Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2008, 01:43
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Enjoy

shaman 58 o/
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Oud 27-04-2008, 10:56
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Ik heb last van Naxx-Syndrome.

Illidan is dood, en ik heb eigenlijk alles wel gedaan. QD exalted, karreladingen gold, en het duurt nog wel even voordat we naar Sunwell gaan.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 27-04-2008, 11:43
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Gisteren eindelijk lvl 66 gedinge'd
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 27-04-2008, 15:18
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ik heb last van Naxx-Syndrome.

Illidan is dood, en ik heb eigenlijk alles wel gedaan. QD exalted, karreladingen gold, en het duurt nog wel even voordat we naar Sunwell gaan.
wat is QD? :x
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-04-2008, 15:43
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Afkorting die we gebruiken op onze server voor Shattered Sun Offensive. Staat voor Quel'Danas.
SSO staat al ergens anders voor.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 27-04-2008, 16:34
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
dan stop je met wow, oh wat een moeilijke opgave
__________________
Derp
Oud 27-04-2008, 17:08
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ik heb last van Naxx-Syndrome.

Illidan is dood, en ik heb eigenlijk alles wel gedaan. QD exalted, karreladingen gold, en het duurt nog wel even voordat we naar Sunwell gaan.
Illidan dood en jullie gaan niet eens een kijkje nemen in SWP ? .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 27-04-2008, 19:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mensen, die paar uur om naar lvl 7 te gaan waren dus effectief 2u ofzo hé.

Ondertussen ook lvl 42 op m'n main, 4150 armor en 2200 health, nice nice.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-04-2008, 19:40
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
hoe lang ben je al bezig Dvine?
Oud 27-04-2008, 22:46
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Afkorting die we gebruiken op onze server voor Shattered Sun Offensive. Staat voor Quel'Danas.
SSO staat al ergens anders voor.
Oooh.. dacht al
Ben exalted daar op main en alt al :x
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 28-04-2008, 07:53
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gister Illidan 6 % whipe, en gister onze laatste try waren we tot 30 % gekomen ( p5 ) met 24 mensen up, alleen toen maakte ik een epic fail door een shieldlbock te missen om Illidan zijn sheer attack after te blocken ( En sneuvelde daardoor uiteraard ) -> Whipe ..... dat was behoorlijk schraal :< .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 28-04-2008, 09:06
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Gister Illidan 6 % whipe, en gister onze laatste try waren we tot 30 % gekomen ( p5 ) met 24 mensen up, alleen toen maakte ik een epic fail door een shieldlbock te missen om Illidan zijn sheer attack after te blocken ( En sneuvelde daardoor uiteraard ) -> Whipe ..... dat was behoorlijk schraal :< .
Wat bedoel je precies met shieldblock te missen? Hoe ga je dan te werk?
Oud 28-04-2008, 10:26
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Wat bedoel je precies met shieldblock te missen? Hoe ga je dan te werk?
Illidan moet getankt worden ( In zijn normal / niet demon phase ) door een warrior. Om de paar seconden doet Illidan een zogenaamde sheer op de maintank ( Vliegt ie ff omhoog en dan land ie weer ), deze sheer aanval kan alleen successvol gestopt worden door een warrior die daarvoor zijn shieldlbock ability moet gebruiken. Doet de warrior dat niet, dan word zijn hp verminderd met 60 %. ( Overigens kan deze sheer ook gedodged / geparried worden, als je lucky bent ).

M.a.w. , doordat ik faalde door niet optijd te shieldblocken, werd mijn hp dus verminderd met 60 %, dus ontving een flinke dmg piek ( Illidan dualwield met zijn warglaives ), zodoende dat ik toen ook echt instant neer ging .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 28-04-2008, 10:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Da's wel pijnlijk ja!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-04-2008, 14:19
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Illidan moet getankt worden ( In zijn normal / niet demon phase ) door een warrior. Om de paar seconden doet Illidan een zogenaamde sheer op de maintank ( Vliegt ie ff omhoog en dan land ie weer ), deze sheer aanval kan alleen successvol gestopt worden door een warrior die daarvoor zijn shieldlbock ability moet gebruiken. Doet de warrior dat niet, dan word zijn hp verminderd met 60 %. ( Overigens kan deze sheer ook gedodged / geparried worden, als je lucky bent ).

M.a.w. , doordat ik faalde door niet optijd te shieldblocken, werd mijn hp dus verminderd met 60 %, dus ontving een flinke dmg piek ( Illidan dualwield met zijn warglaives ), zodoende dat ik toen ook echt instant neer ging .
Ouch! Ja pijnlijk
Oud 29-04-2008, 14:04
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Kalecgos begint al de goede kant op te gaan.. alleen wel vervelend dat de trash naar hem zo lang duurt. >< Maarja, best try iets van 35% ofzo, vanavond weer verder en dan echt flasken enzo, hopen dat het een beetje goed gaat om both de demon en de dragon tegelijkertijd naar 10% te rammen... nou ja, we'll see how it goes.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Oud 29-04-2008, 14:14
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Heb trouwens gehoord dat, om Brutallus te kunnen downen, er 1800 - 1900 sustained dps nodig is van iedere dmg dealer in je raid =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 29-04-2008, 14:29
Verwijderd
Oh, maar dat is makkelijk.
Ads door Google
Oud 29-04-2008, 14:47
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
http://www.bosskillers.com/cgi-bin/b...sid=kgLeSS1K4L
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 29-04-2008, 19:33
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
dan stop je met wow, oh wat een moeilijke opgave
Eigenlijk wel. Niet zozeer om de game, maar wel om de mensen.
Ik heb echt een awesome guild, en een aantal mensen uit mn guild heb ik IRL leren kennen tijdens een korte vakantie in Engeland.

Citaat:
Illidan dood en jullie gaan niet eens een kijkje nemen in SWP ? .
Nog niet. Beetje nutteloos om dat te gaan doen zonder echt goede overall gear.

We hebben niet echt een 'core' raiding groep met een aantal er omheen, wij willen zoveel mogelijk guildmembers de grote gevechten laten meemaken,en ook goed gegeared hebben.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 29-04-2008, 22:05
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Mijn allereerste T4 item binnen afgelopen week, de T4 hood voor de warlock dus. Helemaal trots Alhoewel t afschuwelijk lelijk is!
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 29-04-2008, 22:24
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Illidan heeft zojuist het loodje gelegd !
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 29-04-2008, 22:47
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Mijn allereerste T4 item binnen afgelopen week, de T4 hood voor de warlock dus. Helemaal trots Alhoewel t afschuwelijk lelijk is!
Citaat:
Illidan heeft zojuist het loodje gelegd !
Both gratz Ik lootte gister http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=34604

Nu nog een goede offhand en ik ga respeccen naar 0/21/40
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 30-04-2008, 01:20
Verwijderd
Neem dan die dagger uit ZA!
Oud 30-04-2008, 01:25
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
T6 chest erbij vanavond, daz ist be mah 3rd part! Wil nu vooral de shoulders erbij, die T5 wings (prrrrrrrriest) erbij staan nu niet zo leuk bij al het blauw.

Illidan ging snel neer, geen moeilijkheden, en daarna nog naar Sunwell geweest en aantal tries gehad op Kalecgos.. op het eind ging het best goed, best try: 26% op both demon & dragon, ging dus lekker gelijk op, zoals het hoort.

GZ Skeleton met Illidan down en GZ Leeuwtje met loot.

Oh en trouwens, Samaris, jullie kunnen best Kalecgos gaan proberen, en sowieso trash doen voor epox! Kalecgos is helemaal geen gear based fight, wel heal intensive, maar niet onmogelijk voor guilds die net BT gecleared hebben hoor. Wij ook net een paar weken, we zijn echt nog niet allemaal full T6 ofzo, en gaat wel goed verder op Kalecgos. ^^
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Advertentie
Oud 30-04-2008, 06:42
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Neem dan die dagger uit ZA!
..... dude, zover ben ik nog niet.
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 30-04-2008, 09:42
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Both gratz Ik lootte gister http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=34604

Nu nog een goede offhand en ik ga respeccen naar 0/21/40
lucker, die dropt nooit voor me druid

Neem de badge offhand :x http://www.wowhead.com/?item=33334
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 30-04-2008, 11:29
Verwijderd
Je moet wel aardig wat crit hebben voor 0/21/40 he.
Oud 30-04-2008, 12:02
Verwijderd
Minimaal 20% untalented.
Oud 30-04-2008, 13:53
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
jaja jongens ik weet het, het is ook een lange termijnsplan geworden. Anyway, volgende week kara en za en miss maar eens kijken of ik mee gruul mag.
Oud 02-05-2008, 08:44
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
lucker, die dropt nooit voor me druid

Neem de badge offhand :x http://www.wowhead.com/?item=33334
Ik ben gewoon aan het sparen voor de badge dagger, die is veel mooier dan die uit karaz
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 02-05-2008, 10:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
2K healing door op Priest

Shaman 62. Hopelijk mag ik lazerheal reroll o/
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 02-05-2008, 18:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik ben gewoon aan het sparen voor de badge dagger, die is veel mooier dan die uit karaz
Deze komt niet uit kara chick maar uit Magister's Terrace HC

Oh lol Roos dr account, ik ben gaara ofc.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 18:14.
Oud 02-05-2008, 18:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ik ben gewoon aan het sparen voor de badge dagger, die is veel mooier dan die uit karaz
mja goed ik wil de mace van kael mgt heroic gewoon... die zit zo dicht bij die dagger dat ik de badges liever aan iets anders uitgeef :x
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-05-2008, 00:19
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ohja nja 1 pot nat

Iig.. nog 25 badges voor mn dagger. En vandaag mn 2e T4 gewonnen, de gloves. Dus nu ook de 2set bonus erbij wojooo.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 03-05-2008, 00:31
Verwijderd
Ik zou idd niet voor de badge-dagger gaan. Voor die belachelijk hoge prijs kan je beter wat degelijke armor kopen en gewoon wat heroics/kara/ZA runnen voor een even goede/betere 1h.
Ads door Google
Oud 03-05-2008, 19:02
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Neuh vind ik niet. Sowieso kan ik geen mace aan he. En die dagger is veel beter dan de 1handed die ik aankan uit karaz, heroics en ZA. (tenminste, zover ik heb gezien)
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 03-05-2008, 19:24
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Neuh vind ik niet. Sowieso kan ik geen mace aan he. En die dagger is veel beter dan de 1handed die ik aankan uit karaz, heroics en ZA. (tenminste, zover ik heb gezien)
http://www.wowhead.com/?item=28770 :x
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-05-2008, 19:57
Verwijderd
Er zit iets meer stats en dmg op. Maar de mindblade heeft crit en de -belachelijk- hoge prijs voor een zeer middelmatige dagger laat mij dat onding wel overslaan, mocht ik een 1h nodig hebben.

Nogmaals, tis je eigen keus maar als ik jou was zou ik die badges nuttig besteden aan armor en het maar even wat langer uitzingen met de 1h/2h die je nu hebt.
Oud 04-05-2008, 09:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
http://www.wowhead.com/?item=33467
http://www.wowhead.com/?item=33354

__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 04-05-2008, 22:09
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Jeej vandaag in heroic MgT (waarbij Kael op first try neerging!) 2 dikke items geloot (alleen nog steeeeeeds geen robe ) namelijk: http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=34607 en http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=34470. Niet vervelend en alweer een beetje vervanging van mijn pvpgear. Mijn card is nu backup xD. Mja, deze week gaan we voor de robe en t4 ofzo.
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 06-05-2008, 19:56
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Lolz, dit is geweldig. Alleen omdat we wat moeite hebben met attendance de laatste tijd ( Maar daar waar uiteindelijk de raid doorgaat ) , hebben de officers maar besloten om een week lang geen raids meer te doen. En dat na vorige week Illidan gedowned te hebben.... gg .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 06-05-2008, 21:37
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Mwuh mag ik mee naar TK, leave er zelfs mn daily hc saved voor, duurt het eeuwen voordat we full zijn, gaan we, wipen we, en wipen we meer, en komen bij Al Ar, wipen we, besluiten we VoidReaver eerst te doen, wipen we...... en dat duurde zo'n 4 uur. Dus beetje kut. En weer geen kara gedaan deze week en morgen reset, dus deze week echt maar eens iets doen anders kom ik nooit verder.
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 07-05-2008, 09:33
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Lolz, dit is geweldig. Alleen omdat we wat moeite hebben met attendance de laatste tijd ( Maar daar waar uiteindelijk de raid doorgaat ) , hebben de officers maar besloten om een week lang geen raids meer te doen. En dat na vorige week Illidan gedowned te hebben.... gg .
wij vallen uit elkaar.

Citaat:
Serenity's main focus has always been and will always be progress. Farming bosses is boring. Killing new bosses is cool.

However, as some of the officers already mentioned, for progress raids you often need a "good" raid composition. This means a good balance of tanks, spot healers, aoe healers, melee dps and ranged dps.

Over the past weeks, we've had many people quit raiding:

Nearly
Kikkerjan
Sis
Tandred
Maday
Xeluz

Some people are raiding less due to circumstances:

Corma
Sovaz
Shiron
Quistic (still missing, heard nothing)
Lightneer

I'm expecting more people to quit over the next months (no specific names, just extrapolating from past experiences).

Now look at tonight's signups, for example.

26 signups, of which 3 who can start between 21:15 and 22:00.
Only 4 Healers.
Only 1 Mage.
Only 1 Shaman.

What can we raid with this? Maybe with a lot of people playing alts and others filling spots until 22:00 we could kill 5 or 6 bosses in BT.

This is a bit extreme situation; usually the signups are better than this, even now. But the healer situation has been dire for a long time now: we often had only 0, 1 or 2 more healers signed up than necessary, while the dps section had 3-8 people more than necessary.

So, what can we do?

Step 1: recruit more people, specifically healers.
Step 2: go to Sunwell whenever possible.

The officers are definitely aware that things are not optimal right now, and working on it. It will take time, unfortunately, especially if we recruit undergeared people and have to gear them up.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-05-2008, 09:56
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Damn dat zuigt idd hard .... =/ .

Gister kwamen we overigens ook healers te kort, dus toen besloot men om maar even een week raids te skippen ( Terwijl we makkelijk hadden kunnen beginnen met het clearen van wat trash, terwijl we ondertussen hadden kunnen wachten op eventuele healers die nog inloggen ).

Dus het enige wat ze dus gaan " raiden " t/m komende donderdag is Karazhan / ZA ... the joys ... Ben zelf helemaal uitgekeken op die 10 man content ( Heb echt meer dan +/- 30 Kara runs gedaan in het totaal ), heb nix van badges nodig, dus mij zien ze iig niet meer online tot volgende week donderdag.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 07-05-2008, 15:37
Verwijderd
Gecondoleerd.
Mijn guild (The Infernals op Emerald Dream) is een erg casual guild, dus ons blijven dingen als dat gelukkig beschoren. Natuurlijk zijn er altijd mensen die meer willen of die mopperen als een raid een keer niet door wil gaan, maar we beschikken geoon over een goede en sterke guild core.
Oud 07-05-2008, 18:10
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
We zijn nog niet dood, maar of we gaan nu enorm recruiten of we gaan dood binnenkort :>
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 08-05-2008, 16:06
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Jeej t4 head drop voor mij
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 12-05-2008, 18:52
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
hoe lang ben je al bezig Dvine?
hmm, met deze toon al sinds november. Maar ik stop telkens, omdat ik dan verveeld raak en maak dan andere toons aan ;p Ben nu lvl 68 btw.

En weer tijdelijk heeeeeel weinig online examens
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 12-05-2008, 20:39
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
hmm, met deze toon al sinds november. Maar ik stop telkens, omdat ik dan verveeld raak en maak dan andere toons aan ;p Ben nu lvl 68 btw.

En weer tijdelijk heeeeeel weinig online examens
ok, reroll naar Daggerspine @ horde
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.