Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2013, 19:46
Lolokaka
Lolokaka is offline
wat is een meisjes erectie eigenlijk,

ben wel nieuwsgierig heb vriendin maar ga het niet aan haar vragen hoor XD

en hoe smaakt het? Is het plakkerig? Is het veel in de erectie (ofzo) trouwens hoe heet het eigenlijk bij een meisje

k zou ''het'' wel willen doen maar ben echt te jong XD als ik de keus had zou ik dus alsnog nee zeggen

ik kijk soms wel naar naakte meisjes vind het wel lekker hopelijk niet raar

grtzzz
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:47
Lolokaka
Lolokaka is offline
ik bedoel dan op internet...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is je vraag precies? Ik vind je verhaal niet erg duidelijk, maar ik zal een poging doen om je te vertellen wat je (naar mijn idee) wil weten.

Een meisje heeft niet zoiets als een erectie, als ze opgewonden raakt (geil wordt) dan kunnen haar tepels stijf worden en zal haar vagina meer vaginaal vocht afscheiden, waardoor het meisje "nat" wordt. (Dit is een soort natuurlijk glijmiddel.) Hoe nat een meisje precies wordt is niet goed te zeggen en verschilt ook per meisje en per situatie.

Dat je interesse hebt in het andere geslacht en over hen fantaseert dwingt je niet om seks te hebben Soms is de kloof tussen seks willen hebben en daadwerkelijk er aan toe zijn om seks te hebben behoorlijk groot. Wat jij doormaakt is dus helemaal niet zo raar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:51
Verwijderd
Ik heb me de fuck geen idee wat je überhaupt bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:53
Lolokaka
Lolokaka is offline
Citaat:
Ik heb me de fuck geen idee wat je überhaupt bedoelt.
simpel wat is voor een meisje ''klaarkomen''
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
interessant XD ga ergens anders onzinigheid schrijven
Ga ergens anders Nederlands leren en typ normaal. Als je nu eenmaal wat duidelijker zou kunnen zijn had ik je geholpen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:58
Lolokaka
Lolokaka is offline
Citaat:
Ga ergens anders Nederlands leren en typ normaal. Als je nu eenmaal wat duidelijker zou kunnen zijn had ik je geholpen.
m'n excuses, klopt!
Was niet handig heb het al verandert...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ga ergens anders Nederlands leren en typ normaal. Als je nu eenmaal wat duidelijker zou kunnen zijn had ik je geholpen.
Grappig ventje ben je
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
m'n excuses, klopt!
Was niet handig heb het al verandert...
Een erectie is trouwens niet klaarkomen, voor klaarkomen wordt het woord orgasme gebruikt. En ik denk overigens niet dat je veel antwoorden op je vraag gaat krijgen, een gevoel uitleggen is nogal lastig namelijk.

Citaat:
Grappig ventje ben je
Niemand vroeg jou iets.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Een erectie is trouwens niet klaarkomen, voor klaarkomen wordt het woord orgasme gebruikt. En ik denk overigens niet dat je veel antwoorden op je vraag gaat krijgen, een gevoel uitleggen is nogal lastig namelijk.



Niemand vroeg jou iets.
Vervelend, zo leven met jezelf...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:12
Stinkdier
Avatar van Stinkdier
Stinkdier is offline
Kimberley, ga ergens anders vervelend doen.
Lolokaka, of je bent een troll of je moet wat boekjes gaan lezen en dan terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Kimberley, ga ergens anders vervelend doen.
Lolokaka, of je bent een troll of je moet wat boekjes gaan lezen en dan terugkomen.
Wat bedoel je eigenlijk met trol? Hoor het veel losers zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Een troll is iemand die opzettelijk vervelend doet op het internet.

En on that note: ontopic verder en klaar met het gedoe.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 01:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
wat een vrouwelijk orgasme is... dat weten er helaas maar te weinig (zowel vrouwen als mannen)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 09:03
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Citaat:
wat is een meisjes erectie eigenlijk,

ben wel nieuwsgierig heb vriendin maar ga het niet aan haar vragen hoor XD

en hoe smaakt het? Is het plakkerig? Is het veel in de erectie (ofzo) trouwens hoe heet het eigenlijk bij een meisje

k zou ''het'' wel willen doen maar ben echt te jong XD als ik de keus had zou ik dus alsnog nee zeggen

ik kijk soms wel naar naakte meisjes vind het wel lekker hopelijk niet raar

grtzzz
Citaat:
Wat is je vraag precies? Ik vind je verhaal niet erg duidelijk, maar ik zal een poging doen om je te vertellen wat je (naar mijn idee) wil weten.

Een meisje heeft niet zoiets als een erectie, als ze opgewonden raakt (geil wordt) dan kunnen haar tepels stijf worden en zal haar vagina meer vaginaal vocht afscheiden, waardoor het meisje "nat" wordt. (Dit is een soort natuurlijk glijmiddel.) Hoe nat een meisje precies wordt is niet goed te zeggen en verschilt ook per meisje en per situatie.

Dat je interesse hebt in het andere geslacht en over hen fantaseert dwingt je niet om seks te hebben Soms is de kloof tussen seks willen hebben en daadwerkelijk er aan toe zijn om seks te hebben behoorlijk groot. Wat jij doormaakt is dus helemaal niet zo raar.

Je bedoeld waarschijnlijk het klaarkomen van een meisje.
Elin3 heeft het al voor een groot deel beschreven dat als een meisje opgewonden raakt, dan word haar vagina vochtig (nat) en dat dient als een natuurlijk glijmiddel.

Nu heb je ook meisjes die kunnen spuiten. Dit noemen ze ook wel squirten (spreek uit kwirten) of het G-spot orgasme. De G spot is een zeer gevoelig plekje in de vagina en elk meisje wordt zeer opgewonden als dit plekje gestimuleerd wordt en sommige meisjes kunnen dan spuitend klaarkomen. Niet elke jongen houdt daar van en als het gebeurd want het lijkt net of het meisje heel hard aan het plassen is, maar dit is vaginaal vocht dat vrijkomt nadat de G-spot is gestimuleerd. Lang niet elk meisje kan spuitend klaarkomen of is spuitend klaargekomen en het hangt ook af van hoe de G-spot gestimuleerd wordt.

Normaal gesproken als een meisje klaarkomt krijgt ze het heerlijke gevoel van klaarkomen alleen is bij ons jongens het gevolg van klaarkomen dat we ook gaan spuiten (ejaculeren) en bij meisjes lang niet altijd.


Ik hoop een beetje verduidelijking gebracht te hebben en mochten er verder nog vragen zijn dan mag je me natuurlijk altijd een PM sturen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 09:10
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Wat bedoel je eigenlijk met trol? Hoor het veel losers zeggen.
dit zegt al vrij veel over jou..dat je het woord troll refereert aan losers begrijp ik niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 09:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Een troll is iemand die opzettelijk vervelend doet op het internet.

En on that note: ontopic verder en klaar met het gedoe.
^
|

Citaat:
dit zegt al vrij veel over jou..dat je het woord troll refereert aan losers begrijp ik niet helemaal.
Niet offtopic doorgaan als er een verzoek is om hiermee te stoppen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 18:50
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
http://www.girlz.nl/girlz-talk/sekswoordenboek
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 14:54
robbie14
robbie14 is offline
Citaat:
Ik heb me de fuck geen idee wat je überhaupt bedoelt.
Reageer dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Reageer dan gewoon niet.
Hoezo? Grote kans dat hij de vraag anders formuleert en ik hem wel kan beantwoorden (wat ik dus ook gedaan heb). Als je dit niet begrijpt ben je gewoon dom.

Dus eigenlijk moet de titel veranderd worden in meisjes orgasme. En zoals ik al zei, zoiets valt niet uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 12:55
robbie14
robbie14 is offline
Citaat:
Hoezo? Grote kans dat hij de vraag anders formuleert en ik hem wel kan beantwoorden (wat ik dus ook gedaan heb). Als je dit niet begrijpt ben je gewoon dom.

Dus eigenlijk moet de titel veranderd worden in meisjes orgasme. En zoals ik al zei, zoiets valt niet uit te leggen.
Vraag dan of hij het anders wil formuleren IPV ''ik snap er de fuck niks van''
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 13:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vraag dan of hij het anders wil formuleren IPV ''ik snap er de fuck niks van''
Het is absoluut niet nodig dat forumleden (hoe aardig soms ook bedoeld) elkaar op dit soort dingetjes gaan wijzen. Een forumbaas heeft jullie al eerder opgeroepen niet off-topic te gaan, houdt je daar aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Geen erectie kunnen houden tijdens seks
Mangler
11 14-02-2016 15:45
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #9
fizzle-fluffy
500 26-03-2014 19:14
Seksualiteit Erectie 'onthard' tijdens voorspel
honderdprocent
3 06-03-2012 18:58
Seksualiteit problemen bij een tweede erectie krijgen
darksun
18 27-01-2010 15:59
Seksualiteit hoevaak krijgen homo's erecties en waarvan?
girl_onwetend
6 22-07-2008 11:39
Seksualiteit Erectie Problemen?
Gerard Dijkstra
45 12-07-2004 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.