Oud 06-03-2018, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het dan zo zeggen... Hardcore: die muziek die dj's als Angerfist, Mad Dog en Partyraiser maken, Hardstyle: die muziek die Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez maken, Frenchcore: de muziek die Dr.Peacock en Sefa maken.

Zijn de namen niet bekend, dan is Google je beste vriend
Even bij de les blijven jongeman, hardcore gaat in dit geval over een subgenre van EDM, maar hardcore kan ook prima voor echt compleet andere muziekstijlen gebruikt worden
Advertentie
Oud 06-03-2018, 18:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Het is nog steeds licht!!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-03-2018, 18:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En het is licht als ik vertrek in de ochtend
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-03-2018, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Het is nog steeds licht!!!!
Ooooh ik kijk daar naar uit. Ik zit best wat zuidelijker dus iets langer licht maar zoveel oostelijker dat het hier al een poosje pikkedonker is.
Oud 06-03-2018, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het leek vandaag ook wel voorjaar buiten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2018, 19:32
Verwijderd
Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - World of Madness (DQ1 anthem 2012), beste festival anthem ooit gemaakt. Deze versie van het nummer is trouwens wel iets sneller...

Da filmpje was trouwens best grappig

Laatst gewijzigd op 06-03-2018 om 19:37.
Oud 06-03-2018, 19:46
Verwijderd
Beste anthem ooit is Intercity 1999.
Oud 06-03-2018, 20:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is ook zo’n rare gewaarwording dat t hier al van 6.45 tot 18 licht. Mijn hele interne klok is ook compleet naar zn Goethe omdat t 2 maanden geleden licht pas rond 9 kwam en donker er al om 16 uur was.
En over 2 maanden is t al om 5.15 licht :’D
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-03-2018, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eind van de maand gaat toch de zomertijd in, dan is het 's ochtends weer een uur later licht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2018, 20:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het gaat hier zoveel sneller dat t over 2 maanden echt al om kwart over 5 licht is. Zelfs met klokverzetten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-03-2018, 08:47
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb zo'n totaal gebrek aan ritme dat ik echt niet zou weten hoe laat het licht wordt.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 07-03-2018, 08:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Iets na 7. Nadat ik gedoucht heb is er meestal licht.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-03-2018, 09:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Iets na 7. Nadat ik gedoucht heb is er meestal licht.
Opmerkelijk; ik doe meestal de lamp in de badkamer aan vóór ik ga douchen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2018, 10:24
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Weet iemand trouwens hier in een tl;dr-variant te vertellen wat de huidige stand van zaken is op televisiegebied? Stel dat ik mijn 2e generatie plasma (Panasonic) wil wisselen en niet wil inleveren op zwart, géén backlight bleeding wil, én een behoorlijke kijkhoek wil houden. Welke panelen/merken/types komen dan in aanmerking? Stroomverbruik vind ik een non-issue, qua budget tot 1.5k of zo, ik wil geen absurd groot scherm (diagonaal =< 50"). Curve vind ik niet echt toegevoegde waarde.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2018, 10:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Opmerkelijk; ik doe meestal de lamp in de badkamer aan vóór ik ga douchen.
Jij lolbroek
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-03-2018, 10:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet iemand trouwens hier in een tl;dr-variant te vertellen wat de huidige stand van zaken is op televisiegebied? Stel dat ik mijn 2e generatie plasma (Panasonic) wil wisselen en niet wil inleveren op zwart, géén backlight bleeding wil, én een behoorlijke kijkhoek wil houden. Welke panelen/merken/types komen dan in aanmerking? Stroomverbruik vind ik een non-issue, qua budget tot 1.5k of zo, ik wil geen absurd groot scherm (diagonaal =< 50"). Curve vind ik niet echt toegevoegde waarde.
LG komt met een bak nieuwe Oleds, ik zou daar even de reviews van afwachten. Zijn in januari aangekondigd op de CES. Huidige generatie is erg goed ontvangen.

"nadeel" is denk ik dat het lastig gaat zijn om in het wat meer 'kwaliteitssegment' (€1000 en omhoog) om kleinere schermen te vinden. het is allemaal 4K tegenwoordig, en dat heeft sowieso pas visueel zin als ook het scherm wat groter is. Het gros is dus 50+ allemaal.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-03-2018, 10:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
LG komt met een bak nieuwe Oleds, ik zou daar even de reviews van afwachten. Zijn in januari aangekondigd op de CES.
Hm. Toentertijd waren qua plasmapanelen Samsung en Panasonic de spreekwoordelijke shit, zijn er nog steeds van dit soort vuistregels van toepassing?

Citaat:
"nadeel" is denk ik dat het lastig gaat zijn om in het wat meer 'kwaliteitssegment' (€1000 en omhoog) om kleinere schermen te vinden. het is allemaal 4K tegenwoordig, en dat heeft sowieso pas visueel zin als ook het scherm wat groter is. Het gros is dus 50+ allemaal.
Ja, dat is wel kut. De woonkamerindeling staat niet echt een ideale afstand toe voor zo'n groot scherm.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2018, 10:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm. Toentertijd waren qua plasmapanelen Samsung en Panasonic de spreekwoordelijke shit, zijn er nog steeds van dit soort vuistregels van toepassing?
Durf ik je eigenlijk niet te zeggen. Kwaliteit van veel zaken is inmiddels door de jaren heen ook wel wat hoger gaan liggen. Begrijp wel dat OLED echt visueel een stuk fraaier oogt; maar niet elke fabrikant waagt zich daaraan ivm de relatief hoge productiekosten (geloof ik). Ik zou weer het beproefde 'prijsklasse vaststellen --> reviews zoeken --> gebruikersfora afstruinen' riedeltje doen als ik in jouw situatie zat, hehe.

De CES is wel begin januari geweest dus er komt dus de komende weken/maanden wel nog wat nieuw spul op de markt. Kan interessant zijn, ook ivm kortingen op de oudere modellen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-03-2018, 10:47
Verwijderd
Als je een 4K-apparaat koopt, let dan ook op de upscaling. Daar is LG bij mij op gestraald. Het is echt zoveel minder mooi dan Samsung-upscaling
Oud 07-03-2018, 11:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Je zou ook bewust nu nog kunnen kiezen voor een recent maar wat goedkoper model (van 400 a 500e) en nog even zien wat de markt gaat doen. Dit heb ik gedaan (Samsung UE43KU6500), want die was toevallig in de aanbieding en de recensies waren best aardig (prijstechnisch gezien). Curved is overigens wel overrated.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-03-2018, 11:48
Verwijderd
De 6 serie is dan ook wel bovengemiddeld
Oud 07-03-2018, 11:54
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Thanks voor de input heren.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-03-2018, 20:48
Verwijderd
Reclame voor een programma over een tienerzwangerschap. Zegt het tienertje "ja, niemand heeft me ooit gezegd dat het zo makkelijk is om zwanger te worden." en ik hoor mijn moeder zeggen "ja, het is in een wip gebeurd."
Oud 07-03-2018, 21:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vier handen op één buik?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-03-2018, 22:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Reclame voor een programma over een tienerzwangerschap. Zegt het tienertje "ja, niemand heeft me ooit gezegd dat het zo makkelijk is om zwanger te worden." en ik hoor mijn moeder zeggen "ja, het is in een wip gebeurd."
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Vier handen op één buik?
Nee, daar word ik sinds ik zwanger ben heel agressief van, dus dat kijk ik niet meer.
Oud 08-03-2018, 15:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik denk dat ik ook heel agressief zou worden als ik naar dat programma zou moeten kijken. Alleen ben ik niet zwanger.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-03-2018, 17:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou mezelf uit het raam gooien door de domheid.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 17:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, net een weekendje Deutschland geregeld voor de birsdee van m'n bestie. Nog geen 30 euro voor een treinreis van 8 uur. Volgens mij ben ik al meer kwijt als ik van hier naar Groningen ga. Goed geregeld, ik.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 17:21
Verwijderd
300km, alleen RegionalBahn en vijftien keer overstappen?
Oud 08-03-2018, 17:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nope, moet het meest overstappen in Nederland eigenlijk. Verder IC's die lekker doortuffen.
Venlo->Mönchengladbach->Keulen->Heidelb.

En op de terugweg hoef ik alleen in Düsseldorf over te stappen.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 08-03-2018 om 17:39.
Oud 08-03-2018, 17:45
Verwijderd
Venlo
Oud 08-03-2018, 17:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kom er ook alleen maar voor de trein die vertrekt uit Venlo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 17:51
Verwijderd
Dan is het goed.
Oud 08-03-2018, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit weekend kaartjes gekocht voor Defqon.1 😄😄😄🎉🎉🎉
Supervet! (niet sarcastisch)
Oud 08-03-2018, 18:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nope, moet het meest overstappen in Nederland eigenlijk. Verder IC's die lekker doortuffen.
Venlo->Mönchengladbach->Keulen->Heidelb.

En op de terugweg hoef ik alleen in Düsseldorf over te stappen.
Wanneer ga je? Klinkt alsof je een behoorlijke Sparpreis te pakken hebt namelijk. En doe je Köln-Frankfurt over de hogesnelheidslijn of ga je langs de Rijn?

Laat maar. Alleen IC's, plus die overstappen zeggen eigenlijk al genoeg.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-03-2018, 18:20
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Er is oprecht niet zo heel veel mis met Venlo.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 08-03-2018, 18:21
Verwijderd
Meningen verschillen, Jos vindt het ook een prima stad. Voor mij hoeft het niet zo, alleen met carnaval.
Oud 08-03-2018, 18:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Er is oprecht niet zo heel veel mis met Venlo.
Die ene keer dat ik daar in het centrum was, is de stad me eigenlijk ook niet negatief opgevallen. Integendeel.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-03-2018, 18:27
Verwijderd
Nou ja, ik vind het toch echt een stomme stad. Maar dat komt omdat ik daar vrijwel alleen maar slechte ervaringen heb. Zelfde met mijn geboortedorp - mijn ouders en schoonouders wonen er, dat is de enige reden waarom ik er nog kom. Er zitten te veel negatieve emoties verbonden aan beide plekken om er objectief naar te kijken. Dus vind ik ze stom.
Oud 08-03-2018, 18:27
Verwijderd
En misschien doe ik daar ooit nog eens iets aan, maar daar heb ik tot nu toe geen reden voor gehad. Primaaaaaa.
Oud 08-03-2018, 18:29
Verwijderd
Venlo heb een spesjaal plekjuh in muh treinenhart <3
Oud 08-03-2018, 18:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Venlo
Ja echt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-03-2018, 21:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vanaf morgen ben ik een getatoeerd persoon. Raar. Ik zeg m'n arm alvast gedag.
Dag linkerbovenarm. Je was altijd erg goed in binnen een kwartier verkleuren in de zon.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 21:21
Verwijderd
wel foto's laten zien!
Oud 08-03-2018, 21:26
Verwijderd
Indien mogelijk tetten ook.
Oud 08-03-2018, 21:26
Verwijderd
Dat spreekt voor zich.
Oud 08-03-2018, 21:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Die alleen in een PB.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 21:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of niet.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2018, 21:37
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.