Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 18:44
Violet15
Violet15 is offline
Hoi, na aanleiding na mijn andere forum,( vraagje waarom gebruiken jongens meisjes?, meisjes mogen ook hun mening geven) Heb ik hier een volgende vraag: Heb jij wel eens iemand gebruikt zo ja, voel je er daar daarna schuldig over of niet?? En wat versta je onder gebruiken???



groetjes xxx violet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 19:20
Verwijderd
waarom: dit vind ik een open deurt intrappen. SEKS. dat is het enige.
*m'n ex kan het bijzonder goed. stomme snol (mannelijke vorm)*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:35
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Hoi, na aanleiding na mijn andere forum,( vraagje waarom gebruiken jongens meisjes?, meisjes mogen ook hun mening geven) Heb ik hier een volgende vraag: Heb jij wel eens iemand gebruikt zo ja, voel je er daar daarna schuldig over of niet?? En wat versta je onder gebruiken???



groetjes xxx violet
Ik heb 1 keer sex gehad met m'n ex omdat het uit was en zij het graag wou. Ik had op dat moment ook wel behoeften en gaf eraan toe. Later heb ik hier veel spijt van gehad...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:26
Verwijderd
Gebruiken is mijns inziens iemand een bepaald beeld voorschotelen wat niet op de waarheid berust, zodat die persoon in de veronderstelling is correct te handelen maar dat eigenlijk niet doet, en dan hebben we het dus over handelingen die die persoon bij een juiste voorstelling van zaken nooit zou hebben gedaan (beetje zoals dwaling, 6:74 BW )

Kheb zelf nooit écht iemand gebruikt...wel 'ns beetje half-half, dat meisje vond mij leuk maar wist wel dat het nooit iets zou worden, en op dat moment was ik nogal verdrietig om een ex die me een weekje daarvoor gedumpt had dus ik dacht, waarom niet, misschien helpt het me haar te vergeten.

De vraag kon ontkennend worden beantwoord.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:46
R
Avatar van R
R is offline
jaa, in de zomervakantie, was niet op vakantie, dus geen vakanatie-liefde shit.

dat meisje zat in een vette depressie, en ik begon haar best leuk te vinden, en zij h=eeft even wat met mij genomen om uit die depressie te komen, ze had wer pongeveer 2 snel achter elkaar, en daarna ging het goed en had ze weer vriendinnetjes om mee te huppelen en zo, toen vond ze mij overbodig.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:39
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
ja, niet cool
andersom ook wel in de zin van iemand valse hoop geven.. maar das toch iets anders vind ik.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:58
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
ik ben weleens gebruikt. en ik heb ook weleens iemand gebruikt (wel meerdere).
Ik voel me er niet schuldig over, maar die ene keer dat ik gebruikt ben voelde ik me wel klote, want die meid had dus al een vriend en gebruikte me uit lust zeg maar. Ze maakte me helemaal gek, ken onwijs goed zoenen. En de week erna komt ze met dr vriend aanlopen en zegt ze: kijk Stef, dit is (blaaat), en we hebben al ruim een jaar met elkaar.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:07
Violet15
Violet15 is offline
dat was dus heel erg balen, maar hoe denk je zelf dat die meiden er van zullen voelen van dat jij hun hebt gebruikt als je begrijpt wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Elkaar een plezier doen, dan gebruik je elkaar, dus dan moet ik 'ja' antwoorden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:17
Violet15
Violet15 is offline
dat is gewoon een simpele one night stand, ik heb het over het misbruik maken van andermans gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 23:04
heldin
heldin is offline
ik heb wel eens iemand gebruikt en daar voelde ik me heel schuldig over want het was een hele leuke jongen. dat was op vakantie, hij vond mij leuk en het kwam mij goed uit want ik wilde iemand anders duidelijk maken dat ie bij me uit de buurt moest blijven.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 10:27
Verwijderd
in een andere zin dan dat jij bedoelt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:01
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ja, niet cool
andersom ook wel in de zin van iemand valse hoop geven.. maar das toch iets anders vind ik.
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:29
lieve
lieve is offline
Ok, deze stelling kan veel meningen geven en persoonlijke reacties!
Maar waarom neem je de omgekeerde er ook nie bij??
Meisjes die Jongens misbruiken!
Die zijn er ook, hoor! Waarschijnlijk in mindere mate...


Greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:59
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ach nouja gebruiken? meer elkaar gebruiken..
Of zomaar voor een avondtje zoenen.. en daarna weer met iemand anders.. tja denk dat dan die jongen zich best genaait zou voelen?

Ik heb weleens met iemand zijn gevoelens gespeeld.. maar ik wist niet wat er gaande was.
Ik was met hem naar bed geweest en ik zoende af en toe met hem. Maar verder wilde ik niks.. hij dus wel bleek achteraf.. maargoed dat had hij kunnen vertellen.. want als ik dat geweten had had ik niks gedaan.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
ja, niet cool
andersom ook wel in de zin van iemand valse hoop geven.. maar das toch iets anders vind ik.
Dat vind ik wel meevallen. Het zit in ieder geval in hetzelfde spectrum: iemand gebruiken en iemand valse hoop geven. In beide gevallen misleid je de ander.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:00
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Nog nooit iemand gebruikt. Zou ik ook niet kunnen. Ben daar onderandere te verlegen voor.

Wel voel ik me wel eens gebruikt. En dat is niet altijd in verband met liefde en relatie, maar voel en ben vaak bedrogen, voorgelogen, verraden en uitgelachen.
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 14:21
luckyleo
luckyleo is offline
Moet ik nou antwoord geven op de topictitel of de topicinhoud?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2002, 15:42
Verwijderd
heb (voor zover ik weet) nog nooit iemand gebruikt
ben wel al 'ns gebruikt

Ging met 'n jongen ('n goeie vrind van me, waar ik toch meer voor voelde dan alleen vriendschap) naar bed die me deed geloven dat het serieus was tussen ons en de dag erna toch niet helemaal zeker was (of misschien viel ik gewoon zo tegen.. ).

Dus iemand gebruiken vind ik iemand in de waan laten dat er meer achter zit dan eventjes puur voor de seks, en daarna diegene heel hard dumpen
Life can be rude
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 15:42
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Moet ik nou antwoord geven op de topictitel of de topicinhoud?
beide
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:38
Verwijderd
Erm.... ongeveer, in ieder geval voelde het zo. Ga er niet dieper op in maar....

En gebruikt hebben... ja. Ik heb wel eens met jongens gezoend om zelf beter te voelen... er niet bij nagedacht dat die jongen wel eens meer gevoelens voor mij kon hebben. En erger nog, ik wist dat maar ik heb alsnog met hem gezoend.
En verkering nemen terwijl ik niet verliefd was, omdat ik gewoon verkering wou... eindigde in een ramp.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:44
love is life
love is life is offline
ik ben van de nacht gebruikt maar ik besefte het maar dan gewoon om te kussen en te tongzoenen ... we waren allebei zat ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:29
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat vind ik wel meevallen. Het zit in ieder geval in hetzelfde spectrum: iemand gebruiken en iemand valse hoop geven. In beide gevallen misleid je de ander.
daar heb je gelijk in
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:33
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
beide
ok, voor zover ik weet ben ik nooit echt opzettelijk misbruikt en heb ik dat zelf ook niet gedaan. Kheb wel mensen gehad die na een avond niks verder meer wilden, en andersom, maar dat is niet echt gebruiken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 20:56
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ja.. ik ben wel eens gebruikt door een jongen.. hehe ff voor even.. achja

heb zelf ook iemand gebruikt ja.. voor een leuke avond/nacht
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2002, 12:16
Verwijderd
Je gebruikt iemand als je niet eerlijk bent over je eigen gevoelens.

Voorbeeld:

Mijn buurmeisje vind mij leuk ( echt waar trouwens ).
Ik had haar laast ontmoet, leuk meisje misschien een xtje seks maar zeker niet meer.
Nu kan ik dus met haar nemen, seks hebben en dan dumpen maar ik ben wel eerlijk, zeg dus ook je bent leuk maar niet leuk voor een relatie maar misschien een xtje zoenen......

Dat versta ik er onder.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:54
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ja, niet cool
andersom ook wel in de zin van iemand valse hoop geven.. maar das toch iets anders vind ik.
Same here..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej k heb volgens mij nog nooit iemand gebruikt, niet dat ik me kan herinneren...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:51
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Jullie vrouwvolk doen het ook terug. Alsof jullie nooit met onze harten spelen, ons helemaal gek maken door tegen ons aan te kruipen als je gewoon lekker wil dansen. En dan achteraf overduidelijk laten blijken dat je niks van me wil weten. Dat is ook een vorm van gebruiken.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Creatieve therapie
Bren-
39 22-12-2004 20:18
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie antisemitisme
Mr.Ed.
15 11-12-2004 00:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap marokkaanse jongeren tegenover joden
THC1
122 13-11-2004 13:03
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Steeds meer jeugdige verkrachters
arvid_18
77 01-01-2002 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.