Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Hij is in ieder geval makkelijker.

Ja, precies. De enige keer dat ik hem écht goed heb gevonden was toen ik samen met een vriend all star deed tegen 2 van die gastjes, op intense. Toen waren ze tamelijk vervelend, maar ook eigenlijk niet meer dan dat.
Je moet een character ook niet beoordelen op de gameplay van een AI. Ik vind hem best wel goed en lekker spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2008, 13:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Je moet een character ook niet beoordelen op de gameplay van een AI. Ik vind hem best wel goed en lekker spelen.
Maar waarom, is ie snel, sterk, handig, kunnen die pikmin dingen die ik niet weet dat ze kunnen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 13:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je moet een character ook niet beoordelen op de gameplay van een AI. Ik vind hem best wel goed en lekker spelen.
Ik heb zelf met hem gespeeld en vond hem slecht. Ik kwam er met moeite arcade mee door, vs was helemaal een hel. De enige keer dat ie wél nog goed was was dus toen ik in all star tegen hem moest.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom, is ie snel, sterk, handig, kunnen die pikmin dingen die ik niet weet dat ze kunnen?
Zijn smashes en air smashes zijn wel okay, de rest is allemaal matig. Maar om hem nou af te kraken.

Op afstanden gooi je pikmin, van dichtbij grab je je tegenstander en smash je. Niet meer, niet minder. Ik heb net Sonic geunlocked en ik vind Sonic pas echt slecht. Wel lekker te snel -.- zijn smashes zijn niet zo sterk en de rest van zijn aanvallen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 21:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zijn smashes en air smashes zijn wel okay, de rest is allemaal matig. Maar om hem nou af te kraken.

Op afstanden gooi je pikmin, van dichtbij grab je je tegenstander en smash je. Niet meer, niet minder. Ik heb net Sonic geunlocked en ik vind Sonic pas echt slecht. Wel lekker te snel -.- zijn smashes zijn niet zo sterk en de rest van zijn aanvallen ook niet.
Sonic is nice op zijn snelheid. Niet meer en niet minder. Dat wil dus simpelweg zeggen dat je het met hit and run tactics moet doen, en dat werkt imo heel erg prima.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 10:03
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Sonic is snel. Hit and run werkt prima. Een vriend van mij kan er al goed mee overweg.

Het enigste wat ik echt shit vindt is zijn Final Smash. Als er één Final Smash goed is ...
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 10:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zijn final smash is echt té krachtig ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Zijn final smash is echt té krachtig ja.
Ik haat Final Smashes..

Heeft iemand zin om te spelen? Ik heb iedereen toegevoegd, maar er staat telkens "awaiting registration". Alleen van de Baron heb ik een rood rondje gezien geloof ik. Ik ben iig nu online, dus ik zie jullie wel verschijnen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 20:07
Verwijderd
Idd, het ziet er leuk uit maar eigenlijk heel overbodig.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 20:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik haat Final Smashes..

Heeft iemand zin om te spelen? Ik heb iedereen toegevoegd, maar er staat telkens "awaiting registration". Alleen van de Baron heb ik een rood rondje gezien geloof ik. Ik ben iig nu online, dus ik zie jullie wel verschijnen.
Meh. Ik moet iedereen ook nog toevoegen.

Citaat:
Idd, het ziet er leuk uit maar eigenlijk heel overbodig.
One hit kills zijn NOOIT overbodig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 21:02
Verwijderd
-Juist- wel, maar ik lets agree to disagree
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Meh. Ik moet iedereen ook nog toevoegen.

One hit kills zijn NOOIT overbodig.
Meestal speel ik zonder items.

Als ik met items speel is het wel leuk, maar dan geen hamers en andere one-hit or easy kill items.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 21:12
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Hamers zijn al lang geen one-hit kills geworden.
De normale iig niet.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 21:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is beide interessant om te spelen, maar mensen die beweren dat je om te winnen met items alleen geluk nodig hebt is bullshit.

De meeste Finalsmashes, bijvoorbeeld, moet je best wat skills mee hebben, anders hebben ze totaal geen nut.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Het is beide interessant om te spelen, maar mensen die beweren dat je om te winnen met items alleen geluk nodig hebt is bullshit.

De meeste Finalsmashes, bijvoorbeeld, moet je best wat skills mee hebben, anders hebben ze totaal geen nut.
Niemand beweert dat gelukkig hier. Met items is het voor een "slechter" iemand wel makkelijker om te winnen van een "beter" iemand dan zonder items. Is er nu iemand die online wilt spelen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 22:03
jav
jav is offline
Citaat:
Is er nu iemand die online wilt spelen?

Ik wil wel
mijn code: 2750 2628 3562
geef maar jouwn code en een tijd wanneer je online ben, anders lukt het echt niet.
de friendcode systeem = suck
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 22:05
Verwijderd
kben nu online, me code stat op pagina 3 of 4

edit: 0860-5069-0457
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 22:20
Verwijderd
Sorry voor die domme taunts! LOL Me zusje ingesteld -.-

Kan je hem op stock 3 of 5 zetten ofzo 2 minute KO is irri
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 23:46
Verwijderd
Lekker gesmasht, sorry voor de lag! Op het einde kwam ik er pas achter dat me mam beneden aan het downloaden was. -.- Volgende keer zal ik erop letten. Samus is top.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 23:50
jav
jav is offline
Citaat:
Lekker gesmasht, sorry voor de lag! Op het einde kwam ik er pas achter dat me mam beneden aan het downloaden was. -.- Volgende keer zal ik erop letten. Samus is top.
Is goed hoor
Je bent wel aardig goed hoor
misschien moeten we hier een weekelijks ding van maken?
player 3 was mijn broertje en ja, ik main samus
Met citaat reageren
Oud 25-07-2008, 23:55
Verwijderd
Ja is goed, was erg vermakelijk! Behalve de lag dan, ik moet voortaan ff goed opletten wie allemaal aan het downloaden is ^.^ En jij bent ook goed hoor. Alleen af en toe net wat te voorspelbaar. We kunnen volgende keer 2 vs 2, of gewoon free for all met me zusje erbij. Ze is ook aardig goed in smash.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 00:21
Verwijderd
Ik ben meestal pas na middernacht online te vinden...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben meestal pas na middernacht online te vinden...
Zoals nu, ik wil nog wel een potje spelen hoor?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Het is beide interessant om te spelen, maar mensen die beweren dat je om te winnen met items alleen geluk nodig hebt is bullshit.

De meeste Finalsmashes, bijvoorbeeld, moet je best wat skills mee hebben, anders hebben ze totaal geen nut.
Het punt is dat ze een 'random' factor met zich meebrengen. Assist trophys, pokeballs en van die healdingen vallen soms gewoon voor je neus. Die kunnen de battle beslissen.

Natuurlijk heeft het minder effect als beide spelers evenly skilled zijn, maar puur omdat ze dus die random factor in de game brengen spelen veel mensen zonder.

Ikzelf vind het wel grappig om zo nu en dan met te spelen, maar echt matches liever zonder.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Het punt is dat ze een 'random' factor met zich meebrengen. Assist trophys, pokeballs en van die healdingen vallen soms gewoon voor je neus. Die kunnen de battle beslissen.

Natuurlijk heeft het minder effect als beide spelers evenly skilled zijn, maar puur omdat ze dus die random factor in de game brengen spelen veel mensen zonder.

Ikzelf vind het wel grappig om zo nu en dan met te spelen, maar echt matches liever zonder.
Speel je serieus en wil je weten wie nou eigenlijk "beter" is, dan speel je zonder. Wil je gewoon plezier hebben en lekker veel chaos hebben in het spel, dan speel je met. Met items spawn je en ben je na 10 seconden soms alweer dood. XD

Reverend, je moet me nog steeds eens je FC geven.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 11:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ga nu al die codes maar eens toevoegen.

Edit; done.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 26-07-2008 om 11:11.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 11:33
jav
jav is offline
Citaat:
Ja is goed, was erg vermakelijk! Behalve de lag dan, ik moet voortaan ff goed opletten wie allemaal aan het downloaden is ^.^ En jij bent ook goed hoor. Alleen af en toe net wat te voorspelbaar. We kunnen volgende keer 2 vs 2, of gewoon free for all met me zusje erbij. Ze is ook aardig goed in smash.
De ding is dat mijn wii aangesloten is op onze huiskamer tv
Ik kan dus niet altijd weer ik wil op de wii
Ik moet ff vaste tijden hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
De ding is dat mijn wii aangesloten is op onze huiskamer tv
Ik kan dus niet altijd weer ik wil op de wii
Ik moet ff vaste tijden hebben.
Probeer gewoon een uur van te voren te zeggen wanneer je online kan komen en dan hopen dat ik het lees. Ik kan met me zusje spelen, we hebben de hele dag.

Als andere mensen mee willen doen is dat ook goed! Dan deel ik wel met me zusje.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Speel je serieus en wil je weten wie nou eigenlijk "beter" is, dan speel je zonder. Wil je gewoon plezier hebben en lekker veel chaos hebben in het spel, dan speel je met. Met items spawn je en ben je na 10 seconden soms alweer dood. XD

Reverend, je moet me nog steeds eens je FC geven.
In alle eerlijkheid heb ik het spel niet meer. Ik had het van een vriend geleend die een tijdje op vakantie was. Zodra ik weer centjes heb regel ik hem meteen.

Wel zonder items en op lightning speed dan Kan je dat nou instellen als je tegen friends speelt?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 16:55
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
In alle eerlijkheid heb ik het spel niet meer. Ik had het van een vriend geleend die een tijdje op vakantie was. Zodra ik weer centjes heb regel ik hem meteen.

Wel zonder items en op lightning speed dan Kan je dat nou instellen als je tegen friends speelt?
Ja, met Friends kan je alles instellen wat je ook in een offline match zou kunnen.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 17:18
Verwijderd
Dope!

Maar dus nogmaals; zijn er meer mensen die spelen op lightning speed? Op een gegeven moment een keertje geprobeerd en ik wilde echt niet meer terug. Normal voelt als slomo.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 23:12
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Nog niet gedaan, maar ga het een keer proberen. Het is jammer dat als je een special brawl speelt, er geen records worden opgeslagen.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Zoals nu, ik wil nog wel een potje spelen hoor?
Sorry, moest even iemand bevredigen

Ben vanavond wel weer online rond middernacht? You game?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 15:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dope!

Maar dus nogmaals; zijn er meer mensen die spelen op lightning speed? Op een gegeven moment een keertje geprobeerd en ik wilde echt niet meer terug. Normal voelt als slomo.
Slomo Melee ownt hard. Ik speel eigenlijk niets anders.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Sorry, moest even iemand bevredigen

Ben vanavond wel weer online rond middernacht? You game?
Vanaf hoe laat ben je precies online, ik zal kijken of het lukt. Ik slaap namelijk niet elke dag pas om 3 uur.

Misschien dat andere mensen ook willen komen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 19:11
Verwijderd
Oke, vanaf precies middernacht ben ik online. Eerder lukt niet. Goed genoeg?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 19:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oke, vanaf precies middernacht ben ik online. Eerder lukt niet. Goed genoeg?
Count me in.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 19:41
Verwijderd
\m/
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Count me in.
Als je wilt kunnen wij ook wel een half uurtje eerder. Me zusje doet eventueel ook mee. Half 12 online?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 20:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je wilt kunnen wij ook wel een half uurtje eerder. Me zusje doet eventueel ook mee. Half 12 online?
Prima.

Edit; ik kan niet bij je joinen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 27-07-2008 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 22:40
Verwijderd
Ik zie je niet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 22:41
Verwijderd
K heb een game gemaakt, ik zag zonet luc online. Maar ik was toen nog niet klaar met me spel. Sorry XD Dt was trouwens om kwart over ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 22:52
Verwijderd
Zet wapens uit ftw. XD
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 22:53
Verwijderd
Sluts, I'm waiting for ya.

EDIT: En ja, items uit graag. Tenzij er 'niet serieus gespeeld' wordt, maar zo wel, aus bitte
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:02
Verwijderd
Wie gaat de wapens uit doen?

En niet te veel van die gare levels.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:08
Verwijderd
Als 't niet aan m'n suicides lag (lag, lol)...

Again
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:10
Verwijderd
Waar komt die lag vandaan opeens LOL
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:15
Verwijderd
Zo doen we dat.

X
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:21
Verwijderd
Ah, we gaan stroom schieten, he? Oke, dan zwaarden tijd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 23:21
Verwijderd
Dudes, wtf. Wacht dan even op mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2
Blaf
282 07-04-2011 17:57
Games [ Wat vinden jullie van De WII ? ]
SweetXBad
64 11-04-2010 07:38
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.