Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 12:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Praat hier over de Amstelcup van dit seizoen.








Denk dat het meest verassend is dat Ajax 2 eruit ligt, en dat Emmen een verlenging nodig had om te winnen, verder is het allemaal 'normaal'.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 12:24
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Omniworld is wel een goede club hoor, vorig jaar wonnen ze ook bijna van RKC en dit jaar "maar 5-1 verloren van Ajax".

Ajax het meest verassende denk ik. Maar volgens mij zitten er nu echte jonge spelers in. Afgelopen jaren liepen er nog spelers als van Halst, Pasanen, Wamberto in. Gelukkig is dat niet meer.

Vitesse ook met de hakken over de sloot zie ik.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:28
Verwijderd
Jong Feyenoord
4x Jeppe Curth
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
0-4 gewonnen van Be Quick
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-08-2004 @ 13:28 :
Jong Feyenoord
4x Jeppe Curth
Waneer halen ze die kerel nou eens naar de A-selectie... Zo jong is die niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 13:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse op het eerste gezich wel met de hakken over de sloot, alleen de uitslag is vertekenend. Een maat van me was er heen geweest en vertelde dat Vitesse legio kansen had, maar er niks in kreeg. De keeper van Vitesse heeft volgens hem zelfs geen bal gehad (denk dat hij schot op doel bedoelt).

De opzet van de amstel-cup is al een beetje verbeterd, nu nog alle clubs gewoon erbij
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 20:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dinsdag De Treffers uit. Lijkt me niet bepaald een makkie. Zeker gezien het feit dat MVV de laatste jaren meerdere malen over amateurclubs is gestruikeld. Ik zie ons zeker niet met een nulletje of 5 winnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-08-2004 @ 21:05 :
Dinsdag De Treffers uit. Lijkt me niet bepaald een makkie. Zeker gezien het feit dat MVV de laatste jaren meerdere malen over amateurclubs is gestruikeld. Ik zie ons zeker niet met een nulletje of 5 winnen.
Heh, same here. NEC heeft ook een tijdje altijd slippertjes gehad tegen kleine kutclubjes...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 14:16 :
Heh, same here. NEC heeft ook een tijdje altijd slippertjes gehad tegen kleine kutclubjes...
Citaat:
NEC is vrijgeloot.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-08-2004 @ 14:50 :
Goed lezen, hij zegt dat het een tijdje zo was hij zegt nergens dat ze de eerste ronde moeten spelen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 14:56 :
Goed lezen, hij zegt dat het een tijdje zo was hij zegt nergens dat ze de eerste ronde moeten spelen.
Precies... Vorig jaar hoefden we pas in de 8e finales mee te doen ofzo, dus toen was er weinig meer te slippen. Dit jaar zien we wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 14:16 :
Heh, same here. NEC heeft ook een tijdje altijd slippertjes gehad tegen kleine kutclubjes...
Haaaa, daar zeg je wat. Ik kan me nog een wedstrijd tussen NEC en De Treffers in de Nieuwe Goffert herinneren. Dat die verzorger van De Treffers in de allerlaatste minuut met een stand van 1-1 nog met zijn handen een bal uit het doel haalt. Fragment moet de hele wereld zijn over gegaan dacht ik... echt nog een fantastisch moment

Ik weet zijn naam volgens mij ook nog: Jan Maas...
Maar wel een leuk moment.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hahah dat kan ik me ook nog wel herinneren idd.
En boos dat iedereen was.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 14:56 :
Goed lezen, hij zegt dat het een tijdje zo was hij zegt nergens dat ze de eerste ronde moeten spelen.
Seizoenen weet ik niet meer precies maar ik kan wel nog een rijtje opnoemen:

- MVV - Baronie 2-3 (na verlenging, Baronie stond zelfs met 0-2 voor, 10 supporters van Baronie aant zingen: "Wij gaan Europa in!" Dat was in ieder geval de ronde na de poulewedstrijden.
- EVV - MVV 2-2, EVV is zelfs geen hoofdklasser. Was in de poulewedstijden
- MVV - IVS 3-3, heb ik me ook kapot geëergerd in die wedstrijd. Was dacht ik een jaar later in de poulewedstrijden
- En in diezelfde pouleronde van MVV-IVS ook nog de laatste wedstrijd: Meerssen - MVV 3-4. Meerssen was veel beter die wedstrijd en MVV is door het oog van de naald gekropen. Als Heymans in de laatste minuut die winnende treffer (uit een penalty) had gemaakt, lagen we er uit in die poule. Trok diezelfde Heymans van blijdschap ook nog zijn shirt uit, terwijl MVV zich moest schamen van die wanprestatie in deze poule. Heymans kreeg toen een boze, terechte reactie van trainer Roger Reyners toegeworpen: "Davey, doe normaal!"
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 21:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat zijn niet echt sprekende uitslagen voor een profclub.

Die reactie is stoer
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 22:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 22:39 :
Dat zijn niet echt sprekende uitslagen voor een profclub.
Zo zie je hoe ver wij weg gezakt zijn.
Maar ik hoop dat we over een aantal jaren in ieder geval weer wat hoger staan en in ieder geval geen anonieme naam meer hebben in het betaalde voetbal
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 22:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 23:00 :
Zo zie je hoe ver wij weg gezakt zijn.
Maar ik hoop dat we over een aantal jaren in ieder geval weer wat hoger staan en in ieder geval geen anonieme naam meer hebben in het betaalde voetbal
Eigenlijk zegt MVV mij veel meer dan een menig andere club uit de GG, maar ik heb ze ook nog bewust meegemaakt in de eredivisie.
Clubs als VVV, Haarlem, Top Oss ect. zeggen mij veel minder.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 22:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 23:12 :
Eigenlijk zegt MVV mij veel meer dan een menig andere club uit de GG, maar ik heb ze ook nog bewust meegemaakt in de eredivisie.
Clubs als VVV, Haarlem, Top Oss ect. zeggen mij veel minder.

Mja, over 50 jaar betaald voetbal genomen speelden VVV en Haarlem toch nog vrij recent nog betaald voetbal (VVV nog in 1993 of zo en Haarlem in 1988 of zo), maar ja, wij zijn jong en hebben dat soort dingen niet echt meer goed in het geheugen staan. Dat Top Oss je nix zegt wat de eredivisie betreft is niet zo gek, samen met Emmen (en misschien AGOVV dat weet ik niet zeker...) zijn die de enige clubs in het betaalde voetbal die nu bestaan die nog nooit eredivisie hebben gespeeld.
Maar goed, ik hoop gewoon niet dat MVV over een x aantal jaren bij de kleine, nu bijna niets meer zeggende clubjes van Nederland hoort zoals Eindhoven, Telstar, Haarlem, Top Oss etc. maar dat we ergens weer om mee kunnen doen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2004, 22:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Haarlem was toen overgens toch een redelijk subtopper?
Maar idd allemaal wat voor onze tijd.
Ik hoop het voor je En zelf zou ik het ook niet erg vinden om naar Maastricht te moeten voor een wedstrijdje, zeker nu er een vriendin van me op kamers zit.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 09:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 23:30 :
Haarlem was toen overgens toch een redelijk subtopper?
Met Ruud Gullit
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 09:48
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 22:29 :
Haaaa, daar zeg je wat. Ik kan me nog een wedstrijd tussen NEC en De Treffers in de Nieuwe Goffert herinneren. Dat die verzorger van De Treffers in de allerlaatste minuut met een stand van 1-1 nog met zijn handen een bal uit het doel haalt. Fragment moet de hele wereld zijn over gegaan dacht ik... echt nog een fantastisch moment

Haha ja en die gozer werd aangevallen door Jack de Gier en hij was daarna helemaal depressief en ging niet meer verzorger spelen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:17
Fantasy16
Fantasy16 is offline
AGOVV-putten 9-2!!!!!!!!!!!

AGOVV heeft onze aardsrivalen ingemaakt!!!
(ben namelijk ermeloer, ermelo licht naast putten)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:21
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2004 @ 13:20 :
Praat hier over de Amstelcup van dit seizoen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Denk dat het meest verassend is dat Ajax 2 eruit ligt, en dat Emmen een verlenging nodig had om te winnen, verder is het allemaal 'normaal'.
zo verrassend is het ook weer niet als je kijkt naar het 1e van ajax dat met 4-2 onder uit ging tegen FC Utrecht en als je ook kijkt naar dat aantal spelers wat allemaal weg ging volgens mij zitten er nog maar paar spelers bij van het ''gouden team'' van ajax 2 die de halve finale toen haalden
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 10-08-2004 @ 11:21 :
zo verrassend is het ook weer niet als je kijkt naar het 1e van ajax dat met 4-2 onder uit ging tegen FC Utrecht en als je ook kijkt naar dat aantal spelers wat allemaal weg ging volgens mij zitten er nog maar paar spelers bij van het ''gouden team'' van ajax 2 die de halve finale toen haalden
Het 1ste moet je hier bij betrekken, en wat er in dat 2de gebeurt weet ik niet verdiep ik me ook niet in maar na 2voorgaande jaren dat ze het goed deden had ik misschien meer verwacht.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 11:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 22:29 :
Haaaa, daar zeg je wat. Ik kan me nog een wedstrijd tussen NEC en De Treffers in de Nieuwe Goffert herinneren. Dat die verzorger van De Treffers in de allerlaatste minuut met een stand van 1-1 nog met zijn handen een bal uit het doel haalt. Fragment moet de hele wereld zijn over gegaan dacht ik... echt nog een fantastisch moment

Ik weet zijn naam volgens mij ook nog: Jan Maas...
Maar wel een leuk moment.
Precies wat ik bedoel jah

Je moet tegen zo'n club sowieso met 4 - 0 voorstaan, zelfs in zo'n wedstrijd. Dat je dan in de laatste minuut nog moet winnen...

Maar het fragment was ubergaaf joah
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2004, 18:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Anders sta je op het punt om weg te gaan (kwart over 7) en ga je nog ff op teletekst kijken zie je dat het om half7 al is begonnen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 20:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 23:30 :
Ik hoop het voor je En zelf zou ik het ook niet erg vinden om naar Maastricht te moeten voor een wedstrijdje, zeker nu er een vriendin van me op kamers zit.
Nee, zeker niet. Daar komt ook nog bij dat Maastricht een ontzettend gezellige en mooie stad is

Maar joh, stop maar met hopen, want we liggen al weer uit de Amstel Cup! Zie teletekst pagina 665: http://teletekst.nos.nl/gif/665-03.html
TSJONGEJONGEJONGE ZEG!!! (8) En zet je fans maar weer voor lul.
Werkelijk niet te geloven als je zoiets vergelijkt met andere uitslagen tussen een amateurclub en een betaald voetbal club.
Lekkere opsteker voor het nieuwe seizoen...

[cynisch] We hadden gewoon onze verzorger in de goal moeten zetten [/cynischmode uit]

Volgens mij zorgen wij weer voor dé wanvertoning van de eerste ronde.

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:09
hi
hi is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-08-2004 @ 21:05 :
Dinsdag De Treffers uit. Lijkt me niet bepaald een makkie. Zeker gezien het feit dat MVV de laatste jaren meerdere malen over amateurclubs is gestruikeld. Ik zie ons zeker niet met een nulletje of 5 winnen.
Je had inderdaad gelijk, heel apart
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
hi schreef op 10-08-2004 @ 22:09 :
Je had inderdaad gelijk, heel apart
Ik heb ook gelijk gekregen.
Ach ja, heeft toch 1 voordeel: we kunnen ons nu HELEMAAL op de competitie richten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is idd best een beetje triest als je de uitslag zo ziet staan.

EDIT: Groningen heeft mooi gewonnen met 1-5 van ACV uit Assen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 23:24
Verwijderd
en Ajax amateurs ligt er ook uit
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 23:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC geloot tegen RBC... Vanuit ons perspectief moet dat met de nodige wilskracht niet al te moeilijk zijn. Maar het kan raar lopen, het is nog wel een eredivisionist!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groningen loot NAC thuis in de volgende ronde.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-08-2004 @ 01:00 :
Groningen loot NAC thuis in de volgende ronde.
Wordt zwaar...

Leuke wedstrijd, dat wel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-08-2004 @ 01:03 :
Wordt zwaar...

Leuke wedstrijd, dat wel
We zullen zien wat de competitie wedstrijd wordt die is eerder maar NAC heeft het laatste jaren moeilijk in Groningen.
Groningen maakt er echter ook vaak genoeg een potje van met AC wedstrijden dus zou maar zo kunnen dat we met 4-0 verliezen ofzo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-08-2004 @ 01:17 :
We zullen zien wat de competitie wedstrijd wordt die is eerder maar NAC heeft het laatste jaren moeilijk in Groningen.
Groningen maakt er echter ook vaak genoeg een potje van met AC wedstrijden dus zou maar zo kunnen dat we met 4-0 verliezen ofzo.
Boeien...

ik ben strontbezopen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2004, 08:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
SBS6 liep gister mooi populair te doen met het nieuwe systeem, maar ik vind het nog steeds een k*t systeen, in de eerste ronde speelden de amateurs allemaal tegen profs en bij mijn weten speelde geen enkele prof tegen een andere prof.
Verder zijn de Europa-gangers allemaal vrijgeloot, erg jammer dus.

Voorstel, vanaf ronde 1, Alle ploegen in 1 pot, en dan loten maar...

Maargoed, Let op Baroni, TWENTE komt eraan!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 08:53
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2004 @ 22:13 :
Ik heb ook gelijk gekregen.
Ach ja, heeft toch 1 voordeel: we kunnen ons nu HELEMAAL op de competitie richten.
Arme jongen...
*schouderklopje*
Die eerste periode is voor jullie!
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ADO '20 - Rohda Raalte
FC Den Bosch - Quick '20
ADO Den Haag - FC Zwolle
De Graafschap - GO Ahead Eagles
TOP Oss - Haarlem
Roda JC - Excelsior
FC Groningen - NAC Breda
FC Lisse - FC Volendam
Fortuna Sittard - Heracles Almelo
RKC Waalwijk - FC Eindhoven
VVV Venlo - Jong Feyenoord
FC Dordrecht - Quick Boys
AGOVV Apeldoorn - Vitesse
Emmen - WHC
FC Twente - Baronie
Helmond Sport - De Treffers
IJsselmeervogels - BV Veendam
Willem II - Sparta
NEC - RBC Roosendaal
Cambuur Leeuwarden - Strormvogels/Telstar
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 11-08-2004 @ 09:36 :
SBS6 liep gister mooi populair te doen met het nieuwe systeem, maar ik vind het nog steeds een k*t systeen, in de eerste ronde speelden de amateurs allemaal tegen profs en bij mijn weten speelde geen enkele prof tegen een andere prof.
Verder zijn de Europa-gangers allemaal vrijgeloot, erg jammer dus.

Voorstel, vanaf ronde 1, Alle ploegen in 1 pot, en dan loten maar...

Maargoed, Let op Baroni, TWENTE komt eraan!
ik heb nog bij v.v. Baronie gevoetbald

en het is let op twente BARONIE komt eraan, want het is bij jullie in tukkerland..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-08-2004 @ 01:17 :
We zullen zien wat de competitie wedstrijd wordt die is eerder maar NAC heeft het laatste jaren moeilijk in Groningen.
Groningen maakt er echter ook vaak genoeg een potje van met AC wedstrijden dus zou maar zo kunnen dat we met 4-0 verliezen ofzo.
mja 2x tegen elkaar in 9 dagen ofzo ist nie? en daarrtussen moeten we ook nog tegen heerenveen, da wordt een weekje zuid-scandinavië denk

alvast suc6 iig
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-08-2004 @ 12:32 :
mja 2x tegen elkaar in 9 dagen ofzo ist nie? en daarrtussen moeten we ook nog tegen heerenveen, da wordt een weekje zuid-scandinavië denk

alvast suc6 iig
Klopt

Op derat zaten ze alweer te zeuren over het aantal kilometers..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-08-2004 @ 12:33 :
Klopt

Op derat zaten ze alweer te zeuren over het aantal kilometers..
tsja 3x in 9 dagen helemaal naar het noorden.... wordt op zoek naar een gastgezin of hotelletje
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-08-2004 @ 12:37 :
tsja 3x in 9 dagen helemaal naar het noorden.... wordt op zoek naar een gastgezin of hotelletje
Dat was toch geen hint he.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-08-2004 @ 00:55 :
NEC geloot tegen RBC... Vanuit ons perspectief moet dat met de nodige wilskracht niet al te moeilijk zijn. Maar het kan raar lopen, het is nog wel een eredivisionist!
Ik vind NEC niet sterker dan RBC, 50/50
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Den Bosch uit loot je als amateur weer een eredivisieploeg, maarja niks te verliezen

En Twente - Baronie, tja dat zal toch niet te veel problemen opleveren
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-08-2004 @ 13:15 :
Den Bosch uit loot je als amateur weer een eredivisieploeg, maarja niks te verliezen

En Twente - Baronie, tja dat zal toch niet te veel problemen opleveren
1e couplet:
Er is een voetbalclub in 't zuiden,
in de mooie stad Breda.
Waar de leden eensgezind zijn,
jong en oud zeggen dat na.
In de kleuren der vereniging,
goed gekend door ieder lid
zien wij op de voetbalvelden
't allerliefste ons Groen-Wit!

Refrein:
Baronie, Baronie,
Steeds sportief in opgewekte harmonie.
Onze club zal nooit vergaan,
staan we laatst of bovenaan.
Baronie, Baronie, Baronie.

2e couplet:
De supporters zijn present,
ook luide moedigen zij aan.
Hoort men dikwijls hoopvol zingen:
"Baronie komt bovenaan".
Nooit gaat hun de moed verloren.
De supporters falen niet.
Als hun elftal gaat winnen,
zingen zij spontaan dit lied.

Refrein:
Baronie, Baronie,
Steeds sportief in opgewekte harmonie.
Onze club zal nooit vergaan,
staan we laatst of bovenaan.
Baronie, Baronie, Baronie.

3e couplet:
Voetbalenthousiasten,
komen zondags naar het veld van eer.
Willen Baronie zien winnen,
anders komen zij niet meer.
Maar als zij 't Groen-Wit zien spelen,
draait de stemming wondersnel.
Komen onder de bekoring,
van het edele voetbalspel!

Refrein:
Baronie, Baronie,
Steeds sportief in opgewekte harmonie.
Onze club zal nooit vergaan,
staan we laatst of bovenaan.
Baronie, Baronie, Baronie.




Baronie maakt FCT in!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Baronie heeft vorig jaar of 2jaar terug toch ook Roda uitgeschakeld?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
We gaan er toch niet vanuit..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
leuk, een gelderse derby
Appletown gaat eraan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Play-offs om verloren terrein goed te maken.
EmilioFCG
205 11-05-2006 21:44
Vrije tijd Transfers en berichten deel VI
Ketjing
500 10-05-2005 12:06
Games Cm 03/04
Verwijderd
289 11-09-2004 11:41
Vrije tijd 3x Ajax in Amstel Cup 2004/2005
Litmanen
37 07-06-2004 15:21
Vrije tijd Transfers & geruchten deel II
Uitgeluld
500 27-04-2004 05:54
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.