Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 15:03
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Nog 1 oefenwedstrijd en dan beginnen de kwalificatie wedstrijden voor het Nederlandselftal voor het WK 2006 in Duitsland.

Eerder dit jaar stopte Advocaat als bondscoach en werden van't Schip en van Basten aangetrokken als nieuwe kopstukken.

Inmiddels is hun eerste oefenwedstrijd achter de rug en hebben we een nieuwe stoming kunnen zien. De keuze gaat uit naar jonge jongens die een mooie toekomst voorzich hebben en die van meerwaarde kunnen zijn voor Oranje.

Vandaag werd bekend dat Zoetebier, Ooijer, Bouma, Boulahrouz, Boutahar en Denneboom zijn toegevoegd aan de voorlopige EK selectie. Ook Bosschaart en Kuyt zijn opnieuw geselecteerd.

Komende vrijdag zal van Basten de definitieve selectie bekend maken.

Wat vinden jullie van het beleid van de bondscoach en de geselecteerde spelers? Gaan we ons kwalificeren met dit overschot aan kwaliteit of krijgen we het net zo moeilijk als de afgelopen 2 keer? Hebben we een lastige poule, zijn we het sterkste land? Tsjechië zonder Nedved nogsteeds goed(maar met Baros)?
Is het goed dat ook spelers van 'mindere' clubs geselecteerd worden, of kan er volstaan worden met spelers van de traditionele top 3 en spelers uit het buitenland?
Wat vinden we van spelers die met oefenwedstrijden altijd afzeggen om de meest kleinzerige kwetszuren? Wie moet de nieuwe leider worden, of hebben we die eigenlijk wel nodig?

Voldoet Hofland-Heitinga centraal? Moet Bommel in de basis? Is van de Bergh goed genoeg voor Oranje? Moet Kluivert terug bij de selectie? Is Cocu nog wel international waardig? Is van der Sar niet te oud, moet Stekelenburg een kans krijgen of is Westerveld beter?

Van plan om kaarten te kopen voor kwalificatie duels of wordt het gewoon thuis of in de kroeg kijken? En als we ons kwalificeren, dan een kaartje kopen voor een wedstrijd?

Kortom, het is tijd voor WK-gelul!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 15:11
number9
number9 is offline
Doel: Stekelenburg en Westerveld moeten allebei kansen krijgen om te laten zie of ze beter zijn dan Edwin.

Verdediging: Heitinga - Bouma lijkt me beter dan met Hofland.
De Jong en Van Bronckhorst zijn voor mij zekerheidjes.

Mid is t beste af met Sneijder, Davids en Van der Vaart.
Cocu vind ik ver over ze top heen.

Aanval zie ik (voorlopig) t liefste Castelen, Makaay en Robben.
Van der Meyde speelt als ie ze vorm weer heeft en ik vind Makaay beter dan Ruud. Maar die smaak verschilt per persoon
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zoetebier, Boulahrouz, Boutahar en Denneboom, vind ik er niet bij horen.
En verder verwacht ik dat het moeilijk zal worden tegen Tsjechie en Roemenie maar denk wel dat we bij de eerste 2 zullen eindigen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:59
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Een met de chilli pepper hierboven.

Ooijer daarentegen vind ik er zeker bij horen en zou ik hóe dan ook in de basis zetten, hij is een fantastische verdediger, jammer dat Advocaat dat niet zag en Marco dat nog niet echt wíl zien. En nee ik ben geen PSV supporter.

Kluivert hoort niet in het NL elftal, net als vd Vaart en van Persie wat mij betreft. Castelen geblesseerd, ik weet niet hoe lang het gaat duren.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Zoetebier had een kans moeten krijgen in 't jaar van de UEFA-cup. Geef nu Gentenaar een kans als je al iemand erbij wil hebben. Verder heb ik ook liever Knopper dan Denneboom. Boutahar is misschien wel een versterking en over Boulahrouz kan ik weinig zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 10:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 24-08-2004 @ 21:11 :
Zoetebier had een kans moeten krijgen in 't jaar van de UEFA-cup. Geef nu Gentenaar een kans als je al iemand erbij wil hebben. Verder heb ik ook liever Knopper dan Denneboom. Boutahar is misschien wel een versterking en over Boulahrouz kan ik weinig zeggen.
Gentenaar bij het Nederlands elftal zou misschien wel een grote vaart in zijn ontwikkeling kunnen zijn.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 11:44
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-08-2004 @ 11:49 :
Gentenaar bij het Nederlands elftal zou misschien wel een grote vaart in zijn ontwikkeling kunnen zijn.
das waar, maar ik denk dat hij voor de toekomst meer potentie heeft dan Zoetebier.

Verder is het voor Castelen, John, en andere nieuwelingen, ook een erg snelle ontwikkeling van hun carriere, maar ik denk dat ze er alleen maar beter van worden...

Gentenaar heeft ook mijn voorkeur boven Zoetebier.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Van Basten en Kalou zelf willen dat (Salomon) Kalou Nederlands wordt. Wat vinden jullie daar nou van?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-08-2004 @ 22:00 :
Van Basten en Kalou zelf willen dat (Salomon) Kalou Nederlands wordt. Wat vinden jullie daar nou van?
Persoonlijk heb ik het niet zo op spelers die opeens een andere nationaliteit willen om voor dat land uit te komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 23:05
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Boulahrouz was ineens een stuk minder trots: 'De halve eredivisie staat op die lijst.' "Iedereen die een slof en een ouwe voetbalschoen in de kast heeft staan word al geselecteerd" aldus Louis van Gaal.. Bron VI.nl

Dat gaat de Knvd straks aardig wat kosten denk..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 00:18
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Goed nieuws, Nedved doet waarschijnlijk wel mee!

Nederland heeft een leuk team met goede nieuwe frisse spelers! Ze speelden ook niet slecht tegen Zweden! Tsjechie wordt 't moeilijkst maar de rst moet wel kunnen denk ik!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:37
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 26-08-2004 @ 01:18 :
Goed nieuws, Nedved doet waarschijnlijk wel mee!

Nederland heeft een leuk team met goede nieuwe frisse spelers! Ze speelden ook niet slecht tegen Zweden! Tsjechie wordt 't moeilijkst maar de rst moet wel kunnen denk ik!
Pff.. Ik handle jou niet.. erger me wederom kapot
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:40
Fantasy16
Fantasy16 is offline
dat ze spelers van nederlandse clubs halen is alleen maar vooruit gang spelers van bijv. barcelona en de rangers zijn geen echte nederlanders meer want ze wonen, eten en leven in het buitenland en jongere spelers die spelen nog om te winnen die oudere spelers van buitenlandse topclubs hebben alles al meegemaakt!

kortom: stekelenburg op doel, achterin: heitinga, ooijer, bouma en de jong, op middenveld: sneijder, van der vaart en bosschaart en denneboom voorin: kuijt en van der bergh
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:41
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:40 :
dat ze spelers van nederlandse clubs halen is alleen maar vooruit gang spelers van bijv. barcelona en de rangers zijn geen echte nederlanders meer want ze wonen, eten en leven in het buitenland en jongere spelers die spelen nog om te winnen die oudere spelers van buitenlandse topclubs hebben alles al meegemaakt!

kortom: stekelenburg op doel, achterin: heitinga, ooijer, bouma en de jong, op middenveld: sneijder, van der vaart en bosschaart en denneboom voorin: kuijt en van der bergh
en met die jonge spelers halen ze zeker een plaats bij de hoogste 2!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 09:51
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-08-2004 @ 08:37 :
Pff.. Ik handle jou niet.. erger me wederom kapot


Waarom heeft trouwens niemand hier tot nu toe Van Bommel in het team en wel het topduo Van der Vaart en Sneijder op het middenveld
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 10:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:40 :
dat ze spelers van nederlandse clubs halen is alleen maar vooruit gang spelers van bijv. barcelona en de rangers zijn geen echte nederlanders meer want ze wonen, eten en leven in het buitenland en jongere spelers die spelen nog om te winnen die oudere spelers van buitenlandse topclubs hebben alles al meegemaakt!

kortom: stekelenburg op doel, achterin: heitinga, ooijer, bouma en de jong, op middenveld: sneijder, van der vaart en bosschaart en denneboom voorin: kuijt en van der bergh
Zoals je zelf al zei: Ik moest me bezig gaan houden met voetbal omdat ik van jou mijn mening en oordeel niet mag geven over voetbal, hou zelf je domme mond ook dicht man want je lult echt alleen maar dikke onzin.

"Geen echte Nederlanders meer.."

Ga toch weg man stumper..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:40 :
dat ze spelers van nederlandse clubs halen is alleen maar vooruit gang spelers van bijv. barcelona en de rangers zijn geen echte nederlanders meer want ze wonen, eten en leven in het buitenland en jongere spelers die spelen nog om te winnen die oudere spelers van buitenlandse topclubs hebben alles al meegemaakt!

Het is een stuk overzichtelijker als je:
  • hoofdletters gebruikt aan het begin van een zin of bij namen van clubs en landen.
  • je verhaal niet per sé in één zin wilt proppen. Maak er gerust meerdere zinnen van.
  • bijzinnen niet door elkaar gooit.
  • woorden niet zomaar in tweeën hakt.
  • geen onzin vertelt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:40 :
barcelona en de rangers

Citaat:
zijn geen echte nederlanders meer want ze wonen, eten en leven in het buitenland
Citaat:
en jongere spelers die spelen nog om te winnen
Citaat:
die oudere spelers van buitenlandse topclubs hebben alles al meegemaakt!


Citaat:
kortom: stekelenburg op doel, achterin: heitinga, ooijer, bouma en de jong, op middenveld: sneijder, van der vaart en bosschaart en denneboom voorin: kuijt en van der bergh

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 13:48.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2004, 13:49
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:41 :
en met die jonge spelers halen ze zeker een plaats bij de hoogste 2!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:02
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Van Bommel is eigenlijk ook wel een zekerheid in het Nederlands elftal. Dus (geen rekening houdende met blessures):

Doel: Westerveld/vd Sar
Verd.: de Jong, Ooijer, Heitinga, v Bronckhorst
Mid: Davids, v Bommel, Bosschaart
Aanv: Robben, Ruud, vd Meyde

Bouma en Makaay moeten er eigenlijk ook nog wel in en op plaats Bosschaart kan evt nog wel een ander.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:08
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Haal van der Meyde alsjeblieft weg....
Misschien een optie met Robben en van Persie op de flanken.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:09
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Lijkt me minder handig beide spelers kunnen weinig met rechts....
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:10
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
RayMania schreef op 26-08-2004 @ 16:08 :
Haal van der Meyde alsjeblieft weg....
Misschien een optie met Robben en van Persie op de flanken.
Nee. Zeker van Persie niet, veel te weinig wedstrijdritme, een arrogant kwalletje en zo goed voetbalt ie niet imo.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:53
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:40 :
stekelenburg op doel, achterin: heitinga, ooijer, bouma en de jong, op middenveld: sneijder, van der vaart en bosschaart en denneboom voorin: kuijt en van der bergh
Denneboom? --> "wie is dat eigenlijk"(spottend)
Kuyt? --> Als je Makaay hebt?
van der Bergh? --> Als je Persie hebt?
Bosschaart ? --> Als je Bommel hebt?

en i.d.d. van Nistelrooy, Davids, vd Sar, Hofland, Bronckhorst, Seedorf, Persie en Robben zijn geen nederlanders meer. Die willen niet meer vechten voor hun vaderland. Die weten niet wat wedstrijd mentaliteit is. Die geven geen 100% meer........
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:55
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-08-2004 @ 16:53 :
Kuyt? --> Als je Makaay hebt?

en i.d.d. van Nistelrooy, Davids, vd Sar, Hofland, Bronckhorst, Seedorf, Persie en Robben zijn geen nederlanders meer. Die willen niet meer vechten voor hun vaderland. Die weten niet wat wedstrijd mentaliteit is. Die geven geen 100% meer........
Dan moet je wel consequent zijn
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 15:59
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-08-2004 @ 16:55 :
Dan moet je wel consequent zijn
I.d.d. Makaay is ook maar een volgevreten vedette die niet voor zijn knaken wil spelen. Komt altijd te laat op de training, presteerd zwaar beneden maats in de BL. Verder heeft hij in Oranje altijd een lamlendige houding en scoort veel te weinig. Heeft minstens 5 kansen nodig om te scoren.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:39
Verwijderd
*Kuch*



Nu maar hopen dat het teletoeters-gehalte meevalt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:00
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 26-08-2004 @ 08:41 :
en met die jonge spelers halen ze zeker een plaats bij de hoogste 2!
Je nickname zegt genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:01
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-08-2004 @ 08:37 :
Pff.. Ik handle jou niet.. erger me wederom kapot
Oh please, wat valt daar nou weer aan te ergeren doe niet zo zielig!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bouhlarouz geselecteerd hij durft wel , nu Zomer nog...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Groeibriljant van Persie niet meer bij de selectie, maar koning Denneboom wel.......Erg vreemd, maargoed eerst kww en dan pas kritiek....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 11:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-08-2004 @ 22:17 :
Groeibriljant van Persie niet meer bij de selectie, maar koning Denneboom wel.......Erg vreemd, maargoed eerst kww en dan pas kritiek....


Eerst speeltijd zien te krijgen

Oranje is er niet om speelritme op te doen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:46
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Mag ik vragen waarom van Nistelrooy niet is opgeroepen?

Wel goed dat ie Ooijer heeft geselecteerd
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-08-2004 @ 13:46 :
Mag ik vragen waarom van Nistelrooy niet is opgeroepen?
Is al eerder gezegt: Geblesseerd en geschorst.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:53
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-08-2004 @ 13:47 :
Is al eerder gezegt: Geblesseerd en geschorst.
Ow sorry hoor overheen gelezen dan ws.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:18
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-08-2004 @ 12:54 :
Bouhlarouz geselecteerd hij durft wel , nu Zomer nog...
sinds waneer komen belgen (zomer) voor oranje uit?? je bedoeld toch zomer van fc utrecht??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2004, 18:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 29-08-2004 @ 19:18 :
sinds waneer komen belgen (zomer) voor oranje uit?? je bedoeld toch zomer van fc utrecht??
nee n00b dat is somers, en een wisselspeler van Utrecht.

Zomer is een talentvolle verdediger van Twente(scoorde gister ook nog )
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 29-08-2004 @ 19:18 :
sinds waneer komen belgen (zomer) voor oranje uit?? je bedoeld toch zomer van fc utrecht??
Waarom bemoei jij je nog steeds met voetbal?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 29-08-2004 @ 19:18 :
sinds waneer komen belgen (zomer) voor oranje uit?? je bedoeld toch zomer van fc utrecht??
Ik krijg van die spontane schijtnijgingen van jou...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-08-2004 @ 22:17 :
Groeibriljant van Persie niet meer bij de selectie, maar koning Denneboom wel.......Erg vreemd, maargoed eerst kww en dan pas kritiek....
Lijkt me duidelijk waarom hij denneboom selecteert. Je hebt nog 1 oefenwedstrijd voor je eerste kwalificatiewedstrijd. Denneboom presteert fantastisch bij NEC, al 3 wedstrijden. Dan wil je zo'n speler ook uitproberen. Je moet toch nog 5 spelers laten afvallen, van een aantal denk je al vantevoren dat ze afvallen, dan kun je beter wat nieuw bloed proberen. Hij speelt toch ook met castelen op rechts? Je gaat me niet vertellen dat castelen veel beter is dan Denneboom. Sneller misschien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:22
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Castelen is toch geblesseerd? Nouja hij is iig wel beter dan Denneboom ja
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 30-08-2004 @ 10:22 :
Castelen is toch geblesseerd? Nouja hij is iig wel beter dan Denneboom ja
Geblesseerd weet ik niet, ik snap het verhaal niet helemaal. Hij had een aardige start, maar beter wil ik hem niet noemen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:57
number9
number9 is offline
Selectie hoe hij zou moeten zijn volgens mij:
(rekening gehouden met blessures en schorsingen)

Doel:
- Van der Sar
- Westerveld
- Stekelenburg

Verdediging:
- De Jong
- Heitinga
- Bouma
- Van Bronckhorst
- Melchiot
- Ooijer
- Hofland
- Zenden

Middenveld:
- Sneijder
- Davids
- Van der Vaart
- Landzaat
- Van Bommel
- Seedorf

Aanval:
- Castelen (ik weet lichtgeblesseerd, maar verwacht m op tijd fit)
- Makaay
- Robben
- Van der Meyde
- Kuyt
- Van Persie

De opstelling zit hier ook in gegeven in een 4-3-3 systeem, gewoon de eerste spelers oplezen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:18
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Geen rekening gehouden met de blessure van Robben
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:18
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
number9 schreef op 30-08-2004 @ 11:57 :
Selectie hoe hij zou moeten zijn volgens mij:
- Zenden

Middenveld:
- Van der Vaart
- Cocu

Aanval:
- Van der Meyde
Op de plaats van die kneuzen zou ik liever Reiziger, Seedorf en Bosschaart.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:07
number9
number9 is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 30-08-2004 @ 12:18 :
Op de plaats van die kneuzen zou ik liever Reiziger, Seedorf en Bosschaart.
Reiziger heeft zijn interlandloopbaan beëindigd

Seedorf zou idd een optie zijn en Bosschaart vind ik (nog) niet Oranje waardig
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:11
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
number9 schreef op 30-08-2004 @ 14:07 :
Reiziger heeft zijn interlandloopbaan beëindigd
Owww da's jammer... In dat geval is Zenden nog niet eens zo'n slecht idee misschien, beter dan Boulahrouz iig.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Denneboom de beste man op de training gisteren. Kreeg zelfs een specifiek compliment van trainer Marco van Basten via het ANP
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:05
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
-----------vd Sar-----------
Melchiot-Heitinga-Bouma
--De Jong--Davids--------
--vBommel--Sneijder-----
Castelen--RvN---Robben

reserves:
V:
Hofland
Kruiswijk
Zomer
Boulahrouz
(Als rechtsback eventueel zelfs Tim Cornelisse)
VM:
Bosschaart
Ooijer (speelt nu bij PSV ook verdedigende middenvelder)
AM:
Seedorf
Van Der Vaart
Van Persie
Landzaat
Boutahar
RS & LS:
Denneboom
De Ridder
Van Den Bergh
(als Kevin Bobson dit seizoen goed speelt is hij misschien ook wel een redelijk optie als reserve linksbuiten)
(Kuyt en John)
SP:
Makaay
Kuyt
John
Hasselbiank
Kluivert

Dit zou denk ik mijn voorselectie zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:32
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Pff zeg.. Als je de selectie bekijkt van het afgelopen Ek en wat voor middelmaat voetballers er nu allemaal tussen lopen.. Met alle respect hoor, maar Denneboom? Vd Bergh? Komop zeg..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.