Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 21:06
Schapie
Avatar van Schapie
Schapie is offline
Discusieer hier over de spreekkoren, secu de straf die Ado gaat ontvangen, en het gerelateerde daaraan

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 11:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 21:45
Verwijderd
moeten we hier nou weer mee? ... slotje
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 21:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Opzich is het wel een onderwerp waarover gediscussieerd kan worden...
Hoe moet ADO nu gestraft worden enzo.

Maar de maker van dit topic had het wel ff wat subtieler kunnen brengen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 21:57
number9
number9 is offline
wij Hagenaars zijn koppig
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:15
ali chemicali
ali chemicali is offline
ike wone in den haag. en die man met fluit ies gek in hoofd. hij ies kankerlul. den haag ies de best en fock de rest.
__________________
ik snap niet signature
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:19
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
ali chemicali schreef op 16-10-2004 @ 23:15 :
ike wone in den haag. en die man met fluit ies gek in hoofd. hij ies kankerlul. den haag ies de best en fock de rest.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:13
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
spreekkoren-topics genoeg op sport, kan deze dicht?
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 00:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Belachelijk natuurlijk dat ze nu weer eventjes zo moeilijk doen over die paar dingen vanaf de tribune. Het is al jaren zo, laat ze niet zeiken.

Stelletje randdebielen bij de KNVB. En nu? Schikking van 2 publiekloze wedstrijden en 6 punten aftrek? Belachelijk...

Laat ze eens de clubs gaan bestraffen waarbij de aanhang te weinig zingt, dan worden ajax en PSV eens niet zomaar kampioen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 02:30
Verwijderd
pfff, zulke dingen worden wekelijks geroepen bij de top3, gebeurt het weer eens bij ado, hoppa, weer gezeik. Hoewel ik het wel terecht vind dat het gestaakt werd.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2004 @ 01:07 :
Belachelijk natuurlijk dat ze nu weer eventjes zo moeilijk doen over die paar dingen vanaf de tribune. Het is al jaren zo, laat ze niet zeiken.

Stelletje randdebielen bij de KNVB. En nu? Schikking van 2 publiekloze wedstrijden en 6 punten aftrek? Belachelijk...

Laat ze eens de clubs gaan bestraffen waarbij de aanhang te weinig zingt, dan worden ajax en PSV eens niet zomaar kampioen...
Ze hadden jaren geleden die idoten al moeten verbannen naar Elba. In een stadion zingen ze allemaal mee maar zodra ze thuis zijn kruipen ze weg voor de vrouw/moeder des huize. Tuurlijk supporters moeten zingen maar gebruik er dan wel je gezonde verstand er bij en niet die paar grijze cellen die maar 90 minuten per week actief zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:19
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Wes schreef op 17-10-2004 @ 03:42 :
Ze hadden jaren geleden die idoten al moeten verbannen naar Elba. In een stadion zingen ze allemaal mee maar zodra ze thuis zijn kruipen ze weg voor de vrouw/moeder des huize. Tuurlijk supporters moeten zingen maar gebruik er dan wel je gezonde verstand er bij en niet die paar grijze cellen die maar 90 minuten per week actief zijn.
Precies.
Misschien werd het 5 jaar geleden getolereerd, maar ik ben blij dat ze ertegen beginnen op te treden. Het is gewoon abnormaal gedrag, dat gestraft moet worden.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-10-2004 @ 09:19 :
Precies.
Misschien werd het 5 jaar geleden getolereerd, maar ik ben blij dat ze ertegen beginnen op te treden. Het is gewoon abnormaal gedrag, dat gestraft moet worden.
Zonder meer, maar je kunt niet verwachten dat zoiets "ineens" ophoudt. Daarnaast vind ik de sancties ronduit belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig iedereen toch zo goed in de gaten houden? Pik de "slechte" mensen er maar tussenuit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2004 @ 09:55 :
Zonder meer, maar je kunt niet verwachten dat zoiets "ineens" ophoudt. Daarnaast vind ik de sancties ronduit belachelijk. Ze kunnen tegenwoordig iedereen toch zo goed in de gaten houden? Pik de "slechte" mensen er maar tussenuit.
Dat doen ze ook, vandaar die publiekloze wedstrijden.


Goed werk, stoppen die handel en vanaf nu gewoon optreden, je moet een keer "ineens" beginnen met optreden, anders gebeurt het nooit.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 10:55
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Heb het idee dat veel mensen niet begrijpen dat scheidsrechters dit beroep uitoefenen omdat ze het leuk vind.

Als je elke wedstrijd wordt uitgescholden lijkt me het wel een keer genoeg.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:07
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-10-2004 @ 22:49 :
Opzich is het wel een onderwerp waarover gediscussieerd kan worden...
Hoe moet ADO nu gestraft worden enzo.
Lijkt me ook
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Terecht dat ze de wedstrijd staken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Het waren niet alleen de ADO-supporters, maar ik hoorde op het journaal dat het ook PSV-supporters waren die liederen zongen.

Verderd was het in mijn ogen niet zo erg als een tijdje terug bij ADO-Ajax. Temmink wilt in mijn ogen gewoon laten zien dat hij het niet meer pikt en ook niet bang is om een wedstrijd te staken, al is het in het Zuiderpark
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik zeg maar 1 ding: Het is weer ADO, 2 week geleden werden er ook spreekkoren gezongen en hoor je er niks over en nu ADO het weer doet krijg je dit gezeik..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2004, 11:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En ADO krijgt de straf...

Bij NEC wordt ook gezongen in de wedstrijd bij PSV (we waren terecht kwaad, maar dan nog) en dan wordt het niet afgeblazen. Opzich vind ik het niet erg, maar ze pikken ze er wel uit.

Als ajax, PSV of Feyenoord roepen, is er niets aan de hand. Maar jah, ADO zou dan een naam hebben he...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:33
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Het ging ook nergens meer over, de drie bussen achter ons werden bekogeld met stenen!

stelletje mongolen daar in den haag, proberen 't Millwall van nederland te worden, kneuzen
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:53
Schapie
Avatar van Schapie
Schapie is offline
Je moet nog maar af wachten of in de toekomst ook bij wedstrijden van de grotere clubs de wedstrijden worden afgelast in hun nadeel, in ieder geval was bij ado een meespelende factor zoals op het sportjournaal gezegd werd dat er buiten het stadion ook behoorlijke onrust was en de bestuursdeuren werden gebarricadeert ( wat ik niet helemaal begrijp want zij zijn tenslotte de geldschieters voor een club die de club levend houden. )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:34
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-10-2004 @ 22:49 :
Opzich is het wel een onderwerp waarover gediscussieerd kan worden...
Hoe moet ADO nu gestraft worden enzo.
Heel Midden-Noord verplicht een baan laten zoeken!

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:39
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Wes schreef op 17-10-2004 @ 03:42 :
Ze hadden jaren geleden die idoten al moeten verbannen naar Elba. In een stadion zingen ze allemaal mee maar zodra ze thuis zijn kruipen ze weg voor de vrouw/moeder des huize. Tuurlijk supporters moeten zingen maar gebruik er dan wel je gezonde verstand er bij en niet die paar grijze cellen die maar 90 minuten per week actief zijn.
Ik ben blij dat er wederom iemand is die de (voetbal)wereld begrijpt.
Als wereldburgers zoals jij toch eens aan de macht kwamen, dan was deze maatschappij een stuk makkelijker geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:51
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-10-2004 @ 09:19 :
Precies.
Misschien werd het 5 jaar geleden getolereerd, maar ik ben blij dat ze ertegen beginnen op te treden. Het is gewoon abnormaal gedrag, dat gestraft moet worden.
Waarom is dit in een voetbalstadion abnormaal gedrag en krijg je op straat de hele dag door van dit soort opmerkingen naar je hoofd?

We zijn de nuance in Nederland compleet zoek geraakt.
Nog nooit was deze samenleving zo gigantisch zwart/wit als dat ze nu is.
Je bent goed of je bent slecht en als je daar tussenin zit dan ben je ook gewoon slecht, omdat je niet goed bent. En iets roepen naar een scheidsrechter is slecht.
Zelfs zo slecht dat de gehele Nederlandse samenleving over de fans van Den Haag zal heen vallen. Fans die op zich niet zo heel veel meer voorstellen, maar nog steeds het predikaat ‘tuig’ opgespeld krijgen van alles en iedereen die nooit naar voetbal gaan.
Alsof het iets boeit dat ze je een homofiel noemen.
Mag ik nu ook iedereen gaan aanklagen die mij uitscheld of mij bedreigt?

Scheidsrechter Temmink geeft in de 76e minuut geen penalty waardoor spreekkoren zich de kop op doen. Vervolgens staakt hij in de 80e minuut de wedstrijd.
Dat zijn dus vier minuten spreekkoren die vervolgens als onophoudelijk de boeken in gaan.
Respect voor de sensatiemedia, respect voor Deetman (ga eens naar voetbal als je jezelf ergens mee wilt bemoeien) en respect voor onze modelburgers.


‘Deze mietjesmaatschappij werd mede mogelijk gemaakt door.
De Nederlandse bevolking.’




In Rotterdam is een baby afgeronseld.
In Naaldwijk is een heel gezin uitgemoord.
In Den Haag is een scheidsrechter uitgescholden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 17-10-2004 @ 12:33 :
Het ging ook nergens meer over, de drie bussen achter ons werden bekogeld met stenen!

stelletje mongolen daar in den haag, proberen 't Millwall van nederland te worden, kneuzen
goh
wat een intelligente reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 15:21
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Tja, het feit dat de wedstrijd volledig is gestaakt komt vooral door Deetman die zo graag een statement wilde maken. Ik kan me echter wel voorstellen dat Temmink het spuugzat was.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:31
Verwijderd
die ***politiek moet zich eens nie zoveel bemoeien met zich wat in de stadions afspeelt op verbaal gebied... da moet de knvb maar doen, niet de politiek. ik word misselijk ask op teletekst lees dat het kabinet temmink een pluim geeft door die wedstrijd te staken....flikker toch op!! die gast krijgt er goed voor betaald om daar te staan fluiten dus dan mottie ook maar wat verbaal geweld kunnen slikken hoor.... en indd wat AGH zegt....er gebeuren veel ergere dingen hier in NL, moet je maar eens tellen hoeveel er de gevangenis ingaan en hoeveel eruit gaan, da verscheelt nogal.... er worden jaarlijks zown 50 moorden gepleegd in de gevangenissen waar niks over naar buiten wordt gebracht... (bron is de ex-leider van de Peel-bende, actief in eind jaren 80 en jaren 90) dat is allemaal veel erger dan een stel spreekkoren tegen een scheidsrechter en speler....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 17-10-2004 @ 21:31 :
die gast krijgt er goed voor betaald om daar te staan fluiten dus dan mottie ook maar wat verbaal geweld kunnen slikken hoor....
dan zou een chirurg dus ook moeten kunnen worden uitgescholden terwijl die zijn patiënten opereert?!

en dan moeten voetballers zeker af en toe mishandeld worden, want die verdienen echt nog veeeel meer dan die scheidsrechters. maar niet zeuren hoor.

nee sorry, it doesn't make sense to me.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
number9 schreef op 16-10-2004 @ 22:57 :
wij Hagenaars zijn koppig
Tegen Vitesse waren jullie nog lief.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-10-2004 @ 21:31 :
die ***politiek moet zich eens nie zoveel bemoeien met zich wat in de stadions afspeelt op verbaal gebied... da moet de knvb maar doen, niet de politiek. ik word misselijk ask op teletekst lees dat het kabinet temmink een pluim geeft door die wedstrijd te staken....flikker toch op!! die gast krijgt er goed voor betaald om daar te staan fluiten dus dan mottie ook maar wat verbaal geweld kunnen slikken hoor.... en indd wat AGH zegt....er gebeuren veel ergere dingen hier in NL, moet je maar eens tellen hoeveel er de gevangenis ingaan en hoeveel eruit gaan, da verscheelt nogal.... er worden jaarlijks zown 50 moorden gepleegd in de gevangenissen waar niks over naar buiten wordt gebracht... (bron is de ex-leider van de Peel-bende, actief in eind jaren 80 en jaren 90) dat is allemaal veel erger dan een stel spreekkoren tegen een scheidsrechter en speler....
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 23:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind het triest dat de media en de politiek hier zoveel aandacht aan hebben besteedt... Dit heeft het allemaal alleen maar verergerd.

Maar ik vind het vooral triest dat die ADO 'supporters' hun eigen club zo benadelen. Ze wisten dat de club flink gestraft zou gaan worden, en toch doen ze het.

Trieste zooi daar in den Haag. Dit soort spreekkoren zijn nergens voor nodig. Het heeft nix met voetbal te maken. Het bevorderd absoluut op geen enkele manier de sfeer onder de supporters. Waarom doet men het dan? Tja, ik weet het niet... Iemand die het mij kan uitleggen. (Met niveau aub)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
STUFF schreef op 17-10-2004 @ 21:57 :
dan zou een chirurg dus ook moeten kunnen worden uitgescholden terwijl die zijn patiënten opereert?!
Als de bewuste chirurg mijn oren aan mijn buik vastspijkert zal ik hem ongetwijfeld voor een niet zo'n lieve man uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-10-2004 @ 00:15 :
Ik vind het triest dat de media en de politiek hier zoveel aandacht aan hebben besteedt... Dit heeft het allemaal alleen maar verergerd.

Maar ik vind het vooral triest dat die ADO 'supporters' hun eigen club zo benadelen. Ze wisten dat de club flink gestraft zou gaan worden, en toch doen ze het.

Trieste zooi daar in den Haag. Dit soort spreekkoren zijn nergens voor nodig. Het heeft nix met voetbal te maken. Het bevorderd absoluut op geen enkele manier de sfeer onder de supporters. Waarom doet men het dan? Tja, ik weet het niet... Iemand die het mij kan uitleggen. (Met niveau aub)
Waarom geef je zo af op ADO?
Het gebeurt bijna overal, echt niet alleen daar.
Je bent trouwens niet de enige die dat doet, half Nederland denkt (onderhand door de media) dat het alleen in DH gebeurt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 18-10-2004 @ 11:18 :
Als de bewuste chirurg mijn oren aan mijn buik vastspijkert zal ik hem ongetwijfeld voor een niet zo'n lieve man uitmaken.
dat komt overeen met een scheidsrechter die spelers rood geeft als ze buitenspel staan...

dus nee, geen goede vergelijking. maar ik snap wel wat je bedoelt....maar (ik heb alleen een heeeeel korte samenvatting gezien) ik heb echt geen grove fouten van de scheidsrechter gezien (of was het wel hands!?).
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-10-2004 @ 11:23 :
Waarom geef je zo af op ADO?
Het gebeurt bijna overal, echt niet alleen daar.
Je bent trouwens niet de enige die dat doet, half Nederland denkt (onderhand door de media) dat het alleen in DH gebeurt.
Omdat zij het presteren om eerst al flink in het nieuws te komen waardoor het gezeik over spreekkoren begint, en er ook duidelijke regels worden opgesteld met wat te doen als dit nog eens voorkomt. En dan doen ze een paar weken later precies hetzelfde.

Ik zeg ook niet dat het alleen in DH gebeurt. Alleen is het wel opvallend dat zij het steeds weer presteren om over de grens te gaan.

Maar wat ik in mijn vorige post eigenlijk wilde zeggen is dat die spreekkoren nergens voor nodig zijn.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:07
Verwijderd
Ach op zich is er niks aan die spreekkoren te doen maar als die Ado randdiebelen fanclub het doet moet er tegen opgetreden worden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2004, 14:01
*Hockey_Chick*
*Hockey_Chick* is offline
Triest hoor die acties van ADO ik vind dat ze die mensen stadionverboden moeten geven...
__________________
*Wat er ook gebeurd, als je haar maar goed zit!*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
*Hockey_Chick* schreef op 18-10-2004 @ 15:01 :
Triest hoor die acties van ADO ik vind dat ze die mensen stadionverboden moeten geven...
Wat moeten mensen dan krijgen die opstraat schelden?

Een straatverbod?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:10
Co
Avatar van Co
Co is offline
ASO Den Haag
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Co schreef op 18-10-2004 @ 17:10 :
ASO Den Haag
Nee jij bent slim..

Het gebeurt overal!!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:43
anterx
anterx is offline
Is eigenlijk iemand hier echt in het stadion geweest zaterdag? Zo, ja vond hij/zij het terecht dat de wedstrijd werd gestaakt? Ik ben bij de wedstrijd geweest en ik vond het eigenlijk wel meevallen, maar iedereen wist dat Den Haag in de gaten werd gehouden dus ja. Ik vind dat Temmink er slimmer aan had gedaan de wedstrijd uit te laten spelen (helemaal niet staken). De bestorming van de bestuurskamer en dergelijke gebeuren pas nadat er gestaakt werd. Ik weet dat veel mensen nu zullen reageren dat ik niet normaal ben als ik het wel mee vond vallen. Het geeft niet dat veel mensen zo denken, de media schetst het beeld veel te extreem.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:51
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-10-2004 @ 13:43 :
Omdat zij het presteren om eerst al flink in het nieuws te komen waardoor het gezeik over spreekkoren begint, en er ook duidelijke regels worden opgesteld met wat te doen als dit nog eens voorkomt. En dan doen ze een paar weken later precies hetzelfde.
Ik zeg ook niet dat het alleen in DH gebeurt. Alleen is het wel opvallend dat zij het steeds weer presteren om over de grens te gaan.
Komt omdat men met argusogen naar alles kijkt wat Hagenees is.
Het geeft ongeveer hetzelfde effect als de discussie rondom ‘schopploeg’ de Graafschap.
Vergroot alles uit, let specifiek op deze club en herhaal alles dertig keer en de hetze is geboren.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:59
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
STUFF schreef op 18-10-2004 @ 13:37 :
dat komt overeen met een scheidsrechter die spelers rood geeft als ze buitenspel staan...

dus nee, geen goede vergelijking. maar ik snap wel wat je bedoelt....maar (ik heb alleen een heeeeel korte samenvatting gezien) ik heb echt geen grove fouten van de scheidsrechter gezien (of was het wel hands!?).
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het hands was. De chirurg versus scheidsrechter was ook geen vergelijking, althans geen reële vergelijking. Net zoals de spreekkoren versus schandalige spreekkoren geen vergelijking is.
Die spreekkoren hebben maximaal vijf minuten geduurd alvorens Temmink de wedstrijd afblies. Die nuance wordt echter niet aangebracht.

Men wist van te voren al dat ze de wedstrijd zouden staken.
Nederland doet het nu overkomen alsof de Hagenezen ruim drie uur voor de wedstrijd al in hun kroeg stonden te zingen dat ze Temmink met zijn ballen aan de zoldering wilden hangen.



En de drogreden dat er een gespannen sfeer hing heeft mijn inziens niets te maken met spreekkoren. En dat weten de KNVB/Den Haag en PSV ook wel.
Alleen Nederland weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:01
Verwijderd
wat ik nog ff aan mijn post van gisteren is wel dak het enigzins terecht vindt dattie verder niet hervat werd na 15 minuten staking....de supportersbussen waren tenslotte voor de wedstrijd al bekogeld en aangevallen....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:27
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-10-2004 @ 19:01 :
wat ik nog ff aan mijn post van gisteren is wel dak het enigzins terecht vindt dattie verder niet hervat werd na 15 minuten staking....de supportersbussen waren tenslotte voor de wedstrijd al bekogeld en aangevallen....
Wat ook gewoon een mega-blunder is van de lokale 3 hoek. Weken lang vergaderen over de manier van transport, en vervolgens leid je de combi langs een Haagse kroeg..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 19:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-10-2004 @ 13:43 :
Omdat zij het presteren om eerst al flink in het nieuws te komen waardoor het gezeik over spreekkoren begint, en er ook duidelijke regels worden opgesteld met wat te doen als dit nog eens voorkomt. En dan doen ze een paar weken later precies hetzelfde.

Ik zeg ook niet dat het alleen in DH gebeurt. Alleen is het wel opvallend dat zij het steeds weer presteren om over de grens te gaan.
Wees blij dat we nog ergens fanatieke aanhang hebben...

Nee, ADO is niet de enige club. Verschil is dat ADO altijd aan het schreeuwen en zingen is. Ik geef ze mee, humor hebben ze! Het grootste gedeelte van de tijd is het alleen maar aanmoedigen en dat soort shit. De tegenstander wordt altijd zwaar geintimideerd en dat komt hard aan.

Kijk dan in de rest van Nederland, waar alleen wordt semi-gezongen op het moment dat de scheids iets fout doet of een arrogante kwal een vingertje uitsteekt. Bij ADO gaat men er dan vol tegenaan, net zoals in de rest van de wedstrijd... En jah dan grijpt zo'n scheids sneller in, terwijl ze helemaal niet "erger" zijn dan welke club in Nederland dan ook. Ze zijn fanatiek en dat is meer positief dan negatief!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 19:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 18-10-2004 @ 19:27 :
Wat ook gewoon een mega-blunder is van de lokale 3 hoek. Weken lang vergaderen over de manier van transport, en vervolgens leid je de combi langs een Haagse kroeg..
Jah dat was weer zo'n idiote beslissing die duidelijk van bovenaf gedaan is, anders kom je daar toch niet op?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 18-10-2004 @ 19:27 :
Wat ook gewoon een mega-blunder is van de lokale 3 hoek. Weken lang vergaderen over de manier van transport, en vervolgens leid je de combi langs een Haagse kroeg..
haha ja inderdaad heb me echt kapot gelachen toen ik dat hoorde hahahaha geen ambitie? ga bij de politie!! duie uitspraak blijkt maar weer eens
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:40
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:41
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme in het voetbalstadion
Doncha
50 15-03-2005 19:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog spreekkoren
comandini
2 15-12-2004 19:49
De Kantine SpreekKoren, JOU MENING!!
Tease
65 10-11-2004 17:43
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 13:05
Vrije tijd Spreekkoren tegen Fons van E.
zlatani9
55 06-10-2003 15:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Feyenoord in actie tegen spreekkoren
MissCzechMeOut
26 20-11-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.