Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2007, 18:23
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
deze kerel (de zanger van cannibal corpse) is echt briljant
Vooral als ie over de alliance begint

http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk

btw Ik heb een alliance paladin
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
deze kerel (de zanger van cannibal corpse) is echt briljant
Vooral als ie over de alliance begint

http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk

btw Ik heb een alliance paladin
OMG
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat een vervelende man zeg.. Je zal hem toch maar moeten interviewen.. -_-
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 21:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Transferren begin ik niet aan, gquitten ook niet. Raiden trekt me sowieso niet zoveel meer de laatste tijd, wordt teveel geraid op het moment. Laat mij maar lekker een beetje 5-mans doen, raiden kan altijd nog. Eerst maar even gearen enzo.

Moet sowieso nog een epic mount, nog maar 3.8K te gaan
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 11:37
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gearen doe je in Karazhan imho .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 11:43
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Hmmm , ben me aan het bedenken of ik die tank trinket met allemaal die blockshizzle zal halen. Heb de badges ervoor, maar weet niet of het verstandiger is om ze te bewaren voor resistance gear =S .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 12:23
Verwijderd
kwadraat xD
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Gearen doe je in Karazhan imho .
Door die houding kwamen we dus in eerste instantie niet eens voorbij Moroes. Allemaal noobs in kutgear die denken wel even te kunnen raiden.

Pas toen men gegeared was met attumen loot en tussentijds meer 5-mans deed ging het iets beter.

Hell, ik begin net met heroics, fuck het raiden. Sowieso, ik moet een priest van 53 naar 70 schoppen, healbot ftw!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:14
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
deze kerel (de zanger van cannibal corpse) is echt briljant
Vooral als ie over de alliance begint

http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk

btw Ik heb een alliance paladin
Hahaha, hij draaft helemaal door, die gast die hem interviewed lacht zich kapot
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 02:10
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Door die houding kwamen we dus in eerste instantie niet eens voorbij Moroes. Allemaal noobs in kutgear die denken wel even te kunnen raiden.

Pas toen men gegeared was met attumen loot en tussentijds meer 5-mans deed ging het iets beter.

Hell, ik begin net met heroics, fuck het raiden. Sowieso, ik moet een priest van 53 naar 70 schoppen, healbot ftw!
Als je niet voorbij Moroes raakt is het sowieso al de vraag of je uberhaupt wel in de juiste guild zit....

Sowieso zelfs als je alleen maar blauwe gear hebt moet Moroes geen probleem zijn, zelfs t/m curator / aran moet te doen zijn met blauwe gear. Netherspite / Prince / Nightbane zullen iets lastiger worden though .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:09
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Als je niet voorbij Moroes raakt is het sowieso al de vraag of je uberhaupt wel in de juiste guild zit....

Sowieso zelfs als je alleen maar blauwe gear hebt moet Moroes geen probleem zijn, zelfs t/m curator / aran moet te doen zijn met blauwe gear. Netherspite / Prince / Nightbane zullen iets lastiger worden though .
Daar zeg je het ja, blauwe gear. Ik zeg niet voor niets gearen

Lui kwamen in Nagrand quest rewards en soortgelijke meuk aanzetten

Ondertussen hebben we wel Aran op farm en onze 2e groep (Die dus wel al goed gegeared was in 5-mans) heeft in 1 week tijd ook alles tot en met Aran gecleared. Dat is het grote verschil, de ene groep deed er weken over om voorbij Curator te komen, de ander doet het de eerste keer als ze er binnen komen.

Lezen wat de gevechten zijn, gearen en concentreren, dat mist nogal bij groep 1 (Groep 2 bestaat voor een substantieel deel uit lui van de merge die ik heb georganiseerd, ra-ra waarom ik dat heb gedaan), daardoor ging het in het begin zo kut.

Naja, ik ga gewoon lekker m'n ding doen met m'n hunter, beetje farmen, questen, 5-mans doen en ondertussen m'n priest levellen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:48
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Daar zeg je het ja, blauwe gear. Ik zeg niet voor niets gearen

Lui kwamen in Nagrand quest rewards en soortgelijke meuk aanzetten
Ok dat is dan ook wel vrij extreem idd..... .

Over de curator.. tja.. sommige mensen willen nog wel eens eigenwijs zijn en nuken teveel de curator ipv zijn adds wanneer hij niet in evocation mode is .

Bij ons gaat de curator echt maar 1 x in evocation, daarna is ie down =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 16:29
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Hmmm , ben me aan het bedenken of ik die tank trinket met allemaal die blockshizzle zal halen. Heb de badges ervoor, maar weet niet of het verstandiger is om ze te bewaren voor resistance gear =S .
fire res gear is niet echt nodig, dus ga voor de trinket i'd say
__________________
www.hipheid.nl

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 16:43. Reden: badges > trinket
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 17:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ok dat is dan ook wel vrij extreem idd..... .

Over de curator.. tja.. sommige mensen willen nog wel eens eigenwijs zijn en nuken teveel de curator ipv zijn adds wanneer hij niet in evocation mode is .

Bij ons gaat de curator echt maar 1 x in evocation, daarna is ie down =P .
Evo begint, eerste paar seconden kijkt iedereen verwonderd om zich heen "waar blijven de flares nou??" en dan pas begint het geschiet op Curator, nadat ik brul over TS dat ze Curator moeten nuken :/

3 evo's is normaal. Hell, hij is zelfs een keer enraged geweest
(En dan toch nog neer krijgen he, dat was dan wel weer even mooi)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
even hier weer ranten:
4 weken geleden bij vaas(vashjs geval) gekomen, leuke boel. vaasje blommen enz enz
2/5 tier5 voor petheals yadda yadda.
neeeee het is zomer, en wat nieuwe recruits. ik zit nu al 4 weken dezelfde kk warlock te leren dat aggro bij hydross phaseshift fout is.
we hebben gvd 4pulls op vaas gedaan, in 4 weken. kkutzooi.
vandaag raid gecancelled, we hadden 2 cores die 4e pull. dus nu hadden we eindelijk mensen die niet als mage door zon kk leo whirlwind dood gingen en de hele avond voor vaas. maja raid dus cancelled wegens singups.

gezocht:
guild op pve server eu(ja nelf hunter, ben drennai aan het levellen want die heersen nog) die hunters zoekt die ervaring met 2/5 tk en 5/6 scc heeft. ik heb tot over 2maanden een kutcomp dus trek met 8 fps net 1100 dps eruit (moet meer kennen alsk men castbar van autoshot eens kan zien)
/w me

end rant
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:01
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
wij zoeken een hunter zitten momenteel op vashj...
wel op bronze dragonflight though

www.bdf-anticipation.eu

edit:
nvm we zijn horde...
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:10
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
deze kerel (de zanger van cannibal corpse) is echt briljant
Vooral als ie over de alliance begint

http://www.youtube.com/watch?v=CXtyYiI5HDk

btw Ik heb een alliance paladin
"fuck gnomes, dwarves are cool because of gimli from lord of the rings"

lmao
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:24
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
even hier weer ranten:
4 weken geleden bij vaas(vashjs geval) gekomen, leuke boel. vaasje blommen enz enz
2/5 tier5 voor petheals yadda yadda.
neeeee het is zomer, en wat nieuwe recruits. ik zit nu al 4 weken dezelfde kk warlock te leren dat aggro bij hydross phaseshift fout is.
we hebben gvd 4pulls op vaas gedaan, in 4 weken. kkutzooi.
vandaag raid gecancelled, we hadden 2 cores die 4e pull. dus nu hadden we eindelijk mensen die niet als mage door zon kk leo whirlwind dood gingen en de hele avond voor vaas. maja raid dus cancelled wegens singups.

gezocht:
guild op pve server eu(ja nelf hunter, ben drennai aan het levellen want die heersen nog) die hunters zoekt die ervaring met 2/5 tk en 5/6 scc heeft. ik heb tot over 2maanden een kutcomp dus trek met 8 fps net 1100 dps eruit (moet meer kennen alsk men castbar van autoshot eens kan zien)
/w me

end rant
Hoi, het is maar een spelletje.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik ga op jou ook gen commetaar geven als "karazhan is poepsimpel" ik wilde iets spuien en ben nu rustig, tyvm
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ten eerste kan het mij niets schelen wat jij wel en niet zegt, 9 van de 10 keer ben je toch niet te volgen.

Ten tweede is het gewoon ontzettend grappig hoe enorm gefrustreerd iemand kan raken door een spelletje.

Kthxbye
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:10
Verwijderd
Ik ga douchen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:31
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ten eerste kan het mij niets schelen wat jij wel en niet zegt, 9 van de 10 keer ben je toch niet te volgen.

Ten tweede is het gewoon ontzettend grappig hoe enorm gefrustreerd iemand kan raken door een spelletje.

Kthxbye
probleem is dat jij een lul bent, en ik boos

toedels
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:12
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
fire res gear is niet echt nodig, dus ga voor de trinket i'd say
Allemaal m'n block shizzle gaat dan wel omhoog, maar verlies wel 36 stam van mijn hupeldepup compass trinket .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 14:35
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Allemaal m'n block shizzle gaat dan wel omhoog, maar verlies wel 36 stam van mijn hupeldepup compass trinket .

Je guild zit toch begin ssc? maak een "stamina" set en een "threath set" ik dacht dat shieldslam wel leuk scalede met dat trinketje, leuk voor trash en adds
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:06
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Citaat:
Ten eerste kan het mij niets schelen wat jij wel en niet zegt, 9 van de 10 keer ben je toch niet te volgen.

Ten tweede is het gewoon ontzettend grappig hoe enorm gefrustreerd iemand kan raken door een spelletje.

Kthxbye
probleem is dat jij een lul bent, en ik boos

toedels
Comeback van de eeuw, echt je bent zo gevat dat ik ervan sta te kijken...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 17:24
Verwijderd
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,/......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
............../.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..... .........__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 17:50
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Citaat:
Allemaal m'n block shizzle gaat dan wel omhoog, maar verlies wel 36 stam van mijn hupeldepup compass trinket .

Je guild zit toch begin ssc? maak een "stamina" set en een "threath set" ik dacht dat shieldslam wel leuk scalede met dat trinketje, leuk voor trash en adds
Ze zijn bij Vasj op dit moment.

Ben echter helaas alleen een van de "Karazhan" tankjes... lol ;( .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 19:28
Verwijderd
Whoe level 13, het schiet niet op zo Maar ooit haal ik die level70 wel! (A)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:53
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Whoe level 13, het schiet niet op zo Maar ooit haal ik die level70 wel! (A)
3 levels in 6 dagen nounou
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:54
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Allemaal m'n block shizzle gaat dan wel omhoog, maar verlies wel 36 stam van mijn hupeldepup compass trinket .
hoeveel block value heb je nu? en hoeveel hp? en hoeveel armor?
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:55
Verwijderd
Ja hallo, ik werk fulltime en ben kapot als ik terugkom van werken Daarnaast ken ik al die quests niet meer enzo ;x Ahwell, ooit kom ik er wel (A) Ik volg trouwens deze build
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 00:13
Verwijderd
D. Popular Talent Builds

Level Grinding

1. Affliction Grinding to 60 Build (41/0/10)
http://www.wowhead.com/?talent=AVMrVRfkqtboZxx
This is the best grinding build up to level 60. Put all 41 of your first points in Affliction, then decide what to do from there. Make sure you get Dark Pact as soon as possible; this talent is what makes drain tanking truly effective. Finally, make sure you have a significant amount of +dmg gear before you put any points into Empowered Corruption. The last ten points after getting Unstable Affliction are debatable; some would prefer to put them in Suppression and/or Demonic Embrace. Getting Bane like in the build shown will greatly improve single target DPS in instances, and at 61 you can get Shadowburn, which is nifty. Suppression will help you take on higher level mobs better and will improve the overall DPS of your DoT's. Demonic Embrace will give you a good amount of health.

During the grind, Affliction is chosen over Demonology and Destruction for many reasons. First of all, there are the strengths of Affliction. Affliction uses instant casts and channeled spells that are given protection with Fel Concentration. This reduces the amount of time wasted attempting to cast on an enemy beating on you and also makes it so you are not reliant on pet mana/agro to grind. The DoT's are very mana efficient, and with +dmg gear, Drain Life is extremely powerful. On top of this, you have Life Tap and Dark Pact to keep your health/mana pools consistently high; you shouldn't have any downtime. Also, Affliction does well against multiple opponents.

Destruction isn't taken because it has a lot of downtime and does not deal with multiple mobs as well as Affliction does. It kills single targets faster and is probably better for instancing, but soloing is a pain. Demonology isn't taken at the early levels because it lacks DPS talents lower in the tree. Demonology's powerful DPS talents aren't found until you are deep inside the tree, and even then they are not worth getting until you have some points left over for Affliction.

After 60, you can work your way downDestruction from the shown tree to become a UA/Destructive Reach build, or you can place points into Demonology for more health and Demonic Aegis. It really doesn't matter, though I prefer UA/Destruction Reach builds because they are extremely versatile and do well for both grinding and instancing.



2. Felguard Grinding Build (20/41/0)
http://www.wowhead.com/?talent=IVMbZ0gczIizceszxx0z
A Felguard pure-grinding build. I would not recommend this build until the mid-60's (or 60 at the very least), because the investment of points in Demonology causes you to miss vital talents like Improved Corruption or Bane until higher levels. The Felguard build is an alternative to a heavy Affliction build for grinding. Both are very effective, and neither have significant downtimes in normal grinding. Affliction is more efficient at dealing with multiple mobs, but Demonology grinds down single targets better - this makes it very good for easy zones like Nagrand.

There are many variations of this build, and it completely depends on what you plan to do during your grind. The build shown has most of the vital talents in Demonology. Some would debate the use of 3/3 in Mana Feed, but I believe that it helps to have that third point to maximize grinding efficiency. A Felguard who can't spam Cleave as much as possible is a lower DPS Felguard. Demonic Tactics could be valuable, as crit Felguard Cleaves with Demonic Frenzy stacks can deal nice damage.

The build shown has a balance of DoTing and nuking power. The strength, in my opinion, of Demonology for grinding is that you are capable of choosing between an efficient or a quick kill. An efficient kill would send the Felguard to the mob, DoT with CoA/Corruption, and then Life Tap -> Drain Life until the mob is dead. A burst kill would send the Felguard to the mob, maybe throw up DoT's, and nuke the mob down. Thanks to the Felguard's tanking ability, you can alternate between these methods of killing.

The main hassle of the Felguard is the rate at which is health drops at higher levels and his mana-sucking abilities. These flaws can be mitigated by Health Funneling during combat with your target DoT'ed and by takiing points in Mana Feed and using Life Tap -> Drain Life instead of a wand.

One final note - I take Improved Drain Soul in this build. Casting a Shadow Bolt and using Drain Soul on the mob as the bolt is traveling towards the target is a very effective way to improve killing speed, as you'll usually get more than the mana you spent back from Improved Drain Soul. I consider it important for grinding with the Felguard.




Just sayin', y0! En je weet dat je kan respeccen hmh?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 05:23
Verwijderd
Ja weet ik, maar ik vond de build die ik gebruikte wel chill, knokken met een Felguard en ondertussen schade gooien met shadowbolt/nightfall en dots. Ahwell, eerst maar eens tot level70!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 11:05
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
hoeveel block value heb je nu? en hoeveel hp? en hoeveel armor?
Let's see..

Met m'n 2 T4 armorpieces;

14539 armor, 501 defence, 18.79 % dodge, 18.28 % parry, 23.90 % blockchance, 14114 HP. Dit alles UB uiterraard.

Met Iron Gauntlets of the Maiden ipv T4 gauntlets;

14457 armor, 498 defence, 18.00 % dodge, 16.93 parry, 25.94 % blockchance, 14294 HP. Dit alles UB uiterraard.

Talents die ik heb verder in m'n build; Thoughness 5/5 ( 10 % meer armor ), Anticipation 5/5 ( + 20 Defence skill ) en Deflection 5/5 ( Chance to parry + 5 % ). Daardoor word mijn parry/def/armor dus geboost naar bovenstaande stats.

Overigens ben ik een UD warrior dus geen + 5 % stam bonus voor mij ;( .

M'n armory link; http://eu.wowarmory.com/character-sh...alp&n=Chiepzor

Heb overigens besloten na de grens van 500 Defence UB alleen nog maar stamina gems te stacken. Stamina is teminste reliable, 1 % meer dodgechance/parrychance daarentegen niet. Het is natuurlijk uber als bijv. je 5 X achter elkaar parried, maar je kunt er niet op rekenen dat het altijd gebeurd....
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 04-09-2007 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:20
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
als ik zou is kijk zijn je stats lang zo slecht nog niet
Dit is de armory van onze mt
http://eu.wowarmory.com/character-sh...ight&n=Raccoon

Als ik jullie zo vergelijk zitten jullie op ongeveer de zelfde stats, behalve dan block rating...
verder heb ik niet zoveel kaas van warriors heb gegeten...

ik zou als ik jouw was dan iig voor stam en blockrating gaan
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 14:12
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Behoorlijke imba outfit heeft die kerel .. 3 x T5 = GG .

Hij heeft idd meer blockrating en ook een shitload meer armor, maar dat komt vooral door z'n Gruul schild en het feit dat er op T5 spul toch weer net dat beetje meer armor zit dan op T4.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 15:08
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Stamina vs dodge/block/parry zijn ellenlange discussies over geweest.

Kijk hier eens:

http://evilempireguild.org/guides/index.php
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 11:56
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Yup I know, heb er ook lang over gediscussieerd.

Maar uiteindelijk toch besloten om voor stam te gaan.
Dit omdat, zoals ik al eerder typte, stam een statische stat is, het is er namelijk altijd. Dit in tegenstelling tot een dodge/parry. Ok het is leuk en aardig als je vaak dodged/parried, maar toch, het is en blijft een kans, geen factor die altijd aanwezig is, in tegenstelling tot stam.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 23:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wee! Eindelijk is Despair gedropt! We hebben die twee arme zielen nu al 3 keer gedowned en EINDELIJK heb ik em Mij n eerste epic wapen, ik ben blij
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 07:23
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Wee! Eindelijk is Despair gedropt! We hebben die twee arme zielen nu al 3 keer gedowned en EINDELIJK heb ik em Mij n eerste epic wapen, ik ben blij
Meh despair...

Gief Stormherald .

Alhoewel, heb gehoord dat de Mace Specializiation proc voor warriors generfd word =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 11:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Meh despair...

Gief Stormherald .

Alhoewel, heb gehoord dat de Mace Specializiation proc voor warriors generfd word =P .
Ach, kijk. Ieder zo z'n kader he? Ik heb ontzettend veul lol met Karazhan en andere mensen zijn bezig met Illidan.

En voor MIJ is Despair een ontzettend goed wapen, dus ik ben er heel blij mee. Ik heb geen zin en tijd op dit moment om zelfs het grinden van mijn Thunder af te maken, laat staan Deep Thunder of Stormherald. En om eerlijk te zijn past Despair ook veel beter bij mijn warrior's uiterlijk dan die maces.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 11:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, laat ze lekker flauw doen hoor.. upgrades zijn altijd gaaf
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ja, laat ze lekker flauw doen hoor.. upgrades zijn altijd gaaf
En het was een hele goede run. 1ste 4 bosses 1-shotted. Dat was een eerste voor ons, omdat we vorige week slechts net tot Curator wisten te komen (wipe omdat mensen niet snel genoeg overschakelden na een Evo)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:31
Verwijderd
/spit pve
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:34
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
6/6 ssc nu o/
en ook meteen 2/4 tk25
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 14:08
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
6/6 ssc nu o/
en ook meteen 2/4 tk25
asin Void en A'lar?
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 16:53
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ja, eventjes wat soulsloth kleren maken voor soakers enzo. daarna keal
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 17:00
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
http://forums.wow-europe.com/thread....sid=1&pageNo=1

Haha, zoveel gasten die echt niet snappen dat 5% ALTIJD 5% blijft, en dat de Tauren racial dus niet minder goed was op 60 dan nu op 70... Sigh.

That being said ga ik ook een Warrior maken, dit keer Alliance, Dwarf, die beginnen met 90 life .

Gnome ziet er maar kut uit in die armors... Draenei kan ik niet aanzien... Die rennen zo irritant, ik heb wel een Draenei mage, maar die benen vallen niet zo op als je een robe aan hebt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 18:18
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
http://forums.wow-europe.com/thread....sid=1&pageNo=1

Haha, zoveel gasten die echt niet snappen dat 5% ALTIJD 5% blijft, en dat de Tauren racial dus niet minder goed was op 60 dan nu op 70... Sigh.

That being said ga ik ook een Warrior maken, dit keer Alliance, Dwarf, die beginnen met 90 life .

Gnome ziet er maar kut uit in die armors... Draenei kan ik niet aanzien... Die rennen zo irritant, ik heb wel een Draenei mage, maar die benen vallen niet zo op als je een robe aan hebt
WTT Ud Warrior for Tauren Warrior .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 22:40
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
WTB resto PVE Horde Shaman met minstens kara gear, die zin heeft SSC/TK te raiden

We hebben alleen nog Vashj over in SSC. We raiden zondag t/m donderdag. 19:30 - 23:00

oh en je moet skilled zijn
__________________
www.hipheid.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Games wat is jouw droom spel ??
Diary of Dreams
51 20-06-2004 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.