Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2013, 15:32
fruitstick
fruitstick is offline
Hallo,

Ik doe vmbo-t sector economie en ik moet een sectorwerkstuk maken dat meetelt voor de examens dit jaar. Ik heb nog nooit zoiets gemaakt en ik weet totaal niet wat mij te wachten staat dus vandaar deze vragen.

1. Ik weet dat je bij je sectorwerkstuk alleen maar 1 bron mag gebruiken van het internet, en dat je de rest uit je zelf moet weten te onderzoeken door bijvoorbeeld in contact komen met bedrijfen die te maken hebben met je sectorkeuze of bijvoorbeeld een musea bezoek opzoeken die er mee te maken heeft of iets dergelijks, klopt dit?

2. Kun je ook door middel van een internet blog zo een onderzoek doen en dat gebruiken op je sectorwerkstuk?

3. Hoe moet je het uitwerken? moet het een boekje worden die je opstuurt of meer een groot vel waar je een collage van maakt van alle info die je hebt?

4. Moet je het presenteren?

En als dit niet in het goede subfora is geplaatst mijn excuses daarvoor.

Laatst gewijzigd op 20-02-2013 om 15:32. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2013, 17:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
1. Ik weet dat je bij je sectorwerkstuk alleen maar 1 bron mag gebruiken van het internet, en dat je de rest uit je zelf moet weten te onderzoeken door bijvoorbeeld in contact komen met bedrijfen die te maken hebben met je sectorkeuze of bijvoorbeeld een musea bezoek opzoeken die er mee te maken heeft of iets dergelijks, klopt dit?
School wil graag dat je zelf op zoek gaat naar bronnen buiten het internet om. Leg contact met stichtingen, bedrijven, musea - afhankelijk van je onderwerp en zoek boeken!

2. Kun je ook door middel van een internet blog zo een onderzoek doen en dat gebruiken op je sectorwerkstuk?
Dat kan zeker. Voor sommige thema's is het houden van een online enquête ideaal!

3. Hoe moet je het uitwerken? moet het een boekje worden die je opstuurt of meer een groot vel waar je een collage van maakt van alle info die je hebt?
Vaak moet je een papieren werkstuk maken met daarbij ook posters om bij je presentatie te gebruiken.

4. Moet je het presenteren?
Dat is wel gebruikelijk ja.

Mijn antwoorden kunnen natuurlijk niet van toepassing zijn op jouw situatie. De regels verschillen altijd van school. Stel daarom op school bij je docenten deze vragen ook even zodat je zeker weet dat je je werkstuk volgens de regels maakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 17:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En als dit niet in het goede subfora is geplaatst mijn excuses daarvoor.
Geen probleem, zo verplaatst
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 20:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Geen probleem, zo verplaatst
Inderdaad.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Dringende economie vraag!!!
xx_cynthia
1 10-05-2011 08:56
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Sectorwerkstuk
fener4ever1907
3 12-02-2004 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.