanstormende Belgische talenten weten, en daar info over hebben... Vind ik wel interessant.

Nederlandse mogelijk toekomstig F1-coureurs:
C. Albers (DTM, kopman bij Mercedes fabrieks-team)
R. Doornbos (F3000, rijder bij kampioensteam Arden)
G. van der Garde (Euro F3 series, RDD (Renault Driver Development) van Renault)
N. Pastorelli (Superfund EuroF3000, Draco Junior Team = team dat oa Barichello en Massa de F1 inhielp)

Ken je andere Nederlandse Talenten, schroom niet deze ook te noemen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:58
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-01-2004 @ 18:15:
Tja, iedereen slipt wel eens over 'n oliespoor. Zeker als je zonder traction-control moet rijden terwijl al de anderen dat wel mogen.

Hoeveel keer is Jos the "Boss" nu al in de vangrails terecht gekomen? Of ben je gestopt met tellen bij 25x?

hahaha, anders ga jij er ff serieus op in

*HAP*
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 11:04
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Jordan: "Teams schuldig aan problemen F1"

Volgens Eddie Jordan is het de fout van de teams dat het er momenteel zo slecht aan toe gaat in de F1. Volgens de Ier zou iedereen teveel aan zichzelf denken en te weinig aan het algemene welzijn van de sport in zijn geheel.

“Ik denk dat we allemaal schuldig zijn aan de situatie waarin we ons nu bevinden. We hebben dit zelf veroorzaakt omdat we er nooit om gegeven hebben de kosten een beetje onder controle te houden.”

Zeker nadat de grote constructeurs in de sport stapten begonnen de kosten helemaal de pan uit te swingen. Sinds de wereld na 11 september ook nog eens in een economische crisis raakte kostte dat al twee teams de kop. Prost en Arrows moesten beiden stoppen met hun raceactiviteiten. Jordan weigert echter enkel de grote teams als schuldigen aan te wijzen.

“Iedereen treft schuld. We nemen alles veel te persoonlijk en proberen allen zelf zoveel mogelijk voordeel te behalen. Het belang van de sport op zich nemen we niet in overweging.”

Eerder gaf ook FIA-voorzitter Mosley al aan dat de teams zelf maatregelen moeten treffen om de sport weer goedkoper te maken. Enkel zij hebben het voortbestaan van hun sport in handen.


Laat die vent ff z'n mond houden met z'n commentaar over de f1. dan stopt ie toch?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat Jos nooit meer F1 gaat rijden... Maar ik hoop toch wel dat ie in een andere klasse gaat rijden. Van mij een part DTM of misschien wel de 24-uur van Le Mans in het team van Lammers. Ik weet dat het een redelijk grote stap terug is, maar toch zal het leuker zijn voor ons als ie dan wel voor de eerste plekken kan strijden.


Ik neem als voorbeeld Jurgen van der Goorbergh...:

Heeft jaren in de 500cc/MotoGP klasse meegereden, maar heeft nooit de kans gekregen bij een echt fabrieks-team. Hierdoor reed hij vaak meer naar achteren dan voorin. Hij had wel ieder seizoen uitschieters net als Jos, dat ie echt boven het kunnen van de motor reed bijvoorbeeld, maar deze prestaties hebben de fabrieks-teams er niet van kunnen overtuigen om hem in dienst te nemen.
Hierdoor besloot hij vorig seizoen over te stappen naar de WK Supersport. Hier kreeg hij wel de volledige steun van Yamaha en kon hierdoor zijn talent goed tonen. Hij reed vanaf het begin voorin mee en deed constant mee om de podiumplekken.

Resultaat was:
1. Hij kwam veel meer in beeld (vrijwel constant) omdat ie altijd in strijd was voor podiumplekken. Dit is voor de fans dus veel leuker om naar te kijken.
2. Hij was in zijn klasse degene die het meeste podiumplekken voor zich opeisde.
3. Eindigde als 3e in het kampioenschap.
4. Voor dit seizoen al halverwege vorig seizoen een contract op zak bij het Yamaha team. Zo kan hij zich in alle rust voorbereiden en testen met zijn motor zonder zich druk te maken over zijn toekomst.
5. Hij is voor dit seizoen een van de grote kanshebbers voor de titel in de WK Supersport.


Om een lang verhaal kort te maken:
Ik denk dat we aan Jos veel meer plezier zullen beleven als hij in een lagere klasse zou gaan rijden. Het heeft naar mijn mening ook geen enkele zin meer om eventueel alsnog bij het noodleidende Jordan team in te stappen... Bij een topteam komt ie toch nooit meer te rijden.

Na 2e dagen frustratie begin ik nu toch de positieve kanten van het Jordan verhaal in te zien.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
(bron: f1racing.nl)

Toch britse rijder voor Jordan?

Het Jordan-team zou komend seizoen nog wel eens voor een Britse rijder kunnen kiezen. Het enige team op de grid dat haar rijders nog niet bekend heeft gemaakt zal haastig een rijder moeten contracteren nadat de onderhandelingen met Verstappen gestaakt werden eerder deze week.

Jordan's grootste sponsor is het Britse tabaksbedrijf Benson & Hedges. De sponsor zou graag een lokale (Britse) rijder zien in de gele EJ14 komend seizoen.

Op dit moment lijken er drie rijders in de race te zijn om aan de wensen van de sponsor te voldoen; Allan McNish, voormalig Jordan rijder Ralph Firman en Justin Wilson. Bij Eddie Jordan is alles nog mogelijk.

"Het is zeker niet onmogelijk dat we komend seizoen met een Britse rijder in ons team zullen gaan racen," liet Eddie Jordan weten tegenover een Engelse krant. "Ralph Firman bijvoorbeeld reed voor ons afgelopen jaar en hij is een geweldige vent."

Justin Wilson liet in december nog weten dat hij waarschijnlijk niet genoeg sponsorgeld heeft om te kunnen racen komend seizoen. Echter Eddie Jordan is de lange Wilson nog niet vergeten.

"We hebben natuurlijk ook nog Allan (McNish) en Justin (Wilson) die voor ons zouden kunnen rijden. Beide rijders hebben afgelopen jaar in de laatste paar races goed laten zien wat ze kunnen."

McNish testte iedere vrijdag voor het Renault team en liet zien zeker niet onder te doen voor Alonso en Trulli.


Neej, dat zijn lekkere rijders
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:54
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Als Belg heb ik nooit het gevoel gekend een formule-1 rijder van eigen land aan het werk te zien in de Formule 1, want voor Thierry Boutsen was ik nog te jong. Dus kan ik ook niet echt oordelen wat het is om zo iemand te verliezen..
Maar ik volg al jaren de Formule-1 van behoorlijk kortbij, en ik heb nog nooit echt een nood gevoeld aan een Belgische f1coureur.
Als je het als Nederlander al presteert om 10 jaar mee te draaien in dat wereldje, dan heb je toch al iets om te vertellen op kerstavond onder de familie , toch?
Het blijft jammer, dat is het zeker, maar het is niet onoverkomelijk,niet?
Laat ons gewoon genieten van een (heel waarschijnlijk) spannend F1-seizoen dat er aan zit te komen!!

Later vandaag trouwens de presentatie van de nieuwe Renault R24..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:58
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-01-2004 @ 20:56:
Daarom zou ik aan de belgen onder ons willen vragen of zij iets van de aanstormende Belgische talenten weten, en daar info over hebben... Vind ik wel interessant.
Buiten Bas Leinders en David Saelens, is er niet veel upcoming talent vrees ik. Waarvan Bas Leinders dan nog de meeste sponsors heeft
Maar persoonlijk vinnek David Saelens wel sterker als coureur. Laat ons er gewoon vrede mee nemen dat je vooral geld moet hebben om het te maken in de F1. Talent is eerder bijkomstig. Vooral in het begin van je carrière dan..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:09
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
De nieuwe Renault R24

op het eerste zicht:







die aerodynamische zijpontons zijn gewoon HOT!!!
voor de rest een nogal ouderwets uitziende neus vinnek.
maar hij zal wel weer the best of the rest zijn zeker?
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:34
Verwijderd
dat zwarte erin verwerkt vind ik er erg mooi bij staan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind de Renault van 2003 toch veel mooier dan deze versie.
Dat zwarte vind ik echt super lelijk, en dat blauw lijkt wel een stuk lichter dan het blauw van vorig seizoen.
Vorig seizoen vond ik de Renault de mooiste wagen van het veld, maar nu weet ik al zeker dat dat dit seizoen niet het geval is.

Die aerodinamisch ziet ie er wel heel strak uit.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:34
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Deze foto vond ik ook wel het vermelden waard.
Ik vind dat zwarte inderdaad ook minder mooi, maar deze mooie rondingen zijn wel in orde vinnik

__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 11:22
TimoBasso
Avatar van TimoBasso
TimoBasso is offline
ze moeten terug naar de oude kleurenstelling.

Zwart,Geel,Wit



Franck Montagny WC for 2006
__________________
www.roadburn.com
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:55
phmpruim
phmpruim is offline
afkomstig van de website van de NOS:

Citaat:
Jordan bindt Heidfeld voor een jaar 30-01-2004
Het Formule 1-team van Eddie Jordan heeft Nick Heidfeld voor één seizoen gecontracteerd. De 26-jarige Duitse coureur begint daardoor in maart aan zijn vijfde jaar in de prestigieuze raceklasse. Jordan heeft nog één stoeltje over voor komend seizoen. Jos Verstappen schijnt daarvoor nog steeds in beeld te zijn.
op www.f1racing.nl staat nog niets, en die zijn er meestal vrij snel bij. Maar NOS is wel betrouwbaar dacht ik zo
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:56
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 29-01-2004 @ 16:34:
Deze foto vond ik ook wel het vermelden waard.
Ik vind dat zwarte inderdaad ook minder mooi, maar deze mooie rondingen zijn wel in orde vinnik

[afbeelding]
de auto van vorig jaar was wat betreft kleuren inderdaad mooier. maar de rondingen van deze zijn weer mooier.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:58
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 30-01-2004 @ 18:55:
afkomstig van de website van de NOS:



op www.f1racing.nl staat nog niets, en die zijn er meestal vrij snel bij. Maar NOS is wel betrouwbaar dacht ik zo
klopt helemaal.

van jordanf1.com haal ik et onderstaande en daarna het nederlandse stukje van f1racing.nl

Nick Heidfeld for Jordan Ford
Jordan Ford has signed up Nick Heidfeld to front the team’s challenge in the 2004 Formula One World Championship.

Eddie Jordan said, “I am carefully putting together a strong driver pairing to complement our 2004 package and sponsorship portfolio and signing Nick is the first part of that. I am optimistic that we have the tools to mount a reasonable contest against the midfield teams this year. Nick is a very quick driver with the talent and experience we need in order to grab every opportunity we can this season.”


Jordan kiest voor Heidfeld

Na weken van speculatie rond Jos Verstappen heeft het Jordan-team eindelijk haar eerste rijder officieel aangekondigd. Helaas voor ons Nederlanders is het Nick Heidfeld die als eerste zeker is van een zitje bij het team dat nu heel waarschijnlijk een Britse rijder als tweede rijder zal kiezen.

Meer info volgt zo.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 18:59
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 30-01-2004 @ 18:56:
de auto van vorig jaar was wat betreft kleuren inderdaad mooier. maar de rondingen van deze zijn weer mooier.
Als je nou alleen quote staat er ook gewoon hetzelfde
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:11
Verwijderd
Heidfeld had ik wel verwacht eigenlijk. Als Jos niet meer komt moet McNish het laatste stoeltje maar opvullen...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 11:18
phmpruim
phmpruim is offline
jos komt niet meer, de sponsor wil een Britse coureur.
dus dat word Firman, Wilson of McNish
als ik Jordan was, zou ik voor McNish kiezen, maar ja, ik weet niet hoeveel financiele steun deze jongens krijgen.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 15:24
DopeBean
DopeBean is offline
http://www.skysports.com/skysports/a...121593,00.html

geef nooit op
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 09:39
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 31-01-2004 @ 16:24:
http://www.skysports.com/skysports/a...121593,00.html

geef nooit op
let wel op. Buitenlandse pers is net zo goed in het opblazen van verhalen. Dus ga je nou niet hechten aan zo'n vaag verhaal van zo'n buitenlandse site.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 13:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De B.A.R. Honda 006 is zojuist gepresenteerd:







Ben niet helemaal kapot van die kleuren, maar verder ziet ie er goed uit vind ik. Hij staat niet helemaal volgepropt met sponsors.
Verder qua ontwerp is er nix verrassends, maar ik denk toch dat Button dit seizoen voor een aantal verrassingen kan zorgen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 23:11
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
vind die kleurencombinatie rood bruin wit wel mooi eigenlijk. ietsje te veel wit naar m'n gedacht..
mja, BAR heeft al elk jaar z'n eigen verwachtingen niet kunnen inlossen. Ik vrees dan dat het ook dit jaar moeilijk zal worden om podiumplaatsen te halen. Vooral hun betrouwbaar leek me vorig jaar wel te wensen over..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 11:45
phmpruim
phmpruim is offline
ik verw8 wel verrassingen van BAR
de auto vind ik een mooie wagen, mooie kleurencombinatie, alleen iets te veel wit.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 16:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het schijnt dat Verstappen en Perridon alsnog deze week nog iig 2 keer gaan onderhandelen met Eddie Jordan... Eén maal telefonisch tussen Perridon en Jordan en één maal face2face in Engeland... Leuk detail is dat Jordan aanstaande Woensdag zijn wagen voor 2004 gaat presenteren.

Ik wil geen valse hoop wekken, maar ik dacht ik meld het toch maar even. De info komt vanaf het verstappen-forum, dus of het betrouwbaar is zullen we moeten afwachten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 19:25
phmpruim
phmpruim is offline
op www.f1racing.nl staat dat er vandaag een Jordan-wagen rond reed met het Trust-logo erop. Dat zou erop wijzen dat Jos wel voor Jordan gaat rijden.
Zowel bij Jordan, als bij Trust is men niet berijkbaar voor commentaar. Datzelfde geld voor de zakenwaarnemer van Jos.

zou het dan toch???
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 20:52
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-02-2004 @ 20:25:
op www.f1racing.nl staat dat er vandaag een Jordan-wagen rond reed met het Trust-logo erop. Dat zou erop wijzen dat Jos wel voor Jordan gaat rijden.
Zowel bij Jordan, als bij Trust is men niet berijkbaar voor commentaar. Datzelfde geld voor de zakenwaarnemer van Jos.

zou het dan toch???
Het is inderdaad een geweldige soap. Waarom moet er een reality show van Rene Froger komen. Verstappen had zo een heel seizoen kunnen vullen


Voor het gemak even het hele verhaal geplakt van f1racing.nl

Verrassing en verwarring alom toen we een foto van de nieuwe Jordan EJ14 te zien kregen. Niet omdat de wagen er zo revolutionair uitzag, maar wel omdat op de bargeboards van de wagen het Trust-logo prijkte. En dat terwijl alle besprekingen vorige week toch waren afgebroken ... of niet?

Officiële statements kunnen we helaas niet meedelen omdat bij Trust niemand meer te bereiken was. Maar wil dit dan ook zeggen dat we Jos Verstappen woensdag alsnog zullen zien tijdens de officiële presentatie van de EJ14?

Toen we zijn manager Raymond Vermeulen deze namiddag nog spraken klonk het van niet.

"Sinds het afbreken van de onderhandelingen is er niks meer ondernomen. We zijn ook niet op zoek gegaan naar een testzitje ofzo", verklaarde hij enkele uren geleden nog. Nu is de manager van Jos niet meer bereikbaar voor commentaar.

En dan plots toch weer dat Trust-logo dat opduikt op de nieuwe EJ14. Gaf Eddie Jordan in een recent interview met The Daily Telegraph dan toch een hint toen hij zei dat Heidfeld en Jos zouden rijden. Nochtans bleven de lippen ook toen op elkaar wanneer gevraagd werd naar een reactie. Of gaat Trust solo zonder Jos, iets wat heel onwaarschijnlijk lijkt nadat ze vorige week nog expliciet hun steun beloofden?

Intussen is er dus een situatie ontstaan waarin haast niemand van de fans nog weet wat te denken, maar de hoop die groeit weer. F1Racing.nl houdt je zeker op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Zo kregen we net nog te horen van enkele bronnen dat Jordan enkel deze ochtend met deze logo's op de wagen zou hebben gereden. In de namiddag zou het Trust-logo alweer verdwenen zijn. Is het nu misschien de beurt aan Eddie Jordan om spelletjes te spelen?



Ik vind het persoonlijk raar dan dat bij de foto's van de tests van vandaag geen jordan is te zien?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 02-02-2004 @ 21:52:
Ik vind het persoonlijk raar dan dat bij de foto's van de tests van vandaag geen jordan is te zien?
Is niet raar... Jordan testte ook helemaal niet op Barcelona waar de andere teams wel aan het testen waren. Ze deden volgens de verhalen een roll-out op een prive circuit.

Foto waar het om gaat:



Ik denk eigenlijk eerder dat iemand lollig heeft lopen doen met photoshop ofzow...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.