Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2009, 10:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:

2) Je kunt je characters 'programmeren' zich te gedragen zoals je wilt, he? (op de pc versie in ieder geval..) Zo kun je instellen dat ze bij minder dan x procent health een potion gebruiken, als persoon y wordt aangevallen ze een bepaalde actie of skill doen/gebruiken, and so on. Ik heb weinig problemen gehad met mijn characters zelfs, behalve wanneer ze weer eens achter archers gingen aanrennen die veel verder stonden.
FF12 gambit steal!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2009, 22:48
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Hoor er zeker goede verhalen over zal hem een keer pakken uit de budgetbak
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 11:22
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
2) Je kunt je characters 'programmeren' zich te gedragen zoals je wilt, he? (op de pc versie in ieder geval..) Zo kun je instellen dat ze bij minder dan x procent health een potion gebruiken, als persoon y wordt aangevallen ze een bepaalde actie of skill doen/gebruiken, and so on. Ik heb weinig problemen gehad met mijn characters zelfs, behalve wanneer ze weer eens achter archers gingen aanrennen die veel verder stonden.
Dat laatste is inderdaad het enige probleem dat ik tegenkom, de rest is nog wel weg te 'programmeren'... volgens mij is het ook niet te verhelpen door de stance te veranderen, aangezien modes als defensive meteen wel heel erg passief zijn.

Ik ben nog niet eens zo ver (warrior van tegen de lvl 10), maar Jezus, wat een monster van een spel. Ben er toch al wel meerdere (doordeweekse) nachten aan kwijtgeraakt omdat ik overal alles gedaan wil hebben, voor ik verder ga. Heb het nu ook legaal besteld, ook om geen problemen te krijgen bij de extra downloads. Iemand al ervaring met die twee extra quests op de pc?

Het enige dat me wel verbaast, zijn de graphics. Het spel is ongeveer even mooi als enkele games die ik heb van jaren geleden, niet verwacht. Alles staat momenteel op z'n hoogst, inclusief de resolutie.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 13:53
Verwijderd
Ik heb die programmeershit geeneen keer gebruikt. Wat een drama zeg. Snel uitgezet toen ze de optie bespraken.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 15:17
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ligt eraan hoe je speelt en op welk medium, maar ik vind het wel handig als ik gewoon third person met m'n main character kan knallen en dat de rest dan automatisch healt/elkaar bijspringt/op afstand blijft staan om te schieten.

Het enige probleem zijn dus de hand-to-hand-vechters die net zo lang overal achteraan blijven rennen tot iedereen op het slagveld dood is. Ergo: door brandende olie (als je dat hebt geregeld) rennen in Redcliffe. Maar goed, dan hebben we de pauzeknop nog.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 10-12-2009 om 05:58.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 16:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat laatste is inderdaad het enige probleem dat ik tegenkom, de rest is nog wel weg te 'programmeren'... volgens mij is het ook niet te verhelpen door de stance te veranderen, aangezien modes als defensive meteen wel heel erg passief zijn.
Mjuh, inderdaad. Ik ben nu vaak bezig met handmatig die characters terug te halen, of ze dan maar te helpen. Nogal irritant in langere gangen, met meerdere ranged opponents die niet naast elkaar staan, want even rustig healen zit er niet in. Misschien zou je eventueel iets kunnen programmeren van if attacked by ranged monster > en dan een random niet belangrijke actie ofzo?

Citaat:
Ik ben nog niet eens zo ver (warrior van tegen de lvl 10), maar Jezus, wat een monster van een spel. Ben er toch al wel meerdere (doordeweekse) nachten aan kwijtgeraakt omdat ik overal alles gedaan wil hebben, voor ik verder ga. Heb het nu ook legaal besteld, ook om geen problemen te krijgen bij de extra downloads. Iemand al ervaring met die twee extra quests op de pc?
Je kunt de DLC ook illegaal spelen hoor. Ik heb laatst Soldiers Peek uitgespeeld, en die was wel gaaf eigenlijk.

Citaat:
Het enige dat me wel verbaast, zijn de graphics. Het spel is ongeveer even mooi als enkele games die ik heb van jaren geleden, niet verwacht. Alles staat momenteel op z'n hoogst, inclusief de resolutie.
Het lijkt op Neverwinter nights 2.

Citaat:
^ Ligt eraan hoe je speelt en op welk medium, maar ik vind het wel handig als ik gewoon third person met m'n main character kan knallen en dat de rest dan automatisch healt/elkaar bijspringt/op afstand blijft staan om te schieten.
Een beetje programmen is inderdaad juist wel handig. Anders blijven ze maar nutteloze spells gebruiken en alleen maar aanvallen in plaats van healen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 19:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ach, het ging me ook niet alleen om de DLC; dit spel verdient het gewoon weer eens om gekocht te worden voor de nieuwprijs. Nog maar één vervelend foutje ontdekt, afgezien van enkele steeds terugkomende opties in dialogen:

(Einde van de eerste grote quest van Redcliffe.)
Spoiler


Inmiddels ben ik wat verder; heb alvast geprobeerd om de bloodgolem-quest op te lossen (die krijg je bij de legale versie, toch weer een voordeel ), maar die bleek met de party die ik toen had nog nét iets te moeilijk. Morrigan die pas net leert healen, Leliane ietwat kwetsbaar en dan de warriors Alistair en ikzelf die niet alle klappen kunnen opvangen tegen 20 darkspawn tegelijk. Misschien zo eens proberen met toevoeging van die Qunari-dude en de assassin o.i.d.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 20:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spoiler
Ik heb sowieso het idee dat sommige items compleet random bonuspunten opleveren.

Citaat:
Inmiddels ben ik wat verder; heb alvast geprobeerd om de bloodgolem-quest op te lossen (die krijg je bij de legale versie, toch weer een voordeel ), maar die bleek met de party die ik toen had nog nét iets te moeilijk. Morrigan die pas net leert healen, Leliane ietwat kwetsbaar en dan de warriors Alistair en ikzelf die niet alle klappen kunnen opvangen tegen 20 darkspawn tegelijk. Misschien zo eens proberen met toevoeging van die Qunari-dude en de assassin o.i.d.
Hier komt een redelijke uitgebreide tip voor het samenstellen van je team.. zelf weten of je het wilt lezen.
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 05:27
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Toch maar gelezen.

Spoiler
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 08:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Toch maar gelezen.

Spoiler
Spoiler


Citaat:
Spoiler
Oh, dat klinkt wel gaaf. Jammer dat ik die quest niet heb.

Citaat:
Bijna de as veroverd nu, tussendoor af en toe weggegaan naar kamp en kleinere questjes. Jij zal wel een eind verder zijn met de main quest?[/spoiler]
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dark Phoenix presenteert: een team en character building guide. Zelf bedacht en gemaakt en dus nogal subjectief. Commentaar en suggesties mogen natuurlijk altijd. In spoiler, want spoilers.


Spoiler


Tot zover mijn character guide. Ik hoop dat het van pas komt voor mensen die net aan het spel beginnen of er nog eens doorheen willen. Kritiek mag natuurlijk ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Golem:

Spoiler


Trouwens, AoE? Het zal wel een heel simpele afkorting zijn, maar ik kom er ff niet op.

Dat van die bonussen bij party members wist ik inderdaad.
Spoiler
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Golem:

Spoiler


Trouwens, AoE? Het zal wel een heel simpele afkorting zijn, maar ik kom er ff niet op.

Dat van die bonussen bij party members wist ik inderdaad.
Spoiler


AoE = Area of Effect. Dus meerdere tegenstanders / een gebied raken.

Party members:
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Oh ja natuurlijk, stom van me. Wat dat betreft heb ik dus al wel wat aan mijn golem, verder Morrigan met ice damage voor iedereen en een mindblast en Leliana doet ook af en toe wat areadingetjes, zoals haar gezang, met gif gooien etc. En
Spoiler
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix presenteert: een team en character building guide. Zelf bedacht en gemaakt en dus nogal subjectief. Commentaar en suggesties mogen natuurlijk altijd. In spoiler, want spoilers.


Spoiler


Tot zover mijn character guide. Ik hoop dat het van pas komt voor mensen die net aan het spel beginnen of er nog eens doorheen willen. Kritiek mag natuurlijk ook.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 13:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler


Dankje voor je toevoegingen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 16:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Oef, nu moet ik me inhouden om ze niet te gaan openen...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 05:46
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Een truc/foutje voor wie de urn al heeft:
Spoiler
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 09:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zowel tegenstanders als party members als nog te ontdekken party members levelen met je mee. Hierdoor zitten ze allemaal automatisch op een level dat bij het jouwe past. Als je character x dus in het begin van het spel vindt, zal diegene een stuk lager level hebben dan op het einde van het spel. Zelfde voor tegenstanders, die worden ook steeds sterker.

Power levelen is in dit spel dus nauwelijks een oplossing, tenzij je een bepaalde skill / spell hoopt te bereiken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 12:07
Verwijderd
Had ik nou maar het geld en de tijd voor deze game
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 02:57
Verwijderd
Pplayer character + Zevran + Leliana in een team. Alle drie met volle ranger skills.

3 beren in het veld
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 08:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Pplayer character + Zevran + Leliana in een team. Alle drie met volle ranger skills.

3 beren in het veld
Succes in kleinere levels + bosses dan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 20:12
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Zit er nu 5 uurtjes in, met een dwarf warrior, lekker dual wielden. Ik speel de goedzak. Wat ik tot nu toe gespeeld heb vind ik erg goed. Echt heel mooi hoe het verhaal wordt verteld, alleen jammer dat de gevechten tot nu toe niet zoveel voorstelle. (en erg makkelijk zijn, speel nu op Hard, en voel me nauwelijks bedreigd)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 20:56
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Kan nog komen, aangezien ik op Normal al meerdere keren mijn party aan de tegenstanders/de quest heb moeten aanpassen. En anders ben je gewoon goed.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:52
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Wat ik trouwens niet heb gevonden, is hoe je een draak tijdens een gevecht beklimt om haar op een kwetsbare plek te kunnen raken. Kan iemand me dat uitleggen?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 22:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niet, voor zover ik weet. Je zult het gewoon op de lastige manier moeten doen, met heel veel magie, hakken en healen.

Edit; waar je misschien op doelt is een soort finishing move waarin dat gebeurt, maar dat zie je ook soms bij andere tegenstanders. Ik geloof dat het gebeurt als je een critical hit scoort als je tegenstander bijna dood is ofzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 00:05
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Hm, het is wel iets meer dan een finishing move. In meerdere trailers/teasers werd het trucje met het beklimmen van enorme beesten breed uitgemeten. Beetje jammer als dat er opeens uitgelaten is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 14:32
WAT
WAT is offline
Mijn broertje heeft het spel weken geleden al uitgespeeld, heb toen wel iets bij hem gezien en vond het wel leuk. Mijn vriend heeft het voor kerst gekregen en heeft mij er ook helemaal gek van gekregen. Heb met zijn installatie + kleine crack het spel nu dus speelbaar

Prachtig spel, verveeld me niet snel. Ik dwaal vaak nogal snel af en doe altijd lekker rustig aan tijdens het gamen, dus de oeveloze hoeveelheid sidequests en kleine korte quests in het veld vind ik erg leuk.
Ik spel een elf mage die nu de eerste punt in arcane warrior heeft en de tweede wett ik nog niet waar die in gaat. Mijn team bestaat voor de rest uit Morrigan, Sten en Allistar. Ik kan niet goed met rogues om gaan dus heb ik die in het kamp achter gelaten. ben al door redcliff heen en het elven camp en ben nu bezig in Denerim.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 16:36
b00mbap
Avatar van b00mbap
b00mbap is offline
Spoiler
__________________
The Dustbin Cried The Day The Dustman Died.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 16:44
WAT
WAT is offline
Citaat:
Spoiler
dat influence gedoe is dus soms weldegelijk nodig

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 18:35
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Jeetje, dat jij zomaar zonder rogues speelt... al blijken veel dingen die op slot zitten achteraf niet echt te moeite waard, afgezien van hier en daar een schatkamer (denk aan de tempel van Andraste)...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 19:20
WAT
WAT is offline
een beetje extra geld of extra armour is het me niet waard als hij steeds sterft..... Tis vervelend maar ik speel prettiger zo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 19:22
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Zo hier en daar krijg je wel een leuk extra set-itempje, en aangezien het toch lang zoeken is voor je eigen character naar bijvoorbeeld een zwaard heeft dat meer voordeel biedt dan zijn eigen family sword, is het imo wel de moeite waard.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 19:30
WAT
WAT is offline
ik speel een mage, dus gebruik geen zwaard zo lastig vasthouden als je steeds elektra uit je handen schiet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 06:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
In jouw geval dan dus een staf.

Damn, arcane warrior zijn is relaxed: spellpower om kunnen zetten in strength voor het dragen van armor en doen van melee schade, briljant. Zo kun je je verdedigen, de rest healen én groffe magische aanvallen uitvoeren (in het geval van de spirit healer die ook nog arcane warrior wordt).

En ja, ik heb per ongeluk een nachtje doorgehaald. Was aan het eind van de Dales en het hele script voelde fantastisch aan alsof ik me ontzettend in bochten moest wringen om dan toch nog dit te bereiken:
Spoiler
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 12:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Spoiler
Alistair is een Templar en templars houden de mages in de gaten zodat die geen stoute dingen doen (lees: blood magic of ongecontroleerd magie beoefenen). Wat jij hebt gedaan is blood magic gebruiken, en dat vindt hij dus niet zo tof.

Citaat:
Spoiler
Er is nog een tweede rogue..?

Citaat:
dat influence gedoe is dus soms weldegelijk nodig

Spoiler
Alleen jammer dat Zevran 'interested' maken vrijwel alleen vergt dat je met hem praat. Hij geilt echt enorm op je.

Citaat:
In jouw geval dan dus een staf.

Damn, arcane warrior zijn is relaxed: spellpower om kunnen zetten in strength voor het dragen van armor en doen van melee schade, briljant. Zo kun je je verdedigen, de rest healen én groffe magische aanvallen uitvoeren (in het geval van de spirit healer die ook nog arcane warrior wordt).

En ja, ik heb per ongeluk een nachtje doorgehaald. Was aan het eind van de Dales en het hele script voelde fantastisch aan alsof ik me ontzettend in bochten moest wringen om dan toch nog dit te bereiken:
Spoiler
Ik vind Arcane warriors inderdaad ook best aardig, alleen jammer dat er één cruciaal probleem is... armor kost fatigue. En fatigue maakt je spells een stuk duurder. Waardoor armor dragen toch weer niet zo handig is. :/

Rogues zijn onmisbaar. Behalve dat ze natuurlijk kunnen picklocken en stealen doen ze ook nog eens heel veel schade en kunnen ze stealthen. En omdat tegenstanders zich richten op heavy armor en rogues meestal weinig armor dragen, kunnen ze vaak ook rustig iedereen blijven backstabben. Mijn main character rogue doet waarschijnlijk meer schade dan mijn fighters momenteel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 13:03
WAT
WAT is offline
er zijn in het spel genoeg items die je hem kan geven waarvan hij heel snel punten krijgt, proaten is niet het enige hoor.
http://dragonage.wikia.com/wiki/Gifts#Generic_Gifts <- lijst met gifst zodat je beter de items kunt verdelen

en allistar zeurde alleen over dat ik die vrouw vermoord had, nieteens over dat ik de magie gebruikte, maar over dat ik haar vermoord had.... hij vond dat er nog 100 andere manieren waren geweest zodat ze nog leefde.... maarja, ben nu weer vriendjes met em dus niet zo'n probleem.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 13:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
er zijn in het spel genoeg items die je hem kan geven waarvan hij heel snel punten krijgt, proaten is niet het enige hoor.
http://dragonage.wikia.com/wiki/Gifts#Generic_Gifts <- lijst met gifst zodat je beter de items kunt verdelen

en allistar zeurde alleen over dat ik die vrouw vermoord had, nieteens over dat ik de magie gebruikte, maar over dat ik haar vermoord had.... hij vond dat er nog 100 andere manieren waren geweest zodat ze nog leefde.... maarja, ben nu weer vriendjes met em dus niet zo'n probleem.
Ik bedoel meer dat op het moment dat je met hem praat hij al interested is. Hem je laten mogen is echt totaal niet moeilijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 16:56
b00mbap
Avatar van b00mbap
b00mbap is offline
Citaat:
Er is nog een tweede rogue..?
Spoiler
__________________
The Dustbin Cried The Day The Dustman Died.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 17:40
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik vind Arcane warriors inderdaad ook best aardig, alleen jammer dat er één cruciaal probleem is... armor kost fatigue. En fatigue maakt je spells een stuk duurder. Waardoor armor dragen toch weer niet zo handig is. :/

Rogues zijn onmisbaar. Behalve dat ze natuurlijk kunnen picklocken en stealen doen ze ook nog eens heel veel schade en kunnen ze stealthen. En omdat tegenstanders zich richten op heavy armor en rogues meestal weinig armor dragen, kunnen ze vaak ook rustig iedereen blijven backstabben. Mijn main character rogue doet waarschijnlijk meer schade dan mijn fighters momenteel.
Ja, de oplossing is dan meestal de dure middenweg: van dat speciale elvenarmor e.d., dat redelijk stevig is én licht om te dragen. Bij 8 armor ook rond de 8 fatigue eraf bijvoorbeeld.

Stealen doe ik niet heel veel. Ga het wel steeds vaker doen tho. En kan het feit dat je nu meer schade doet dan je warriors, niet liggen aan dat het je main character is? Mijn main character is als human noble warrior namelijk sterker dan iedere tank die je in het spel kunt krijgen, terwijl ik de wapens/armor eerlijk verdeel. Sten (dacht ik) en Shale hebben alleen wat meer health. Maar ik moet je wel gelijk geven in die zin dat een rogue met ontwikkelde dual weapons zoveel trucjes kan dat het echt genieten is. Leliana (vooral boogschutter) kan ik dan weer bijna nergens voor gebruiken, ik trek met haar altijd achteraf door een gebied heen om alsnog sloten open te maken.

Het lijkt er trouwens sowieso op dat boogschutters te weinig kunnen om echt goed mee te kunnen in een party die slechts vier leden heeft.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, de oplossing is dan meestal de dure middenweg: van dat speciale elvenarmor e.d., dat redelijk stevig is én licht om te dragen. Bij 8 armor ook rond de 8 fatigue eraf bijvoorbeeld.
Mja, true. Maar het echte werk (dingen als dragon armor enz) zijn allemaal alsnog high fatigue. Er zijn vrij weinig goede lichte armorstukken.

Citaat:
Stealen doe ik niet heel veel. Ga het wel steeds vaker doen tho.
Ach, het is niet veel dat je krijgt, maar als je consequent elke tegenstander, NPC enz berooft die je ziet krijg je toch best een leuk extra'tje.

Citaat:
En kan het feit dat je nu meer schade doet dan je warriors, niet liggen aan dat het je main character is? Mijn main character is als human noble warrior namelijk sterker dan iedere tank die je in het spel kunt krijgen, terwijl ik de wapens/armor eerlijk verdeel. Sten (dacht ik) en Shale hebben alleen wat meer health.
Mwah, kan. Mijn main personage gebruikt alleen 2 daggers dus echte mass damage wapens heb ik niet. Toch doen ze rustig 60 damage per backstab, wat met 2 wapens toch erg leuk oploopt.

Citaat:
Maar ik moet je wel gelijk geven in die zin dat een rogue met ontwikkelde dual weapons zoveel trucjes kan dat het echt genieten is. Leliana (vooral boogschutter) kan ik dan weer bijna nergens voor gebruiken, ik trek met haar altijd achteraf door een gebied heen om alsnog sloten open te maken.

Het lijkt er trouwens sowieso op dat boogschutters te weinig kunnen om echt goed mee te kunnen in een party die slechts vier leden heeft.
Ja, inderdaad.

Boogschutters gebruik ik helemaal niet, ze kosten teveel arrows, shields deflecten ranged attacks toch meestal en come on... stop 3 punten extra in constitution en je hebt een prima melee fighter, waarom zou je dat in godsnaam weg doen alleen voor een range bonusje?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 23:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Net
Spoiler
gedaan; ik vondt het echt vet, snap niet dat sommige mensen het zo kut vonden.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 01:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ik denk dat het een dingetje is met dat het zo lang duurt (wat repetitiever, minder verhalende elementen tenzij je de boeken meerekent) én dat sommigen de graphics misschien niet voor zolang kunnen volhouden.

@ Dark Phoenix: Ik ga d'r inderdaad alsnog een melee rogue'je van proberen te maken, ze is wel zo schattig dat ik 'r mee wil hebben af en toe. En misschien hadden ze wat betreft dat armorverhaal iets zoals bij Oblivion in moeten bouwen? Dus een skill om light armor rendabeler te maken? Aan de andere kant; daar hebben rogues al hun (passive) dodge skills voor die je later kunt unlocken... mages zouden daar dan ook gewoon een toepasselijke skill voor moeten hebben, misschien een extremere en goedkopere vorm van die earth spell waarmee je je defense opkrikt, maar waar je wel bewust naartoe moet unlocken.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 08-01-2010 om 01:25. Reden: Defence/defense, gekke shizzle altijd. Ook qua klemtonen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 10:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Net
Spoiler
gedaan; ik vondt het echt vet, snap niet dat sommige mensen het zo kut vonden.
Die is prima te doen en je kunt je skills aardig boosten daar. Bovendien is het wel tof bedacht. Maar het is inderdaad wel vrij groot.

Citaat:
@ Dark Phoenix: Ik ga d'r inderdaad alsnog een melee rogue'je van proberen te maken, ze is wel zo schattig dat ik 'r mee wil hebben af en toe. En misschien hadden ze wat betreft dat armorverhaal iets zoals bij Oblivion in moeten bouwen? Dus een skill om light armor rendabeler te maken? Aan de andere kant; daar hebben rogues al hun (passive) dodge skills voor die je later kunt unlocken... mages zouden daar dan ook gewoon een toepasselijke skill voor moeten hebben, misschien een extremere en goedkopere vorm van die earth spell waarmee je je defense opkrikt, maar waar je wel bewust naartoe moet unlocken.
Mja, rogues hebben aardige dodge skills en door hun light armor zijn ze niet vaak het doelwit. Bovendien kunnen ze stealthen en zijn ze natuurlijk niet bedoeld als pure melee characters.

Mages hebben zat defense skills, onder andere arcane shield die je armor boost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 11:17
Verwijderd
In the fade gewoon zo snel mogelijk golem vorm fixen en en je pleurt echt in no time door alles heen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 11:50
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
In the fade gewoon zo snel mogelijk golem vorm fixen en en je pleurt echt in no time door alles heen.
haha ja, sowieso als mage ben je daar echt bijna onsterfelijk; self healing en terug in je golem form.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 15:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
haha ja, sowieso als mage ben je daar echt bijna onsterfelijk; self healing en terug in je golem form.
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 15:32
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Spoiler
lachen, ik moeilijk doen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 14:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Voor iedereen die nog lang geen genoeg heeft van Dragon Age:



Dragon Age Origins: Awakening. Expansion, hij komt uit in maart, als alles goed gaat. Ziet er gaaf uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 16:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Gruwelijk. Gebruikmaking van de wardengeschiedenis en de andere landen in Thedas was echt waar ik op gehoopt had. Nu wil ik het originele spel nog sneller uitspelen.

Citaat:
In the fade gewoon zo snel mogelijk golem vorm fixen en en je pleurt echt in no time door alles heen.
Zodra je kunt afwisselen en dus allemaal verschillende spells hebt (met volgens mij ook verschillende mana pools), ben je al onsterfelijk. Je kunt namelijk moeiteloos tijdens het gevecht zelf blijven shapeshiften. Het gaat er dan alleen nog om langs barrières te komen.

Vond het echt jammer dat ik de fade uit moest toen ik eenmaal zo sterk was.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 12-01-2010 om 01:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.