Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2010, 07:55
WAT
WAT is offline
ik vond (en vind) sims 3 erg wennen, maar dat had ik ook toen ik van deel 1 naar deel 2 ging
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2010, 11:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja dat vond ik ook, echt enorm wennen. Maar wel op een manier waarop ik zoiets had van 'oeeh ik wil alles ontdekken!'
En eigenlijk heb ik dat nog steeds, terwijl ik er al heel wat uurtjes spelen op heb zitten. Ik heb bij de sims3 veel meer het gevoel dat ik nog lang niet alles hebben gezien of gespeeld dan ik bij de sims 2 had. Dat ging sneller vervelen.
En ik heb vandaag Wereldavonturen besteld
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 13:18
Verwijderd
Ik vond het eerst lastig dat andere huishoudens gewoon doorgaan als je met een huis speelt, maar nu vind ik dat juist cool
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 2 leuk omdat ik daar alle uitbreidingen bij heb
Sims 3 kaal is wel leuk maar ik had nog wel het gevoel dat ik vanalles miste hehe
Sommige punten vind ik 3 leuker maar sommige 2 (bijv. bij 2 heb je meerdere bespeelbare families in een buurt maar bij 3 kun je er eigenlijk maar 1 per buurt besturen)
ik bestuur alle families in mijn buurt hoor, gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 20:22
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Sarah @ sims 3 skilzz
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 16:18
Verwijderd
Nouja het is een kwestie van klikken op 'mijn actieve huishouden veranderen', daar zijn niet echt skilzz voor nodig ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-02-2010, 09:22
Verwijderd
Ik ging net even sims 1 spelen en dat is pas wennen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 13:03
.Celithrathien.
Avatar van .Celithrathien.
.Celithrathien. is offline
Wat ik jammer vind van TS3 is dat alle cheatcodes niet meer werken .
De enige code die nog werkt is de testingcheatsenabled, maar daarmee kun je alleen voorwerpen verwijderen, vrienden maken en eventueel eigenschappen aanpassen. Vond het juist zo leuk dat je een zwangerschap kon doorspoelen en vaardigheden met één klik kon verbeteren!
Mocht iemand dit nu wel kunnen, hoor ik het héél graag..

Laatst gewijzigd op 12-03-2010 om 13:04. Reden: typfoutje.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 11:39
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ennnnnnn er is weer een nieuwe uitbreiding. Ik heb hem vanochtend gelijk uit mijn werk gehaald, maar heb hem nog niet gespeeld. Daar ga ik me vanmiddag maar eens op storten. Iemand anders hem al geprobeerd?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 13:45
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring mee maar ik vind het een goede uitbreiding, ik vind dat je ook met een werkende sim kan spelen een echte toevoeging nu worden mijn sims telkens boeren of vissers om dat te bereiken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 18:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben wel benieuwd naar deze uitbreiding, hij lijkt me leuk!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 08:57
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, nou ik heb hem inmiddels gespeeld, maar je kunt helemaal niet meekijken op je werk ^o) Je hebt nu alleen carrieres en beroepen of zoiets, en de banen die er al waren zijn nog precies zo. Je hebt nu alleen ook banen als brandweerman en ontwerper en uitvinder en volgens mij kun je dan bij die banen meekijken. Die banen zijn ook op locaties waar je in het gebouw kunt kijken iig. Wel kun je nu eindelijk de was doen. Je sims heeft ook steeds andere kleren aan. Erg leuk! Maar ik heb die nieuwe banen dus nog niet gedaan, als ik dat heb gedaan laat ik wel weten wat ik ervan vind.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 14:39
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik heb hem meteen na het werken uit de winkel gehaald En ik vind het wel leuk, ben intussen al stylist geweest. Alleen het gaat wel vervelen na de zoveelste make-over. Nu een gezin met papa als dokter en mama als lerares. Je kunt niet meekijken naar hoe ze werken, maar af en toe krijg je met de dokter een opdracht om bijvoorbeeld mensen te gaan vaccineren in het park etc. dus dat is wel geinig. Verder vind ik het gaaf dat we de was kunnen doen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 12:23
Verwijderd
Als je de was kúnt doen, moet dat dan ook? Want mijn sims hebben daar helemaal geen tijd voor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Als je de was kúnt doen, moet dat dan ook? Want mijn sims hebben daar helemaal geen tijd voor
Nee, dat moet niet, als je gewoon geen wasmachine koopt, dan is er niets aan de hand. Maar als je een wasmachine koopt, dan moet je ook wasmanden neerzetten, anders gooien sims hun kleren gewoon op de grond waar ze zich omkleden En dan moet je dus ook wassen, anders gaan de wasmanden stinken. Maar 't hoeft dus niet. En echt veel tijd kost 't niet, ze verzamelen alle was uit de wasmanden, stoppen dat in de machine en na 1 sim-uur stop je 't in de droger/hang je 't op en klaar. Ze gaan niet echt naar kasten oid lopen, dus 't is weinig werk. En vervolgens vinden sims het fijn dat hun kleding zo lekker ruikt en dat hun lakens lekker schoon zijn

Je kan trouwens ook naar de wasserette, dus als je geen wasmachine wil, maar wel een keertje wil wassen, kan dat Heb je ook geen wasmanden oid nodig.

En ik vind de beroepen leuk, ik vind die architect erg leuk, vooral om te zorgen dat ze echt een perfecte score krijgen. En ik vind het leuk om hele lelijke kamers te maken die sims prachtig vinden
En de privedetective is ook leuk, veel stakeouts houden en lekker daar de vuilnis van iemand graven
Verder heb ik er nog geen gespeeld, maar die spokenjager klinkt ook goed

Oh, en ik vind het leuk dat sims zich kunnen registreren als zelfstandig ondernemer Ook bv. als ze boeren of vissen of schrijven, heel leuk

Maar wassen vind ik echt heel leuk, ik wilde altijd al bijkeukentjes bouwen met wasmachines

Over een tijdje komt er trouwens ook een tool waarmee je je eigen patronen kan maken, lijkt me ook leuk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 09:11
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik heb van de nieuwe banen alleen nog maar brandweerman gedaan, ben benieuwd naar de rest
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 15:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
.. Andijvie wel extreem hilarisch over wassen.

No offense maar ergens klinkt dat toch wel diep triest dat je virtuele kleding zit te wassen en hoe blij je daar wel niet van word. Ga dat maar is uitleggen aan je moeder.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
.. Andijvie wel extreem hilarisch over wassen.

No offense maar ergens klinkt dat toch wel diep triest dat je virtuele kleding zit te wassen en hoe blij je daar wel niet van word. Ga dat maar is uitleggen aan je moeder.
Het wassen zelf maakt me niet zo blij, maar het feit dat ik een bijkeuken/waskamer kan maken wel
En ik vind het niet triester dan welk ander spel dan ook, of je 't nu leuk vindt om mensen neer te knallen of om wasjes voor je sims te draaien... eigenlijk vind ik het laatste dan wel schattig En mijn moeder kan het niets schelen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 15:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mij lijkt het ook wel leuk, dat wassen
Eigenlijk zou ik het liefst alles zo realistisch mogelijk willen maken. Bijvoorbeeld dat je ook je was moet strijken enzo. En als je je kleding niet gewassen hebt, dat dan je hygiëne achteruit gaat.
Maar dan zou ik ook willen dat de tijden kloppen. Want nu doe je er al bijna een uur over om naar het toilet te gaan.

Oh en ik zou een tuinman willen hebben, zoals in een van de eerdere simversies. Als je tuintje dan goed genoeg is kan je een tuinman in dienst nemen en kun je de winst van je tuintje (met aftrek van het loon van de tuinman) in je zak steken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 21:18
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja ik wil het ook zo realistisch mogelijk. Zo mis ik ook nog steeds verwarming in huis..
Ik heb nu binnenhuisarchitect en brandweerman gedaan, maar ik vind die eerste niet zo fantastisch. Je krijgt tig keer hetzelfde huis en op een gegeven moment staat het huis propvol. Of snap ik er nou gewoon niks van?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 18:54
Verwijderd
Eigenlijk vind ik sims 2 leuker dan sims 3
want in sims 3 kan je niet meer familie's die je hebt
gemaakt in 1 stad doen!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik sims 2 leuker dan sims 3
want in sims 3 kan je niet meer familie's die je hebt
gemaakt in 1 stad doen!!!!!!
Jawel hoor, je kan wel families in 1 stad maken, maar 't is wat lastiger en als je met de Familie Pieters speelt, zal de Familie Jansen ook ouder worden etc. Zelf vind ik dat leuker, want ik had in de Sims 2 altijd dat bv. de achterkleindochter en haar overgrootvader even oud waren omdat ze niet in hetzelfde huis woonden en ik telkens maar met 1 huishouden speelde.

In de Sims 3 kan je wisselen door naar 'Stad Bewerken' te gaan (in het menu, druk op F5), en dan staat er links ergens een knopje dat iets heet als 'van actieve familie wisselen' oid, dan kan je wisselen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zo kan je wasjes draaien van meerdere familie's !!

*gaat wat mensen neerknallen*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 18:24
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik heb ooit The Sims 3 gekocht maar heb het pas één keer gespeeld.
Ik kan me herinneren dat ik het niet geweldig vond.
Hm, misschien toch maar weer eens mee beginnen...
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 22:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb de uitbreiding gekocht. Ik ben nu al een eeuwigheid bezig geweest met zelfstandig ondernemer (eerst visser, daarna tuinier) zijn en ik vind het nog steeds leuk. Alle andere beroepen nog niet eens geprobeerd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 12:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb een gezin van 6 personen: 2 ouders en 4 (inmiddels volwassen) kinderen. Pff, wat een drukte
Eentje is brandweerman. Echt leuk om ook tijdens het werk nog wat te moeten doen. Alleen als ik net met andere sims bezig ben mis ik nog wel eens een brandje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb inmiddels al drie sims dood laten gaan door ze eindeloos te laten uitvinden. Uiteindelijk vlogen ze steeds in brand en de brandweer komt dat niet optijd. Dus nu heb ik maar gewacht tot mijn sim samenwoonde.

Dat zelfstandig ondernemer heb ik nog niet geprobeerd. Verkoop je dan je producten? Gewoon aan de supermarkt zoals eerst, of aan huis?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:30
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Citaat:

*gaat wat mensen neerknallen*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb inmiddels al drie sims dood laten gaan door ze eindeloos te laten uitvinden. Uiteindelijk vlogen ze steeds in brand en de brandweer komt dat niet optijd. Dus nu heb ik maar gewacht tot mijn sim samenwoonde.

Dat zelfstandig ondernemer heb ik nog niet geprobeerd. Verkoop je dan je producten? Gewoon aan de supermarkt zoals eerst, of aan huis?
Als zelfstandig ondernemer ben je tuinier, visser, etc.
Net als dat je binnen een ander beroep gradaties hebt, heb je dat nu ook.
Niveau 2 bereik je bijvoorbeeld door (ik zeg maar wat) 1000 euro aan (groente / vis, etc.) te hebben verkocht. Niveau 2 bereik je door nog eens 3000 euro meer aan spullen te hebben verkocht. Etc. De eis wordt steeds hoger. Verder verandert er eigenlijk niet zo veel; de manier van verkopen is nog steeds via de winkel of gewoon via je eigen inventaris. Maar geen winkel aan huis dus ofzo.
Voordeel vind ik wel dat sims die ambitieus zijn nu niet gaan zeuren dat ze niet vooruit komen in het leven. Via het zelfstandig ondernemer zijn kan je immers steeds een soort van promoveren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 09:16
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Citaat:
Ik heb inmiddels al drie sims dood laten gaan door ze eindeloos te laten uitvinden. Uiteindelijk vlogen ze steeds in brand en de brandweer komt dat niet optijd. Dus nu heb ik maar gewacht tot mijn sim samenwoonde.

Dat zelfstandig ondernemer heb ik nog niet geprobeerd. Verkoop je dan je producten? Gewoon aan de supermarkt zoals eerst, of aan huis?
Je kan sims die in brand staan ook blussen in de douche
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Je kan sims die in brand staan ook blussen in de douche
Idd, als je een uitvindkelder oid hebt, altijd een blusdouche plaatsen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 15:37
Verwijderd
Kun je kelders graven
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Kun je kelders graven
Ja, sinds een paar updates geleden, geloof ik
In dat bouwmenuutje staat ergens de kelder-tool
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 14:06
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Hebben jullie ook de World Creator Tool? Heb ik speciaal voor dat ding ambitions gedeïnstalleerd, valt hij nog om de 10 minuten uit.. =[
Maar het is wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:14
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
...Zijn er mensen die dit spel spelen? >.> IK vond het een erg ERG slecht spel...
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook de World Creator Tool? Heb ik speciaal voor dat ding ambitions gedeïnstalleerd, valt hij nog om de 10 minuten uit.. =[
Maar het is wel leuk.
CAW draaide hier prima voor de update, maar nu dus helemaal niet meer. Jammer, vond het leuk om er mee te spelen Maar ik hoop op een nieuwe (niet-beta) versie En ik wil vooral graag dat ik in mijn werelden in kan stellen dat ze niet meer met de auto mogen Ik wil dat ze alleen nog maar fietsen

Citaat:
...Zijn er mensen die dit spel spelen? >.> IK vond het een erg ERG slecht spel...
Smaken verschillen. Ik lees trouwens ook dat veel mensen veel problemen hebben met het spel (geen kleine gameplay foutjes, maar echt crashes en problemen met saven etc), dat kan ook echt het spelplezier bederven. Ik heb daar nog geen last van gehad (alleen kleine bugs, geen onoplosbare dingen, geen crashes) en vermaak met vooralsnog prima
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 17:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
...Zijn er mensen die dit spel spelen? >.> IK vond het een erg ERG slecht spel...
Wij houden van erg ERG slechte spellen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 11:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb alleen de originele versie zonder uitbreidingen, vind hem wel erg leuk..
Alleen toen mijn sims op een gegeven moment dokter was was ik minder happy, elke keer snacht's uit bed.. worden ze heel knorrig van
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen de originele versie zonder uitbreidingen, vind hem wel erg leuk..
Alleen toen mijn sims op een gegeven moment dokter was was ik minder happy, elke keer snacht's uit bed.. worden ze heel knorrig van
Dan moet je ze ook niet 's nachts in bed leggen, maar overdag
Bij verandering van carrière is dat even lastig inderdaad, want in Sims 1 hebben ze dan een dagdienst én een nachtdienst op dezelfde dag en dan komen ze heel moe thuis. Maar daarna raken ze vrij makkelijk in een ritme.

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 17:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Maar dat kan dus niet want ze hebben overdag hun officiele dienst, en zijn dan vrij om ik noem maar wat 6 uur, dan gaan ze naar huis, eten douchen enz, leg ik ze in bed, en dan gaat die pieper.
En dat tussen de 1 en 6 keer per nacht
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan dus niet want ze hebben overdag hun officiele dienst, en zijn dan vrij om ik noem maar wat 6 uur, dan gaan ze naar huis, eten douchen enz, leg ik ze in bed, en dan gaat die pieper.
En dat tussen de 1 en 6 keer per nacht
Oh ja, die pieper, dat is echt slopend voor mijn Sims

Al lang niet meer gespeeld, trouwens... *start spel op*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 18:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja mijn politie sim heeft daar ook last van!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 15:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben al een hele tijd met 1 familie bezig.
Ik begon met Joseph Start, een armoedige tuinier in hard en nieren. Zijn oogst leverde hem aardig wat geld op, waardoor hij zijn huisje uit kon breiden zodat ook Bunny Curious er in kon komen wonen. Bunny had al een zoon (Kaj) en samen met Joseph kreeg ze nog 3 kinderen (Karsten, Lizavi en Maria). Lizavi, de binnenhuisarchitecte ging er al gauw vandoor met een leuke vent en ook Karsen en Kaj verlieten het ouderlijk huis. Maria bleef er wonen en werd brandweerman. Haar pensioen van ruim 8000 simmoleons per dag zorgde er voor dat ze stinkend rijk werd en heel wat onroerend goed kon kopen.Maria kreeg een dochter, Bertha. Helaas zat niet alles mee, want nog voordat Bertha volwassen was stierf Maria. Bertha, zelfstandig schilder, besloot datze familie toch zó belangrijk vond dat ze nu al 4 kinderen heeft (een drieling en een peuter genaamd Sylvie, Yolanthe, Rafaella en Robin ). Ze wil graag nog 1 kind en ze allemaal goed zien opgroeien.

Hebben jullie nog actieve families?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 16:58
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
0_o je hebt wel veel generaties gehad zeg.

(verbaast zich dat mensen met zo veel plezier een virtueel mensen leven na kunnen spelen )
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 17:01
Verwijderd
Ik was begonnen met Eva en Shamus Drudge, een standaard familie in Twinbrook. Maar tussen die twee zat echt iets fout; ze wezen elkaar telkens af, ze wilden niet zoenen, laat staan 'woohoo', heel raar. (Hij was 'flirty' en zij 'unflirty' ofzoiets.) Uiteindelijk kreeg hij iets met een collega, en toen hebben ze Eva uit huis gezet. Shamus en zijn vrouw kregen een kindje (Elton ofzo), nu is zijn vrouw weer zwanger, maar Shamus is overleden. Ik speelde zelf met Eva, dus die kinderen zijn door het spel gegenereerd, zeg maar. Eva is druk bezig met boeken schrijven en ze heeft een meisje geadopteerd genaamd Hannah. Nog even en Eva heeft haar levenswens vervuld.
Daarna speel ik verder met Hannah, die nu heel goed bevriend is met Elton. Die twee ga ik samen brengen!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 17:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
0_o je hebt wel veel generaties gehad zeg.

(verbaast zich dat mensen met zo veel plezier een virtueel mensen leven na kunnen spelen )
Je moet wat

@Andijvie: wat is de levenswens van Eva?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Je moet wat

@Andijvie: wat is de levenswens van Eva?
Ze wil 4000,- aan royalties ontvangen voor haar boeken, ze zit nu op 3500 ofzo Dus nog een paar boekjes en klaar

Hannah is tegen die tijd tiener, en zodra de levenswens van Eva vervuld is, ga ik me alleen nog maar op Hannah richten (Eva is ook al oud, dus heeft dan vast niet heel lang meer.)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 20:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb voorheen wel eens een sim gehad die boeken schreef, maar van schrijven werden ze altijd zo depressief. Dus dat plezierbalkje ging volledig terug. Heb jij dat niet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voorheen wel eens een sim gehad die boeken schreef, maar van schrijven werden ze altijd zo depressief. Dus dat plezierbalkje ging volledig terug. Heb jij dat niet?
Nee, ze is een loner, dat scheelt al heel erg En verder speelt ze tussendoor computerspelletjes
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 11:49
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nee, ze is een loner, dat scheelt al heel erg En verder speelt ze tussendoor computerspelletjes
.. en de was neem ik aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Aanschaf nieuwe PC.. Help?
freakinaround
42 14-10-2009 08:50
Software & Hardware Laptop kopen.
BfmvFreakx3
21 07-08-2009 11:52
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Software & Hardware [Part 2] Probleem GeForce 6600GT
Meadow
17 15-05-2006 21:51
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.