Oud 24-01-2018, 18:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wachten op examenresultaten was nog nooit zo spannend. Met een beetje geluk ben ik afgestudeerd *ongeduldig*
Advertentie
Oud 24-01-2018, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een aversie van kersen sinds ik ooit het geluk had om een kers door midden te bijten die vol met wormen zat. Alle kersen die ik daarna openmaakte zaten ook vol. Ik had er toen al best een aantal op

Eet smakelijk
Ik ben opgegroeid met drie kersenbomen, twee appelbomen en een perenboom in de tuin die niet bewerkt werden, waar we het fruit zo van de bomen plukten als we buiten waren. Ik heb al te veel wormen en andere beestjes gegeten om daar nog van onder de indruk te zijn. Dus de kersen smaakte goed
Citaat:
Wachten op examenresultaten was nog nooit zo spannend. Met een beetje geluk ben ik afgestudeerd *ongeduldig*
Ik zal voor je duimen! Vanavond hoor je wat of is de termijn langer?
Oud 24-01-2018, 19:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik ben opgegroeid met drie kersenbomen, twee appelbomen en een perenboom in de tuin die niet bewerkt werden, waar we het fruit zo van de bomen plukten als we buiten waren. Ik heb al te veel wormen en andere beestjes gegeten om daar nog van onder de indruk te zijn. Dus de kersen smaakte goed
Mijn oma had ook veel fruitbomen en een grote moestuin dus beestjes ben ik ook wel gewend. Maar wormen zijn gewoon fucking smerig

Citaat:
Ik zal voor je duimen! Vanavond hoor je wat of is de termijn langer?
Dankje Begin februari pas.
Oud 24-01-2018, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma had ook veel fruitbomen en een grote moestuin dus beestjes ben ik ook wel gewend. Maar wormen zijn gewoon fucking smerig


Dankje Begin februari pas.
We sloegen altijd met de schop op de grond in de kippenren, dan kwamen ze naar boven. Leuke beestjes vond/vind ik dat wel maar er zijn sowieso weinig beestjes die ik vies vind.

Dus nog ruim een week zenuwen... Plannen om je gedachte er vanaf te houden?
Oud 24-01-2018, 19:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is het plan niet meestal gewoon zuipen tot je erbij neervalt? Dat mag wel als je je laatste examen achter de rug hebt. Aan de uitslag doe je nu toch niks meer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2018, 19:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Altijd als ik plan es voor mezelf te zorgen, komt er wat tussen. Nu belde ik de huisarts en was ze precies vandaag niet aanwezig. Ja godver. Nu moet ik morgen weer helemaal moeite doen om te bellen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2018, 19:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Want bellen is zo moeilijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-01-2018, 19:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja. Ik haat bellen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2018, 19:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
We sloegen altijd met de schop op de grond in de kippenren, dan kwamen ze naar boven. Leuke beestjes vond/vind ik dat wel maar er zijn sowieso weinig beestjes die ik vies vind.

Dus nog ruim een week zenuwen... Plannen om je gedachte er vanaf te houden?
Regenwormen vallen wel mee, maar maden enzo moeten gewoon allemaal dood


Citaat:
Is het plan niet meestal gewoon zuipen tot je erbij neervalt? Dat mag wel als je je laatste examen achter de rug hebt. Aan de uitslag doe je nu toch niks meer.
Normaal wel, maar iedereen heeft hier nog examens en in mijn eentje zuipen is niet zo mijn ding.
Oud 24-01-2018, 19:55
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ja. Ik haat bellen.
:boks: Bellen is naar.
Oud 24-01-2018, 20:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Maden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-01-2018, 20:19
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dus nog ruim een week zenuwen... Plannen om je gedachte er vanaf te houden?
Oh, hier had ik even overheen gekeken. Ik ben vooral bezig met werk zoeken Ik denk dat ik morgen naar Nederland ga voor een paar dagen om mijn pa en mijn broer te bezoeken.
Oud 24-01-2018, 20:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wil je wel in België blijven of zoek je ook in Nederland werk?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2018, 20:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wil je wel in België blijven of zoek je ook in Nederland werk?
Ik hou alle opties open, maar ik denk dat ik voorlopig nog in België blijf. In elk geval tot mijn huurcontract eindigt (eind augustus). Daarna ben ik van plan om naar het buitenland te gaan.
Oud 24-01-2018, 20:46
Verwijderd
Welk werk en welk buitenland voor hoe langggg?

En gadverrrrrrrrrr maden
Oud 24-01-2018, 20:49
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het liefst naar Praag of Bratislava, maar ergens anders in Europa zou ik ook overwegen. Ligt er aan hoe goed het bevalt
Oud 24-01-2018, 20:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
En precies wat voor werk ben ik ook nog niet helemaal over uit, maar ik heb wel wat ideeën. Zo veel opties
Oud 24-01-2018, 21:04
Verwijderd
Om daar te werken? En wat zijn je ideeën dannnnnn?
Oud 24-01-2018, 21:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ja! Ik heb al eens een half jaar in Praag gewoond en sindsdien heb ik altijd terug gewild. Bratislava vind ik iets minder, maar toch zou ik dat wel zien zitten vanwege mijn roots enzo. Daar zie ik mezelf niet zo snel oud worden, maar het lijkt me wel een hele toffe ervaring. In beide steden ken ik best wat mensen.

Ik PM wel
Oud 24-01-2018, 21:48
Verwijderd
Ik pm morgen even terug
Oud 24-01-2018, 22:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik vond Bratislava wel een fijne stad toen ik er in oktober even was.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-01-2018, 22:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik vond Bratislava wel een fijne stad toen ik er in oktober even was.
Bratislava is ook best prima
Oud 25-01-2018, 12:17
Verwijderd
Lage bloeddruk en duizelig en het wordt niet minder. Toch maar even de huisarts bellen.
Oud 25-01-2018, 12:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Samesies hier, maar ik heb geen foetus die me parasiteert (Hoop ik!)
Ik ga zo ook effe langs, als ik wakker kan blijven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2018, 13:07
Verwijderd
Ik viel zo ongeveer uit bed vanochtend en ben op mijn billen de trap af gegaan half vier daar.
Oud 25-01-2018, 13:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohno. Doe voorzichtig, wijffie. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2018, 17:54
Verwijderd
Dank! Wat zei jouw huisarts?

Lage bloeddruk is weinig aan te doen, dus (nog!!!!) zouter gaan eten, rustig aan doen en hopen dat het, zoals meestal halverwege de zwangerschap, vanzelf over gaat. Lage bloeddruk zit wel in de familie, mijn moeder heeft het ook.
Oud 25-01-2018, 18:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh my. Ik kwam net thuis, in de veronderstelling dat ik voordat ik zaterdagochtend op vakantie ga, nog 1000 dingen moet doen om t hier opgeruimd achter te laten. Maarrrrr het is allemaal al gedaan! En toen ik binnen kwam kreeg ii een glas wijn in mn handen, moest ik op de bank zitten, en er wordt voor me gekookt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-01-2018, 18:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Water drinken ook he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-01-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Oh my. Ik kwam net thuis, in de veronderstelling dat ik voordat ik zaterdagochtend op vakantie ga, nog 1000 dingen moet doen om t hier opgeruimd achter te laten. Maarrrrr het is allemaal al gedaan! En toen ik binnen kwam kreeg ii een glas wijn in mn handen, moest ik op de bank zitten, en er wordt voor me gekookt
waar gaan jullie naar toe?

Citaat:
Water drinken ook he
Als dit tegen mij was - ik drink ruim genoeg kom makkelijk aan twee liter op een dag
Oud 25-01-2018, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
waar gaan jullie naar toe?
Oberlech
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-01-2018, 19:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dank! Wat zei jouw huisarts?

Lage bloeddruk is weinig aan te doen, dus (nog!!!!) zouter gaan eten, rustig aan doen en hopen dat het, zoals meestal halverwege de zwangerschap, vanzelf over gaat. Lage bloeddruk zit wel in de familie, mijn moeder heeft het ook.
Drop en zoethout(thee) zijn ook bloeddruk verhogend. Dat is waarom je daarmee voorzichtig moet zijn in de zwangerschap.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-01-2018, 19:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dank! Wat zei jouw huisarts?

Lage bloeddruk is weinig aan te doen, dus (nog!!!!) zouter gaan eten, rustig aan doen en hopen dat het, zoals meestal halverwege de zwangerschap, vanzelf over gaat. Lage bloeddruk zit wel in de familie, mijn moeder heeft het ook.
Ze hebben bloed geprikt, maar ik heb nog geen uitslag. Dat hoor ik morgen pas. iig symptomen van diabeetus.

En wees blij dat je iig niet aan een zoutlóós dieet hoeft. M'n moeder klaagt er 33 jaar later nog over. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-01-2018, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Drop en zoethout(thee) zijn ook bloeddruk verhogend. Dat is waarom je daarmee voorzichtig moet zijn in de zwangerschap.
Zoethout vind ik vies. Ik zal drop in huis halen morgen.
Citaat:
Ze hebben bloed geprikt, maar ik heb nog geen uitslag. Dat hoor ik morgen pas. iig symptomen van diabeetus.

En wees blij dat je iig niet aan een zoutlóós dieet hoeft. M'n moeder klaagt er 33 jaar later nog over. :')
Diabetes is mooi kut dan. Ik help je hopen van niet. Zoutloos lijkt me ook drie keer niks. Wij gebruiken echt heul veul zout

@zoef, gaan jullie skien?
Oud 25-01-2018, 20:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-01-2018, 20:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik viel bijna flauw bij de fysio maar dat kwam waarschijnlijk gewoon door lange dag werken, sporten, mijn voet proberen los te maken en nog niet gegeten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-01-2018, 21:57
Verwijderd
Zoefje breek je je benen voorzichtig? Kusje voor jou!
Oud 25-01-2018, 22:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zout

Tot zover mijn nuttige bijdrage
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-01-2018, 22:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Veel plezier met skiën, Zoef!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-01-2018, 22:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zoethout vind ik vies. Ik zal drop in huis halen morgen.

Diabetes is mooi kut dan. Ik help je hopen van niet. Zoutloos lijkt me ook drie keer niks. Wij gebruiken echt heul veul zout

@zoef, gaan jullie skien?
Ben je niet de enige De meeste mensen die ik zeg dat dat werkt kijken me vies aan. Er zijn overigens ook theemengseltjes waarin zoethout verwerkt zijn, misschien zijn die beter te doen.

Zout ja Nu met al die toffe verschillende soorten die we in huis hebben <3 Dat het toch zo'n verschil in smaak kan hebben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-01-2018, 23:03
Verwijderd
Mijn zussen die knabbelden vroeger op zo'n stokje. Vond ik helema ranzig, zo'n afgelebberd vies takje. Bah.
Oud 25-01-2018, 23:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zoethoutthee is best lekker op z'n tijd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-01-2018, 23:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
ook niet aan mij besteed. Gelukkig wordt het nog wel eens verwerkt in andere dingen en dat kan je evt ook proberen. De pure thee ervan vind ik ook uitermate smerig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-01-2018, 23:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oh my. Ik kwam net thuis, in de veronderstelling dat ik voordat ik zaterdagochtend op vakantie ga, nog 1000 dingen moet doen om t hier opgeruimd achter te laten. Maarrrrr het is allemaal al gedaan! En toen ik binnen kwam kreeg ii een glas wijn in mn handen, moest ik op de bank zitten, en er wordt voor me gekookt
Wat een man!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-01-2018, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben bloed geprikt, maar ik heb nog geen uitslag. Dat hoor ik morgen pas. iig symptomen van diabeetus.

En wees blij dat je iig niet aan een zoutlóós dieet hoeft. M'n moeder klaagt er 33 jaar later nog over. :')
Huhmz hoop het niet voor je. Het ging toch allemaal stukken beter lichamelijk recent?
Oud 26-01-2018, 00:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Huhmz hoop het niet voor je. Het ging toch allemaal stukken beter lichamelijk recent?
Ja dat dacht ik ook, maar ik heb volgens mij de afgelopen maanden meerop m'n bank geslapen dan in m'n bed, dus dat is niet helemaal okee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-01-2018, 12:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zoethout kauwen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-01-2018, 13:15
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ben je niet de enige De meeste mensen die ik zeg dat dat werkt kijken me vies aan. Er zijn overigens ook theemengseltjes waarin zoethout verwerkt zijn, misschien zijn die beter te doen.

Zout ja Nu met al die toffe verschillende soorten die we in huis hebben <3 Dat het toch zo'n verschil in smaak kan hebben.
Hm?
__________________
Forumdownie
Oud 26-01-2018, 18:00
Verwijderd
Oatie wat is er uit je bloedonderzoek gekomen?
Oud 26-01-2018, 23:29
Verwijderd
deadlock ijsjeopznkant zoethout
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.