Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 19:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 29-05-2007 @ 20:17 :
Hmm, zit ook al na te denken om toch een van de 2 te kopen (na al de andere in ROMs gespeeld te hebben ).

Ff korte refresh; De DS is toch regio vrij hoop ik? Weet nog niet of ik wacht tot de europese release of hem ervoor koop

Al zit ik ook nog te twijfelen of ik er überhaupt 1 koop of dat ik wacht op een mogelijke combi (zoals green, emerald etc.).
DS is regiovrij, hoe denk je dat wij em allemaal spelen?

En Emerald is niet helemaal een combi hoor .

Als er nog iemand een paar goeie ditto's heeft of wil om te breeden...
Ik heb: een modest ditto met 31 hp/31 sp atk iv's
een modest ditto met 31def/31 sp atk iv's
een adamant met 31 atk iv
een jolly met 31 spd iv

Oh en binnenkort zoek ik iemand om me te helpen met het evolven van mn Rhydon (moet traden).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2007, 20:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik krijg hem binnenkort ook
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 29-05-2007 @ 20:52 :
DS is regiovrij, hoe denk je dat wij em allemaal spelen?

En Emerald is niet helemaal een combi hoor .
Ah merci.

En mja, niet helemaal een combi, maar het heeft wel bijna alle pokémon van de 2 op 1 cartridge, althans zo bedoelde ik 'combi'
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 00:00
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 29-05-2007 @ 23:20 :
Ah merci.

En mja, niet helemaal een combi, maar het heeft wel bijna alle pokémon van de 2 op 1 cartridge, althans zo bedoelde ik 'combi'
Dat zal je met D/P toch niet krijgen want het verschil daartussen is al minimaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 06:50
Verwijderd
Juh, ik had al een lijstje gevonden op gamefaqs over wat er niet in zit. Valt me eigelijk best mee
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 30-05-2007 @ 07:50 :
Juh, ik had al een lijstje gevonden op gamefaqs over wat er niet in zit. Valt me eigelijk best mee
En met de GTS + wifi trading kan je supermakkelijk overal aankomen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:49
Verwijderd
Coo, vandaag maar ff binnengehaald. Het is Diamond geworden, Peal zag ik nergens

Mooi voor s'avonds na het studeren nu ik wow ff heb platgelegd
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 23:05
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
kben verslaafd aan pearl.
wat houdt dat met die teams precies in?
en weet iemand hoe dat werkt van pokemon van een gba game (bijv emerald) laten migreren naar pearl of diamond? in het boekje staat; beide spellen er in doen, diamond/pearl opstarten en dan de optie "Migrate blabla" kiezen, maar die optie komt er bij mij niet?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 08:29
Verwijderd
Volgens mij las ik in het boekje dat je dan de nationale pokedex al moet hebben en dan pas kun je het in het opstartmenu kiezen.

Wel jammer dat het moet gaan om pokemon die je daadwerkelijk hebt gevangen

Edit: By the way, elke keer als ik weer zo'n nieuwe pokemon zie denk ik steeds weer 'WTF?!' Die beesten zien er dit keer gewoon nóg raarder uit .

Overigens zijn er al een paar dingen die me wel tegenvallen:

-De traagheid. Sure ik ben een emulator gewend bij de andere, maar bij zoveel dingen denk ik "dat kan toch makkelijk sneller?' Teksten/skippen moet niet zo moeilijk zijn.

-Het gebrek aan gebruik van de stylus. Het zou zo heerlijk geweest zijn als je gewoon kon lopen dmv de stylus. in Final Fantasy 3 kan álles met de stylus en het werkt zo fijn. Plus je krijgt niet zo snel van die verkrampte handen

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:06
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Even wat dingen ophelderen:

Je hoeft in tegenstelling tot de vorige games niet alle pokemon te vangen om de National Dex te krijgen.
Ze zien is voldoende.
Als je gewoon alles bezoekt en alle trainers bevecht is dat makkelijk te doen. Ik had ze allemaal gezien meteen na de Champion (die heeft de laatste 3 pokemon).
Voor de legendary die niet in jouw spel zit:
Spoiler


Nadat je ze allemaal hebt gezien ga je weer naar die Professor Rowan, waarna je de National Dex krijgt.

Nadat je de National Dex hebt gekregen kan je per 24 uur 6 pokemon per cartridge overzetten in Pal Park (ten zuiden van Sandgem Town). Waar je ze moet vangen (klinkt lastiger dan het is. Je krijgt 6 Parkballs (Masterballs met een andere kleur)).
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb helemaal geen last van verkrampte handen en lopen met de stylus had voor mij ook helemaal niets toegevoegd aan het spel. Tja, ieder z'n ding .

En je team is gewoon de zes pokemon waarmee je vecht .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 21:38
jumper-bartjuh
jumper-bartjuh is offline
ik doe graag een wifi battle of wifi trade me friend code is:
0516-3891-4316
als je me toevoegd stuur me dan een mailtje en laat me jou friend code weten dan kan ik je ook toevoegen en kunnen we samen traden of battlen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 00:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wat heb je voor noemenswaardigs te ruil?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 11:04
jumper-bartjuh
jumper-bartjuh is offline
ik heb elke beginner voor je en ik kan nog wel meer geven
maar voeg me alsjblieft toe op msn dan kunnen we battle houden en/of traden
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 12:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jumper-bartjuh schreef op 02-06-2007 @ 12:04 :
ik heb elke beginner voor je en ik kan nog wel meer geven
maar voeg me alsjblieft toe op msn dan kunnen we battle houden en/of traden
Elke beginner e.d. ben ik niet zozeer in geinteresseerd .
Pokemons met extreem goeie iv's wil ik wel .

Gisteren m'n 1e lid van m'n voorlopige team gebreed na maar een uurtje of 2. hp iv 29, sp atk en spd 31, sdef 24. Vond ik goed genoeg om te houden . Alleen defense viel een beetje tegen, net geen 20.
Oh, tis een seedot trouwens .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 15:15
jumper-bartjuh
jumper-bartjuh is offline
voeg me nou maar toe op msn dan doen we een battle houden.
misschien vanavond en anders morgen vroeg oke??
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 15:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
jumper-bartjuh schreef op 02-06-2007 @ 16:15 :
voeg me nou maar toe op msn dan doen we een battle houden.
misschien vanavond en anders morgen vroeg oke??
Neuh, ben voorlopig te druk met breeden. En daarna met ev trainen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 16:02
jumper-bartjuh
jumper-bartjuh is offline
pm me ff je msn adres
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 17:00
Crimson
Crimson is offline
hmm,, bij de daycare,, zeggen ze bij zowat alle pokémon combinaties dat ze liever met anderen willen spelen dan met elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 17:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Crimson schreef op 02-06-2007 @ 18:00 :
hmm,, bij de daycare,, zeggen ze bij zowat alle pokémon combinaties dat ze liever met anderen willen spelen dan met elkaar
Dan moet je beter opletten of ze wel in dezelfde egg group zitten . http://www.serebii.net/games/breed.shtml
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 14:43
jumper-bartjuh
jumper-bartjuh is offline
ieman die wilt battlen voeg me toe:
jumping-bartjuh@jumpingisnotacrime.nl

ik doe ook aan traden
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:47
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Jeetje, na al deze post te lezen kan ik echt niet wachten op de nieuwe pokemongame's. Ik denk dan ook dat ik flink ga posten op dit topic als ik Pearl heb.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:48
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Pearl binnen.
Knap dat jullie zo veel over die game kunnen lullen, ik vind em gewoon wel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 15:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 06-06-2007 @ 11:48 :
Pearl binnen.
Knap dat jullie zo veel over die game kunnen lullen, ik vind em gewoon wel leuk
Ben jij ook een serieuze breeder/battler of speel je em echt alleen voor de leuk?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 16:52
Verwijderd
Zelf speel ik hem meer voor de leuk. Heb hem nu een week en nu pas de 2e gym gehad. Ik speel meestal tijdens films en tv-programma's omdat die gevechten zo traag zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 07:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 06-06-2007 @ 16:24 :
Ben jij ook een serieuze breeder/battler of speel je em echt alleen voor de leuk?
Ik speel de meeste games wel serieus(dus niet er doorheen rennen om het eind te halen, maar wel alles uit het spel halen).

Moet ook zeggen dat mijn laatste pokemon die ik speelde(los van alle side games op de gb en 64) blue was, dus wie weet krijg ik dat breeden nog wel te pakken. Vechten in pokemon gaat me niet diep genoeg, dus ga me daar ook niet heel erg mee bezig houden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 13:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-06-2007 @ 08:54 :
Ik speel de meeste games wel serieus(dus niet er doorheen rennen om het eind te halen, maar wel alles uit het spel halen).

Moet ook zeggen dat mijn laatste pokemon die ik speelde(los van alle side games op de gb en 64) blue was, dus wie weet krijg ik dat breeden nog wel te pakken. Vechten in pokemon gaat me niet diep genoeg, dus ga me daar ook niet heel erg mee bezig houden
Niet diep genoeg?
Duuuude, juist wel. Je zou je er eens in moeten verdiepen, kijk maar es op www.smogon.com.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 00:12
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-06-2007 @ 14:02 :
Niet diep genoeg?
Duuuude, juist wel. Je zou je er eens in moeten verdiepen, kijk maar es op www.smogon.com.
Fire emblem heeft me echt te verwend gemaakt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 08-06-2007 @ 01:12 :
Fire emblem heeft me echt te verwend gemaakt
Pokemon gaat dieper dan FE (en ja ik heb fire emblem ook doodgespeeld ).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 11:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb het van de week wat zitten spelen (alleen mijn batterij was op en de lader lag bij mijn ouders )
Alleen nu zat ik te kijken naar het online komen met de DS. Mijn draadloze netwerk heeft een verkeerd type netwerk ofzo. Ik zou het dan moeten gaan veranderen en ik weet niet of ik dat nu wel zo'n goed plan vind. Mijn wii en de computers doen het prima met de huidige instellingen, dus ik weet niet of ik heel blij ga worden van het veranderen.
Hoe gaan jullie met je DS online? Draadloos netwerkje of zo'n usb ding van Nintendo?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 12:16
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-06-2007 @ 12:26 :
Ik heb het van de week wat zitten spelen (alleen mijn batterij was op en de lader lag bij mijn ouders )
Alleen nu zat ik te kijken naar het online komen met de DS. Mijn draadloze netwerk heeft een verkeerd type netwerk ofzo. Ik zou het dan moeten gaan veranderen en ik weet niet of ik dat nu wel zo'n goed plan vind. Mijn wii en de computers doen het prima met de huidige instellingen, dus ik weet niet of ik heel blij ga worden van het veranderen.
Hoe gaan jullie met je DS online? Draadloos netwerkje of zo'n usb ding van Nintendo?
ik met zo'n usb ding van nintendo, werkt prima
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 13:08
Verwijderd
Juh, die wil ik ook nog steeds kopen, maar de prijs is vrij stevig, dus andere dingen hebben meer prioriteit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 13:20
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik gebruik het draadloze netwerk thuis, maar mijn broer heeft alles ingesteld dus ik weet niet precies hoe alles zit
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 13:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 09-06-2007 @ 13:16 :
ik met zo'n usb ding van nintendo, werkt prima
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 07:00
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-06-2007 @ 14:31 :
Pokemon gaat dieper dan FE (en ja ik heb fire emblem ook doodgespeeld ).
Dan moet ik toch maar eens flink verder gaan spelen

Citaat:
Morridin schreef op 09-06-2007 @ 14:08 :
Juh, die wil ik ook nog steeds kopen, maar de prijs is vrij stevig, dus andere dingen hebben meer prioriteit.
Wil je die van mij voor 20??
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 08:28
Yickee
Yickee is offline
Sorry forumbaas voor het openen van een nieuwe topic.
Ik zit er nog maar kort bij en wist niet helemaal hoe het werkte.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 10:27
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 10-06-2007 @ 08:00 :

Wil je die van mij voor 20??
Bedankt voor het aanbod, maar voorlopig komen er genoeg andere dingen waar ik bakken met geld naar toe ga smijten (cd's games)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 11:40
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Sinds kort inderdaad die USB van Nintendo aangeschaft, alleen ik vind dat het bereik maar mager is, volgens mij ligt dit aan de DS zelf, mijn Wii heeft namelijk over dezelfde afstand betere connectie.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 12:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-06-2007 @ 11:27 :
Bedankt voor het aanbod, maar voorlopig komen er genoeg andere dingen waar ik bakken met geld naar toe ga smijten (cd's games)
Ach, als je em ooit nog wilt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 15:34
Verwijderd
Helaas zal ik denk ik deze week me DS naar Nintendo moeten sturen voor reparatie

Ik heb hem 3,5 week geleden gekockt, maar ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de kleuren verspringen. Als ik druk aan de linkerkant van het scherm wordne de kleuren goed (blijven drukken), maar dat is gewoon niet goed voor me DS.

*Zucht* Ik hoop dat ik hem snel weer terug krijg
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 22:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Das een flinke downer zeg :/.


On-topic: Gisteren eindelijk een Jolly cubone met erg goeie iv's gebreed (24/31/27 - 28/13 - 19/25 - 27/31) .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 17:05
Verwijderd
Mja, ik stuur hem pas later een keer op. Heb toch een jaar garantie

Anyway, ligt het aan mij of kun je in de nieuwe games geen items in de computer storen? O_o

beetje zonde om allerlei spul te moeten verkopen om ruimte te creëren. Of is er nu geen limiet meer aan wat je bij je kunt dragen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 17:20
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Er is geen limiet meer, dus je hoeft niks te storen

Ik heb zojuist een volledig Ice-team gemaakt en heb al van het Fighting team en het Water team van het Amerikaanse forum gewonnen.

Shiny Glaceon en Jynx zijn
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 01:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 12-06-2007 @ 18:20 :
Er is geen limiet meer, dus je hoeft niks te storen

Ik heb zojuist een volledig Ice-team gemaakt en heb al van het Fighting team en het Water team van het Amerikaanse forum gewonnen.

Shiny Glaceon en Jynx zijn
Glaceon is echt een heldenpokemon .

Ben nu bezig een leafeon te breeden voor mn team, maar die fucking hp iv wil niet overgedragen worden .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 07:39
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Hoi, iedereen is met diamond/pearl bezig zie ik. maar ik heb een vraagje over red. welke pokemon evolueren met een stone, met welke stone, en op welk lvl kan ik ze het best laten evolueren?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 14:24
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2007 @ 02:13 :
Glaceon is echt een heldenpokemon .
200+ Def, Spdef en Spatk op level 70 is inderdaad wel cool.

Maar mijn held van mijn team totdusver is Lapras.
Die heeft in de Battle Tower in haar eentje vrijwel alles tot en met battle 49 verslagen. Zij had 2 keer hulp nodig van Weavile (Tower Tycoon versie 2: Regigigas en een willekeurig persoon rond de 35e battle of zo)

Citaat:
Hoi, iedereen is met diamond/pearl bezig zie ik. maar ik heb een vraagje over red. welke pokemon evolueren met een stone, met welke stone, en op welk lvl kan ik ze het best laten evolueren?
Even uit mijn hoofd:
Thunder Stone:
Eevee
Pikachu

Fire Stone:
Eevee
Growlithe
Vulpix

Water Stone:
Eevee
Poliwhirl
Shellder
Staryu

Moon Stone:
Nidorino
Nidorina
Jigglypuff
Clefairy

Leaf Stone:
Gloom
Weepinbell
Exeggcute

Voor het level kan ik je niet verder helpen. Ik ben niet zo competetief ingesteld en weet niet wie wanneer welke move leert.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 15:23
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
bedankt voor dit lijstje in ieder geval kan je in totaal ook 4 moonstones vinden? want ik heb er nu pas 2 geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 15:30
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Dat zou je moeten opzoeken op gamefaqs. Het is te lang geleden dat ik Red heb gespeeld.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 20:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik zet erachter wanneer ze hun laatste aanval leren. Vaak na een evolutie leren ze niks nieuws meer, dus is het imo beter te wachten.

Thunder Stone:
Eevee
Pikachu: 43

Fire Stone:
Eevee
Growlithe: 50
Vulpix: 42

Water Stone:
Eevee
Poliwhirl: 49
Shellder: 50 (ice beam) maar cloyster leert als enige aanval op 50 spike cannon, dus dat is kiezen. (ik zou voor de ice beam gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Staryu: 47

Moon Stone:
Nidorino: Na level 50 (Maar een nidoking leert op 23 (trash) ook nog wat, maar dat is alles wat deze leert)
Nidorina: Na level 50 (Maar een nidoqueen leert op 23 (body slam) ook nog wat, maar dat is alles wat deze leert)
Jigglypuff: 39
Clefairy: 48

Leaf Stone:
Gloom: 52
Weepinbell: 49
Exeggcute: 42 (Exeggutor leert op 28 stomp (dat is het enige), maar aangezien Exeggcute op 42 solarbeam leert dat ik daarvoor gaan)


Wat betreft Eevee, als je weet wat je wil zo snel mogelijk een steen gebruiken. Op 31 leert hij namelijk de eerste specerfieke type aanvallen (dus een ember met een vuur, een thunderschok met electric en een watergun met water)

Verder heb je ook nog wat pokemon die evalueren door te ruilen, maar dat kan je gewoon doen, heeft geen effect op het leren van nieuwe aanvallen.

@Baron Sengir: Je was helemaal compleet met je lijstje. Ik heb hier nog ergens zo'm players guide liggen, vandaar dat ik dit ook weet
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:02
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik speel deze spellen al veel te lang, dat ik dit allemaal goed had

Nog een laatste opmerking:
Citaat:
Shellder: 50 (ice beam) maar cloyster leert als enige aanval op 50 spike cannon, dus dat is kiezen. (ik zou voor de ice beam gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Als je Shellder naar level 50 levelt leert hij Ice Beam.
Als je daarna een Water Stone gebruikt, evolueert hij naar Cloyster en leert hij Spike Cannon. Dus laten evolueren op level 50 lijkt me het beste hier.

Nidorino/king leert zijn beste aanvallen door TM's, dus laten evolueren op level 23, leer Trash (sterke aanval) en geef de rest door TM's.
(Er is zelfs nog ergens een faq op Gamefaqs waarin het hele spel wordt uitgespeeld met enkel een Nidoran(M), dus dat wil wel wat zeggen).
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Pokemon emerald
Yickee
3 08-06-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.