Oud 12-12-2007, 13:21
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Punten kan je toch gewoon kopen? Als ze vandaag op zijn, zijn ze er morgen wel weer. Ik hoef die goodies nooit, maar wii points zijn gewoon handig; lekker oude spelletjes aanschaffen..
Wees nou maar blij dat jij op .be zit, op .nl is het een hel je sterren in te wisselen voor punten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2007, 16:31
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Geduld is een schone zaak. Dat zei ik al eerder
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom is nintendo nou zo gierig met die punten
Ik heb maar een Yoshi sleutelhanger gekocht met mijn punten, past leuk naast mijn wii sleutelhanger.
Als iemand die codes wil pm ik ze wel, zo moeilijk gaan doen elke keer om met geluk op tijd te zijn voor een matige goodie of een paar punten als je geluk hebt dat je optijd bent, geen zin meer in
als je ze niet wil wil ik ze wel
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 11:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Geduld is een schone zaak. Dat zei ik al eerder
Geduld is 1 ding, dat ze er al een week niet zijn wat anders!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 15:59
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
1 week is niks.

Ik wacht al 7 weken op MP:3
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 11:56
Verwijderd
Hoe kun je het best aan zo'n wii komen? Bestellen of gewoon langs winkels lolleren?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 12:02
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Volgende maand heb ik er ook eentje.

Geef 's wat aanraders? Naast Zelda, Mario, GH3 en Metroid, that is?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 12:04
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nou, dat was het wel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:12
Verwijderd
Ik vind Sports altijd nog erg leuk om met vrienden te doen, trouwens, maar dit zit al bij je Wii natuurlijk.
Ik golf echt veel
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb vandaag Mario aangeschaft, ben benieuwd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Volgende maand heb ik er ook eentje.

Geef 's wat aanraders? Naast Zelda, Mario, GH3 en Metroid, that is?
Ik ga intens nat op paper mario, maar het moet je ding zijn(in tegenstelling tot de grote 3 is de gameplay apart en rommelig en mist het de finetuning, voor de rest moet de humor je wel echt liggen).
Als je RE4 niet hebt gespeeld kun je de wii edition ook een vrij veilige aanschaf noemen. En misschien als je de lego starwars games niet hebt gespeeld is de complete saga ook wel veel tofheid op een schijfje.
Voor multiplayer zou ik lekker wachten op kart en brawl, wat er nu uit is is eigenlijk toch maar middelmatig(strikers en party)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:53
Verwijderd
Gisteren voor het eerst GH3 en Super Mario Galaxy gespeeld en nu moet ik echt een wii... Bach spelen op een echte piano is trouwens een stuk simpeler dan de makkelijke nummers op zo'n nepgitaartje!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:10
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Heeft iemand Need for speed pro street al voor de wii? zoja, hoe is die? qua besturing, graphics, inhoud ed?

ik wil m graag vragen voor kerst, maar kan nergens vinden hoe die voor de wii is. Ik weet dat carbon bagger was qua besturing..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 13:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Rob: Ik blijf t zeggen maar SSX Blur is ook ernstig vet.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:21
Supreme Dutch
Serieus? Ik was enorm fan van SSX Tricky op de Playstation 2. De PSP-versie was ronduit kut, en de Wii-versie heb ik ook maar 4x gespeeld.. Heel jammer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:20
Verwijderd
ssx blur is wel goedkoop te koop?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 19:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Serieus? Ik was enorm fan van SSX Tricky op de Playstation 2. De PSP-versie was ronduit kut, en de Wii-versie heb ik ook maar 4x gespeeld.. Heel jammer
Ik vond van wel ja.
Al haalt t t allemaal niet bij trickstyle, daar mogen ze wel eens een vervolg op maken!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 19:05
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ssx blur is wel goedkoop te koop?
Idd ja .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 19:52
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ga intens nat op paper mario, maar het moet je ding zijn(in tegenstelling tot de grote 3 is de gameplay apart en rommelig en mist het de finetuning, voor de rest moet de humor je wel echt liggen).
Als je RE4 niet hebt gespeeld kun je de wii edition ook een vrij veilige aanschaf noemen. En misschien als je de lego starwars games niet hebt gespeeld is de complete saga ook wel veel tofheid op een schijfje.
Voor multiplayer zou ik lekker wachten op kart en brawl, wat er nu uit is is eigenlijk toch maar middelmatig(strikers en party)
De RE series is wel geinig. Al veel te lang niet meer gespeeld, eigenlijk. Prima voor in de late uurtjes, in ieder geval en als je lekker paranoïde bent.

Citaat:
Rob: Ik blijf t zeggen maar SSX Blur is ook ernstig vet.
Ik heb helaas alleen niets met dat soort games. Ik ben meer van de FPS, RPG, action/adventure, eigenlijk.
Maar innovatieve gameplay kan mij altijd wel strikken!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Idd ja .
misscien een keer meenemen

ssx tricky was altijd dolle pret!
ssx 3 wat minder
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Vraagje over Mario:
Is het trouwens zinnig om die zwarte in het observatorium al je starbits te voeren? Hij zei dat je ze kan voeren, maar ik vraag me af hoe handig dat is als je ze allemaal aan hem geeft.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:44
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Vraagje over Mario:
Is het trouwens zinnig om die zwarte in het observatorium al je starbits te voeren? Hij zei dat je ze kan voeren, maar ik vraag me af hoe handig dat is als je ze allemaal aan hem geeft.
nee niet doen alleen aan die hungry
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nee niet doen alleen aan die hungry
Ah, ok dus dat zou zonde zijn anders. Goed, dan bewaar ik ze voorlopig wel. Bedankt
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:49
Verwijderd
Is er al iemand die pokémon battle revolution heeft? En hoe is deze?
Ik stond er eergisteren naar te kijken en hij leek me wel gaaf, maar ik heb dus vroeger alleen Red gehad op de gameboy. Daarna geen van die spellen meer gekocht of zo, vond de "eerste serie" op tv ook het leukst, daarna vond ik de pokémon een hele andere stijl worden en die vond ik maar niks.
Maar goed, is het wat? En is het ook wat als je dus geen diamond of pearl hebt om te koppelen?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 22:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind persoonlijk die spellen van Pokemon alleen echt leuk als ze op een GB(A) of DS zijn. De spellen die voor de 64 en GC gemaakt zijn vond ik toch al snel een afknapper. Deze heb ik zelf nog niet gespeelt (en misschien ga ik hem toch halen, maar ik heb wel diamond) Als je echt graag pokemon wil spelen kan je beter gaan voor diamond of pearl.
Maar goed, deze heb ik nog niet zelf gespeeld, dus misschien is deze wel goed.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Vraagje over Mario:
Is het trouwens zinnig om die zwarte in het observatorium al je starbits te voeren? Hij zei dat je ze kan voeren, maar ik vraag me af hoe handig dat is als je ze allemaal aan hem geeft.

ik heb alweer 90 sterren
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 07:22
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Is er al iemand die pokémon battle revolution heeft? En hoe is deze?
Ik stond er eergisteren naar te kijken en hij leek me wel gaaf, maar ik heb dus vroeger alleen Red gehad op de gameboy. Daarna geen van die spellen meer gekocht of zo, vond de "eerste serie" op tv ook het leukst, daarna vond ik de pokémon een hele andere stijl worden en die vond ik maar niks.
Maar goed, is het wat? En is het ook wat als je dus geen diamond of pearl hebt om te koppelen?
Hetgene wat Pokemon juist zo tof maakt is idd dat je Pearl/Diamond er aan kan koppelen, maar ook dat hij een online functie heeft, dus maw wereldwijd tegen iedereen vechten.

Maargoed, je kan niet zoals op de Gameboy/DS in stadjes rondlopen etc, alleen maar vechten, vechten en nog eens vechten.

Dat is ook de reden dat ik twijfel of hij wel leuk is..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 15:23
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
need for speed pro street voor de wii is best tof trouwens. de besturing is fijn en grafisch is ie best mooi voor een wii game.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Pokemon Battle Revolution is echt echt echt echt écht alleen leuk als je diamond of pearl hebt, en die ook nog es een beetje fanatiek gespeeld heb. En zelfs dan nog niet eens heel erg leuk helaas.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 20:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
wel moeilijk dat draggen bij need for speed.. heb aero in niv 3 en de rest bijna in niv 2 en nog lukt t niet om hoger te staan dan 4e (bij die 3e racedag)
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 10:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Is het trouwens zinnig om die zwarte in het observatorium al je starbits te voeren?

Droog
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:56
Verwijderd
Als het goed is, ligt mijn Wii nu thuis op mij te wachten, dus vanaf vanavond mag ik meepraten in deze thread!

Dus!

Hoe werkt een Wii?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 15:05
Verwijderd
Hoe werkt ie, die is goed

Argh, waarom duurt het nog zo lang voordat SSBB uitkomt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Als het goed is, ligt mijn Wii nu thuis op mij te wachten, dus vanaf vanavond mag ik meepraten in deze thread!

Dus!

Hoe werkt een Wii?
Logisch
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 18:32
Verwijderd
Hij is nu aan het updaten. Ik weet niet precies wat, maar het ziet er goed uit.

Ook: mijn kamer is te klein. Ik moet tegen het raam geprakt zitten, omdat anders het handje in het menu soms epileptisch heen en weer schiet tussen twee plekken. En dan staat de sensitivty van die onzin al op 1.

Ik dacht dat ik gelezen had dat je bij aankoop van een Wii meteen 2000 punten kreeg voor het Wii Shop kanaal, maar dat klopt niet echt, right?

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Hij is nu aan het updaten. Ik weet niet precies wat, maar het ziet er goed uit.

Ook: mijn kamer is te klein. Ik moet tegen het raam geprakt zitten, omdat anders het handje in het menu soms epileptisch heen en weer schiet tussen twee plekken. En dan staat de sensitivty van die onzin al op 1.

Ik dacht dat ik gelezen had dat je bij aankoop van een Wii meteen 2000 punten kreeg voor het Wii Shop kanaal, maar dat klopt niet echt, right?
Misschien helpt het als je dat sensorbalkje onder je tv zet? Wel jammer als je niet goed kan bewegen, dat is juist leuk...

En dat van die punten heb ik nog nooit gehoord, mijn Wii is nu een jaar oud, dus misschien is het veranderd.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Hij is nu aan het updaten. Ik weet niet precies wat, maar het ziet er goed uit.

Ook: mijn kamer is te klein. Ik moet tegen het raam geprakt zitten, omdat anders het handje in het menu soms epileptisch heen en weer schiet tussen twee plekken. En dan staat de sensitivty van die onzin al op 1.

Ik dacht dat ik gelezen had dat je bij aankoop van een Wii meteen 2000 punten kreeg voor het Wii Shop kanaal, maar dat klopt niet echt, right?
nee er zitten 500 sterren bij, die je kan omruilen voor x aantal wii points
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
mijn Wii is nu een jaar oud, dus misschien is het veranderd.
shit, ja
Ik heb die Wii inderdaad alweer zo goed als een jaar.. wow, tijd gaat snel
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:20
Verwijderd
Hij werkt nu op zich wel goed. Dat knipperen is misschien in spellen niet vervelend ofzo, ik kijk wel.

Hoe kan ik die sterren precies omzetten? Zoals ik het nu zie sterf ik van de sterren, maar als ik met de Wii in die Wii Shop ga, kan ik alleen een kaart of credit card gebruiken om punten te scoren.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:25
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Hij werkt nu op zich wel goed. Dat knipperen is misschien in spellen niet vervelend ofzo, ik kijk wel.

Hoe kan ik die sterren precies omzetten? Zoals ik het nu zie sterf ik van de sterren, maar als ik met de Wii in die Wii Shop ga, kan ik alleen een kaart of credit card gebruiken om punten te scoren.
Ja, ze zijn nog niet zo goed leverbaar ofzo en steeds heel erg snel uitverkocht.. meeste hier proberen het regelmatig, maar ik denk dat t ff wachten wordt totdat de drukte zeg maar voorbij is..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Hij werkt nu op zich wel goed. Dat knipperen is misschien in spellen niet vervelend ofzo, ik kijk wel.

Hoe kan ik die sterren precies omzetten? Zoals ik het nu zie sterf ik van de sterren, maar als ik met de Wii in die Wii Shop ga, kan ik alleen een kaart of credit card gebruiken om punten te scoren.
Om sterren om te ruilen kun je hier kijken:
http://wiipointscard.nintendo.nl/

Daar koop je met die sterren dan punten, je krijgt een code, en die vul je weer op je wii in (alsof het zo'n kaart is), en klaar.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:28
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
AAAAAH OMG! Er zijn nieuwe releasedata:

Fire Emblem 14 maart
Donkey Kong Jet Race 25 januari
Battalion Wars 2 15 februari
Zack & Wiki 18 januari
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:32
Verwijderd
Trouwens, mijn code is 2607 7868 4946 8018. Is dat leuk om dat uit te wisselen?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:50
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Trouwens, mijn code is 2607 7868 4946 8018. Is dat leuk om dat uit te wisselen?
Daarmee kan je elkaar berichten sturen of online gamen.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Trouwens, mijn code is 2607 7868 4946 8018. Is dat leuk om dat uit te wisselen?
Mijne 1985 6984 1758 5768
Maar ik heb nog heel even geen internetconnectie op het moment. (Heb hem voor de vakantie meegesleept naar mijn ouders en mijn vader moet even de netwerksleutel opzoeken)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 21:09
Verwijderd
Ik heb je in ieder geval toegevoegd.

Ik heb alle spellen van Wii Sports nu even gedaan en boxen was echt heel tof. Ik denk dat ik morgenvroeg niet over dat koude kutstrand ga hardlopen, maar lekker op de verwarming met m'n Wii ga kutten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 09:16
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
AAAAAH OMG! Er zijn nieuwe releasedata:

Fire Emblem 14 maart
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 09:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb je in ieder geval toegevoegd.
Als ik me niet vergis is er een topic over die nummers, en in dit topic staat er ook nog wel wat.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 13:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
AAAAAH OMG! Er zijn nieuwe releasedata:

Fire Emblem 14 maart
Donkey Kong Jet Race 25 januari
Battalion Wars 2 15 februari
Zack & Wiki 18 januari
Zack & Wiki was al een tijdje bekend hoor .

En ik snap écht niet dat je zo enthousiast bent over fire emblem, het is gewoon deel 2 voor de gamecube in principe. Beetje zonde.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 15:40
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Zack & Wiki was al een tijdje bekend hoor .

En ik snap écht niet dat je zo enthousiast bent over fire emblem, het is gewoon deel 2 voor de gamecube in principe. Beetje zonde.

ik heb nog nooit een fire emblem gespeeld en hij lijkt me gwn vet
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.