Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 21:09
councillor
councillor is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 25-05-2007 @ 19:12 :
Binnen die 3 seconden kan inderdaad weer defence gegooid worden. De manier waarop jij het beschrijft, dus op de seconde, i.p.v. 3, is ook een optie. Het probleem is dan alleen dat je alleen moet werken, en dat gaat, zeker met grote overnames, niet. Dus werk ik met meerdere secondes.
kan ook...maar dat wat ik vertelde paar berichten terug van 1 seconde hokje telt ook voor je vrienden. wie als eerste iets stuurt komt onderaan in het ''hokje'' stuur je vriend paar seconde later(b.v. door langere afstand lopen) maar komt op seconde presies aan zal die aanval in zelfde seconde plaatsvinden na jouw aanval.

wat ook werkt is als je wordt aangevallen...en je vraagt een maat om een verdedigend leger te sturen dat op die seconde presies moet aankomen(ben je te laat) maar je kan wel dat aanvals leger stoppen dat meestal presies 1 second later komt.
__________________
~Serenity~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2007, 12:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Praetorianen met armor upgrades <3 overigens:

Onderwerp: Gnoomgnastel viel T_ID?s Dorp aan
Verzonden: op 31.05.07 om 03:18:25 uur

Aanvaller
Eenheden 45 0 9
Verliezen 37 0 8
(knuppelvechters en bijlvechters dus)

Verdediger

Eenheden 8 14 6
Verliezen 3 2 2
(8 legionairs, 14 praetorianen en 6 imperianen dus)
Opbrengst 18 42 11 0


Teringduur die Romeinse troepen, maar je wilt ze simpelweg niet aanvallen, zeker niet met infanterie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 18:29
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-05-2007 @ 12:35 :
Praetorianen met armor upgrades <3 overigens:

Onderwerp: Gnoomgnastel viel T_ID?s Dorp aan
Verzonden: op 31.05.07 om 03:18:25 uur

Aanvaller
Eenheden 45 0 9
Verliezen 37 0 8
(knuppelvechters en bijlvechters dus)

Verdediger

Eenheden 8 14 6
Verliezen 3 2 2
(8 legionairs, 14 praetorianen en 6 imperianen dus)
Opbrengst 18 42 11 0


Teringduur die Romeinse troepen, maar je wilt ze simpelweg niet aanvallen, zeker niet met infanterie.
Romeinen ruleren! Check je eigen report Op welke server is dat btw?

@councill****

Je kunt toch niet met je vrienden afspreken in welk hokje van de seconde jij je aanval gaat registreren, knuppel?

Sowieso al niet omdat je met een internetverbinding te maken hebt, waarbij de snelheid (dus ook de registratiesnelheid) van PC tot PC verschilt.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 01:14
Snukkie
Snukkie is offline
Het is op zich best mogelijk om het in een seconde te doen, Maar ikzelf kom meestal uit op2 of 3, maar dan zorg ik wel voor een 2e/3e begeleiding die getimede defence kan afmaken. Het is ook best mogelijk met vriende af te spreken, de secondens zijn raar ingedeelt, de eerste die stuurt komt op die ene sec als eerste aan, dus als de veeg als eerste wordt verstuurd en de rest daarna en als alles komt op die seconde aan, dan komt het goed.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 22:31
PV
PV is offline
server 3 is weer opnieuw begonnen, hoera
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 15:26
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
En het eindspel op s4!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 16:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 02-06-2007 @ 18:29 :
Romeinen ruleren! Check je eigen report Op welke server is dat btw?
S5. Onderhand is mijn alliantie daar al top 20 geworden.

Vreet ondertussen best veel tijd dat spel. Ik zit op speed, s5 en s6. Zeker op Speed wordt je account alleen zo verrekte groot dat het tijd kost om goed te spelen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 01:04
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
PV schreef op 08-08-2007 @ 22:31 :
server 3 is weer opnieuw begonnen, hoera
Daar speel ik ook op. Vooral omdat die daar nog net begonnen is en je daar nog een beetje mee kan doen. Vind het alleen jammer dat die classic is. Mis die hero's en oases toch wel.
__________________
Velen denken te weten, weinig weten te denken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 13:56
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Wat nog erger is is dat s3 een goudserver is
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:01
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-08-2007 @ 13:56 :
Wat nog erger is is dat s3 een goudserver is
HOe werkt dat goud dan? Want kwam het wel tegen bij die marktplaats maar begreep er niks van.
__________________
Velen denken te weten, weinig weten te denken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:08
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Je kunt goud kopen, en met goud kun je naar keuze bepaalde voordelen in het spel kopen:

- productiebonussen voor grondstoffen
- aanvalsbonus
- verdedigingsbonus
- Gebouwen en onderzoeken direct afmaken
- NPC handelaren (dat ben jij tegen gekomen in je marktplaats)

Oftewel, als je veel geld aan travian uit geeft heb je veel voordeel in het spel. Dit maakt het spel in mijn ogen oneerlijk. Je kunt jezelf eigenlijk naar de top kopen i.p.v. spelen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:17
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-08-2007 @ 14:08 :
Je kunt goud kopen, en met goud kun je naar keuze bepaalde voordelen in het spel kopen:

- productiebonussen voor grondstoffen
- aanvalsbonus
- verdedigingsbonus
- Gebouwen en onderzoeken direct afmaken
- NPC handelaren (dat ben jij tegen gekomen in je marktplaats)

Oftewel, als je veel geld aan travian uit geeft heb je veel voordeel in het spel. Dit maakt het spel in mijn ogen oneerlijk. Je kunt jezelf eigenlijk naar de top kopen i.p.v. spelen.
Ja beetje jammer is dat dan. Maar ik heb geen geld aan dat spel uitgegeven en kan wel gebruik maken van die npc handelaren. Begin je met een bepaald aantal goud?

Weet iemand toevallig wanneer er weer een nieuwe normale server start?
__________________
Velen denken te weten, weinig weten te denken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 10-08-2007 @ 14:17 :
Ja beetje jammer is dat dan. Maar ik heb geen geld aan dat spel uitgegeven en kan wel gebruik maken van die npc handelaren. Begin je met een bepaald aantal goud?
Je krijgt 35 om mee te starten.

Af en toe is het wel damn handig als iets 8-20 uur bouwen is. Hoewel het ook weer jammer is van die dualaccount-nerds hebt zoals in allianties als ionox die tientallen euro's investeren en samen 24/7 online zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 15:21
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 10-08-2007 @ 14:17 :
Weet iemand toevallig wanneer er weer een nieuwe normale server start?
Er start geen normale server meer, er is laatst besloten dat iedere toekomstige server een goudserver wordt zodat mensen zich er minder aan ergeren.

Quote van het travian forum:
Citaat:
Vandaag hebben wij met de makers van Travian, Travian Games GmbH in Duitsland, het besluit genomen geen plus servers meer te openen. In Duitsland en de rest van de wereld heeft dit geleid tot een minder onstuimige community. Zolang we de oude plus functionaliteit aan zullen bieden zal iedereen zich ergeren aan de goud servers.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 15:23
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-08-2007 @ 14:27 :
Je krijgt 35 om mee te starten.

Af en toe is het wel damn handig als iets 8-20 uur bouwen is. Hoewel het ook weer jammer is van die dualaccount-nerds hebt zoals in allianties als ionox die tientallen euro's investeren en samen 24/7 online zijn.
Tientallen euro's? Op de vorige speedserver heeft iemand meer dan 300 euro uitgegeven!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 17:16
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-08-2007 @ 15:23 :
Tientallen euro's? Op de vorige speedserver heeft iemand meer dan 300 euro uitgegeven!
Dat is echt veel. Hebben die mensen niks beters te doen met hun geld?
__________________
Velen denken te weten, weinig weten te denken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 23:09
PV
PV is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-08-2007 @ 13:56 :
Wat nog erger is is dat s3 een goudserver is
Oh dat wist ik niet, dat is wel jammer ja. Maarja ik speel het voor de lol, en ik speel het juist omdat het gratis is, ik ga er echt geen geld aan uitgeven. Dat anderen dat wel doen moeten zij weten, als zij daar lol aan beleven, prima
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 01:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 10-08-2007 @ 15:23 :
Tientallen euro's? Op de vorige speedserver heeft iemand meer dan 300 euro uitgegeven!
Ja, vlak naast me op de huidige speed zit ook iemand. De man is in de vijftig en heeft zijn account omdat zijn kinderen het een leuk spel vinden. Ik heb daar toenames in populatie van ruim 50 in een half uur gezien, dan weet je dat het goud je ook links en rechts om de oren vliegt. Maar goed, hij kan het betalen. Ik kan nog net iets vooruit met die 35 die je standaard krijgt, maar ook zonder dat krijg ik ze wel klein.

S5 bezit overigens geen goudfunctie. S6 al wel.
Citaat:
Supersuri schreef op 10-08-2007 @ 17:16 :
Dat is echt veel. Hebben die mensen niks beters te doen met hun geld?
Het is verslavend. Als ik mijn account écht goed zou willen beheren had ik ook veel meer goud uitgegeven en kon ik er 24 uur per dag voor online zijn.

Dat gaat echter niet lukken uiteraard. Dan moet je sowieso genoegen nemen met minder. Maar goed, als jij duizenden en duizenden troepen tegenover elkaar zet waaraan je echt een week hebt zitten bouwen, dan is het aanlokkelijk om voor je troepen een 10% bonus te kopen in plaats van een halve dag trainen extra te verliezen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 13:37
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Het is idd ontzettend handig om goud te gebruiken en het werkt daardoor verslavend. Maar ik wil mijn geld niet uitgeven aan goud, dat is veel te duur. En ik wil niet op een server spelen waar anderen dat wel doen en ik daardoor in het nadeel wordt gebracht. Met goede tactiek kun je ver komen, maar een middelmatige/slechte speler met veel goud kan ook ver komen.. en dat vind ik gewoon oneerlijk.

s4 heeft gelukkig ook geen goud, daar speel ik dus op. Helaas gaat die server niet al te lang meer duren aangezien het eindspel bezig is, daarna stop ik dankzij goud met travian.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:46
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
PV schreef op 10-08-2007 @ 23:09 :
Oh dat wist ik niet, dat is wel jammer ja. Maarja ik speel het voor de lol, en ik speel het juist omdat het gratis is, ik ga er echt geen geld aan uitgeven. Dat anderen dat wel doen moeten zij weten, als zij daar lol aan beleven, prima
Speel jij ook op server 3? Wie spelen er nog meer op die server?
__________________
Velen denken te weten, weinig weten te denken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:21
PV
PV is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 13-08-2007 @ 00:46 :
Speel jij ook op server 3? Wie spelen er nog meer op die server?
Ik speel op 3, ik weet niet wie dat verder nog meer doen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:03
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Ik heb daar gespeeld met een dualaccount met een maat van mij top 500 zonder goud en dat terwijl we vinden dat we er niet veel tijd in staken. (s4.com heeft onze prioriteit)

ROME~E: alliantie n°10
ROME~I: alliantie n°40
ROME~II: alliantie n°37
ROME~III: alliantie n°38
ROME~IV: alliantie n°98
En dat is allemaal in ZO en de rang zou beter zijn als we het niet geografisch bezien hadden dan waren er 2 allianties minder.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 19:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Helden en upgrades pwnen:

Onderwerp: 03 - Troepenstalling viel Vlamertinge aan
Verzonden: op 14.08.07 om 18:14:37 uur

Aanvaller T_ID uit dorp 03 - Troepenstalling
(knuppelvechters dus)
Eenheden 200 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 71 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 1457 1344 1458 1701

Verdediger ewoutleys uit dorp Vlamertinge
(phalanxen dus)
Eenheden 200 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 200 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Voor de niet-Traviankenners: de eenheden die tegenover elkaar staan zijn exact gelijk in kracht in deze situatie, en de verdediger heeft nog het voordeel van een beetje stadsmuur. Desondanks zo'n score.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 20:35
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Ach die helden zijn toch zoveel lol.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:37
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
voor wie een alliantie zoekt: coolkast (mijn broertje) speelt het en is best wel goed (hij zit ergens op server 2 of 3)
hij zit in de HOT alliantie
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 20:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
gaming champion schreef op 16-08-2007 @ 17:37 :
voor wie een alliantie zoekt: coolkast (mijn broertje) speelt het en is best wel goed (hij zit ergens op server 2 of 3)
hij zit in de HOT alliantie
Lol, allianties moet je zonder meer uitzoeken op ligging, anders heb je er niets, maar dan ook niets aan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:04
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Iemand die nogal ervaren is en een account op server4.com wil overnemen. Het account is top 300 en heeft 7 dorpen dacht ik en behoort tot de top 3 alliantie.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 11:10
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Lol, allianties moet je zonder meer uitzoeken op ligging, anders heb je er niets, maar dan ook niets aan.
hij is er nu ook uitgeflikkerd
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 14:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het eindspel op de speedserver verloopt overigens ziekelijk. Mijn alliantie had een dorp voor wereldwonderen in handen, maar raakte dit kwijt aan IONOX.

6 aanvallen, meer dan 900.000 aanvallers, in totaal ruim 700.000 verdedigers.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:40
Verwijderd
TRAVIAN!!!

Ik zit op s5 en s3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 12:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 23:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 02-01-2007 00:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 16-09-2006 00:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.