Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 15:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-02-2005 @ 16:20 :
Laatst had ie ook al zo' n achterlijk interview met Gullit die toen wegliep, dat had ik al 5 minuten eerder gedaan. Wat een idioot is die Kraay
Hij hoort gewoon niet thuis rond een voetbalstadion...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 15:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zeg nog niks zolang hij wint maar Maduro selecteren is toch op zijn minst eigenaardig...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:35
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Helemaal mee eens! Ik snap het ook niet hoor, een van de selectiecriteria was toch ook wekelijks spelen bij je club... Dat heeft die Maduro nog niet gedaan...
Dat die sowieso al een uitnodiging krijgt vind ik discutabel..
Vraag me af wat de reacties van de PSV spelers hierop zullen zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 17:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 08-03-2005 @ 17:35 :
Helemaal mee eens! Ik snap het ook niet hoor, een van de selectiecriteria was toch ook wekelijks spelen bij je club... Dat heeft die Maduro nog niet gedaan...
Dat die sowieso al een uitnodiging krijgt vind ik discutabel..
Vraag me af wat de reacties van de PSV spelers hierop zullen zijn...
zelfs als bommel met real madrid de CL wint, wordt hij nog niet opgeroepen, schippy en bassy maken zich met de week ongeloofwaardiger....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 18:24
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Maduro en Babel

Seedorf niet in de voorselectie neem ik aan? Logisch toch, want Maduro heeft zeker onder Bassie en Schippie mogen trainen bij Ajax 2?

Of kijken ze alleen in Noord-Holland?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:25
PV
PV is offline
Nederland heeft 't in vergelijking met andere top-voetballanden niet eens zo slecht gedaan... ik zag wat uitslagen voorbij komen, slowakije - frankrijk gelijkspel, israel - portugal gelijkspel, servie - spanje gelijkspel.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:39
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 31-03-2005 @ 00:25 :
Nederland heeft 't in vergelijking met andere top-voetballanden niet eens zo slecht gedaan... ik zag wat uitslagen voorbij komen, slowakije - frankrijk gelijkspel, israel - portugal gelijkspel, servie - spanje gelijkspel.
maar toch was de 2de helft wel erg slaapverwekkend..
maar goed.. goeie basis op een eerste plaats in de poule
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:44
goodfella
goodfella is offline
armenie kreeg de hele wedstrijd geen een kans, verdediging is beter dan dat t lange tijd geweest is. (zie doelsaldo 14-3) ennuh er mag wel wat bijgeschaafd worden, maar dat verwende gezeur.... het is pas goed als we bovennatuurlijk voetbal spelen.

ze zijn iniedergeval de goede weg ingeslagen
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het viel me trouwens op dat Servië-Montenegro nog niet 1 tegen doelpunt heeft moeten slikken in deze kwalificatie reeks... Kezman doet het dus absoluut niet verkeerd met zijn landje. Ze staan ook 1e in hun poole met een doelsaldo van +10.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:26
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
wat was die castelen slecht zeg, mooi dat ie een goal meepikte, maar vond hem ver benedenmaats spelen.

Hij was natuurlijk niet de enige, maar van het mooie aanvallende, dwingende, overtuigende voetbal van van Basten is nog niet veel terecht gekomen.

Gister werd duidelijk dat het het team ontbreekt aan een echte nummer 10, vd vaart viel behoorlijk in, maar hij haalt het op dit moment niet bij een voetballer als Seedorf of wellicht v Persie-maar dat is natuurlijk weer persoonlijk-

Al met al, poep op het spel, resultaat vóór alles...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:43
schurk
Avatar van schurk
schurk is offline
ik vond het jammer dat alle kansen mis gingen in de 2e helft.
verder mag ik de stijl niet van van nistelrooij. hij staat voorin bijna letterlijk op de bal te wachten, beetje jammer...? of wat is hier de bedoeling van?
__________________
It's a failure that went right
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 23:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
schurk schreef op 31-03-2005 @ 22:43 :
ik vond het jammer dat alle kansen mis gingen in de 2e helft.
verder mag ik de stijl niet van van nistelrooij. hij staat voorin bijna letterlijk op de bal te wachten, beetje jammer...? of wat is hier de bedoeling van?
Een "killer" voorin, wacht z'n kans af. Die heeft misschien maar 3 of 4 momenten nodig in een wedstrijd om echt belangrijk te zijn.

Ik vind dat van Nistelrooij op het moment teveel buiten z'n positie in de punt moet doen, dat is vaak zo als het op het middenveld niet draait. Manchester werkte ooit met 5 à 6 middenvelders, dat was fantastisch voor hem, maar nu is het zowel in oranje als bij Man U veel minder aan de orde om zo te werken.

Dan moet je denken aan een steviger middenveld (misschien werken in een 4-4-1-1 opstelling?), maar aangezien dat bij oranje gewoon niet aan de orde is, kun je blijkbaar beter met een andere spits werken. En daar hebben we er genoeg van. Kom op mensen, zelfs voor Hasselbaink zou menig land een moord doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
schurk schreef op 31-03-2005 @ 22:43 :
ik vond het jammer dat alle kansen mis gingen in de 2e helft.
verder mag ik de stijl niet van van nistelrooij. hij staat voorin bijna letterlijk op de bal te wachten, beetje jammer...? of wat is hier de bedoeling van?
wat een onzin, ik weet niet of je alleen op de laatste wedstrijd doelt maar daarin vond ik hem (in vergelijking met de rest van het team) erg sterk. Hij beweegt veel, weet de bal vast te houden en durft weer acties te maken. Dit heb ik sinds zijn blessure niet meer gezien en hij is duidelijk op de weg terug. En wat betreft zijn stijl; dat is gewoon zijn positie. Hij is geen spits uit een 4-4-2 systeem die ook een bal op komt halen vanuit het middenveld omdat dan de 2de spits nog diep staat, maar een diepe spits uit een 4-3-3 systeem die niet achteruit hoeft te voetballen en alleen de ballen hoeft te ontvangen. Anders moet je 4-4-2 spelen met Makaay en Babel maar het bleek al eerder dat ze dat niet ligt en dat niet de stijl is van Van Basten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:43
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-03-2005 @ 19:24 :
Maduro en Babel

Seedorf niet in de voorselectie neem ik aan? Logisch toch, want Maduro heeft zeker onder Bassie en Schippie mogen trainen bij Ajax 2?

Of kijken ze alleen in Noord-Holland?
Kijken kan nog wel, als ze dat Noord-Hollandsche accent maar voor zich houden.
De bondscoach gaat dit weekend naar Haarlem. Daar loopt een een echte killer rond. Verdediger Farid Moharram heeft in zijn drie wedstrijden al twee keer gescoord.
Bouma moet vrezen voor zijn plaats in de selectie!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:46
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-04-2005 @ 12:23 :
wat een onzin
Nou....ik vond het ook jammer dat alle kansen mis gingen hoor!

Maar de combinatie Kuyt en van Nistelrooij vind ik op zich zo gek nog niet. Kuyt doet zijn werk prima als stoorzender en is veel aanspeelbaar. Hij krioelt goed om van Nistelrooij heen, maar dan mis je alleen iemand achter de spitsen die de gaten kan opvullen.
Ik had het idee dat Landzaat en van Bommel naast elkaar stonden in plaats van voor en achter elkaar.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 00:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-04-2005 @ 18:46 :
Nou....ik vond het ook jammer dat alle kansen mis gingen hoor!

Maar de combinatie Kuyt en van Nistelrooij vind ik op zich zo gek nog niet. Kuyt doet zijn werk prima als stoorzender en is veel aanspeelbaar. Hij krioelt goed om van Nistelrooij heen, maar dan mis je alleen iemand achter de spitsen die de gaten kan opvullen.
Ik had het idee dat Landzaat en van Bommel naast elkaar stonden in plaats van voor en achter elkaar.
Dat is ook precies de bedoeling en dat is waar ik de keuzes van van Basten niet begrijp. Hij lijkt de grootte van de linie tussen middenveld en aanval te onderschatten. De toevoer over de flanken lijkt over het algemeen ruim voldoende, maar er ontstaat een te zwak centrum, doordat van Nistelrooij te vaak ballen moet gaan halen achter zijn linie. Wat hij mist is een aanvallend middenvelder (type scholes/bergkamp) die gewoon ondersteunt vanuit het centrum. Trek de buitenspelers maar wat naar achteren in de spelsituaties waar dat nodig is en je kunt je twee middenvelders op hun positie laten, alleen wat verdedigender, wat meer naar achteren getrokken.

De andere oplossing is van Nistelrooij eruit halen, zoals Ferguson inmiddels doorheeft, maar daar is hij gewoon te goed voor. Manchester United heeft gewoon wat fouten gemaakt in hun aankoop/verkoop beleid en oranje lijkt niet helemaal door te hebben wat voor speler van Nistelrooij eigenlijk is. Dan zeg ik: NEC heeft nog een centrale spits nodig. Idee?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:00
one.
one. is offline
Citaat:
goodfella schreef op 31-03-2005 @ 12:44 :
armenie kreeg de hele wedstrijd geen een kans, verdediging is beter dan dat t lange tijd geweest is. (zie doelsaldo 14-3) ennuh er mag wel wat bijgeschaafd worden, maar dat verwende gezeur.... het is pas goed als we bovennatuurlijk voetbal spelen.

ze zijn iniedergeval de goede weg ingeslagen
Ben ik het wel mee eens, maar ik vind dat Van Basten dan ook zn mond moet houden over zijn dominant voetbal etc..
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:52
U2-FAN
U2-FAN is offline
Mee eens, maar ik vind aan de andere kant, als je tsjechie uit straks verliest dan sta je er een stuk minder goed voor........
__________________
asldfkja;lvdkasjd;lfkjasl;vkjnaslkdjflsa;kdvsl;a
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 03-04-2005 @ 16:00 :
Ben ik het wel mee eens, maar ik vind dat Van Basten dan ook zn mond moet houden over zijn dominant voetbal etc..
Precies.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2005 @ 01:52 :
Dat is ook precies de bedoeling en dat is waar ik de keuzes van van Basten niet begrijp. Hij lijkt de grootte van de linie tussen middenveld en aanval te onderschatten. De toevoer over de flanken lijkt over het algemeen ruim voldoende, maar er ontstaat een te zwak centrum, doordat van Nistelrooij te vaak ballen moet gaan halen achter zijn linie. Wat hij mist is een aanvallend middenvelder (type scholes/bergkamp) die gewoon ondersteunt vanuit het centrum. Trek de buitenspelers maar wat naar achteren in de spelsituaties waar dat nodig is en je kunt je twee middenvelders op hun positie laten, alleen wat verdedigender, wat meer naar achteren getrokken.
Van Basten zou een standbeeld moeten krijgen als hij Bergkamp weer in Oranje krijgt, helaas zal het wel een droom blijven maar misschien wil hij het bij Van Basten nog wel een keer proberen. Dat zou de perfecte schakel in dit elftal zijn, maar die kans lijkt er niet meer in te zitten...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-04-2005 @ 19:41 :
Van Basten zou een standbeeld moeten krijgen als hij Bergkamp weer in Oranje krijgt, helaas zal het wel een droom blijven maar misschien wil hij het bij Van Basten nog wel een keer proberen. Dat zou de perfecte schakel in dit elftal zijn, maar die kans lijkt er niet meer in te zitten...
Dan nog, er lopen in Nederland ook spelers rond die fantastisch mee zouden kunnen op het aanvallend middenveld in Oranje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2005 @ 19:42 :
Dan nog, er lopen in Nederland ook spelers rond die fantastisch mee zouden kunnen op het aanvallend middenveld in Oranje.
noem eens wat voorbeelden? Boutahar van jullie vind ik wel een mooie voetballer maar ik weet niet of hij goed genoeg is om Van Nistelrooy beter te laten voetballen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-04-2005 @ 19:44 :
noem eens wat voorbeelden? Boutahar van jullie vind ik wel een mooie voetballer maar ik weet niet of hij goed genoeg is om Van Nistelrooy beter te laten voetballen
Inderdaad, daar is hij nog te "licht" voor. Misschien als hij wat ervaring zou krijgen bij een club met een hoger baltempo, dat hij het dan zou kunnen. Overigens vind ik het echt een speler voor AZ, als ik heel eerlijk ben. Sowieso is zijn baltempo al vele malen hoger dan de rest van NEC meestal bij kan houden.

Maar goed, van Basten heeft wel eens aangegeven dat Boutahar wel een type is dat hij zoekt, dus wie weet.

Nee, anders kun je bijvoorbeeld eventueel denken aan van Galen, van Bommel (dus Landzaat krijgt z'n positie dan terug), heel misschien vd Vaart of een dergelijke speler.

Kijk, het is heel simpel, anders kun je van Nistelrooij beter niet opstellen. Er valt een te groot gat achter de voorste linie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:33
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-04-2005 @ 19:41 :
Van Basten zou een standbeeld moeten krijgen als hij Bergkamp weer in Oranje krijgt, helaas zal het wel een droom blijven maar misschien wil hij het bij Van Basten nog wel een keer proberen. Dat zou de perfecte schakel in dit elftal zijn, maar die kans lijkt er niet meer in te zitten...
Ik roep al sinds mijn tiende dat die Cruyff maar een druiloortje is vergeleken bij Bergkamp.
Niemand die het ooit met me eens is geweest.
Bergkamp was degene die Kluivert zo goed maakte in 1998.

Niet alleen het gat tussen de linies is te groot, maar in het Nederlands elftal missen we op dit moment gewoon een jongen met een intelligent inzicht..
Wat mij betreft is dat op dit moment het enige manco van het Nederlands elftal.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 15:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).
Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en André Ooijer (allen PSV), Michael Jansen (Vitesse).
Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

De PSV'ers Zoetebier, Bouma, Lucius, Ooijer, Van Bommel, Cocu en Vennegoor of Hesselink (bekerverplichtingen), Van Bronckhorst en Makaay (competitie loopt nog) ontbreken van 25 tot en met 27 mei.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik mis Zomer
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:10
one.
one. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-05-2005 @ 18:55 :
Ik mis Zomer


Nu valt het best mee, al had hij Vlaar, Jansen en Maduro beter weg kunnen laten, maar goed.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 10-05-2005 @ 19:10 :


Nu valt het best mee, al had hij Vlaar, Jansen en Maduro beter weg kunnen laten, maar goed.
ik was serieus
Die jongen heeft al heel wat meer laten zien dan Vlaar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 19:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bah, Timmer en zoetebier? jansen en Vlaar? Maduro? Bah...

Van AZ had hij beter van Galen mee kunnen nemen, er is nu gewoon geen fatsoenlijke 4-3-3 aanval te bedenken die echt werkt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Leuk voor Ron dat hij er nu al bij zit. Ik verwacht wel dat hij er niet bij zit bij de uiteindelijke selectie...

Toch jammer dat men bij Studio Sport een foto van Arjan Wisse lieten zien terwijl ze het over Ron Vlaar hadden. Kun je nagaan hoe onbekend ze bij veel mensen nog zijn...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Tijd om dit topic maar weer van stal te halen.

Lijkt er nu verdacht veel op, dat 'we' er volgend jaar 'gewoon' bij zijn, géén spannende play-off wedstrijden tegen Ierland of Schotland, maar op eigen kracht naar Duitsland.

Al met al een duel dat qua uitslag prima was, maar qua spel weer niet erg overtuigend. De eerste helft toch veel moeite gehad met die Finnen, maar gelukkig legt Nistelrooy er 1tje in.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Genoten van Van Persie, stond zelfs een paar keer mee te verdedigen

Was het niet helemaal eens met de analitici die Kuijt de beste man van het veld vonden in de eerste helft. Maakte verdedigend tot 3x toe bijna amateuristische dekkingsfouten, waaruit de Finnen gevaarlijk werden.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 09:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Afellay, Davids, Greene en Emanuelson bij Oranje

20/9/2005 16:42

Marco van Basten nam 33 spelers op in zijn voorlopige selectie voor de komende WK-kwalificatieduels met Tsjechië en Macedonië op 8 en 12 oktober. Urby Emanuelson, Serginho Greene, Ibrahim Afellay en Edgar Davids zijn de meest opvallende namen.
In vergelijking met de vorige voorlopige selectie zijn er zeven nieuwe namen. Naast die van Emanuelson, Greene, Afellay en Davids, zijn ook die van Ron Vlaar, Romeo Castelen en George Boateng nieuw, al maakten zij voorheen nog wel deel uit van de Oranje-selectie. Afwezig zijn nu Johnny Heitinga, Mario Melchiot en Kiki Musampa.

Emanuelson, Greene en Afellay hebben zich dit seizoen in de kijker gespeeld. Emanuelson doet het voorlopig redelijk als linksback bij Ajax, waar hij profiteert van de afwezigheid van Maxwell en Juanfran. Greene laat zich bij zijn nieuwe club Feyenoord al direct gelden en Afellay is uitgegroeid tot basisspeler bij PSV.

Edgar Davids keerde terug na maandenlang te zijn gepasseerd. Bij Tottenham Hotspur komt de gewezen aanvoerder weer aan spelen toe, al moest hij het laatste competitieduel met Aston Villa wegens een blessure aan zich voorbij laten gaan.

De voorlopige Oranje-selectie:
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Van Basten kennende zal het slechts een kwestie van tijd zijn voordat Schaars en De Zeeuw in de (voor)selectie zitten...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:45
Verwijderd
Waarom heeftie JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLL Jenner nou niet geselecteerd?

sjongejonge... Greene, die drol maakt minstens 3 fouten per wedstrijd..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 13:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-09-2005 @ 13:45 :
Waarom heeftie JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLL Jenner nou niet geselecteerd?

sjongejonge... Greene, die drol maakt minstens 3 fouten per wedstrijd..
Als die Juul zo door blijft gaan zal ie er heus wel bij komen.
Maargoed, dit is een voorselectie van 33 man. Wat zegt zoiets nou... Alsof Van Bommel geselecteerd zou worden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 14:03
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-09-2005 @ 10:35 :
Van Basten kennende zal het slechts een kwestie van tijd zijn voordat Schaars en De Zeeuw in de (voor)selectie zitten...
Ik vond De Zeeuw anders beter spelen dan Opdam spelen afgelopen zondag.

Dat van Greene snap ik niet.

Edit:

Misschien wil hij hem opstellen als keeper, dat kan hij namelijk wel.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-09-2005 @ 14:03 :
Als die Juul zo door blijft gaan zal ie er heus wel bij komen.
Maargoed, dit is een voorselectie van 33 man. Wat zegt zoiets nou... Alsof Van Bommel geselecteerd zou worden.
tsja, ik ben benieuwd wanneer Dennis Sep, spits van v.v. Baronie geselecteerd wordt door Marco
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.