Oud 15-04-2007, 21:05
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-04-2007 @ 18:11 :
Okay! Ik vidn het wel een beetje luguber om iemands levenssappen te gaan drinken hoor

Mijn tienerdochter is net twee keer achter elkaar dood gegaan. De eerste keer werd ze geëlectrocuteerd door de vaatwasen te repareren en de tweede keer verzoop ze door te gaan zwemmen tot ze in het zwembad in slaap viel, maar lang leven de hereisofoon Alleen flauw dat je dan ineens een C rapportcijfer hebt en volgens mij is ze er ook een bodyskillpoint door verloren. Kan dat kloppen?
waar krijg je die hereisofoon dan ik kan hem namelijk niet vinden!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Advertentie
Oud 15-04-2007, 21:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dat is zo een carriere beloning van iemand die in de paranomale wereld werkt..
met een cheat heb ik hem vrij gespeelt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-04-2007, 21:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jij cheat nogal wat af he? Maar opzich heb je die hereisofoon zonder cheaten ook zo te pakken. Zoveel promotie hoef je er niet voor te maken. Geldt voor alle carrierebeloningen trouwens.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-04-2007, 07:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja dat weet ik.. ik cheat eigenlijk helemaal niet zoveel.. maar heb t spel nog niet zo lang en moest die dingen gewoon ff testen
en de carriere beloningen gaan idem snel maar mijn poppetje was iets anders.. dus heb ze gewoon ff vrijgespeelt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2007, 10:36
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb laatst de cheat move _objects on maar eens gebruikt. Het busje van de boodschappenbezorger bleef vast staan op straat en toen kwam de tuinman en die bleef daar achter vaststaan. Toen kwam er een hele invasie van tuinmannen uit. Ik had er volgens mij een stuk of vijftig in huis en ze deden allemaal helemaal niks, maar mijn spel begon wel steeds meer vast te lopen. Toen heb ik die busjes en de tuinmannen maar verwijdert
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-04-2007, 11:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hahahah

die cheat gebruik ik ook wel eens.. maar dat vind ik ook niet echt een cheat..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-04-2007, 12:00
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 15-04-2007 @ 21:13 :
Moet dat dan ook nog op een bepaald tijdstip, of in een bepaalde winkel, of kun je ze downtown altijd en overal tegenkomen?
het moet wel donker zijn dacht ik
__________________
Addicts of communication..
Oud 21-04-2007, 20:12
Verwijderd
ha tof mijn tienersim zit op public school, de vader is hall of famer (hoogste van atletisch niveau) en de moeder is restaurateur (bijna hoogste culinair niveau)

ik verlang naar een uitbreidingspakket, ik kan er sowieso dan ook nightlife opzetten (als ik tenminste even mn hd leeg ga gooien) aangezien ik die samen met mn vriendje heb gekocht en dan kan ik er daarna een andere overheen gooien, welke heeft de meeste extra's en nieuwe beroepen?
Oud 22-04-2007, 12:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
koekjes schreef op 21-04-2007 @ 21:12 :
ha tof mijn tienersim zit op public school, de vader is hall of famer (hoogste van atletisch niveau) en de moeder is restaurateur (bijna hoogste culinair niveau)

ik verlang naar een uitbreidingspakket, ik kan er sowieso dan ook nightlife opzetten (als ik tenminste even mn hd leeg ga gooien) aangezien ik die samen met mn vriendje heb gekocht en dan kan ik er daarna een andere overheen gooien, welke heeft de meeste extra's en nieuwe beroepen?
atletisch niveau?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2007, 19:04
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2007 @ 13:47 :
atletisch niveau?
sportcarriere denk ik
__________________
Addicts of communication..
Oud 22-04-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Miek schreef op 22-04-2007 @ 20:04 :
sportcarriere denk ik
ja dat!

ik speel m in t engels namelijk
Oud 22-04-2007, 20:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-04-2007 @ 20:52 :
ja dat!

ik speel m in t engels namelijk
ja dat je engels speelde dacht ik al

levende legende issie dus
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-04-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-04-2007 @ 21:31 :
ja dat je engels speelde dacht ik al

levende legende issie dus
uhu ^^

maar ik speel t al in het engels sinds the sims 1 want ik vind t in t nederlands zo gaar vertaald af en toe...
Oud 14-05-2007, 11:04
Deedee18
Deedee18 is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-02-2007 @ 13:48 :
Nee dat weet ik, maar daarom is 50 euro wel veel geld. Maar ik vroeg me af of iemand hem al heeft en of het het waard is.
Beetje laat, maar....hij is supersaai!! ik had 'm ongeveer een paar maanden terug, en geloof me ik heb 'm weggegooit, meen ik serieus. Waardeloos spul!
__________________
LoveMyBuddy
Oud 15-05-2007, 19:10
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-04-2007 @ 11:36 :
Ik heb laatst de cheat move _objects on maar eens gebruikt. Het busje van de boodschappenbezorger bleef vast staan op straat en toen kwam de tuinman en die bleef daar achter vaststaan. Toen kwam er een hele invasie van tuinmannen uit. Ik had er volgens mij een stuk of vijftig in huis en ze deden allemaal helemaal niks, maar mijn spel begon wel steeds meer vast te lopen. Toen heb ik die busjes en de tuinmannen maar verwijdert
grappig
Oud 16-05-2007, 10:12
Deedee18
Deedee18 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-04-2007 @ 22:27 :
dat is zo een carriere beloning van iemand die in de paranomale wereld werkt..
met een cheat heb ik hem vrij gespeelt
Als je boolprop testingcheatsenabled true doet en je klikt op de krant ( met shift ) dan klik je 'carreer rewards' ( hoe je het ook schrijft ) aan. Dan kun je ze van allemaal kiezen.
__________________
LoveMyBuddy
Oud 16-05-2007, 21:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Deedee18 schreef op 16-05-2007 @ 11:12 :
Als je boolprop testingcheatsenabled true doet en je klikt op de krant ( met shift ) dan klik je 'carreer rewards' ( hoe je het ook schrijft ) aan. Dan kun je ze van allemaal kiezen.
je kan ook ctrl, alt en c doen en dan met de tab knop zoeken naar unlock carriere dingen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-05-2007, 23:19
Verwijderd
oke ik had een kind geadopteerd en toen werd mijn simsvrouw ook net zwanger dus heb ik t adoptiekind naar een familie in de buurt gecheat en nou is de baby geboren en hebben mn psycho sims een 10 kinderen wens, like wtf xD en ze zijn allemaal enorm succesvol dus ik ga morgen maar sowieso mijn man een andere carriere geven want dit is ook niet meer leuk
Oud 20-05-2007, 13:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik las ergens op internet dat je met Shift+N ook npc skins kon kiezen als je een nieuwe sim maakt. Maar het lukt me niet echt, weet iemand of ik genept ben of wat ik verkeerd doe?
__________________
you're not my demographic
Oud 20-05-2007, 21:42
Verwijderd
je moet volgens mij eerst BoolProp testingCheatsEnabled true intikken (gewoon copy pasten gaat makkelijker)
Oud 21-05-2007, 15:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, ik zal het eens proberen, zou idd kunnen.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-05-2007, 21:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ah het werkt. Bedankt.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-05-2007, 21:41
Verwijderd
ugh ik had een kind overgeplaatst naar een andere familie en nou hebben ze nog steeds van die wensen dat t kind een goed diploma heeft ofzo

dit is vast niet te fixen?
Oud 24-05-2007, 20:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-05-2007 @ 22:41 :
ugh ik had een kind overgeplaatst naar een andere familie en nou hebben ze nog steeds van die wensen dat t kind een goed diploma heeft ofzo

dit is vast niet te fixen?
hooguit terug plaatsen of met dat kind een tijdje spelen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2007, 13:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga the sims 2 ook maar weer eens installeren
Oud 26-05-2007, 13:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Dit filmpje stond op filmtotaal.nl .. wel grappig. En een bedrijf heeft de rechten opgekocht om een film van de sims te maken. (Hoe ze dat wilden doen is de grote vraag)

Oud 26-05-2007, 16:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-05-2007 @ 14:28 :
Dit filmpje stond op filmtotaal.nl .. wel grappig. En een bedrijf heeft de rechten opgekocht om een film van de sims te maken. (Hoe ze dat wilden doen is de grote vraag)

[filmpje]
Leuk filmpje. Ik vraag me af of een film van de Sims wel een goed idee is. Het klinkt natuurlijk leuk, maar de Sims heeft geen verhaal, en gaat in feite nergens over. De speciale kenmerken van de Sims liggen veel meer in de gameplay enzo, en dat kan je moeilijk in een film verwerken.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-05-2007, 17:56
Verwijderd
Dan krijg je een film waarin mensen door hun huis lopen, ontbijten, naar hun werk gaan, weer thuis komen, de kinderen met het huiswerk helpen, koken, dineren, bij de buren op visite gaan, weer naar huis gaan, gaan slapen en de volgende dag weer.
Oud 26-05-2007, 22:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 18:56 :
Dan krijg je een film waarin mensen door hun huis lopen, ontbijten, naar hun werk gaan, weer thuis komen, de kinderen met het huiswerk helpen, koken, dineren, bij de buren op visite gaan, weer naar huis gaan, gaan slapen en de volgende dag weer.
En te gierig zijn om een brandalarm te kopen, en dus doodgaan in een brand terwijl ze dom staan te dansen.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-05-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 26-05-2007 @ 14:28 :
Dit filmpje stond op filmtotaal.nl .. wel grappig. En een bedrijf heeft de rechten opgekocht om een film van de sims te maken. (Hoe ze dat wilden doen is de grote vraag)

[filmpje]
Oud 27-05-2007, 11:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 18:56 :
Dan krijg je een film waarin mensen door hun huis lopen, ontbijten, naar hun werk gaan, weer thuis komen, de kinderen met het huiswerk helpen, koken, dineren, bij de buren op visite gaan, weer naar huis gaan, gaan slapen en de volgende dag weer.
en hun huisdieren opvoeden, fokken, zelf voortplanten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-05-2007, 17:04
Verwijderd
en hun eigen h&m starten

speaking of wich, is dat pakket al uit? want dat lijkt me best grappig
Oud 28-05-2007, 17:46
Q
Avatar van Q
Q is offline
The Sims 2 Bon Voyage

Whisk your Sims away from their everyday routines and take them on exciting trips to three exotic locations! Whether relaxing on a lush tropical island in a luxury suite, camping outdoors on a pristine mountaintop, or exploring the culture of the Far East, your Sims will enjoy all-new activities to relax and rejuvenate them. Send your Sims packing for the trip of a lifetime!

More info to come...





Oud 28-05-2007, 17:47
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
koekjes schreef op 28-05-2007 @ 18:04 :
en hun eigen h&m starten

speaking of wich, is dat pakket al uit? want dat lijkt me best grappig
Welk pakket?

edit: ik denk deze


Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 17:55.
Oud 28-05-2007, 21:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bij the sims konden ze ook al op vakantie.. werd dus tijd dat deze uitbreiding er ook voor the sims 2 komt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-05-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 28-05-2007 @ 18:47 :
Welk pakket?

edit: ik denk deze

[afbeelding]
ja die ja!
Oud 05-06-2007, 19:13
Verwijderd
Kunnen sims ook ontslag nemen of alleen maar ontslagen worden? Want ik-sim is zwanger en ik wil mijnvriend-sim laten stoppen met werken zodat hij voor het kind kan zorgen, maar als hij gewoon niet naar z'n werk gaat en dan ontslagen wordt is dat vast niet goed voor z'n groene balkjes.
Oud 05-06-2007, 20:01
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Bellen naar je werk, dan kan je kiezen voor baan opzeggen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 05-06-2007, 20:24
Verwijderd
dankje
Oud 10-06-2007, 08:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Voor de sims (2) liefhebbers. Sinds een paar dagen is "Hospital Tycoon" te koop bij de betere legale sites. Voor de kenners, Hospital Tycoon is een kruizing tussen het aloude Theme Hospital en de Sims 2. Voor de anderen. Hospital Tycoon lijkt een beetje op Sims 2, waarbij de een ziekenhuis draaiende moet houden en telkens te maken krijgt met nieuwe ziektes waar je dan weer nieuwe kamers voor moet bouwen.



Hij is helaas bij lange na niet zo geniaal als Theme Hospital .. je zal veel dingen missen en verbaasd staan kijken .. wat dat betreft is HT een beetje afgeraffeld .. de ziektes zijn ook beetje duf .. je hebt hem ook vrij snel uitgespeeld .. hij is enorm makkelijk, vergeleken bij TH. Het is zeker het kopen niet waard .. koop dan eerder Theme Hospital .. Maar desalnietemin is het leuk om er een avondje mee door te komen.
Oud 11-06-2007, 13:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oe ik was vet verslaafd aan th
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-06-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 11-06-2007 @ 14:55 :
oe ik was vet verslaafd aan th
same here
Oud 15-06-2007, 20:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
haha ik heb 2 huisrobots en die gaan nu trouwen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-06-2007, 22:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-06-2007 @ 21:33 :
haha ik heb 2 huisrobots en die gaan nu trouwen
Heb je het nou over the sims 2?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-06-2007, 08:18
Verwijderd
Ik heb een vastgelopen sim die maar stilstaat en op geen enkele opdracht reageert nou moet ik ze uit het huis zetten en daarna weer erin toch? Hoe moet dat? Krijg ik dan al het geld dat ik aan meubels heb besteed terug?
Oud 17-06-2007, 10:49
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-06-2007 @ 23:52 :
Heb je het nou over the sims 2?
die kun je maken met de robotwerkbankdinges uit GHM
__________________
Addicts of communication..
Oud 17-06-2007, 16:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miek schreef op 17-06-2007 @ 11:49 :
die kun je maken met de robotwerkbankdinges uit GHM
yup.. was sims 2
eerst moet je sims de gouden onderscheiding hebben
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-06-2007, 21:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-06-2007 @ 14:55 :
oe ik was vet verslaafd aan th
'Doctor required in GP's office'

Lekkere schelle stem van die receptioniste
Oud 17-06-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 17-06-2007 @ 22:57 :
'Doctor required in GP's office'

Lekkere schelle stem van die receptioniste
nuurse required in pharmacy

please dont litter
Oud 17-06-2007, 22:06
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Het 'level' waarin je alleen maar ratten hoefde af te schieten was mijn favoriet.

Maar ik heb TH eergisteren nog gespeeld.
Ik heb het namelijk nog nooit tot het einde gehaald
__________________
I like angles...to a certain degree.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.