Advertentie | |
|
14-05-2009, 17:55 | |
^ Overal te koop en desnoods download je 't. Kijk alleen uit dat je niet per ongeluk The Peasants Rebellion koopt/downloadt: veel bugs en minder boeiend. Wel de mogelijkheid om de resolutie hoger te zetten en een vissershutje te bouwen tho.
Ik vind het overigens nu nog steeds geen lelijk spel.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
|
14-05-2009, 20:53 | ||
Citaat:
- Ook gewoon al multiplayeropties, al zijn die dan misschien minder uitgebreid (al had ik bij PR op een draadloos netwerk dat de game op een gegeven moment op elke pc een ander leven ging leiden... misschien zoveelste bug?). - Meer tekst, geen spelfouten; filmpjes af en toe tussendoor. - Meer balans in de missies (langzaamaan steeds moeilijker, geregeld pure vechtmissies tussendoor). - Meer balans tussen units. Eventuele nadelen: - Je kunt niet verder dan 1024x768 en volgens mij is 800x600 het meest speelbaar. - Geen vissershutje, katapulten/ballista's, huurlingen. Volgens mij was dat het wel.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
|
14-05-2009, 23:38 | |
Guitar Hero III (PC)
Mario Kart: Double Dash (GC) TES IV: Oblivion (PC) Championship Manager 97-98 (PC) Need for Speed II SE (PC) Unreal Tournament (PC)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. |
15-05-2009, 03:39 | |
Verwijderd
|
Ik kan niet kiezen.
Half-Life (PC) (En deel 2 ook wel, maar 1 was revolutionairder) Quake serie (PC) (Nostalgie) Final Fantasy serie (PC/PSX) (goeie herinneringen aan de meeste FF's, al ben ik het nu ontgroeid) Hexen (PC) (Nostalgie) Diablo serie (PC) (Idem, deel 2 ook) GTA serie (PC) (Nog steeds een supergoede serie) Baldur's Gate serie (PC) Metal Gear Solid (PC/PSX) |
Ads door Google |
15-05-2009, 07:30 | |
Ik gooi een paar spellen bij elkaar in hun serie, want zo zie ik het vaak meer; de goede herinneringen horen bij de verzameling. Eigenlijk springen deze vijf ver boven de rest uit.
Little Big Adventure serie (1 en 2): De karakters, filmpjes en muziek zitten compleet in mijn geheugen gebrand. Artistiek was dit spel zijn tijd vooruit, en verhaal en gameplay zijn ook memorabel. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik een deuntje uit dit spel zit te neuriën. Civilization serie (van 1 tot 4, maar met name 2 en 4): Absoluut de serie en ook afzonderlijke spellen waar ik de meeste uren in heb zitten. Civ heeft me gemaakt tot wie ik ben, met mijn interesse voor geschiedenis, talen en culturen, technische vooruitgang enz. De muziek van deel 1 en 2 is vreemd genoeg het meest memorabel. SimCity serie (van 1 tot 4). Mijn eerste grote stad in SimCity 2000, 'Primastad', blijft een prestatie waar ik trots op ben. Steden bouwen is gewoon leuk! Heroes of Might and Magic serie (2, 3 en 5): Rawr, bring on the dragons, de hele nacht HoMM. Vaak hebben campaigns (in deel 3 iig) best wel goed geschreven, uitgebreide verhaallijnen en daar had ik veel plezier van. HoMM 3 Chronicles, de losse campaigns over the Eternal Champion Tarnum, zijn ook heel erg gaaf en meeslepend. TES III Morrowind: Zó origineel, niet de standaard fantasy meuk, en onwijs immersive. Alleen al zoiets als de Silt Striders maken Morrowind gaaf.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
15-05-2009, 09:02 | ||
Citaat:
Metroid Prime (Cube) Advance Wars 2 (GBA) Super Robot Taisen serie (multi) DKC trilogie (SNES) Majora's Mask (N64/Cube) Super Mario World (SNES) Cyber Troopers Virtual-On Oratorio Tangram (Dreamcast) Civilization II (PC) SF III: Third Strike (Dreamcast, Arcade) Syndicate (PC)
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
|
15-05-2009, 13:27 | |
1. Soul Reaver (ps1)
Dat verhaal dat eerst schijnbaar over wraak gaat en dan veel meer blijkt te zijn en interessante puzzles, veel gebieden om te ontdekken plus dat raziel best soms wel een beetje emo kan zijn maar toch echt een harde baas is. 2. Deus ex 1 Dit heeft geen uitleg nodig 3. Morrowind Zo veel tijd in gestoken, lekker diepgaande rpg, een gigantische wereld met ontzettend veel dingen te doen gewoon een toppertje 4. Tiberium Sun + Firestorm online heel veel uurtjes in zitten.. ENGINEER RUSH KEKEKEKEKEKEKEKEKE 5. Ninja Gaiden 1 + 2 na veel frustratie 2 controllers en veel slapeloze nachten path of the mentor uitgespeeld dat is een ervaring die ze me nooit meer afpakken!!!!!!! |
15-05-2009, 13:55 | |
Verwijderd
|
top5 word m niet, 5 beste (zie meeste uren in gestoken @ total life)
-Duke Nukem 3d (network fuck yeah) -gta 1 (network fuck yeah) -warcraft 2 (network fuck yeah) -warcraft 3 (tft) (network en online fuck yeah) -world of warcraft, tje ;x verder wil ik duckhunt/mario op de nintendo, worms, diablo2, rollercoaster tycoon, simcity2000, HoMMIII, Morrowind en counterstrike ook nog een eervolle vermelding geven |
Advertentie |
|
15-05-2009, 21:15 | |
absolute nummer 1: Half - Life 2 (is al weer een tijd geleden) Ik was gewoon absolutely flabbergasted : P
2: Portal (t is en blijft vet, ook al is et kort) 3: Stalker: Shadow of Chernobyl (Oekraïnse RPG) 4: Half-Life (eerste versie) 5: Team Fortress 2. Ik speel alleen maar pc spellen, dus daarom deze lijst (HAAT controllers) |
15-05-2009, 22:05 | ||
Citaat:
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned? |
15-05-2009, 23:32 | |||
Citaat:
Citaat:
ik ben ook zie ik nu prince of persia en zelda (op de snes) vergeten. en nog een ps 2 spel waarvan ik een demo heb gespeeld maar niet meer op de naam kan komen -.-
__________________
Und jetzt komme die kamele.
|
16-05-2009, 11:38 | ||
Citaat:
|
17-05-2009, 12:30 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
18-05-2009, 10:00 | |
Hier mijn poging:
1. Warcraft 3: TFT (vooral custom map DotA; de world editor op zich is ook al een wereld wonder) 2. Diablo II LoD 3. Deus Ex 4. Freelancer (maar alleen op een paar geweldige RP servers (Asgard, Shattered Worlds)) 5. Starcraft Broodwar (vooral de editor... daar heb ik weken van mijn leven aan verspild) Maar eigenlijk komt alles op gedeelde eerste plek samen met deze erbij: - Heroes of Might and Magic 3 - System Shock 2 (waarom heeft niemand dit wonder nog genoemd?!) - Civilization (gewoon dat heerlijke eerste deel) - En nog veel meer natuurlijk
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch? |
18-05-2009, 12:50 | |
Bedenk me net dat Tron 2.0 toch wel één van de weinige shooters is die ik helemaal uitgespeeld heb. Al is het dan wel een alternatieve shooter.
Originele graphics en wapens, origineel concept en verhaal. Nog steeds zeer aan te raden al is de resolutie naar huidige maatstaven misschien wat laag.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
|
18-05-2009, 18:49 | |
Vind het te moeilijk om ze van 1 t/m 5 te waarderen maar de toppers waar ik nu aan denk:
Metal Gear Solid 4 (PS3) The Witcher (PC) LoZ: Ocarina of Time (N64) Mario Kart (SNES) WoW (PC)
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |