Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2012, 14:36
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Goed nieuws voor alle strategy gamefans: Rome II: Total War komt er aan! Het spel word verwacht in het tweede kwartaal van 2013.

Trailer:



Gameplay Walkthrough Siege of Carthage:



Dit word echt het spel van mijn leven! Zo blij dat ze niet met World War I: Total War aankomen ofzo iets. Hebben jullie nog ideeën of suggesties voor het spel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2012, 21:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hier heb ik nou zin in
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 22:03
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik zal wel een nieuwe pc moeten kopen, denk ik...

Een Total War die de 19e en vroeg 20e eeuw behandelt, incl Boerenoorlog, lijkt me wel interessant.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 07:51
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Awesome
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 09:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hopelijk is de A.I. wat minder brak.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:27
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hopelijk is de A.I. wat minder brak.
Er komen een hoop nieuwe acties bij met die gecombineerde zee- en landgevechten, dus reken dan maar wel op een stevige patch die de boel behoorlijk speelbaar maakt, in het beste geval. Dit deel bevat zo te zien ook veel nieuwigheid voor het TW-team.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:50
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik hoop dat de Kelten en Germanen niet meer een faction zijn in Rome II: Total War. Het zou veel meer realistischer zijn als deze factions zijn verdeeld in verschillende stammen die voortdurend elkaar aan het bevechten zijn. Als je dan als een bijvoorbeeld Gallische stam speelt dat je dan de optie heb om een bondgenoot van Rome te worden of dat je probeert een paar stammen te verenigen en dan samen tegen de Romeinen te vechten.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 17:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik hoop dat de Kelten en Germanen niet meer een faction zijn in Rome II: Total War. Het zou veel meer realistischer zijn als deze factions zijn verdeeld in verschillende stammen die voortdurend elkaar aan het bevechten zijn. Als je dan als een bijvoorbeeld Gallische stam speelt dat je dan de optie heb om een bondgenoot van Rome te worden of dat je probeert een paar stammen te verenigen en dan samen tegen de Romeinen te vechten.
Dit, a.u.b.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 17:07
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Ik zal wel een nieuwe pc moeten kopen, denk ik...

Een Total War die de 19e en vroeg 20e eeuw behandelt, incl Boerenoorlog, lijkt me wel interessant.
Ja, ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe chippendoos. Mijn hudige pc kan net Medieval II: Total War draaien.


Citaat:
Hopelijk is de A.I. wat minder brak.
Dat is wel te hopen ja. Bij Rome: Total War kan je gemakkelijk artillerie achter een vijandelijk falanx plaatsen en ze zo allemaal overhoop schieten. Ik erger mijn vooral aan de slechte diplomacy. Factions zijn nu nog koppiger dan mijn demente oma.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 18:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik hou van de Eagle boekenserie, van Simon Scarrow. Daar komt ook de Britse opstand van.Boudica in voor, maar eerst ook de landing enzo, het begin van de verovering. Een koning heeft gezegd mee te werken mey de rkmeinen, zolang hij maar echt koning.blijft. Mensen binnen zijn Huis willen de troon en zijn anti-romeins.
Een ander voorbeeld zijn de Bataven, die eerst meewerkten maar later tegen.de Romeinen vochten.
Losse stammen ipv complete facties zou een goede toevoeging zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2012, 10:32
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hopelijk is de A.I. wat minder brak.
Wat is jouw issue met de AI in Shogun 2?
Vind m behoorlijk goed.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 21:18
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Alright kleine update! Er is een nieuwe site! Op deze site worden alle speelbare factions van Rome II: Total War uitgelicht. Wat informatie over de Romeinen is vandaag uitgebracht met daarbij twee nieuwe screenshots.



Tweede screenshot wil niet openen maar het ziet er goed uit
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 21:26
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Dit, a.u.b.

Dit is bevestigt tijdens de Gamer Expo 2012! Niet alleen de Kelten en de Germanen bestaan uit verschillende minifactions, maar ook de Grieken! Griekenland is nu verdeelt uit verschillende stadstaten!
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 20:22
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
je ziet duidelijk dat de Systeemeisen van de computers op een hoger niveau worden gebracht!
Dat is altijd een goed teken =)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 13:26
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
je ziet duidelijk dat de Systeemeisen van de computers op een hoger niveau worden gebracht!
Dat is altijd een goed teken =)
Niet voor mijn portemonnee.

Hoe ver hopen jullie trouwnes dat verwondingen gaan in dit spel? Ik hoop zelf als een poppetje word verwond dat hij niet boem baf dood is maar nog even spartelt tot dat hij doodbloed of word afgemaakt. Zou wel tof zijn als het bloed eruit spuit op het ritme van de hartslag. Ik hoop niet dat ze onthoofdingen en het afhakken van ledenmaten in het spel stoppen. Dat zou het denk weer zo fake en kidz maken. Hoewel eens manier van onthoofding mag er wel zijn. Tijdens het Beleg van Jeruzalem woed een man geraakt door een projectiel van een katapult en zijn hoofd vloog drie stadia (550m) ver weg.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 13:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Boeit me weinig, maar van mij mag het campaign map-gedeelte van het spel wel wat uitgebreider.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 22:58
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Wow <3
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 10:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als die screenshot geen opsmuk heeft gehad, dan vrees ik dat ik te vroeg een nieuw gamesysteem heb gekocht.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2012, 19:13
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Als die screenshot geen opsmuk heeft gehad, dan vrees ik dat ik te vroeg een nieuw gamesysteem heb gekocht.
De screenschots zijn gewoon ingame en dit is pas pre alpha ofzo
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 22:47
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Niet te hard van stapel lopen, het blijft natuurlijk reclame en dit is ook nog eens het enige 'screenshot' dat ze vrijgeven! Kan dus niet geloven dat er helemáál niets mee is gedaan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 13:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Lekkere framerate zeg, in dat ene filmpje
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 13:47
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Niet te hard van stapel lopen, het blijft natuurlijk reclame en dit is ook nog eens het enige 'screenshot' dat ze vrijgeven! Kan dus niet geloven dat er helemáál niets mee is gedaan.

Nee joh gekkie. Ze hebben al een heel zootje screenshot gereasled:




Ik erger me beetje aan het feit dat de Romeinse soldaten geen riem dragen. Zonder riem rust het hele gewicht van de maliënkolder op de schouders. Boven dien ziet een rondzwevend zwaard ook niet zo sexy uit.




En dit zijn de Carthaagse Sacred Band.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 15:58
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Lekkere framerate zeg, in dat ene filmpje
Is het niet eerder opvallend dat er zo vroeg dit soort materiaal wordt vrijgegeven? Ze hebben nog even...

Citaat:
Nee joh gekkie. Ze hebben al een heel zootje screenshot gereasled:
Op het moment van spreken volgens mij niet, poppiedop. Of in ieder geval een kleine selectie plaatjes.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 19:06
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Tijdens veldslagen kan je de leiding nemen over maar liefst 40 unites! Dit is de dubbelen hoeveelheid unites ter vergelijking met Rome: Total War.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 19:38
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vond het soms kapot irritant dat je zo weinig units kon leiden in de.eerste Rome.

Die afbeeldingen doen me kwijlen, ik heb een nieuwe pc nodig, maar ik wacht wel even tot de mijne zwaar veeouderd is of kapot. ik wacht in ieder geval nog even met Rome II te kopen. Wanneer zou de game uitkomen?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2012, 20:31
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Ik vond het soms kapot irritant dat je zo weinig units kon leiden in de.eerste Rome.

Die afbeeldingen doen me kwijlen, ik heb een nieuwe pc nodig, maar ik wacht wel even tot de mijne zwaar veeouderd is of kapot. ik wacht in ieder geval nog even met Rome II te kopen. Wanneer zou de game uitkomen?
Er is nog geen datum bekent gemaakt maar volgens sommige rond mei.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 11:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik vond het soms kapot irritant dat je zo weinig units kon leiden in de.eerste Rome.
Massale veldslagen uitlokken was iig nog vrij goed te doen! En met de optie voor unit-grootte op 'huge' vind ik het eerlijk gezegd nog wel meevallen, wat betreft de units die je zelf mag besturen. Of kwam die optie er pas in bij Medieval 2? Dacht het niet iig...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 15:21
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Random Armor Mania!

Spoiler
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.

Laatst gewijzigd op 20-01-2013 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 14:50
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ziet er goed uit!
Ik hoop dat sommige Romeinse ruiters van die ruitermaskers.dragen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 14:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Massale veldslagen uitlokken was iig nog vrij goed te doen! En met de optie voor unit-grootte op 'huge' vind ik het eerlijk gezegd nog wel meevallen, wat betreft de units die je zelf mag besturen. Of kwam die optie er pas in bij Medieval 2? Dacht het niet iig...
Ik bedoel meer dat je niet meer dan 10 of 20 verschillende units kunt besturen in Rtw. Rome bijvoorbeeld had 30+ verschillende units. Je kunt wel met twee legers aanvallen, maar een van de twee wordt dan door de AI bestuurd, waardoor er amper coördinatie is. Daar zou ik graag verandering in willen zien.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 16:13
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Ziet er goed uit!
Ik hoop dat sommige Romeinse ruiters van die ruitermaskers.dragen.
Bedoel je dit soort ruitermaker? Volgens mij had ik gelezen dat die uitsluitend gedragen warden bij ceremonies en sportevenementen. Lijk me sowieso niks zo’n masker tijdens een veldslag, je ziet er haast niks door.

Overigens hoop ik dat de Romeinen niet zo’n sterke ruiterij krijgt als in het eerste deel (Legionary Cavalry, Praetorian Cavalry). Historische gezien was de Romeinse ruiterij erg zwak en waren hun meeste ruiters huurlingen uit het buitenland, vaak Galliërs en Germanen.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 23:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Dat soort, ja. En inderdaad, de romeinse legioenen vochten voornamelijk te voet, geloof ik.

Nog iets wat.ik graag anders wil zien: de bossen. Zoals ze in latere TW games zijn, vind ik ze prima, maar de Germaanse bossen in R:TW bestonden uit reuzachtige bomen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 22:25
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
In de campaign van RTW moest je overigens wel verdomd lang gamen voordat de Romeinen zelf goede cavalerie kregen. Ervoor moest je inderdaad altijd Germaanse cavalerie inhuren en erna was dat ook nog wel aan te raden gezien de reistijd vanaf één zo'n geüpgrade huge city die praetorian/urban units kon trainen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 13:08
geertjan1999
Avatar van geertjan1999
geertjan1999 is offline
Zou je nu ook de zeeslagen zelf kunnen spelen?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 17:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Zou je nu ook de zeeslagen zelf kunnen spelen?
Dat kan sinds Empire: Total War. Ook in Rome II zal dat terugkeren, geloof ik.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 17:36
geertjan1999
Avatar van geertjan1999
geertjan1999 is offline
Citaat:
Dat kan sinds Empire: Total War. Ook in Rome II zal dat terugkeren, geloof ik.
Ja k heb empire ook maar nooit gespeelt want er was een fout met dat kloote steam; origin is veel fijner
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2012, 20:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
De nieuwigheid is nu dat land en zee gecombineerd gaat worden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 21:04
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Zou je nu ook de zeeslagen zelf kunnen spelen?
Jazeker:




Ik ga de zeeslagen veel interessanter vinden dat gecombineerde land/zeeslagen. De zeeslagen van Rome II: Total War zijn natuurlijk totaal anders dan die van Empire: Total War. Nu worden zeeslagen uitgevochten door awesome galeien die elkaar proberen te rammen of van de zeeslag een veldslagen proberen te maken door een schip te enteren. Dat combi gedoe is wel aardig maar de zeeslagen lijken mij toch wel awesomer.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 21:09
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Valt me nu op dat bij het plaatje de zeilen niet zijn gestreken. Normaal gesproken waren de zeilen altijd gestreken tijdens een zeeslag.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 10:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ah, ja, een plaatje van wat artwork; dat zegt wel wat over de mogelijke gameplay.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 15:19
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
ah, ja, een plaatje van wat artwork; dat zegt wel wat over de mogelijke gameplay.
Ja true, no big deal ofzo het viel me alleen op.

Van mij mogen ze binnen wel bekent maken wanneer Rome II: Total War in de winkels verschijnt!!!111
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 14:38
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294


__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 15:29
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Dat het nog een heeeel jaar duurt?

Da's lang... :/
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 17:04
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Het spel verschijnt gelukkig toch niet pas op 31 december. Als de exacte releasedatum nog niet bekent is zet Amazon de laatste dag van het relaesejaar neer. Gelukkig maar want 12 maanden wachten zou ik niet trekken. Ik zou me dan invriezen ergens in de bergen en dan mogen ze me pas ontdooien als het spel word uitgebracht.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 20:43
Verwijderd
lol, ik heb dan niet zoveel met romeinen maar deze is geweldig!
*TOTAL WAR serie is gwn voor mij de beste Empire / Napoleon!*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 13:40
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Goed nieuws! Macedonië wordt een speelbare faction! Bij het eerste deel was Macedonie alleen speelbaar als je met de folders ging goochelen. Macedonie is een van mijn favorite factions dus ik ben zo blij dat hij speelbaar wordt!



Ook ben ik blij dat de hypaspisten er bij zitten nu. De taak van deze dudes was de flanken van de falanx te beschermen. Ik miste deze gasten zo hard bij Rome: Total War.

Ik heb ook nog wat Griekse en Italiaanse bepantsering plaatje erbij gezet bij mijn Amormania post. Beide zien er erg uit.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.

Laatst gewijzigd op 20-01-2013 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik nou zin in
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind deze link erg interessant. Vooral het stukje van
Citaat:
Each will have its own dilemmas to face and different styles of army to manage. Some factions are split into a number of playable families, which bring further unique benefits to their base faction traits.
Meerdere facties zijn dus opgespleten in verschillende families (Julii, Brutii, Scipii?). Het zijn een soort van vassal staten, denk ik. Er zijn te weinig 'Coming soon'-slots op die pagina om elke tak van een factie te beschrijven, dus ik denk dat ze het zo gaan doen. Hoe dan ook, vroeg of laat komt hier vast meer informatie over.

Edit:
Citaat:
Furthermore, the player will choose to conduct the affairs of Rome as the head of one of three great Roman houses: The Julia, The Cornelia, and the Junia, each of which brings further economic, military and cultural benefits.
Edit: Deze families vergeleken met die van R:TW:
Cornelia=Scipii ( http://en.wikipedia.org/wiki/Scipio_Africanus )
Julia=Julii ( http://en.wikipedia.org/wiki/Julia_(...Julii_Caesares )
Junia=Brutii ( http://en.wikipedia.org/wiki/Junia_(gens) )
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!

Laatst gewijzigd op 20-01-2013 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:23
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Iceni, een britse stam.

http://wiki.totalwar.com/w/Total_War..._Iceni_Faction

__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 15:12
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
De inteelt was toen al zichtbaar in hun ogen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je
Verwijderd
500 27-02-2013 06:11
Games Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2
Blaf
282 07-04-2011 17:57
Games Total War serie
PunkyFunkyDucky
10 06-02-2011 04:06
Games de beste games die ooit gemaakt zijn
Verwijderd
287 28-05-2008 15:35
Games Medieval 2: Total War
Levitating Nun
140 11-08-2007 01:25
Games Battle For Middle Earth II
Jolt
36 17-02-2006 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.