Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 21:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Een kleine greep:

Street Fighter III: Third Strike - Het is de beste 2D fighter ooit. Ik heb best wel wat obscure games in dit genre gespeeld, maar deze is nagenoeg perfect. Vooral geschikt voor de hardcore-fans van het genre, want het spel is lang niet zo toegankelijk als Street Fighter II. Hoewel die ook zeker tot de top van het genre behoort.
De rest van je lijstje was ik het helemaal mee eens, maar dit kan echt niet :/.
Guilty Gear XX is zoveel beter en diepgaander dan sf3 man :/. En anders The Last Blade 2 wel.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2007, 15:10
Benjamin1231
Benjamin1231 is offline
Gewoon Halo 3 als eest (die ownt)
2.Guitar Hero 3
3.Assassins Creed
4.Crysis
5.COD4 (deze 4 games heb ik niet maar halo wel)

meer week er ff niet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 16:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
De rest van je lijstje was ik het helemaal mee eens, maar dit kan echt niet :/.
Guilty Gear XX is zoveel beter en diepgaander dan sf3 man :/. En anders The Last Blade 2 wel.
Guilty Gear XX is geweldig. Maar veel moves =/= meer diepgang. SFIII heeft inderdaad wat "minder" in kwantiteit, maar de gameplay is beter. Meer balans, meer yomi, vernieuwende technieken, meer verborgen diepgang, perfect tempo, etc. Het nodigt ook veel meer uit tot het leren kennen van ieder karakter, vind ik. Maar dat komt mede door de presentatie.

Dus ja, de game is wat minder van het kwantitatieve, maar daarom nog niet slechter ofzo.

The Last Blade 2? Die heb ik op mijn Kawaks emu en hij is wel tof, maar om nou te zeggen briljant? Meh.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 21:42
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Gewoon Halo 3 als eest (die ownt)
2.Guitar Hero 3
3.Assassins Creed
4.Crysis
5.COD4 (deze 4 games heb ik niet maar halo wel)

meer week er ff niet


Dus je noemt 5 spellen,waarvan je er 4 niet hebt...
Heb je ze wel gespeeld of werd dat je gewoon verteld op het schoolplein tijdens het speelkwartier?
Of misschien tijdens je les nederlands, want je spelling is één groot drama.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 23:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gewoon Halo 3 als eest (die ownt)
2.Guitar Hero 3
3.Assassins Creed
4.Crysis
5.COD4 (deze 4 games heb ik niet maar halo wel)
meer week er ff niet
Spellen die afgelopen jaar uitkwamen of nog niet uit zijn... I mean...

Crysis bijvoorbeeld mag grafisch aardig wat voorstellen, anno 2007.

Desondanks is Commandos I grafisch een stuk beter dan Crysis, geplaatst in zijn periode.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 06:32
Benjamin1231
Benjamin1231 is offline
Citaat:

Dus je noemt 5 spellen,waarvan je er 4 niet hebt...
Heb je ze wel gespeeld of werd dat je gewoon verteld op het schoolplein tijdens het speelkwartier?
Of misschien tijdens je les nederlands, want je spelling is één groot drama.
Ik lees game reviews.
En ik zag Crysis erin staan.
Ik ben al jaren een ervaren gamer.
en als we nu eens een oud spel nemen
ga ik voor de Tomb raider series.
En sorry dat mijn spelling niet goed is...maar daar gaat het nu niet om
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:57
Verwijderd
xD
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 12:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
en als we nu eens een oud spel nemen
ga ik voor de Tomb raider series.
Maar waarom? Tombraider was helemaal niet goed. Het gymnastiek element werd in eerdere spellen beter uitgewerkt. De graphics waren niet goed, en al eerder beter gedaan. De besturing zoog zeker de eerste paar delen gewoon ballen en reageerde vaak genoeg met vertraging..

Waarom kopen mensen Tombraider? Om naar de virtuele tieten van Lara Croft te kunnen kijken. Juist ja.

Ik wil niet dicteren wat goed en slecht is, maar ik vind zoiets geen grond om een spel 'het beste' te noemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 13:03
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Dus omdat anderen de games prijzen in game reviews vind jij ze ook goed, ookal heb je ze niet gespeeld?
Kuddementaliteit much?

En TR is niet oud. Lost Vikings, dat is oud.



Anyway.

Zelda: Ocarina of time.
Omdat de sfeer, het verhaal en de game zelf gewoon bijna perfect waren/zijn.

Fallout.
De humor, het verhaal en de gigantische mogelijkheden.

De Warcraft series, met als beste WC 3.
Het verhaal is awesome, de missies waren goed opgezet, en de MP balance is goed.

Starcraft.
Perfecte balance.

Medieval Total war 2 (Kingdoms).
Ik heb het al tijden, maar ik vermaak me er nogsteeds mee.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 13:20
Verwijderd
Goed:

Zelda, en dan met name de Snes en N64 delen. Geweldige sfeer, gepaste graphics en geweldig avontuurlijk (zeker in de jonge jaartjes)

Smash Brothers (GC): Omdat het gewoon het vechtspel is wat ik (op SF 2 en tekken) na het meest heb gespeeld. De balance tussen de verschillende mannetjes is niet optimaal uitgewerkt maar de battles tussen mensen die het echt veel hebben gespeeld zijn om te snijden. Wat me vooral bevalt is dat het een heel simpel spel is om te leren, maar moeilijk om te masteren

Counter-strike 1.3-1.6. Talloze keren gespeeld, geweldig om een goed team op te stellen en daarmee 5on5jes te doen. Ook hier bevalt het niveau verschil me heel goed. Ik waande me redelijk goed maar toen ging ik een paar matches meespelen met wat vrienden die destijds rank 1 stonden van NL in clanbase en ik verdween helemaal in het niets xD

Warcraft series idd, zelfde als Samaris.

Diablo, ook uren aan zowel deel 1 als deel 2 gezeten.

Baldur's gate II: throne of baal. Geweldig spel wat verschrikkelijk lang was en maar bleef boeien.

Super mario series, geen uitleg nodig.

Metal gear solid: Deel 1 was geweldig, de delen daarna ook wel cool maar het haalde het in de verte niet bij deel 1.

Settlers 2: Briljant. Ik was heel jong toen ik ermee begon (van een verzamelcd) en ik begreep er geen reet van, maar ik bleef proberen en toen ik het door had was het aan

Resident evil series: Ook erg jong aan deel 1 begonnen, diverse nachtmerries van gehad maar toen ging ik het samen met andere mensen spelen die het ook eng vonden en was het een interactieve horror film. Goede sfeer, dodelijk spanning. Ook mindere delen zaten ertussen maar deel 1 en 2 zijn beide klassiekers

thats it for now ;o
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:27
Verwijderd
je bent al jaren een ervaren gamer :
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:54
Benjamin1231
Benjamin1231 is offline
Tomb raider heeft een mooie verhaal lijn.
ik heb de eerste 6 delen gespeeld en was er vroeger helemaal fan van
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 00:38
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Zelda: Ocarina of Time, geweldig, zeker toen die net uitkwam, nummer 1 voor mij (de rest is willekeurige volgorde)

Super Smash Bros Melee, meest gespeelde console game, gaat nooit vervelen.

Super Mario 64, eerste echte console game, nog steeds goed, zie je tegenwoordig nog steeds veel van terug in games.

Tales of Symphonia, lekker lang, veel sidequests, goed verhaal en personages, beste RPG

Guild Wars, eerste MMORPG, met afstand meest gespeelde game, je bent nooit echt klaar, altijd wel wat te doen.

Half Life 2, anders dan andere shooters, een van de weinigen met een goed verhaal.

Portal. Meest innovatieve game die ik dit jaar heb gespeeld.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:11
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:

Guild Wars, eerste MMORPG, met afstand meest gespeelde game, je bent nooit echt klaar, altijd wel wat te doen.
Guild wars mmorpg?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 14:12
Verwijderd
Let's not go there.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Guilty Gear XX is geweldig. Maar veel moves =/= meer diepgang. SFIII heeft inderdaad wat "minder" in kwantiteit, maar de gameplay is beter. Meer balans, meer yomi, vernieuwende technieken, meer verborgen diepgang, perfect tempo, etc. Het nodigt ook veel meer uit tot het leren kennen van ieder karakter, vind ik. Maar dat komt mede door de presentatie.

Dus ja, de game is wat minder van het kwantitatieve, maar daarom nog niet slechter ofzo.

The Last Blade 2? Die heb ik op mijn Kawaks emu en hij is wel tof, maar om nou te zeggen briljant? Meh.
Guilty Gear moet het juist van de subtiliteiten hebben en niet van de moveskwantiteit (die overigens behoorlijk meevalt). Roman cancels, fake roman cancels, instant kill moves en al zulk spul maken het de diepste 2d fighter die ik ken. SF 3 is wel makkelijker om in te komen, maar GG biedt veel meer als je er tijd in steekt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Let's not go there.
haha inderdaad, daar zijn hier echt al talloze discussie's over gehouden
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:08
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
haha inderdaad, daar zijn hier echt al talloze discussie's over gehouden
En uiteindelijk wint wow want die heeft meer spelers en is beter. Klaar. Discussie gesloten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:54
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
En uiteindelijk wint wow want die heeft meer spelers en is beter. Klaar. Discussie gesloten.
uitendelijk zijn beide fail want je verspild er gigantisch veel tijd aan, maar gw is net iets minder fail want daar hoef je niet maandelijk voor te betalen.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 18:20
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Jazz Jack Rabbit

http://www.youtube.com/watch?v=b16upFloYak

Voor mij de beste 2d shooter ooit gemaakt
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:04
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Ok GW is niet echt MM maar ik bedoel mn eerste ORPG dan
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
uitendelijk zijn beide fail want je verspild er gigantisch veel tijd aan, maar gw is net iets minder fail want daar hoef je niet maandelijk voor te betalen.
Scholier
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:39
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Scholier
nee tegenwoordig toch echt student

maar geef toe, als je kijkt vanuit het standpunt van een "normaal" persoon zijn ze beide gewoon fuckin fail XD
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
En uiteindelijk wint wow want die heeft meer spelers en is beter. Klaar. Discussie gesloten.
toch een beetje subtiel de discussie uitlokken hč
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 23:06
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
toch een beetje subtiel de discussie uitlokken hč
zo subtiel als een gigantische moker in iemand zn rectum forceren ja ;x
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 10:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nee tegenwoordig toch echt student

maar geef toe, als je kijkt vanuit het standpunt van een "normaal" persoon zijn ze beide gewoon fuckin fail XD
Definieer normaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 10:49
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Red Alert and Shogun Total war en de oude prince of persia

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat 2e plaaje doet me enorm aan pitfall denken, dat leek er hardstikke op.
Ookal ben ik nooit verder gekomen tot lvl 13 ofzo daarin, dan moest je op zo'n ''treinskateboard'' rijden en ik ging daar altijd dood dus heb t maar niet meer gedaan.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
zo subtiel als een gigantische moker in iemand zn rectum forceren ja ;x
als iemand in z'n slaap verkracht kan worden moet dit ook subtiel kunnen
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
nee tegenwoordig toch echt student

maar geef toe, als je kijkt vanuit het standpunt van een "normaal" persoon zijn ze beide gewoon fuckin fail XD
"Normaal" is een nutteloze term. xD
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:47
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
"Normaal" is een nutteloze term. xD

voor wow'ers wel ja
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:08
Duitsers
Duitsers is offline
Agree met mepsteen. Maandelijks betalen om een spel te spelen is zoiets als een pizza kopen en voor elk stukje dat je opsmikkelt 5 euro neertellen.

Citaat:
Gewoon Halo 3 als eest (die ownt)
2.Guitar Hero 3
3.Assassins Creed
4.Crysis
5.COD4 (deze 4 games heb ik niet maar halo wel)

meer week er ff niet
Grappig, alsof je pas 4 weken computerspelletjes speelt.

Mijn favoriete spellen zijn de GTA-serie, omdat het zo goed is geschreven en vormgegeven en uitgewerkt en Katamari voor dezelfde redenen. Ik heb alleen We Love Katamari in mijn bezit, maar ik kan me voorstellen dat de andere delen even goed zijn.

En Red Alert 2, en ik weet niet precies waarom. Misschien is het nostalgie, misschien is het gewoon een heel goed spel. En Half-Life, en de rest van de spellen die anderen al hebben opgenoemd behalve fantasy MMORPGS en Halo dan.

Laatst gewijzigd op 25-12-2007 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:18
Verwijderd
ok wat die gozer noemde was natuurlijk een beetje te ver, maar volgens mij noemt iedereen hier games op uit jeugdsentiment.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:35
Duitsers
Duitsers is offline
Nee, het zijn vooral tijdloze games. Het is moeilijk om spellen op waarde te schatten met de enorme sprongen in technologie die gemaakt zijn. Misschien is het daarom zo absurd om een spel als Crysis te nemen, waarvan de voornaamste allure ligt op grafische kunsten. Over 5 jaar is de technische kanst niet bijster interessant meer, maar wordt het spel gewaardeerd om stijl, zoals GTA III er nog heel leuk uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 17:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Lufia 1 en 2
Mario Kart
Metal Slug Series
Super Mario Bros Series
Sonic The hedgehog Series
Terranigma
In mijn ogen vooral tijdloze games.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Agree met mepsteen. Maandelijks betalen om een spel te spelen is zoiets als een pizza kopen en voor elk stukje dat je opsmikkelt 5 euro neertellen.
Het is idd belachelijk natuurlijk om de kosten die een bedrijf maakt om mensen een spel te laten spelen op die mensen te verhalen, daar moeten ze gewoon verlies op draaien!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:36
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Het is idd belachelijk natuurlijk om de kosten die een bedrijf maakt om mensen een spel te laten spelen op die mensen te verhalen, daar moeten ze gewoon verlies op draaien!
Als dat zo is, waarom is Guild Wars dan wel gratis?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 16:39
Puck Norris
Avatar van Puck Norris
Puck Norris is offline
Mafia

Half-Life

Medal of Honor: Allied Assault

Diablo II

Battlefield 2

Grim Fandango

Hidden and Dangerous 2: Courage Under Fire

Max Payne
__________________
Het is een nee!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Als dat zo is, waarom is Guild Wars dan wel gratis?
Geen idee wat voor systeem die gebruiken, maar ik weet wel dat de vele servers van blizzard, de mensen die ze draaiende houden, de uitgebreide helpdesk en de GM's allemaal redelijk wat geld kosten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Als dat zo is, waarom is Guild Wars dan wel gratis?
Precies.
En GW had toen ik het nog speelde veel minder down-time dan WoW.
En voor de 360 betaal je ook maar 5 pleuro per maand voor X-box Live en dan kan je er alle games online op spelen, demo's/filmpjes downloaden, etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 06:51
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Als dat zo is, waarom is Guild Wars dan wel gratis?
Is die tegenwoordig gratis? En ik heb er nog wel zoveel geld voor betaald om dat spel te kopen...


Pc/Guild Wars: Eye Of The North € 34,99
Guild wars-nightfall € 29,99
Pc/Guild Wars: Factions € 19,99
Pc/Guild Wars: 2006 € 19,99
Totaal € 104,96

En dan zijn ze nog afgeprijsd ook...

World of warcraft € 14,99
World of warcraft-burning crusade € 19,99
Totaal € 34,98

Laatst gewijzigd op 28-12-2007 om 08:34.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 06:53
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
*knip*
Diablo II kan ik me goed voorstellen, Max Payne was echt een slechte GTA rippoff Vond je hem echt zo goed?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 09:29
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
Citaat:
Diablo II kan ik me goed voorstellen, Max Payne was echt een slechte GTA rippoff Vond je hem echt zo goed?
Max Payne een slechte GTA ripoff? Het lijkt er niet eens op. De stijl van het spel, en de bullettime, die toen heel erg vernieuwend was, zijn echt geweldig. Ik heb heel erg genoten van Max Payne, en hij hoort zeker thuis in het rijtje van beste spellen ooit.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 10:39
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Max Payne een slechte GTA ripoff? Het lijkt er niet eens op. De stijl van het spel, en de bullettime, die toen heel erg vernieuwend was, zijn echt geweldig. Ik heb heel erg genoten van Max Payne, en hij hoort zeker thuis in het rijtje van beste spellen ooit.
Ik had em uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt, ik dacht dat ik ook nog wat slechte reviews had gelezen maar dat weet ik echt niet zeker meer. Goed dan ligt het waarschijnlijk aan mij
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 14:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Max Payne was echt een slechte GTA rippoff
?

Beide spellen waren geheel verschillend. Max Payne is geen freeroaming spel, en GTA kent geen uitgebreid shooter gedeelte, en al helemaal geen bewegingen zoals Max Payne.

Foutje misschien? Er was wel een spel voor de Xbox 360 dat een ripoff was van GTA namelijk. Ik ben de naam even kwijt, maar die was het misschien?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 14:52
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
uitendelijk zijn beide fail want je verspild er gigantisch veel tijd aan, maar gw is net iets minder fail want daar hoef je niet maandelijk voor te betalen.
Nee. Hieruit maak ik op dat jíj het niet leuk vindt, maar dat hoeft niet te betekenen dat het dan ook zo is, bedenk eens dat er misschien mensen zijn die andere dingen leuk vinden dan jij? Ik weet het, veel mensen hebben moeite om zich dit te realiseren, maar toch.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 15:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee. Hieruit maak ik op dat jíj het niet leuk vindt, maar dat hoeft niet te betekenen dat het dan ook zo is, bedenk eens dat er misschien mensen zijn die andere dingen leuk vinden dan jij?
Mwo, een spel waar tientallen uren per maand in gaan zitten om überhaupt iets voor te stellen in het spel is wel degelijk af te schrijven op meer dan pure mening.

Maar goed, dat is een discussie op zich.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 16:37
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Nee. Hieruit maak ik op dat jíj het niet leuk vindt, maar dat hoeft niet te betekenen dat het dan ook zo is, bedenk eens dat er misschien mensen zijn die andere dingen leuk vinden dan jij? Ik weet het, veel mensen hebben moeite om zich dit te realiseren, maar toch.
ik vond ze beide leuk, maar ze gaan toch vervelen en uiteindelijk kom je er achter dat je steeds hetzelfde doet.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 17:32
Verwijderd
max payne heeft toch echt heel erg weinig met GTA te maken Q
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 17:51
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Is die tegenwoordig gratis? En ik heb er nog wel zoveel geld voor betaald om dat spel te kopen...


Pc/Guild Wars: Eye Of The North € 34,99
Guild wars-nightfall € 29,99
Pc/Guild Wars: Factions € 19,99
Pc/Guild Wars: 2006 € 19,99
Totaal € 104,96

En dan zijn ze nog afgeprijsd ook...

World of warcraft € 14,99
World of warcraft-burning crusade € 19,99
Totaal € 34,98

Het spelen ervan.......
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 14:16
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
Resident Evil 4 hoort er ook bij trouwens
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Designer gezocht Android games.
Verwijderd
0 28-11-2013 21:42
Games Oldies but Goldies
tommiegun
142 15-11-2005 22:03
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 03:34
Games waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger.
GpMaStEr
7 13-07-2002 01:54
Games sega
king112
8 15-05-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.