Oud 11-05-2018, 00:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2018, 04:41
Verwijderd
bijna weekend!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 11:59
Verwijderd
Het is al twee dagen weekend.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 12:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://deadline.com/2018/05/the-expa...ed-1202388026/



maar er is nog hoop:
Citaat:
The Expanse is one of the most well reviewed sci-fi series on TV, with the current third season scoring 100% on Rotten Tomatoes (vs. 95% for Season 2 and 76% for Season 1.)

The cancellation decision by Syfy is said to be linked to the nature of its agreement for the series, which only gives the cable network first-run linear rights in the US. That puts an extraordinary amount of emphasis on live, linear viewing which is inherently challenging for sci-fi/genre series which tend to draw the lion share of their audiences from digital/streaming.


“We are very disappointed the show will not be returning to Syfy,” said Alcon Entertainment co-founders and co-CEOs Andrew Kosove and Broderick Johnson. “We respect Syfy’s decision to end this partnership but given the commercial and critical success of the show, we fully plan to pursue other opportunities for this terrific and original IP.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 12:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het toch wel teleurstellend van mezelf dat ik na een jaar afwezigheid één post maak, daarmee direct een topic sluit en zo onbeleefd ben om vervolgens geen nieuw topic te openen. Excuus aan allen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 14:37
Verwijderd
Ik wil syfy heel graag een kogel door hun kantoor jagen. For fucks sake.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 15:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Brooklyn Nine-Nine's been cancelled
Citaat:
Fox says the final episode of the fifth and final season will air later this month.
Vind ik ook jammer!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 16:13
Verwijderd
Wat vervelend zeg.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 18:35
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik vind het toch wel teleurstellend van mezelf dat ik na een jaar afwezigheid één post maak, daarmee direct een topic sluit en zo onbeleefd ben om vervolgens geen nieuw topic te openen. Excuus aan allen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Het is al twee dagen weekend.
haha voor jou misschien wel ja XD, ik heb vandaag gewoon moeten werken....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2018, 20:17
Verwijderd
Pauper.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2018, 21:39
Verwijderd
Heeft iemand hier Electric Dreams al gezien? Wat vond men er van? Ik ben op dit moment met aflevering 28/56 van S1 van The Twilight Zone aan het kijken en dat spoorde me aan om ook meer van dit soort series zoals The Outer Limits te err huren. Dus ik heb al die meuk nu compleet en kan dit na de hele 1985 serie in één keer kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 07:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb me er prima mee vermaakt, al zit er wel behoorlijk wat verschil tussen de diverse verhalen natuurlijk. Er zaten een paar verhalen tussen de me moeilijk konden boeien.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 11:30
Verwijderd
Ik ben nu aan ep1 begonnen. Vond een redelijk kleine 4K rip van S1.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 12:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb me er prima mee vermaakt, al zit er wel behoorlijk wat verschil tussen de diverse verhalen natuurlijk. Er zaten een paar verhalen tussen de me moeilijk konden boeien.
Dit, ze zijn niet allemaal even sterk, maar zeker wel de moeite.

Als je nog een gave anthology serie zoekt, Inside Number 9 is echt fantastisch. Vooral (zwarte) comedy maar elke aflevering is een kunstwerkje.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 12:21
Verwijderd
Autofac is een van m'n allerfavorietste short stories ever En tot nu toe is de verfilming best prima
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 11:55
Verwijderd

Zo, alles houdt opeens op over twee weken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 14:12
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Gelukkig loop ik nog minimaal tien jaar achter qua series. Nu aan S2 van parks & recreation begonnen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2018, 16:32
Verwijderd
Volgens mij hier nog niet langs geweest:

https://en.wikipedia.org/wiki/Das_Bo...evision_series)

Citaat:
Das Boot is an upcoming television series scheduled to be released in the second half of 2018 on the TV channel Sky.[ The 8 episode (1 hour each) World War II series is a sequel to the 1981 World War II submarine warfare movie Das Boot, which is based on a book by Lothar-Günther Buchheim.


As the former works plot ends in December 1941, the setting is the year 1942. The storyline is split into two narratives, one based on land, the other set around the submarine. The focus will be on both a German U-boat crew and the French resistance trying to disrupt their activities.The series focus on the narratives of the upcoming Resistance in La Rochelle and the claustrophobic life aboard U-612.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 19:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline


Ik weet niet wat ik er van vind...
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 19:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En dat was New Girl
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 00:30
Verwijderd
Wat is Hell or High Water een fijne film zeg, wow
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 01:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat is Hell or High Water een fijne film zeg, wow
Zeker. Check ook Wind River, als je die niet gezien hebt. Zelfde schrijver, maar in het geval van Wind River ook z'n regiedebuut, een van de betere films van vorig jaar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 01:37
Verwijderd
Okay, thanks Gaan we er morgen ingooien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2018, 08:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wat is Hell or High Water een fijne film zeg, wow
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Wat is Hell or High Water een fijne film zeg, wow
Citaat:
Zeker. Check ook Wind River, als je die niet gezien hebt. Zelfde schrijver, maar in het geval van Wind River ook z'n regiedebuut, een van de betere films van vorig jaar.
Dat wist ik niet, vond het beide idd geweldige films.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 12:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Okay, thanks Gaan we er morgen ingooien.
Citaat:
Dat wist ik niet, vond het beide idd geweldige films.
Sicario is ook door hem geschreven, ook een prima film

Hij is nu met een serie bezig, Yellowstone. Verschijnt eind juni geloof ik.

Citaat:
Yellowstone follows "the Dutton family, led by John Dutton, who controls the largest contiguous ranch in the United States, under constant attack by those it borders — land developers, an Indian reservation, and America’s first National Park. It is an intense study of a violent world far from media scrutiny — where land grabs make developers billions, and politicians are bought and sold by the world’s largest oil and lumber corporations. Where drinking water poisoned by fracking wells and unsolved murders are not news: they are a consequence of living in the new frontier. It is the best and worst of America seen through the eyes of a family that represents both.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-06-2018, 16:29
Verwijderd
Hihi er komt een Rambo 5 en the Expendables 4.

Heerlijk gewoon dom geweld en kleerkasten.

Maar eerst nog met 25 slipjes naar de bios voor Mission Impossible 6.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2018, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is Hell or High Water een fijne film zeg, wow
Citaat:
Zeker. Check ook Wind River, als je die niet gezien hebt. Zelfde schrijver, maar in het geval van Wind River ook z'n regiedebuut, een van de betere films van vorig jaar.
Citaat:
Sicario is ook door hem geschreven, ook een prima film

Hij is nu met een serie bezig, Yellowstone. Verschijnt eind juni geloof ik.
Sicario inmiddels ook gekeken, vond ik de minste van de drie. Wind River was denk ik de beste film van de drie, maar de hele sfeer/setting van Hell of High Water sprak me weer meer aan Hell or High Water speelde overigens een slordige 350 kilometer van de plek waar Mema acht maanden heeft gewoond, met enkele verwijzingen naar (vooral) het football team waar zij ook wel eens naar ging kijken - samen met 100.000 anderen.

Serie gaan we zeker kijken!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 20:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Iemand al met Marvel's Cloak & Dagger begonnen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 22:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Iemand al met Marvel's Cloak & Dagger begonnen?
Recensies zijn (nog) niet denderend dus nee. "Ja maar recensies zijn ook niet alles!" Dat klopt, maar gezien mijn tijd niet oneindig is kijk ik dan toch liever naar dingen die beter beoordeeld worden Nu bijna door Le casa de papel heen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 23:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ohja, trailertime:

Ben geen grote Tim Burton fan maar Dumbo <3


Na La La Land weer een samenwerking tussen Gosling & Gazelle, ditmaal verfilming van Neil Armstrong's gelijknamige biografie:


Nieuwe serie (!) van Michel Gondry met Jim Carrey. Deze combi was eerder verantwoordelijk voor misschien wel mijn lievelingsfilm, Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-06-2018, 23:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Robert Redford's laatste film (naar zijn eigen zeggen), gebaseerd op de bejaarde bankovervaller Forrest Tucker



Matthew McConagheueueuy wil wel weer een Oscar


Regiedebut Paul Dano met twee van mijn favoriete acteurs


Ewan + Poo <3


En omdat het de eerste Transformers film is waar Michael Bay met zn poten van af is gebleven:
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 00:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Disney gaat wel los met de live action adaptations hè
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-06-2018, 05:28
Verwijderd
Citaat:
Disney gaat wel los met de live action adaptations hè
Niet zo gek. De mensen die zijn opgegroeid met Disney zijn nu 25+, daar valt mee te cashen. Merk je met heel veel vroegere tekenfilms. Transformers, TMNT, Xmen, etc. Ik vind het mooi.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2018, 10:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou, zaken als TMNT en X-men hebben hun roots toch echt in de comics hoor, denk niet dat die paar tekenfilms nou de drijfveer zijn geweest om daar verfilmingen van te maken. Disney maakt al langer live-action films van hun verhalen, het is meer dat het door het succes van Jungle Book (2016) in een versnelling is gekomen. Op zich ook goed verklaarbaar:

> nostalgische, bekende films
> CGI is tegenwoordig degelijk genoeg
> Relatief laag risico qua investering

= profit.


Dumbo en Pooh/Christopher Robin zijn heus niet verschijnselen van de jaren 80 Een korte check laat overigens zien dat we volgend jaar ook Aladdin (door Guy Ritchie, ben benieuwd! en Marwan Kenzari als Jafar ) en Lion King (weer van John Favreau) kunnen verwachten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 20:21
Verwijderd
Ik kan aan iedereen The Crossing aanraden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 20:35
Verwijderd
In steeds meer films en series zie je families van een andere dan de traditionele heteroseksuele samenstelling. In die laatste was het samenwonen zonder getrouwd te zijn al heel normaal en nu zie ik de afgelopen tijd in steeds meer series dat er stellen van hetzelfde geslacht zijn en als dan een 55 jaar oude vrouw zegt "denk je dat ik hier op zit te wachten, mijn vrouw is bij die mensen" en niemand kijkt zelfs mar even een seconde vragend.

Vind ik leuk. We gaan de goeie kant op.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 22:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
In steeds meer films en series zie je families van een andere dan de traditionele heteroseksuele samenstelling. In die laatste was het samenwonen zonder getrouwd te zijn al heel normaal en nu zie ik de afgelopen tijd in steeds meer series dat er stellen van hetzelfde geslacht zijn en als dan een 55 jaar oude vrouw zegt "denk je dat ik hier op zit te wachten, mijn vrouw is bij die mensen" en niemand kijkt zelfs mar even een seconde vragend.

Vind ik leuk. We gaan de goeie kant op.
Haha, ik kijk nu gossip girl (net seizoen 1 afgerond) van 10 jaar geleden dus, waar dit nu ook een hot item is
(Morgen mag ik naar de bruiloft van een goede vriend en zijn aanstaande man )
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 23:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
In steeds meer films en series zie je families van een andere dan de traditionele heteroseksuele samenstelling. In die laatste was het samenwonen zonder getrouwd te zijn al heel normaal en nu zie ik de afgelopen tijd in steeds meer series dat er stellen van hetzelfde geslacht zijn en als dan een 55 jaar oude vrouw zegt "denk je dat ik hier op zit te wachten, mijn vrouw is bij die mensen" en niemand kijkt zelfs mar even een seconde vragend.

Vind ik leuk. We gaan de goeie kant op.

Fuck film / Hollywood, traag medium.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 23:37
Verwijderd
Carn heb jij The Forever War en de twee "sequels" gelezen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 10:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn heb jij The Forever War en de twee "sequels" gelezen?
De neen! ik dacht dat ik trouwens gisteren hier al op had gereageerd maar blijkbaar niet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 10:57
Verwijderd
Ik vond ze wel leuk eigenlijk en ik was er zo doorheen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 11:18
Verwijderd
Iemand Hereditary al gezien?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 15:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Neuj maar wel veel zin in
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 18:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Laatste seizoen 12 Monkeys begonnen dit weekend, blijkbaar 3 afleveringen per week. Aan de ene kant tof, maar dan is het wel heel snel afgelopen allemaal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 19:08
Verwijderd
Daar is geen verandering ten opzichte van vorig seizoen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2018, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Neuj maar wel veel zin in
Ik ga morgen of woensdag. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2018, 14:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
In steeds meer films en series zie je families van een andere dan de traditionele heteroseksuele samenstelling. In die laatste was het samenwonen zonder getrouwd te zijn al heel normaal en nu zie ik de afgelopen tijd in steeds meer series dat er stellen van hetzelfde geslacht zijn en als dan een 55 jaar oude vrouw zegt "denk je dat ik hier op zit te wachten, mijn vrouw is bij die mensen" en niemand kijkt zelfs mar even een seconde vragend.

Vind ik leuk. We gaan de goeie kant op.
Ja, ik vind dat ook bjizonder prettig. Six Feet Under laat ook een homoseksueel stel zien als primair mensen, in plaats van een typetjes-karikatuur.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.