Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 09:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 23-10-2004 @ 20:58 :
Zit je net Kopspijkers te kijken, zit daar een ADO supporter (nagedaan) die scheldt daar tig keer met kanker en die hele zaal ligt dubbel van het lachen..Oh oh oh wat is het toch erg om kanker te gebruiken..
Het valt me ook op dat, naar mate de discussie vordert, de tegenstanders zich niet meer met de discussie mengen.

Verder dan: 'Spreekkoren zijn schandalig!' komen ze veelal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2004, 15:43
Verwijderd
afgelopen zaterdag: sylvie heeft een broer in amsterdammmm
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:14
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
tja bij twente-willem2, oskar is de zus van sylvie meis.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:38
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
En wij steken er een vlag in!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:42
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 25-10-2004 @ 10:49 :
Het valt me ook op dat, naar mate de discussie vordert, de tegenstanders zich niet meer met de discussie mengen.

Verder dan: 'Spreekkoren zijn schandalig!' komen ze veelal niet.
Niets heerlijker dan ongenuanceerd en niet geremd door enige kennis van zaken je mening te schreeuwen.

Doe ik ook wel eens op de tribune, alleen komt dan m'n kop op Opsporing Verzocht, en moet ik uitleggen in 2vandaag waar ik het gore lef vandaan haal. Met een beetje geluk maakt de Revu ook zelfs 10 pagina's vrij!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-10-2004 @ 16:43 :
afgelopen zaterdag: sylvie heeft een broer in amsterdammmm
Hehe, bij ons laatst ook zoiets... 'Tis stil, voor sylvie meis!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-10-2004 @ 17:38 :
En wij steken er een vlag in!
'En steek die vlag in Sylvie Meis. Steek die vlag in Sylvie Meis. En steek die vlag in Sylvie Meiheis. En steek die vlag in Sylvie Meis!'??????
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-10-2004 @ 17:42 :
Niets heerlijker dan ongenuanceerd en niet geremd door enige kennis van zaken je mening te schreeuwen.

Doe ik ook wel eens op de tribune, alleen komt dan m'n kop op Opsporing Verzocht, en moet ik uitleggen in 2vandaag waar ik het gore lef vandaan haal. Met een beetje geluk maakt de Revu ook zelfs 10 pagina's vrij!
Dat regelt van Gageldonk dan wel!
Die heeft toch nog wat contacten.
Krijg je misschien ook een foto waarbij je je tattoo kan showen.
Wel een beetje stoer kijken hè.

Ik zag Milk&Fruit trouwens gisteren toevallig nog op televisie.
Hij sloeg met zijn blote hand tegen een M.E. bus en kreeg een kwartier meer zendtijd dan twee overvallers die in Wijchen een pompstation hadden overvallen en hij kreeg twintig minuten meer zendtijd dan de halve zool die midden in de nacht een flat in brand heeft proberen te steken. Voor het slaan op een M.E. bus (waarbij je overigens zelf je hand breekt) staat een gevangenisstraf van zes jaar.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 13:25
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 26-10-2004 @ 19:23 :
Dat regelt van Gageldonk dan wel!
Die heeft toch nog wat contacten.
Krijg je misschien ook een foto waarbij je je tattoo kan showen.
Wel een beetje stoer kijken hè.

Ik zag Milk&Fruit trouwens gisteren toevallig nog op televisie.
Hij sloeg met zijn blote hand tegen een M.E. bus en kreeg een kwartier meer zendtijd dan twee overvallers die in Wijchen een pompstation hadden overvallen en hij kreeg twintig minuten meer zendtijd dan de halve zool die midden in de nacht een flat in brand heeft proberen te steken. Voor het slaan op een M.E. bus (waarbij je overigens zelf je hand breekt) staat een gevangenisstraf van zes jaar.
Zonde van de zendtijd dat ze hem op de buis brengen, hij geeft zich dagen later toch zelf aan..

Persoonlijk ben ik voor lijfstraffen voor dergelijk actie, wie valt er nu een M.E. busje aan. Schande! Nu kan ik toch niet meer rustig naar de voetbal!

Hoe is het trouwens met die gozer van die brand? Had zeker een heel rotte jeugd. Ouders gescheiden, poëzie album kwijt geraakt, nooit vriendjes, en z'n gehele pubertijd acné? Tsjah..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
LIS: 'ADO spreekkoor over Meys moet kunnen'
Het Landelijk Informatiepunt Supportersprojecten (LIS) vindt dat spreekkoren van voetbalsupporters in stadions waarbij vrouwen of moeders van spelers ernstig worden beledigd, te tolereren zijn. ''Sylvie Meis is de hoer van Amsterdam'', wat onlangs tijdens de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax te horen was, moet voortaan kunnen worden gescandeerd zonder dat een wedstrijd gestaakt wordt.

Het LIS is een beleidsorgaan dat in opdracht van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) expertise ontwikkelt en informatie bundelt over sociale projecten met voetbalsupporters. Volgens het LIS behoren er duidelijke grenzen aan het roepen van leuzen te zijn, maar die moeten niet liggen bij het vermeende beroep van iemands moeder of vriendin als prostituee. De grenzen worden wél overschreden bij het toewensen van dodelijke ziektes of andere gruwelijkheden alsmede bij racistische uitingen.

Het Landelijk Informatiepunt vindt dat de KNVB en de overheid niet te gevoelig moeten reageren op beledigende spreekkoren. ''Die horen er gewoon bij. Supporters moeten hun emotie kunnen tonen, stoom kunnen afblazen. En dat dit soms pijn aan de oren doet, is voor sommigen vervelend. Maar het is altijd nog minder vervelend dan wanneer de emoties zo ver oplopen dat de zaak ontploft binnen het stadion of in de samenleving.''

Volgens het LIS is voetbal altijd een volkssport geweest, en horen felle emoties daar bij. Zonder emoties wordt voetbal net zo populair als honkbal of korfbal, menen de experts bij het LIS. Draconische maatregelen van de overheid zullen bovendien weinig effect sorteren menen zij. Het bureau ziet meer heil in zelfregulering
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-10-2004 @ 15:17 :
........
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:59
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
"Liever een Haags vak dat op mn vriendin scheld, dan een vriendin die geilt op mijn geld" aldus R. vd V.

"Liever een Haags vak dat op mijn vriendin scheld, dan dat Sylvie zegt "Ik ben weer ongesteld" Aldus R. vd V.

"Liever een Haags vak dat op Sylvie scheld, dan een nieuwe woonwagen op mijn veld" aldus R. vd V.

Kreeg ik net per e-mail voorgedragen..

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:39
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-10-2004 @ 14:25 :
Zonde van de zendtijd dat ze hem op de buis brengen, hij geeft zich dagen later toch zelf aan..
Voetbalt hij ook Emmeloord???? Of welk polderdorp was het?
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-10-2004 @ 14:25 :
Persoonlijk ben ik voor lijfstraffen voor dergelijk actie, wie valt er nu een M.E. busje aan. Schande! Nu kan ik toch niet meer rustig naar de voetbal!
M’n vriendin wil graag kinderen, maar ik durf het gewoon niet meer aan in deze maatschappij.
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-10-2004 @ 14:25 :
Hoe is het trouwens met die gozer van die brand? Had zeker een heel rotte jeugd. Ouders gescheiden, poëzie album kwijt geraakt, nooit vriendjes, en z'n gehele pubertijd acné? Tsjah..
Het is inderdaad heel triest voor jongens die met zulke situaties om moeten gaan. Ik vind zo’n flatgebouw ook een pure provocatie voor zo’n jongen.
Vier uurtjes bladharken in het park in Eindhoven en hij mag weer terug naar zijn konijn en schildpad; die zullen wel eenzaam zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 18:18
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 28-10-2004 @ 18:39 :
Voetbalt hij ook Emmeloord???? Of welk polderdorp was het?
Meppel! Daar komen alleen de allergekste vandaan!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:20
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 29-10-2004 @ 19:18 :
Meppel! Daar komen alleen de allergekste vandaan!
Hehe, oja!!
Is die jongen trouwens ook nog eens opgezocht dan?
Misschien een leuk item voor een televisieprogramma.

Hoe is het nu met?
Rellenneger Daniel.
De jongen van Meppel 5 (of zoiets).
De tattoo van Pinox.
De schurfthuid van Rooie Pim.
Die Danny van N.E.C. die Maurice Graeff een kopstoot gaf.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 20:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-10-2004 @ 15:17 :
Min of meer wat AGH, SCF en ik ook bedoelen, denk ik...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 22:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Hofs liep er vanavond lekker op los te provoceren, als Twente-supporter kan ik dat niet hebben, maar als voetballiefhebber geef ik hem groot gelijk. Zeker n.a.v. afgelopen woensdag kan ik hem NOOIT afkraken en MOET ik hem wel gelijk geven, de wedstrijdmentaliteit die hij en b.v. Janssen bezitten is er één die bij de jongens van Twente ontbreekt. Zulke 'schoffies' winnen punten voor een ploeg.

Als de knvb consequent is stellen ze ook daar een vooronderzoek in.
Maar dat is iets wat ik laf zou vinden van Zeist en als liefhebber van de sport onnodig zou vinden en als supporter van Twente zou ik me een slecht verliezer tonen indien ik daarvoor zou pleiten, daarom vind ik ook dat, dat geneuzel maar eens afgelopen moet zijn(vooronderzoeken naar spelers).
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 10:47
Slobber
Slobber is offline
Ze gaan er nu allemaal regels aan verbinden van wat je wel mag roepen en wat je niet mag roepen.

Kanker: fout
Griep: goed

Hoer: fout
Verkoopster in een seksshop: goed

Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas: fout
VS, VS, alle Moslims een Daisycutter: goed

Steek die vlag maar in je reet: fout
Steek die vlag maar in je hand: goed

Kut: fout
Vagina: goed

Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat: fout
Rotterdam, griepstad, in de oorlog lang niet zo erg als nu Bagdad: goed

Homo!: fout
Hetero!: goed



Ik geloof dat deze afspraken het voetbal in ieder geval heel wat komischer maken.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 11:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nou ik lach me rot..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 12:45 :
Nou ik lach me rot..
jij toch ook al.... :/
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:22
anterx
anterx is offline
Als het mag gooi ik graag een stelling in de groep.
Stelling: AZ-Feyenoord had gestaakt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
anterx schreef op 01-11-2004 @ 21:22 :
Als het mag gooi ik graag een stelling in de groep.
Stelling: AZ-Feyenoord had gestaakt moeten worden.
Dan had Groningen - Ado ook gestaakt moeten worden, de grens mocht zijn vlag in z'n reet stoppen.
En ik zag toevallig een samenvatting van Dordrecht '90 - Emmen en daar heb ik ook spreekkoren gehoord.

Kunnen we niet beter het hele voetbal afschaffen?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:28
anterx
anterx is offline
Als we het voetbal afschaffen moeten mensen zich in iets anders uit kunnen leven. Misschien krijgen we dan wel spreekkoren bij handbal
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
anterx schreef op 01-11-2004 @ 21:28 :
Als we het voetbal afschaffen moeten mensen zich in iets anders uit kunnen leven. Misschien krijgen we dan wel spreekkoren bij handbal
Of bij hockey.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 20:38
anterx
anterx is offline
Precies
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Men is bezig met een landelijke actie onder alle supporters, misschien heeft iemand er meer over gehoord en heeft die meer zin om te typen? Ik ben lui...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heb alleen gehoort dat er 2 jaar geleden van Feyenoord een soort van goedgedragverklaringen ondertekent zijn door supporters van Feyenoord.
Verder zou ik niet weten waar je het over hebt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ADO Den Haag wil uitleg van KNVB

1/11/2004 22:27

ADO Den Haag heeft de KNVB een brief geschreven naar aanleiding van de spreekkoren bij AZ-Feyenoord. Het schrijven komt er op neer dat de club uit de residentie best gestraft wil worden, maar alleen als ook de Rotterdammers straf krijgen.
'Wij zijn het ermee eens', legt ADO-directeur uit in VI, 'dat wij naar aanleiding van spreekkoren eventueel een straf krijgen opgelegd. Wij vinden namelijk ook dat er ergens een grens moet worden getrokken (..) Maar tegelijkertijd moet er wel één duidelijke lijn worden getrokken. Wij willen namelijk niet dat de regels alleen voor ADO Den Haag gelden.'

Bij ADO Den Haag was de verbazing dan ook groot toen Dick van Egmond bij AZ-Feyenoor de wedstrijd gewoon liet uitspelen, hoewel hij dezelfde verwensingen naar het hoofd kreeg geslingerd als René Temmink bij ADO Den Haag-PSV.

Langenbach klom daarom meteen weer in de pen. 'En niet omdat ik vind dat Feyenoord een straf moet hebben, maar om van de KNVB te horen waarom er geen helder standpunt is.' De ADO-directeur tekende er wel meteen bij aan dat ADO verschoont zal blijven van een sanctie indien de bond besluit om niets te doen.

www.vi.nl
Het is wel een naai streek natuurlijk maar ergens kan ik me de reactie heel goed begrijpen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 22:34 :
Heb alleen gehoort dat er 2 jaar geleden van Feyenoord een soort van goedgedragverklaringen ondertekent zijn door supporters van Feyenoord.
Verder zou ik niet weten waar je het over hebt.
Nee, heeft er niks mee te maken, ik type het wel als ik een keer zin heb...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:08
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Tja Ado was even de gebeten hond en het is begrijpelijk dat ze voor gelijke rechten vechten.

Belangrijker vind ik de steeds terugkerende 'doodschoppen' uitgedeeld door Ado spelers, dáár zou het bestuur eens iets aan moeten doen.(en de KNVB zou daar ook best iets harder tegen mogen optreden)
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 21:53
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
KNVB berispt N'Kufo na provocatie ADO-fans

9/11/2004 17:59

Blaise N'Kufo is berispt door de tuchtcommissie van de KNVB voor zijn gedrag na afloop van de wedstrijd tussen ADO Den Haag en FC Twente.
Na de 1-0 overwinning van de Tukkers besloot N'Kufo het Haagse publiek te 'bedanken' met een applausje en een glimlach. Dit deed de aanvaller nadat hij door een deel van de Haagse aanhang was uitgejouwd met oerwoudgeluiden.

De KNVB besloot een onderzoek in te stellen naar de vermeende provocatie van N'Kufo. De aanklager van de voetbalbond kwam dinsdag met een schikkingsvoorstel voor de berisping. FC Twente besloot deze straf te accepteren.

'We hebben altijd gezegd dat we zijn reactie wel begrijpelijk maar niet verstandig vonden. Dus accepteren we dit schikkingsvoorstel, aangezien het nauwelijks consequenties heeft', reageerde Twente's algemeen directeur Johan Plageman via de website van zijn club.
Tja, een 'nette' manier van de bond om aan te geven, dat N'Kufo eigenlijk niet zo gek veel verkeerd heeft gedaan.

Ik vind het alleen wél vreemd dat je een scheidsrechter óf speler wél mag tracteren op oerwoud geluiden (pure discriminatie) maar dat je hem niet mag uitmaken voor hoerenjong....

Maargoed die discussie vind ik idioot om te voeren, omdat ik vind dat de voetballerij eens karakter moet tonen en 'spreekkoren' moet negeren. Er moet niet n.a.v. elk wissewasje een onderzoek ingesteld worden natuurlijk!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 22:53 :
Tja, een 'nette' manier van de bond om aan te geven, dat N'Kufo eigenlijk niet zo gek veel verkeerd heeft gedaan.

Ik vind het alleen wél vreemd dat je een scheidsrechter óf speler wél mag tracteren op oerwoud geluiden (pure discriminatie) maar dat je hem niet mag uitmaken voor hoerenjong....

Maargoed die discussie vind ik idioot om te voeren, omdat ik vind dat de voetballerij eens karakter moet tonen en 'spreekkoren' moet negeren. Er moet niet n.a.v. elk wissewasje een onderzoek ingesteld worden natuurlijk!
En hier ben ik het weer eens een keer met je eens

Waar maken ze zich druk om? Zolang we maar geen winkelruiten mollen, toch?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Slobber schreef op 01-11-2004 @ 11:47 :

Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas: fout
VS, VS, alle Moslims een Daisycutter: goed

Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 10:23
Verwijderd
ken dit topic onderhand nie dicht, de discussie over spreekkoren is zo onderhand wel afgelopen geloof ik :/ al da gezeik.....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-11-2004 @ 11:23 :
ken dit topic onderhand nie dicht, de discussie over spreekkoren is zo onderhand wel afgelopen geloof ik :/ al da gezeik.....
Het zal deze week wel weer oplaaien. En waarom zou je een topic nou weer dichtdoen? Je kunt het toch ook dood laten gaan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:07
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De boefjes van Den Haag zijn zojuist op de vuist gegaan met Moslims.....Aldus de NOS.

Tja lijkt me een beetje trieste actie die weer gigantisch wordt 'opgeblazen'....(moeilijke woordkeuze)
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-11-2004 @ 17:07 :
De boefjes van Den Haag zijn zojuist op de vuist gegaan met Moslims.....Aldus de NOS.

Tja lijkt me een beetje trieste actie die weer gigantisch wordt 'opgeblazen'....(moeilijke woordkeuze)
Hele trieste berichtgeving.
Waarschijnlijk zijn er gewoon wat werkeloze Hagenezen de straat op gegaan en hebben wat Turken uitgedaagd. Een paar zullen wel herkenbare spullen van FC Den Haag op hun jas (waarschijnlijk nog steeds een bomberjack) hebben gehad en voila; Hagenzen gaan op de vuist met moslims.
Door dat soort geintjes zijn er een heleboel kroegen in mijn woonplaats die ik niet meer in kom en niet omdat ik zo’n gigantische superbink ben.
Je hoeft zelf niet zo gek veel te doen om veroordeeld te worden, dat doen anderen wel voor je.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:43
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ik heb even het regelement door gelezen van wat er allemaal wel en niet mag voor de combigangers aanstaande zondag, maar daar zakt echt je broek vanaf.

Speel je de meest beladen wedstrijd van het jaar, gelden gewoon de regels van de EO-jongeren dag.

"Voetbal verziek het niet", die shirtjes moeten ze nog wel ergens hebben. Trek ze maar uit de kast zondag!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:53
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik kon het toch niet laten....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 10:26
number9
number9 is offline
Nu mag Vitesse ook wel eens stevig aangepakt worden!!!
Als ze ADO pakken moeten ze hun ook pakken.

Spreekkoren waren zelfde ernst dus zelfde sancties
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 12:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
number9 schreef op 22-11-2004 @ 11:26 :
Nu mag Vitesse ook wel eens stevig aangepakt worden!!!
Als ze ADO pakken moeten ze hun ook pakken.

Spreekkoren waren zelfde ernst dus zelfde sancties
het ware idd hoogstens 3 ernstige minuten, waarbij Bossen werd uitgescholden als hoer 3 minuten van hoer tegen een scheids mag niet, 45 minuten tegen 1 speler mag wel blijkbaar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 12:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vitesse moeten ze altijd pakken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:07
number9
number9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 13:12 :
het ware idd hoogstens 3 ernstige minuten, waarbij Bossen werd uitgescholden als hoer 3 minuten van hoer tegen een scheids mag niet, 45 minuten tegen 1 speler mag wel blijkbaar
Spreekkoren zijn spreekkoren, simpe zat, met zoals ADO 1 uit en 1 thuiswedstrijd zonder Vites supporters
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:19
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Volgens mij moet je juist niks doen. Zowel bij ADO als bij Vitesse, dat is toch de situatie waar we (de voetbalsuppoters) heen willen. Door nu met z'n alle te schreeuwen dat Vitesse aangepakt moet worden snijden we ons zelf alleen maar in de vingers.

Nu moet alleen de media nog inzien dat het hele spreekkoren gebeuren -zoals als Hiddink het verwoorde- een karikatuur begint te worden..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:04
anterx
anterx is offline
Als we nu met zijn allen gaan zeggen dat Vitesse niet moet worden aangepakt is dat zeer scheef. Eerst is het een 'hot item' en vind iedereen het schandalig, maar nu ADO DH is gepakt hoeft het straffen ineens niet meer zo nodig? Nu zeggen dat straffen niet nodig heeft niet tot gevolg dat ADO DH wordt vrijgesproken. Hoe meer zaken er komen hoe meer de KNVB zichzelf in de nesten werkt en uiteindelijk alle zaken moet seponeren.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
anterx schreef op 22-11-2004 @ 17:04 :
Als we nu met zijn allen gaan zeggen dat Vitesse niet moet worden aangepakt is dat zeer scheef. Eerst is het een 'hot item' en vind iedereen het schandalig, maar nu ADO DH is gepakt hoeft het straffen ineens niet meer zo nodig? Nu zeggen dat straffen niet nodig heeft niet tot gevolg dat ADO DH wordt vrijgesproken. Hoe meer zaken er komen hoe meer de KNVB zichzelf in de nesten werkt en uiteindelijk alle zaken moet seponeren.
Ja, ADO Den Haag had ook niet bestraft moeten worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 22-11-2004 @ 16:07 :
Spreekkoren zijn spreekkoren, simpe zat, met zoals ADO 1 uit en 1 thuiswedstrijd zonder Vites supporters
ADO had niet aangepakt moeten worden, Vitesse ook niet. Punt uit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2004 @ 19:01 :
ADO had niet aangepakt moeten worden, Vitesse ook niet. Punt uit.
ADO is wel aangepakt dus wordt Vitesse dat ook!

Punt uit.

Dat achteraf gelul hebben we niks aan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-11-2004 @ 19:09 :
ADO is wel aangepakt dus wordt Vitesse dat ook!

Punt uit.

Dat achteraf gelul hebben we niks aan.
Is wel zo, maar ik denk dat wij, supporters, nu als 1 man achter elkaar moeten gaan staan tegen de KNVB etc. en gewoon een vuist moeten proberen te maken. We kunnen wel om consequentie gaan roepen, maar het voetbal en wij worden daar gewoon de dupe van. De straf van ADO moet dan ook worden teruggedraaid.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
En jij denkt dat de KNVB naar supporters luisterd?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme in het voetbalstadion
Doncha
50 15-03-2005 19:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog spreekkoren
comandini
2 15-12-2004 19:49
De Kantine SpreekKoren, JOU MENING!!
Tease
65 10-11-2004 17:43
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 13:05
Vrije tijd Spreekkoren tegen Fons van E.
zlatani9
55 06-10-2003 15:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Feyenoord in actie tegen spreekkoren
MissCzechMeOut
26 20-11-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.