Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 13:02
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb nu net kata's
Ben ze nu aan het gebruiken om af te rekenen met een spion die in onze alliantie zat...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2006, 13:13
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
boh heb nu een pop. van 49 dat ging ineens hard

en ik heb ook mijn eerste alliantie gevonden. Dta scheelt want die mensen die daarin zitten hebben allemaal hogere pop dan de mensen die in mijn buurt zitten. Ik voel me voorlopig even veilig en ik ga komende week units maken
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 15:48
professor2
professor2 is offline
ik ha d pop vvan 2200
ben net afgelschat door de nummer 6 vand e ranglijst 2 dorpen zijn overgenomen
ik kap er mee
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 12-03-2006 @ 16:48 :
ik ha d pop vvan 2200
ben net afgelschat door de nummer 6 vand e ranglijst 2 dorpen zijn overgenomen
ik kap er mee
En terecht, mensen die zinnen maken zoals jij verdienen het om afgeslacht te worden.

Er was afgelopen week een klein oorlogje op de 1e nederlandse server, er is 1 grote alliantie uitgeschakeld en de andere grote allianties hebben hun positie verstevigd. Nu is alles weer rustig, opvallend rustig zelfs, er gebeurd helemaal niets en ook zijn er gemiddeld veel minder aanvallen/slachtoffers per dag.

Ben lekker mijn leger aan het uitbreiden en de zaakjes op orde aan het stellen, het gaat nu wel lekker met mij . En met jullie?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 19:00
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
professor2 schreef op 12-03-2006 @ 16:48 :
ik ha d pop vvan 2200
ben net afgelschat door de nummer 6 vand e ranglijst 2 dorpen zijn overgenomen
ik kap er mee
Ik zit overal te zeggen dat je niet mag zeuren om andermans spelfouten, maar jij maakt het wel heel bont......

Maar ik heb het gezegd, dus ik zal niet zeuren...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 19:35
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Gaat wel goed, idd rustig nu. Maar goed ik heb dus nog steeds n00b bescherming en ik heb nu een alliantie en de groei gaat gestaag.

Ik wil deze week beginnen met het bouwen van mijn leger
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:13
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 12-03-2006 @ 19:22 :
En terecht, mensen die zinnen maken zoals jij verdienen het om afgeslacht te worden.

Er was afgelopen week een klein oorlogje op de 1e nederlandse server, er is 1 grote alliantie uitgeschakeld en de andere grote allianties hebben hun positie verstevigd. Nu is alles weer rustig, opvallend rustig zelfs, er gebeurd helemaal niets en ook zijn er gemiddeld veel minder aanvallen/slachtoffers per dag.

Ben lekker mijn leger aan het uitbreiden en de zaakjes op orde aan het stellen, het gaat nu wel lekker met mij . En met jullie?
grappig allemaal
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:39
Blacksummers
Avatar van Blacksummers
Blacksummers is offline
de noob protection, hoelang werkt da eigelijk (kzit op server 2)

is het 5 of 14 dagen ?

zal er nog een alliantie komen van scholieren.com ?

Blacksummers
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 21:40
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Volgens mij 14 dagen.
Was op server 1 in ieder geval zo...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 22:07
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
s.com alliance lijkt me wel cool ja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 22:40
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ik ben nog steeds voor een s.com alliantie

ik kon alleen nog niks starten us mocht er een s.com lid zijn die dat al wel kan dan zal ik ook wel joinen. Je kan toch wel meer dan 1 allianties op hetzelfde moment joinen?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:05
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 12-03-2006 @ 23:40 :
ik ben nog steeds voor een s.com alliantie

ik kon alleen nog niks starten us mocht er een s.com lid zijn die dat al wel kan dan zal ik ook wel joinen. Je kan toch wel meer dan 1 allianties op hetzelfde moment joinen?
Nee, helaas niet....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 13:58
Rodion
Rodion is offline
Kwibus gesignaleerd in s2.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 11:58
Verwijderd
Ik lag de laatste dagen een beetje onder vuur, er werd gepoogd een dorp van mij over te nemen.

Productie:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 750 per uur
Graan: -3746 per uur
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:32
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 18-03-2006 @ 12:58 :
Ik lag de laatste dagen een beetje onder vuur, er werd gepoogd een dorp van mij over te nemen.

Productie:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 750 per uur
Graan: -3746 per uur

Lekker. Da's echt kut....
Die spion waar ik het eerder over had, daar heb ik ook alle graanvelden van gesloopt. De bevolking eet in no-time al het graan in de silo op. (wel, van de plek waar eerst de silo stond )
En dan kun je niets meer zonder hulp van iemand anders....
Want zijn marktplaats heb ik ook gesloopt.
Zelfs lvl 1 graanveldjes kosten een beetje graan, dus...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:56
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Als je geen graan meer hebt, kan je helemaal nix meer?
Dus dan ben je zeg maar een sitting duck?
Is dat niet een beetje slecht geregeld in het spel?

Wat wel slechts geregeld is in het spel is de beveiliging.
Zo ben ik gisteren gehackt op mn S2 account.
De klootzak had mijn 9 legionnairen naar de huidige nr 1 gestuurd (Othello) om m aan te vallen en omdat ik recruiter ben van mn alliantie heeft ie minstens 1 persoon ge-invite...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 16:48
Blacksummers
Avatar van Blacksummers
Blacksummers is offline
Kben 2x aangevallen (gisteren en vanmorgen) maar kben nog bezig met verdedigen - Legionnairs aan trainen - en de niveau van de schuilplaats aan het upgraden (nu zal dat 4 worden).

Maar tot zover heb ik nog niet echt last gehad alleen de bescherming was wel korter dan 14 dagen

Blacksummers - Apocalypse
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 18:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-03-2006 @ 15:56 :
Als je geen graan meer hebt, kan je helemaal nix meer?
Dus dan ben je zeg maar een sitting duck?
Is dat niet een beetje slecht geregeld in het spel?
Eigenlijk wel.
Maar je alliantie kan graan sturen, toch?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 20:37
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ìk speel in server 2 en zit in FreaKn heb nu boven de 100 populatie
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 11:22
Verwijderd
Zonde van die kolonisten .



ps : ik ben dus Zar0n
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 11:13
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ben net 4 dagen weggeweest dus ik was blij te zien dat ik met rust gelaten was

populatie is ook nog niet echt bedreigend, en ik kan kan dus nu even verder bouwen. Weet iemadn of het mogelijk in met behukp van je allientie verschillende troepen in je dorp te huizen?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:47
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 21-03-2006 @ 12:13 :
ben net 4 dagen weggeweest dus ik was blij te zien dat ik met rust gelaten was

populatie is ook nog niet echt bedreigend, en ik kan kan dus nu even verder bouwen. Weet iemadn of het mogelijk in met behukp van je allientie verschillende troepen in je dorp te huizen?
Kan idd.
Gewoon als versterkingen. Maar daar kan je dan niet mee aanvallen.
Ik ben Galliër, maar ik hebben zowel preatorianen als speervechters in mijn dorp, omdat preatorianen beter zijn tegen infanterie en speers tegen cavalerie.
Verder heb ik ook een shitload aan germaanse scouts in mijn dorp, omdat die minder eten dan gallische.
Wij doen meestal gewoon troepen ruilen, bv 50 phalanxen voor 50 speers.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 09:00
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Nou er wordt nu een plan samengesteld om legers te gaan ruilen. We zitten echt nog in het begin stadium maar er zit vooruitgang in. Ik stijg zelf ook gestadig

kan iemand mij vertellen hoe de grotere allianties kijken naar welke kleine allianties te groot wordn of hoe ze daaruit recruteren?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 22-03-2006 @ 10:00 :
Nou er wordt nu een plan samengesteld om legers te gaan ruilen. We zitten echt nog in het begin stadium maar er zit vooruitgang in. Ik stijg zelf ook gestadig

kan iemand mij vertellen hoe de grotere allianties kijken naar welke kleine allianties te groot wordn of hoe ze daaruit recruteren?
Hoe bedoel je ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:44
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 25-03-2006 @ 19:45 :
Hoe bedoel je ?
ok beetje fout geformuleerde vraag. Ik zat me gewoon af te vragen of grote allianties in de gaten houden of kleinere allianties niet te groot worden, een grotere bedreiging dus.

Zover zijn we nog niet hoor, tering alles wat ik wil bouwen heeft echt teveel grondstoffen nodig
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 25-03-2006 @ 21:44 :
ok beetje fout geformuleerde vraag. Ik zat me gewoon af te vragen of grote allianties in de gaten houden of kleinere allianties niet te groot worden, een grotere bedreiging dus.

Zover zijn we nog niet hoor, tering alles wat ik wil bouwen heeft echt teveel grondstoffen nodig
Grote allianties laten kleine allianties wel doorgroeien maar ze worden wel geraid/gefarmed of de dorpjes van de iets grotere spelers worden overgenomen.

btw : Jeuj 6e dorp .
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 08:07
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik ben er zo goed als mee gekapt
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 16:18
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 31-03-2006 @ 10:19 :
Grote allianties laten kleine allianties wel doorgroeien maar ze worden wel geraid/gefarmed of de dorpjes van de iets grotere spelers worden overgenomen.

btw : Jeuj 6e dorp .
god lekker vooruitzicht is dat, maar goed onze allientie is nummer 461 oid dus we hebben nog wel ff.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 11:55
Verwijderd
Je moet gewoon zorgen dat je op tijd een goede alliantie joined.

Citaat:
Nijpjes schreef op 01-04-2006 @ 09:07 :
Ik ben er zo goed als mee gekapt
Zonde
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 17:11
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 02-04-2006 @ 12:55 :
Je moet gewoon zorgen dat je op tijd een goede alliantie joined.



Zonde
hmja...alliantie werd een beetje veeleisend ook. Maar ik heb gehoord dat ik er inmiddels al uitgekickt ben op S2
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 22:21
kruizer
kruizer is offline
Zit er nog iemand op de NL Server2 die interesse heeft om een dikke vinger in de pap van een nog op te richten alliantie in het Zuid Westen te krijgen?

Ik ben van plan de hele boel in die regionen op termijn naar m'n hand te zetten, en ik zoek medestanders.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:34
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
kruizer schreef op 02-04-2006 @ 23:21 :
Zit er nog iemand op de NL Server2 die interesse heeft om een dikke vinger in de pap van een nog op te richten alliantie in het Zuid Westen te krijgen?

Ik ben van plan de hele boel in die regionen op termijn naar m'n hand te zetten, en ik zoek medestanders.
En dat lukt je zomaar ff?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:16
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
hmz ik ga dus van alli ruilen nu. De nieuwe zit dichterbij en heeft meer leden met een hoger level. Is wat makkelijker met troepen etc ruilen
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:45
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
kruizer schreef op 02-04-2006 @ 23:21 :
Zit er nog iemand op de NL Server2 die interesse heeft om een dikke vinger in de pap van een nog op te richten alliantie in het Zuid Westen te krijgen?

Ik ben van plan de hele boel in die regionen op termijn naar m'n hand te zetten, en ik zoek medestanders.
Welke populatie heb je?

Ik zit in Asgard 2 en wij domineren samen met Asgard 1, Asgard 3, Asgard 4, Xtreme 1, Xtreme 2, Xtreme 3 en Xtreme 4 het zuid-oosten.

Oftewel: Machtsblok.

Mark
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:24
Blacksummers
Avatar van Blacksummers
Blacksummers is offline
Er zit een member van jullie dichtbij mij in Xtreme 3 alhoewel hij niet veel voorstelt

Momenteel gaat het traag met mijn populatie maar ik doe het nog steeds goed

Blacksummers
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 21:10
Verwijderd
Welke server hebben jullie het nu over?

Anywee op S1 gaat het prima met mij, morgenochtend is mn 7e dorp klaar.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 17:33
Blacksummers
Avatar van Blacksummers
Blacksummers is offline
Kheb er twee: elk op server (ik ga hier de namen niet noemen of ik word telkens overvallen )

en da noob van Xtreme 3 heeft me deze middag aangevallen maar kom, veel viel er niet te vinden
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 10:06
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
Mark schreef op 03-04-2006 @ 22:45 :
Welke populatie heb je?

Ik zit in Asgard 2 en wij domineren samen met Asgard 1, Asgard 3, Asgard 4, Xtreme 1, Xtreme 2, Xtreme 3 en Xtreme 4 het zuid-oosten.

Oftewel: Machtsblok.

Mark
Ik zit nu iets boven de 70, maar ik wil eigenlijk meer dan verdubbelen (en een dik leger bouwen) voordat ik echt serieus aan de slag ga.
Echter, nu al beginnen met de voorbereidinen lijkt me lleen mar voordelen hebben.
Extern forum opzetten (die standaard alliantie-fora sucken), groeiafspraken maken mbt legers, doelstellingen maken, standpunten bespreken, dat soort dingen doe ik liever van te voren, zodat we tzt meteen hard konten kunnen gaan trappen.

En ik wil me eerst richten op (een deel van) het Zuid Westen. De kaart is te immens om meteen overal te gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 12:44
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
Mark schreef op 03-04-2006 @ 22:45 :
Welke populatie heb je?

Ik zit in Asgard 2 en wij domineren samen met Asgard 1, Asgard 3, Asgard 4, Xtreme 1, Xtreme 2, Xtreme 3 en Xtreme 4 het zuid-oosten.

Oftewel: Machtsblok.

Mark
ik zit nu al een hele tijd in xtreme1 en niemand durft me aan te vallen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 14:55
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ik heb nu een pop van 166 op S1 en een pop van 65 op S2. Geen idee of ik noord zuid oost of west zit

wel een betere alli nu
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 16:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ook maar begonnen, ben m'n resources aan het upgraden en een beetje aan het bouwen, ben benieuwd of dit me wel kan boeien in tegenstelling tot soortgelijke andere spellen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 16:58
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik moet zeggen dat het best verslavend is. Mijn alli is alleen een beetje te groot aan het worden voor de omgeving dus misschien wordt het eens tijd voor oorlog.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mark schreef op 03-04-2006 @ 22:45 :
Welke populatie heb je?

Ik zit in Asgard 2 en wij domineren samen met Asgard 1, Asgard 3, Asgard 4, Xtreme 1, Xtreme 2, Xtreme 3 en Xtreme 4 het zuid-oosten.

Oftewel: Machtsblok.

Mark
Wil ik toch niet zeggen.
Zo groot zijn asgard en extreme niet.

er zijn grotere machtblokken in zuidoost...
(wij zijn er één van )
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:37
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Rondom de plek waar ik zit heb ik geloof ik nu wel de grootste alli. Het lijkt alsof er totaal geen grote spelers bij mij in de buurt zitten. Vreemd is dat
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 21:50
Verwijderd
Helemaal niet vreemd, hoe later je start met het spel hoe verder je in de wereld je geplaatst wordt, anders zou het onmogelijk zijn groter te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:16
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
dat klopt, ik heb jouw dorp eens opgezocht en rondom jou zitten alleen maar mensen met een hogere pop dan ik. Maar goed ik werd dus als 1 van de eerste geplaatst in mijn gebied dus dat is wel fijn

Ha op S2 heb ik echt een leuke alli nu, gezellig en actief. Helaas heb ik daar voor de romeinen gekozen en die vind ik minder leuk dan de germanen. Wel positief dat je twee dingen tegelijk kan bouwen
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 20:59
Verwijderd
En met plus kan je zelfs 3 dingen tegelijk bouwen, dat is zo relaxed, dan groei je echt een heel stuk sneller.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 14:31
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Damn is dat echt zo, wat een focking discriminatie!!!!

maar goed ik red het zo ook wel
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 22:22
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
s3 komt er ook alweer aan,
nog mensen die daar gaan spelen?
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:02
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DioS schreef op 19-04-2006 @ 23:22 :
s3 komt er ook alweer aan,
nog mensen die daar gaan spelen?
ik begin ook op S3. Naar alle waarschijnlijkheid samen met mijn alli van S2 dat is echt een goede groep. We gaan Noord-West zitten. Derde server, derde volk
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 11:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 22:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 01-01-2007 23:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 15-09-2006 23:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.