Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2013, 20:13
NahroBoy
NahroBoy is offline
Citaat:
Laat ze dit topic doorlezen.
Heb ik al gedaan, hij denkt dat iedereen hier ook "freaks" zijn, komt voornamelijk door de Profielfoto van koningscarl (The Joker).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2013, 21:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Niet eens door Lisa of Schrödinger?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Of de Fransman hierboven?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:28
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:28
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Du zieké knoe
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Niet eens door Lisa of Schrödinger?
Hallo doei ouders vinden mij altijd fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Heb ik al gedaan, hij denkt dat iedereen hier ook "freaks" zijn, komt voornamelijk door de Profielfoto van koningscarl (The Joker).
Ja godverdomme iedereen met een beetje filmkennis vindt hem geen freak. Gekke ouders ook.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 23:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik heb Gta San andreas gespeeld op mn PC
En dat vonden ze wel goed? Dat is toch niet veel anders dan GTA5?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 06:33
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind koningcarl ook wel een freak. Maar niet door zijn avatar.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ja godverdomme iedereen met een beetje filmkennis vindt hem geen freak. Gekke ouders ook.
Precies, geval apart
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind koningcarl ook wel een freak. Maar niet door zijn avatar.
Het beschouwen van een 16 jarige als 23 jarige laat al zien hoe laag jij gezonken bent.

Dat je het niet met me eens bent is een ander verhaal, maar om dan te gaan beledigen.. triest ook.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 15:55
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
koningcarl
Dit bericht is niet zichtbaar omdat koningcarl op je negeerlijst staat.

__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 16:56
Verwijderd
Nu klink je zelf als een 14 jarige, met je negeerlijst. Ik ben duidelijk voor team Carl.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 17:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
koningcarl
Dit bericht is niet zichtbaar omdat koningcarl op je negeerlijst staat.

Gedraag je is naar je leeftijd ipv dit kinderlijke gedrag.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 18:44
Verwijderd
Dit escaleert zo wel gierend uit de klauwen, wat een excitement toch weer.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 22:20
Verwijderd
Nog een mooi plaatje trouwens:

Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 00:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Nog een mooi plaatje trouwens:

[afbeelding]
Yeah, that sums it up.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 08:32
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nu klink je zelf als een 14 jarige, met je negeerlijst. Ik ben duidelijk voor team Carl.
Ik heb hem er op gezet omdat ik het niet kan laten te reageren op zijn berichtjes, waardoor het constant offtopic gaat.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 10:46
NahroBoy
NahroBoy is offline
Dit is wel erg offtopic aan het worden. Back On Topic!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 11:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ok.

Ga gewoon lekker fifa spelen.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 14:05
NahroBoy
NahroBoy is offline
Citaat:
Ok.

Ga gewoon lekker fifa spelen.
Nee, GTA, anders was deze topic er niet
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 14:23
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Nee, GTA, anders was deze topic er niet
koop het en zorg dat je ouders het niet zien.
ga het ergens anders spelen.

de kans is vrijwel niet aanwezig dat je iemand zoals jou vader gaat overtuigen dus je zal het maar moeten accepteren.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 14:56
NahroBoy
NahroBoy is offline
Citaat:
koop het en zorg dat je ouders het niet zien.
ga het ergens anders spelen.

de kans is vrijwel niet aanwezig dat je iemand zoals jou vader gaat overtuigen dus je zal het maar moeten accepteren.
hoe moet ik het kopen zonder mijn ouders het zien? Moet ik ze geblinddoekt naar de Media Markt brengen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 15:02
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Tja, dan nog even geen GTA V.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 15:14
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
hoe moet ik het kopen zonder mijn ouders het zien? Moet ik ze geblinddoekt naar de Media Markt brengen?
hij is vast wel te koop in andere winkels. en je hoeft je ouders toch niet perse mee te nemen.
of de digital release al schijnt die wel wat problemen te hebben (op de standaard hardeschijf in ieder geval)
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 15:35
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nee, GTA, anders was deze topic er niet
Citaat:
hoe moet ik het kopen zonder mijn ouders het zien? Moet ik ze geblinddoekt naar de Media Markt brengen?
Seriously, als je niet eens kan bedenken hoe je er aan kan komen lijk je me veel te jong voor een game als GTA. Nogmaals, je ouders hebben groot gelijk.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 17:23
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
En shit zeg wat is het alweer lang geleden sinds vice city uitkwam. Ik kan me nog herinneren dat ik er het altijd met een klasgenoot op de basisschool had en we allebei de map uit onze kop kende
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
En shit zeg wat is het alweer lang geleden sinds vice city uitkwam. Ik kan me nog herinneren dat ik er het altijd met een klasgenoot op de basisschool had en we allebei de map uit onze kop kende
Dat had ik ook, maar dan met GTA 1.

Oud voel momentje.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 18:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ken je niemand van 18 (of die er uit ziet als 18) die het voor je wil kopen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 23:01
NahroBoy
NahroBoy is offline
Citaat:
hij is vast wel te koop in andere winkels. en je hoeft je ouders toch niet perse mee te nemen.
of de digital release al schijnt die wel wat problemen te hebben (op de standaard hardeschijf in ieder geval)
ok denk je dat ik zelf met mn eigen rekening via de psstore de spel kan kopen? no, dat kan niet. IK WIL GRAAG TIPS!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 23:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Koop andere ouders.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 08:02
Verwijderd
Citaat:
ok denk je dat ik zelf met mn eigen rekening via de psstore de spel kan kopen? no, dat kan niet. IK WIL GRAAG TIPS!!!!
Jongee, wat wil je nou horen dan? Je kan hooguit aanvoeren dat er geen correlatie is tussen games en geweld en dat je San Andreas wél mocht spelen (wat basically dezelfde game is). Als je ouders dan nog niet mee willen heb je gewoon dikke vette pech. Vraag je meteen af hoe het zou kunnen dat je ouders zo rigide zijn; daar moet een reden achter zitten (hint: jijzelf?).

Laatst gewijzigd op 28-09-2013 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 22:11
dirk-janusIV
dirk-janusIV is offline
Citaat:
Hallo, ik ben een 14 jaar oud jongen die het VWO doet. Ik heb een PS3 en wil heeel graag
GTA 5 met mijn eigen centjes kopen, maar mijn ouders houden mij tegen! Ze vinden
Grand Theft Auto 5 een aggresief spel en ze denken dat het invloed op mij heeft. Nou ik zal je eerlijk zeggen, ik ben een rustig, kalm jongetje en ik weet zeker dat het geen effect op mij heeft. Alleen geloven zij dat nog niet . Ze zeggen "Ze hebben het toch niet voor niets een 18+ rating gegeven?". Heeft iemand tips? I appreciate that!
Gewoon stiekem kopen en verstoppen voor je ouders. Ik heb oprecht medelijden met je, ik ben blij dat mijn ouders destijds niet zo waren. Die leeftijdsgrenzen hoef je niet serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 15:47
NahroBoy
NahroBoy is offline
A zzemmers
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 21:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 07:02
TUIG-UIT-DELFT
TUIG-UIT-DELFT is offline
Citaat:
Hallo, ik ben een 14 jaar oud jongen die het VWO doet. Ik heb een PS3 en wil heeel graag
GTA 5 met mijn eigen centjes kopen, maar mijn ouders houden mij tegen! Ze vinden
Grand Theft Auto 5 een aggresief spel en ze denken dat het invloed op mij heeft. Nou ik zal je eerlijk zeggen, ik ben een rustig, kalm jongetje en ik weet zeker dat het geen effect op mij heeft. Alleen geloven zij dat nog niet . Ze zeggen "Ze hebben het toch niet voor niets een 18+ rating gegeven?". Heeft iemand tips? I appreciate that!
Ik ben ook 14 maar ik heb ze kunnen overtuigen.
Je moet gewoon zeggen dat er dingen zijn zoals skydiven, triatlon en nog veel meer non agresieve dingen. En als ze je niet geloven laat een filmpie zien, en als je 'm hebt dan doe je de aggresieve dingen. En als ze dat zien zeg je gewoon, Ik moet eerste de missies doen om dat andere te doen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 16:04
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
Die ratings zijn echt oud en al lang achterhaald. 16+ en 18+ is echt bullshit, aangezien elke jongere anders is. Ik denk ook niet dat kinderen echt beïnvloed worden door games, maar niet iedereen is even beïnvloedbaar natuurlijk! 18+ is ook omdat er seks en drugs enzo in voor komen. Discussieer met je ouders en toon ze alle awesome dingen die je in het spel kan doen. Ouders weten meestal niets af van games enzo, zoals de mijne... maar als je genoeg argumenten hebt zal je ze wel kunnen overhalen. Ik heb GTA4 gekregen toen ik 14 was dus mijn ouders hebben nooit problemen gemaakt xd
__________________
I'm a mothafucking unicorn.. so I don't date humans!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Die ratings zijn echt oud en al lang achterhaald. 16+ en 18+ is echt bullshit, aangezien elke jongere anders is. Ik denk ook niet dat kinderen echt beïnvloed worden door games, maar niet iedereen is even beïnvloedbaar natuurlijk! 18+ is ook omdat er seks en drugs enzo in voor komen. Discussieer met je ouders en toon ze alle awesome dingen die je in het spel kan doen. Ouders weten meestal niets af van games enzo, zoals de mijne... maar als je genoeg argumenten hebt zal je ze wel kunnen overhalen. Ik heb GTA4 gekregen toen ik 14 was dus mijn ouders hebben nooit problemen gemaakt xd
Ik denk dat die mensen bij PEGI wel wat meer verstand hebben van de ratingen dan jij.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 15:20
Nitrogen
Avatar van Nitrogen
Nitrogen is offline
Van GTA wordt je echt niet agressief, zo overdreven is het spel echt niet.

Je kan toch een PSN kaart halen? Heb ik ook gedaan, en dan gewoon in de PSN-store kopen.
__________________
Life is just a game.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat die mensen bij PEGI wel wat meer verstand hebben van de ratingen dan jij.
Mwah, ik zou daar niet te zwaar aan tillen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 16:30
Verwijderd
PEGI is niet zozeer een kwestie van verstand. Het is gewoon een groepje mensen met een mening die er geld mee verdienen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik zou daar niet te zwaar aan tillen.
Dat doe ik ook niet, maar er zitten vast wel redenen achter. Dus om het achterhaald te noemen gaat wat ver i.m.o.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook niet, maar er zitten vast wel redenen achter. Dus om het achterhaald te noemen gaat wat ver i.m.o.
Nou; die redenen mogen best in twijfel worden getrokken. Het zijn, wat Reverend ook zegt, slechts (betaalde) meningen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 19:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat doe ik ook niet, maar er zitten vast wel redenen achter. Dus om het achterhaald te noemen gaat wat ver i.m.o.
Natuurlijk, maar de reden is simpelweg dat er vraag is naar een dergelijk beoordelingssysteem.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2015, 20:10
Jones super1
Jones super1 is offline
Hai! Ik ben Jones (9 jaar). Ik heb precies het zelfde! Irritant is dat zeg. Maar van me vader mag het wel maar van mijn moeder niet. :-( Ik had op marktplaats gezocht naar GTA 5 en geboden maar 1 dag later zei mijn moeder dat het niet mocht en dat ik het pas mag spelen als ik 12 jaar bent >:-(. Niet zo fijn is dat! :-P dus heeft iemand nog een tip voor mij???
Met citaat reageren
Oud 08-03-2015, 20:25
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Hai! Ik ben Jones (9 jaar). Ik heb precies het zelfde! Irritant is dat zeg. Maar van me vader mag het wel maar van mijn moeder niet. :-( Ik had op marktplaats gezocht naar GTA 5 en geboden maar 1 dag later zei mijn moeder dat het niet mocht en dat ik het pas mag spelen als ik 12 jaar bent >:-(. Niet zo fijn is dat! :-P dus heeft iemand nog een tip voor mij???
jullie zouden met z'n drieën aan tafel kunnen gaan zitten. Misschien lukt het je vader om je moeder over te halen?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 09-03-2015, 16:44
Verwijderd
Toch leuk om te zien dat mijn ouders zo relaxed waren. Ik mocht rustig Mortal Kombatten zonder opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2015, 17:46
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Toch leuk om te zien dat mijn ouders zo relaxed waren. Ik mocht rustig Mortal Kombatten zonder opmerkingen
Mijn ouders hadden ook nooit problemen met Call of Duty en GTA
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 01:07
Knuffelbeer1210
Knuffelbeer1210 is offline
Ach weet je, als jij voor 60 euro de hele dag thuis zit te gamen, weten ze tenminste waar je uithangt. Op straat weten ze niet waar je uithangt en met wie en/of wat je doet. Laat staan hoeveel geld daar doorheen gaat.

En als gta5 zo'n invloed op je zou hebben, wat dan over al die verkapte progammas zoals jersey shore? en ook genoeg 16/18 jaar en ouder films die savonds rond een uurtje of 9/10 worden uitgezonden. Betwijfel of een 14jarige dan al de ogen dicht heeft....

gamen is zelfs goed voor je
http://www.trouw.nl/tr/nl/5133/Media...kinderen.dhtml
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.