Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2019, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zit al jaren bij Online en best tevreden
Een switch van Ziggo naar X betekent nu eveneens een switch van kabel naar ADSL. Laatstgenoemde zie ik niet zitten; ben dus nog aan het wachten op concurrentie op de kabel. Maar dat lijkt niet echt te vlotten

Godsamme, in Hoofddorp had ik gewoon XS4ALL glasvezel. Wat een paradijs was dat qua fucking alles.
Advertentie
Oud 29-01-2019, 12:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat internet betreft heb ik bij Ziggo echt 0 problemen meer sinds ik de modem in bridge-mode gezet heb (wat een onding is die Connectbox toch) en een Ubiquiti EdgeX Router erachter gehangen heb. Nu nog eens hopen op een vervanger van de UPC Horizon-box (wederom een onding, traag als dikke stront en loopt veel te vaak vast).

Het probleem en de frustratie bij Ziggo zit 'm voor mij ook niet echt in de kwaliteit van de lijn, maar de inferieure hardware die ze meeleveren en daar valt gelukkig grotendeels omheen te werken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2019, 13:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:

Het probleem en de frustratie bij Ziggo zit 'm voor mij ook niet echt in de kwaliteit van de lijn, maar de inferieure hardware die ze meeleveren en daar valt gelukkig grotendeels omheen te werken.

Ik heb eigenlijk geen problemen met die connectbox (maar goed, ik ben dan ook niet echt een poweruser), maar wat je zegt, bridgemode + eigen hardware biedt altijd uitkomst. Qua TV gebruik ik al een poos nu een CI+ kaart; werkt ook prima. Dus eigenlijk heb ik zelf geen klachten over Ziggo. Anekdotisch, maar in de bijna 7 jaar nu 1x een issue gehad wat ik niet zelf kon verhelpen en na een bezoekje door een monteur was het opgelost.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-01-2019, 13:34
Verwijderd
Stockholm-syndroom: het is een gotspe dat je falende hardware, onderdeel van je contract, eigenlijk moet vervangen voor eigen hardware áls dat al kan (bijvoorbeeld de Mediabox/Horizon). Daarnaast; bijvoorbeeld IPv6-support is om te janken. En de support van Ziggo houdt ook redelijk op wanneer je 'm bridged.
Oud 29-01-2019, 13:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Stockholm-syndroom: het is een gotspe dat je falende hardware, onderdeel van je contract, eigenlijk moet vervangen voor eigen hardware áls dat al kan (bijvoorbeeld de Mediabox/Horizon). Daarnaast; bijvoorbeeld IPv6-support is om te janken. En de support van Ziggo houdt ook redelijk op wanneer je 'm bridged.

Natuurlijk, maar voor 99% van het klantenbestand is wat ze doen voldoende. Ik ga niet zeggen dat ze op deze manier juist bezig zijn maar ik kan me voorstellen dat ze niet managen op die paar uitzonderingen die wel van de hoed en de rand weten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-01-2019, 14:33
Verwijderd
Yeah, dat begrijp ik ook wel hoor. Dat heb ik ook opgemerkt in het zoveelste telefoontje over de Mediabox XL; dat het vást voor het gros allemaal wel OK is, maar ook dat dit vooral komt door gebrek aan kennis over hoe het óók kan, qua hardware/software. Daarbij heeft het gros naast geen weet ook nog eens geen care (hoi babyboomers) dat -bijvoorbeeld- de GUI van de Mediabox zo traag als dikke stront door een fijnmazig theezeefje is.
Oud 29-01-2019, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nu KPN van XS4ALL af wil ontstaat er veel ophef; ik verbaas mij een beetje dat "men" KPN met XS4ALL vergelijkt. Het gaat dan met name over activisme, de kundigheid van support desk, en behoorlijke technische ondersteuning voor de wat mindere n00bs die behoefte hebben aan specifieke techniek.

Vanzelfsprekend ben ik het met de nodige vraag- en uitroeptekens eens, maar HALLO KPN is nog steeds lichtjaren beter dan kutzooi als Ziggo/UPC Dus ik denk, als Ziggo-slachtoffer, "frame of reference, guys........"
Dat iets anders "goed" is, en nog weer iets anders "fucking kut" betekent niet dat nummer 3 "best aardig" of "okay" is
Oud 29-01-2019, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk geen problemen met die connectbox (maar goed, ik ben dan ook niet echt een poweruser), maar wat je zegt, bridgemode + eigen hardware biedt altijd uitkomst. Qua TV gebruik ik al een poos nu een CI+ kaart; werkt ook prima. Dus eigenlijk heb ik zelf geen klachten over Ziggo. Anekdotisch, maar in de bijna 7 jaar nu 1x een issue gehad wat ik niet zelf kon verhelpen en na een bezoekje door een monteur was het opgelost.
Als je bridged mode gebruikt mag je geen IPv6 gebruiken bijvoorbeeld.... Of nou ja, je krijgt gewoon geen adressen meer.
Oud 29-01-2019, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Dat iets anders "goed" is, en nog weer iets anders "fucking kut" betekent niet dat nummer 3 "best aardig" of "okay" is
Vandaar: "frame of reference", flapdrol.
Oud 29-01-2019, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Vandaar: "frame of reference", flapdrol.
Ooooh VANDAAR.
Oud 29-01-2019, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ooooh VANDAAR.
Krijg toch een poliep op je hoofd, zo ernstig dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn.
Oud 29-01-2019, 19:18
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Ik zit ook bij ziggo, maar toen ik laatst alle kabels van de trapkast in de woonkamer naar de meterkast ging verleggen heb ik geen coax meer naar de woonkamer gelegd. Alleen cat6 voor internet. We kijken nu tv via de ziggo-app op een gewone PC. Ben blij dat ik van die horizonbox af ben.
Oud 29-01-2019, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Krijg toch een poliep op je hoofd, zo ernstig dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn.
deadlock is een teringlijer.
Oud 29-01-2019, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Krijg toch een poliep op je hoofd, zo ernstig dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar zou kunnen zijn.
Oud 30-01-2019, 11:22
Verwijderd
Nu ik (c.q. wij) grootgrondbezitters zijn, doen dit soort dingen mij stiekem wel een beetje goed, net als berichten dat EMA naar Amsterdam gekomen is. Als die absurde prijzen door onze absurde systemen, wetten, en mogelijkheden nog flink blijven stijgen, trekken we zelfs een goede crash zonder waardeverlies
Oud 30-01-2019, 12:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu ik (c.q. wij) grootgrondbezitters zijn, doen dit soort dingen mij stiekem wel een beetje goed, net als berichten dat EMA naar Amsterdam gekomen is. Als die absurde prijzen door onze absurde systemen, wetten, en mogelijkheden nog flink blijven stijgen, trekken we zelfs een goede crash zonder waardeverlies

Ja, maar je bent wel een idioot als je in Amsterdam blijft wonen natuurlijk; dus wanneer ga je cashen?!?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-01-2019, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar je bent wel een idioot als je in Amsterdam blijft wonen natuurlijk; dus wanneer ga je cashen?!?
Niet; althans, if anything kopen we een tweede huis en gaan we ons huidige optrekje verhuren. Ja, we gaan prins Bernhard Jr. achterna, met rasse schreden
Oud 30-01-2019, 13:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mjah, heb ik voor mn eigen crib ook overwogen maar na wat rekensommen vond ik het niet echt heel rendabel terwijl ik nu kan inzetten op een aangename overwaarde. Gaat direct de volgende hypotheek in voor lekkerlagelasten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-01-2019, 13:33
Verwijderd
Momenteel is het ook geen serieuze overweging hoor; eerst maar eens het ding afbetalen.. Het zal uiteindelijk gewoon niet voor de hand liggen 't huis daadwerkelijk te verkopen; afbetaald of niet. Centen in stenen laten zitten is doorgaans wel een goed idee.
Oud 30-01-2019, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mjah, heb ik voor mn eigen crib ook overwogen maar na wat rekensommen vond ik het niet echt heel rendabel terwijl ik nu kan inzetten op een aangename overwaarde. Gaat direct de volgende hypotheek in voor lekkerlagelasten
Willen jullie groter dan?
Oud 30-01-2019, 15:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Willen jullie groter dan?

beetje meer lebensraum is wel fijn ja; vooral voor de katten .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-01-2019, 16:04
Verwijderd
Ja snap ik wel
Oud 30-01-2019, 16:55
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
en we komen samen
sms al je namen
geen bericht, slecht bericht
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 31-01-2019, 16:21
Verwijderd
"“I think God calls all of us to fill different roles at different times and I think that He wanted Donald Trump to become president,” Sanders told CBN News Chief Political Analyst David Brody and Senior Washington Correspondent Jennifer Wishon in her West Wing office Wednesday morning."

Mooi he
Oud 31-01-2019, 17:26
Verwijderd
Amazing
Oud 01-02-2019, 15:00
Verwijderd
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...angre-lamna-eu
Interessant.
Oud 01-02-2019, 17:43
Verwijderd
Ja hoor, Haubenmeise.
Oud 01-02-2019, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, Haubenmeise.
Is je Google Translate stuk?
Oud 01-02-2019, 17:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Das bröt und das wasser is gut
Oud 02-02-2019, 00:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
What if Stacy’s mom was Jessie’s girl and her number was 867-5309?
Woah...duuuude....
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-02-2019, 09:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Wat een gestresst met kaartjes kopen voor ITGWO, maar we gaaaaaan, jeeeeej!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-02-2019, 12:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Buikgriep
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-02-2019, 16:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb sinds vandaag een neuspiercing (een ringetje)
Oud 02-02-2019, 16:49
Verwijderd
Fotooooooooo
Oud 02-02-2019, 17:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Omg we willen met ons dispuut gaan borrelen. Is er één meisje wat stuurt dat ze niet van borrelen houdt. Zij stelt voor om spelletjes te doen. In een andere groepsapp waar zij niet in zit wordt daar flink om gemoppert. Dus ik opper om de bende wat te lijmen (en gewoon te kunnen gaan borrelen) dat we ook naar een spelletjescafé kunnen gaan zodat we zowel spelletjes kunnen spelen als kunnen borrelen. Enige reactie: "ik hou niet van café's....". Ik heb het geprobeerd jongens. Ik ga borrelen.
Oud 02-02-2019, 18:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Welk dispuutsmeisje houdt niet van borrelen :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-02-2019, 19:13
Verwijderd
Wat een enorm wiivengezeik.
Oud 02-02-2019, 20:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Haha sws!
Oud 03-02-2019, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Omg we willen met ons dispuut gaan borrelen. Is er één meisje wat stuurt dat ze niet van borrelen houdt. Zij stelt voor om spelletjes te doen. In een andere groepsapp waar zij niet in zit wordt daar flink om gemoppert. Dus ik opper om de bende wat te lijmen (en gewoon te kunnen gaan borrelen) dat we ook naar een spelletjescafé kunnen gaan zodat we zowel spelletjes kunnen spelen als kunnen borrelen. Enige reactie: "ik hou niet van café's....". Ik heb het geprobeerd jongens. Ik ga borrelen.
Ze is bang om goede gesprekken te voeren?
Oud 03-02-2019, 16:32
Verwijderd
Hoe meer ik te weten kom over Roger Stone, hoe meer ik een irritant soort bewondering voor die man krijg. Ben erg benieuwd wat Mueller uit 'm krijgt.
Oud 03-02-2019, 20:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Reizen Waes vind ik toch echt best een skitterend programma. Nu Oekraďne Pripyat stalker jeweettoch
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-02-2019, 09:52
Saiy
Saiy is offline
Hoeveel boeken of bladzijdes willen jullie dit jaar gelezen hebben?
Oud 04-02-2019, 10:07
Verwijderd
5/7.
Oud 04-02-2019, 10:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe meer ik te weten kom over Roger Stone, hoe meer ik een irritant soort bewondering voor die man krijg. Ben erg benieuwd wat Mueller uit 'm krijgt.

Ja, zo'n parasiet moet wel wat geheimpjes te verklappen hebben lijkt me
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2019, 10:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoeveel boeken of bladzijdes willen jullie dit jaar gelezen hebben?
24 boeken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2019, 10:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoeveel boeken of bladzijdes willen jullie dit jaar gelezen hebben?
Ik leg mezelf niks op
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-02-2019, 11:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hoeveel boeken of bladzijdes willen jullie dit jaar gelezen hebben?
0
__________________
Forumdownie
Oud 04-02-2019, 11:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
24 boeken
Is ook mijn doel, al vind ik pagina's vaak een betere vergelijking geven. Dan denk ik gemiddeld aan 250-300 bladzijdes per boek, is dan ca 7.000 pagina's.

Zit nu al op 6 boeken/1300 pagina's, dus ben aardig op weg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-02-2019, 11:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik wil sowieso 4 leesboeken lezen: elke vakantie één. Alles wat ik meer lees is mooi meegenomen.
Oud 04-02-2019, 11:34
Verwijderd
Wat vind je een leesboek?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.